25 september 2022 om 00:00
iBOOD

304x Dreft All-in-1 Platinum + Deep Clean

Altijd een schone vaat zonder voorspoelen of nawassen. Een jaar geen gesjouw en nooit een cent te veel betalen. iBOOD is het gehele jaar er voor jou!

Specificaties

Merk: Dreft
Type: All in 1 Platinum + Deep Clean
Aantal: 304 stuks Platinum + Deep (twee zakken van 152 stuks)

• Effectief in eco-cyclus
  • Snel oplosbare capsules
  • Superschone vaat zonder voorspoel

Kenmerken

• Geïntegreerd voorwassysteem
  • Werken goed in korte cycli
  • Aanbevolen door wereldwijde fabrikanten van vaatwassers
  • Zout- en spoelhulpfunctie
  • Glas- en zilverwerkbescherming
  • Verwijdert de dofheid die in de loop der tijd is ontstaan
25 september 2022 om 01:12
Joro Gebruiker

Ik ken

niet. Zelf gebruik ik Sun-vaatwaspoeder. Het voordeel daarvan is, dat je er wat meer- of minder in kunt doen, al naar gelang hoe vuil de vaat is. Ik heb gelezen, dat het voor de vaatwasser beter is altijd poeder te gebruiken, want dan wordt het zout en het glansspoelmiddel op het juiste moment toegevoegd en dat schijnt beter voor de vaatwasmachine te zijn. Ik heb de vaatwasser (Whirlpool) gekocht in 2013 en hij is nog geen enkele keer gerepareerd.

Beantwoorden

25 september 2022 om 09:11
jerre muesli Gebruiker

Ik hen een Miele vaatwasser van 20 jaar oud en gebruik altijd tabs. Maakt weinig uit.

Beantwoorden

25 september 2022 om 12:51
4tune Gebruiker

Totaal niet mee eens. ik heb een oude AEG en gebruikte altijd goedkope tablets. Nu gebruik ik Dreft platinum en die maken echt veel beter schoon.

Beantwoorden

25 september 2022 om 17:13
Trust_me Gebruiker

Gebruik al sinds 2014-2015 dreft tablet alles wordt netjes en schoon gewassen en mijn vaatwasser is ook geen enkele keer gerepareerd.

Beantwoorden

25 september 2022 om 20:30
Christiaanzwll Gebruiker

En toch komen de goedkopere merken altijd als beste uit de test qua tabs….

Beantwoorden

25 september 2022 om 23:59
Big-J Gebruiker

“En toch komen de goedkopere merken altijd als beste uit de test qua tabs….”

Ahzo, daarmee dat die Lidl en Aldi bucht heel mijn vaat vol kalk laten hangen en een ovenschotel amper proper krijgen, maar die van Dreft maken dat zonder probleem allemaal proper!!
Tests interesseren mij weinig als ik echte ervaringen van mensen kan lezen, meestal zijn die “tests” allemaal afbetaald door producenten… Bvb. testaankoop moet je niet geloven, genoeg mensen die ik ken die daarvoor gewerkt hebben en zeggen dat enkel degene met de grootste portemonnee betere scores zal krijgen, of de populaire producten want die rekenen ze automatisch goed om “geloofbaar” te blijven tov het volk want iedereen vond het populaire product toch zowiezo al goed, dus iedereen zegt “ahja ziet ge wel, testaankoop vind dat ding ook goed!”…

Beantwoorden

25 september 2022 om 10:21
martijnb70 Gebruiker

Ik ben zeer tevreden over deze!

Ze zijn minder (fel) aanwezig qua citroengeur dan die andere van Dreft en de vaat wordt altijd goed schoon icm met een niet eens zo dure AEG machine.

Beantwoorden

25 september 2022 om 11:02
danielcolpaert Gebruiker

Jammer maar de bestelling lukt niet

Beantwoorden

25 september 2022 om 15:37
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag danielcolpaert,

Er is geen storing bekend. Wat gaat er precies mis?

Beantwoorden

25 september 2022 om 11:08
rcmklomp1975 Gebruiker

top aanbieding zojuist besteld!!

Beantwoorden

25 september 2022 om 21:54
stelie19600417 Gebruiker

Klopt dit dat er maar enkel kan geleverd worden in Nederland? Waar je je adresgegevens moet invullen staat er enkel levering Nederland. Dus vanuit België kan ik niet bestellen?

Beantwoorden

25 september 2022 om 23:45
Moderator Paul Moderator

Deze deal is voor zowel de Nederlandse als Belgische klanten beschikbaar.

Bestel je via de website? Dan ben je waarschijnlijk op de Nederlandse link terecht gekomen. Klik deze link voor de BE deal.

Bestel je via de app? Ga onderin naar Meer > Selecteer land > kies (in jouw geval) België.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.