18 augustus 2022 om 00:01
iBOOD

10x Gillette ProGlide Navulmes + Houder

10x Gillette ProGlide Navulmes + Houder

Gefeliciteerd! Jij ontvangt van ons tien maanden lang elke dag een professionele glijbeurt.

Specificaties

Merk: Gillette
Type: 10x ProGlide Navulmes + Scheersysteem
Voor: De verzorgde man

• Precisietrimmer & 5 antifrictiemesjes
  • Navulmes gaat ± 1 maand mee
  • FlexBall: mesjes glijden soepel langs contouren van je gezicht

Kenmerken

• Neemt moeiteloos vrijwel elk haartje mee
  • 5 antifrictiemesjes
  • FlexBall-technologie
  • Geavanceerde beschermende strip
  • Precisietrimmer
  • Microribbels

Dit ontvang je

• 1x houder
  • 10x navulmesje
18 augustus 2022 om 00:13
jorritsm Gebruiker

Attentie i-Bood; na bestelling en keuze betaalwijze loopt eea vast.

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 09:51
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Jorritsm, is het inmiddels gelukt om te bestellen?

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 00:43
fuifadressen Gebruiker

Hebben deze ook zo 1 apart mesje voor de neusgaten en zo?

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 07:59
Jorm Gebruiker

Dat is de precisietrimmer.

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 09:40
Electrick Gebruiker

ja zeker, op de achterzijde zit nog een mesje voor precisie, vaak fijn om daarmee te beginnen volledig en dan af te maken met de voorkant,

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 09:52

Hi Fuifadressen, deze beschikt inderdaad over de precisietrimmer waar je op doelt!

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 11:33
xBigGx Gebruiker

Is niet echt geschikt voor neusgaten als je het mij vraagt …

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 00:45
fuifadressen Gebruiker

Waarom verschijnt mijn vraag niet? Heeft deze ook zo 1 apart mesje voor de neusgaten en zo?

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 05:09
tommy_knocker87 Gebruiker

Als je bedoeld het extra scheerblad aan de achterkant voor bijv bakkebaarden dan ja. Maargoed ieder z’n ding als jij m voor je neusgaten gebruikt xD hahah

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 07:27
lordganesha Gebruiker

Nee, deze hebben geen extra scheerblad. Dat is de Proglide Fusion5

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 07:52
grun Gebruiker

Heb je daar een link van? Ik zit me een ongeluk te googelen maar kan geen enkele pagina vinden waar Gillette Proglide zonder de toevoeging Fusion genoemd wordt. Proglide is onderdeel van het Fusion programma, je kunt immers houders en mesjes onderling uitwisselen. Ik zou zelf bijvoorbeeld de Proglide mesjes uit deze Ibood actie willen gebruiken op de Fusion Power houder, dan heb je de voordelen van (onder andere) dunnere mesjes en de microtrillingen van de Power houder. Ik vermoed dat deze mesjes wel een extra mesje aan de achterkant hebben.

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 08:01
grun Gebruiker

@tommy_knocker87. Niet voor in de neusgaten natuurlijk, maar de laatste haartjes vlak onder de neus kun je alleen maar goed bij met het mesje aan de achterkant. De voorkant lukt niet omdat je daar aan bovenkant de lubrastrip hebt en aan de onderkant de rubberen flapjes om de huid strak te trekken.

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 14:45
Moderator Nouchka iBOOD Moderator

Hi fruitadressen,

Wellicht is jouw eerste vraag nu wel zichtbaar die overigens al beantwoord is door mijn collega.

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 08:22
grun Gebruiker

@lordganesha. Uiteindelijk toch een pagina kunnen vinden, in Engeland. De proglide mesjes hebben wel een extra blad aan de achterkant. Dit is echt een zeer scherpe aanbieding van iBood, vergeleken met die uit onderstaande link. Met de huidige wisselkoers is het daar omgerekend 37,84 euro en daar komt dan nog verzendkosten plus de rest zoals btw en invoerkosten (vanwege de Brexit) bij.

https://www.gillette.co.uk/razor-blades/proglide-value-pack/12777564.html

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 08:31
ingrid030 Gebruiker

Af en toe begint het weer wat te worden met ibood, klant van het allereerste begin waar het een rage was om die Philips lamp die steeds verkleurde goedkoop te bemachtigen tijdens de eerste hunts :) honderden bestellingen verder vond ik het aanbod te veel worden en de prijzen nou niet heel veel lager als je goed bleef zoeken maar de laatste tijd lijkt er een verbetering in te zitten. Deze van Gilette compleet met houder is er dan weer zo ééntje, gekocht!

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 08:37
ib0d Gebruiker

Er zijn enkele verschillen in de volgende link wordt het uitgelegd.

Het is verwarend door de manier waarop Gilette het verpakt, maar hier bij deze aanbieding gaat het volgens mij om de Fusion 5 Proglide.

De volgorde is.

Fusion5
Fusion5 ProGlide
Fusion5 ProGlide Shield (aka ProShield)
Fusion5 ProGlide Chill
Fusion5 ProGlide Power
Fusion5 ProGlide Shield Power

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 09:27
cor08 Gebruiker

Ik blijf moeite houden met de verzendkosten. Ook dit zou volgens mij als brievenbus pakketje verstuurd kunnen worden en hoeft dan zeker geen €5,95 te kosten.

Heel jammer

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 09:38
dikkiedick52 Gebruiker

Helemaal mee eens!

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 10:32

Hi Cor08, wegens de afmetingen / verpakking van de houder is dit helaas nét geen brievenbuspost. Dit is alsnog een zeer scherpe deal die nergens goedkoper te vinden is. Wellicht kun je het met iets anders combineren in je winkelmandje?

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 09:44
jebike Gebruiker

Wanneer worden deze verzonden ?

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 09:55

Goedemorgen Jebike, de verwachte verzenddatum is 22 augustus.

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 09:51
Archeon Gebruiker

Kan je deze mesjes gebruiken op een proglide power houder? Of zijn dat andere mesjes?

Beantwoorden

Hi Archeon, dat heb ik even nagevraagd

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 10:31

Ik vermoed dat je de mesjes wel kan gebruiken op je power apparaat alleen dat de mesjes niet/minder vibreren. Deze mesjes staan iets verder uit elkaar.

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 11:10
18 augustus 2022 om 09:52
alfred007 Gebruiker

1 mesje per maand haha

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 10:12
HD2W4W Gebruiker

Ik moet mij echt iedere ochtend scheren. Ik gebruik geen dure Gillette of Wilkinson maar de Kruidvat Six. Iedere maand neem ik een nieuw mesje en dan scheert het oude mesje nog steeds goed. Ik gebruik een goede scheergel en spoel het mesje goed af en door. Hoewel met enige tegenzin schakel ik nu over naar electrisch scheren met een Philips 5000 met als enige reden de besparing van gas doordat de combiketel dan ’s morgens minder warm water hoeft te leveren.

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 19:30
stefan1984 Gebruiker

Waarom het scheren niet combineren met douchen? Dan heb je toch al warm water lopen.

Beantwoorden

wijnenjeroen Gebruiker

Net besteld,  maar zie nu dat bij de advertentie. 2,95 verzending staat geadverteerd, terwijl ik met 5,95 heb betaald.  IBOOD???

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 10:27

Door een fout stond deze deal inderdaad een korte tijd op 2,95 EUR verzendkosten. Dit moet echter 5,95 EUR zijn en is snel gecorrigeerd. Door de houder past deze namelijk niet door de brievenbus.

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 19:31
stefan1984 Gebruiker

En dus heeft wijnenjeroen recht op de prijs van 2,95 euro aangezien het niet overduidelijk een foutieve prijs was.

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 09:59
Goswin1964 Gebruiker

Hier hetzelfde, beetje misleidend dit:  Net besteld,  maar zie nu dat bij de advertentie. 2,95 verzending staat geadverteerd, terwijl ik met 5,95 heb betaald.  IBOOD???

Beantwoorden

Door een fout stond deze deal inderdaad een korte tijd op 2,95 EUR verzendkosten. Dit moet echter 5,95 EUR zijn en is snel gecorrigeerd. Door de houder past deze namelijk niet door de brievenbus.

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 10:15
Margoofy Gebruiker

Hier zelfde probleem met verzendkosten, stond €2,95 toen ik bestelde. Nu is het inmiddels veranderd in €5,95. Had liever gehad dat het bij het afrekenen was veranderd in €2,95

Beantwoorden

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 12:21
ingrid030 Gebruiker

nou sinds dhl ook mee bezorgt worden 4 van 5 pakketjes voor de deur gezet, aangebeld en de bezorger loopt weg, ik vind de 5.95 ook belachelijk en zal bewijzen dat onze dhl bezorger het pakketje wel degelijk door de brieven propt met alle beschadigingen.

dus 3 euro compensatie zou voor de kopers van vandaag netjes zijn

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 12:31

Hi Ingrid, vervelend om te horen dat jouw bezorger alles maar door de brievenbus propt, met de houder erbij zal dit pakketje te dik zijn.

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 11:26
bwi Gebruiker

Misschien is mijn baard gemaakt van Adamantium maar ik doe gemiddeld maar zo’n 5 scheerbeurten met een mesje voordat hij bot begint te worden.

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 11:56

Dan kun je het beste wat meer stuks afrekenen!  ;-)

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 16:11
Extah Gebruiker

Ik scheer me sinds een paar jaar met een safety razor en wil nooit meer iets anders.

Minder irritatie, gladder resultaat.

1 mesje gaat 3 a 4 scheerbeurten mee en kost 20 cent.

Dikke aanrader!

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 19:07
s1l3nc0r Gebruiker

Heb je een linkje of iets dergelijks?

Beantwoorden

19 augustus 2022 om 00:04
JonasSEF Gebruiker

Deze is zuur, ik wou net bestellen maar toen was het net na 0:00.

Achja

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.