10 september 2022 om 00:00
iBOOD

16x Oral-B CrossAction CleanMaximiser Opzetborstel

16x Oral-B CrossAction CleanMaximiser Opzetborstel

Elektrische tandenborstels zijn ook maar zo sterk als hun zwakste schakel. Haal alles uit je Oral-B tandenborstel met de CleanMaximiser opzetborstels!

Specificaties

Merk: Oral-B
Type: CrossAction CleanMaximiser Opzetborstels
Aantal: 16 stuks

• Verwijder tot 100% meer tandplak!
  • Indicatie wanneer vervanging nodig is
  • Voor schone tanden & gezond tandvlees

Kenmerken

• 100% meer verwijdering van tandplak - vergeleken met een gewone, manuele tandenborstel
  • Compatibel met alle Oral-B handvatten, m.u.v. Pulsonic en iO
  • Groene borstelharen die geel worden zodra ze aan vervanging toe zijn
10 september 2022 om 09:59
Marx10 Gebruiker

Waar worden deze borstels gemaakt? Mijn ervaring is dat de borstels die in Ierland worden gemaakt van inferieure kwaliteit zijn. Na een maand gebruik kan je ze weggooien omdat het kopje wiebelt op het steeltje. De borstels in Duitsland gemaakt zijn prima borstels.

Beantwoorden

10 september 2022 om 10:03
Quantana Gebruiker

Bij bol kosten die 2,79c /stuk en hier 2,743c / stuk (vervoer inbegrepen voor beide). Dat is geen korting van 64%, hè mannekes. Ibood is al lang ziek in dat bedje. Je moet altijd checken wat hetzelfde ergens anders kost … als het al niet compleet verouderd is wat ze aanbieden. Wat niet wegneemt dat verouderd nog steeds interessant kan zijn voor iemand.

Beantwoorden

10 september 2022 om 11:40
Binomium Gebruiker

Kunt u ook een link verschaffen waarnaar u refereert? De enige voor 2,79 per stuk bij Bol die ik kan vinden betreft witte borstels en geen zwarte borstels (er vanuit gaande dat Ibood de zwarte variant hier aanbiedt – het plaatje zegt van wel maar het is altijd prettig als dit tekstueel bevestigd wordt), maar misschien zie ik het product niet welke u wel zag. In ieder geval lijken de zwarte borstels per stuk veel duurder te zijn op Bol. Voor zover ik kan zien, met een snelle zoekopdracht, is de zwarte variant overal duurder, maar dat kunt u niet aan Ibood toerekenen.

Betreft die korting: u kunt toch moeilijk verwachten dat Ibood alle huidige, dagelijkse prijzen van alle aanbiedingen af gaat om te kijken welke het laagst geprijsd zijn, om dat dan als “adviesprijs” aan te houden. Bovendien scannen grote online spelers de prijzen van de concurrenten en passen soms (automatisch) hun prijzen daarop aan. Daarbij kan het ook zijn dat één ander bedrijf net op hetzelfde moment ook een hele scherpe aanbieding heeft, en dat Ibood daardoor maar marginaal lager geprijsd is. Bovendien, als de aanbieding niet goed genoeg is merken ze het bij Ibood vanzelf wel hoor.

Daarnaast geeft de adviesprijs een indicatie van de oorspronkelijke waarde van het product, wat ook handig kan zijn. Soms is dit een uit de lucht gegrepen hoge adviesprijs, maar ook dat kunt u moeilijk aan Ibood toerekenen. “Je moet altijd checken wat hetzelfde ergens anders kost…” is een goed advies om aan te houden bij elke aankoop en is uw eigen verantwoordelijkheid, niet die van Ibood. Mocht u toch de prijsvergelijk met de witte borstels hebben gedaan, dan aan u het advies om vooral “hetzelfde” te vergelijken.

Beantwoorden

10 september 2022 om 21:34
Moderator Paul Moderator

Bedankt voor jouw toelichting, Binomium. Helder uitgelegd.

Bij een prijsvergelijking vragen we altijd een directe link ter ondersteuning van de bewering. Dat is wel zo duidelijk voor de medeforummers (en voor ons).

Quantana’s verwijzing gaat inderdaad over witte borstels. Zwarte borstels zijn duurder.

https://www.bol.com/nl/nl/p/oral-b-crossaction-met-cleanmaximiser-technologie-opzetborstels-10-stuks-brievenbusverpakking/9300000007893672/

Bij de doorgestreepte prijs kunnen en mogen we geen verkoopprijs van andere aanbieders gebruiken als referentieprijs. Omdat we geen vast assortiment hebben, kunnen we ook niet met een eerdere dealprijs vergelijken. Vandaar dat er met de oorspronkelijke adviesprijs wordt vergeleken. Wat ook duidelijk bij de doorgestreepte prijs aangegeven staat.

De iBOOD deal is blijkbaar toch goed genoeg, want de aanbieiding is inmiddels uitverkocht geraakt.

Beantwoorden

10 september 2022 om 10:49
Appeltje2006 Gebruiker

Zijn het inderdaad de zwarte borstels zoals op de foto?

Beantwoorden

10 september 2022 om 21:34
Moderator Paul Moderator

Klopt

Beantwoorden

10 september 2022 om 13:13
fgeer Gebruiker

Zwarte borstels is toch gewoon een marketing truc! Trap er niet in, wit is net zo goed.

Beantwoorden

10 september 2022 om 21:36
Moderator Paul Moderator

Het is geen marketing truc. Als je een zwarte tandenborstel hebt, staat een zwarte opzetborstel mooier dan een witte opzetborstel. Vandaar dat die optie er ook is. De kleur heeft geen invloed op de werking, die is in beide gevallen gewoon goed.

Beantwoorden

10 september 2022 om 23:05
Marx10 Gebruiker

Beste Paul, waarom kreeg ik geen antwoord op mijn vraag over het productieland?

Beantwoorden

11 september 2022 om 02:43
Moderator Paul Moderator

Die informatie heb ik helaas niet.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.