Het zomerse weer is nu echt in aantocht. Je melkflessen verbergen kan niet meer. Steek ze in deze heerlijke cargo shorts en laat ze voorzichtig wat bruinen.
Merk: Petrol
Type: Cargo Shorts | M-1020-SHO500
Voor: Heren
Materialen
Kenmerken
(i) Check de maattabel voor de juiste maatkeuze.
Het zijn 2 verschillende broeken.
Hierbij de productnaam zoals wij die hebben:
M-1020-SHO536 (OUDE)
M-1020-SHO500(huidige aanbieding)
de 500 valt iets meer boven de knie en heeft een riem erbij.
Hi Sander, het lijkt er misschien op maar het is niet dezelfde.
Deze, huidige deal:
Artikel nummer SHO500
Dit is een 100% cotton Poplin kwaliteit.
Poplin is wat dunner type katoen kwaliteit ten opzichte van twill.
Dit model is een fabric dyed stof, wat een iets egalere look geeft.
Er is ook een flink prijsverchil in beide shorts, deze heeft adviesprijs 39,95 EUR.
Dagdeal vorige week:
Artikel nummer SHO536
Dit is een 100% cotton Twill Kwaliteit.
Twill is een dikker en rijker type katoen kwaliteit. Daarnaast heeft dat model een metal zip boven de zijpockets. De shorts is garment dyed stonewashed. Dit geeft een afgewassen vale look. Deze washing is veel duurder dan een fabric dyed stof. Daarnaast heeft deze een adviesprijs van 59,95 EUR.
Goeie vraag dat idee had ik ook al
M-1020-SHO536 (OUDE)
M-1020-SHO500 (huidige aanbieding)
Ja inderdaad Ibood, deze broeken zijn dezelfde als waarvan ik gisteren ook 3 stuks heb ontvangen voor 34, 95 per stuk!!
Voel mij ook bedonderd!!
M-1020-SHO536 (OUDE)
M-1020-SHO500(huidige aanbieding)
Pcies Ibood: ik heb 3 stuks gekregen met Riem en idd boven de knie!!! Precies dezelfde als deze aanbieding dus, maar voor de prijs van 34,95!! Ik heb foto gemaakt van mijn broeken!!
Ik kad hier al reactie geplaatst , maar die is noet zichtbaar!
Dus nogmaals; ik heb 3 broeken gekregen MET RIEM en boven de knie lengte!!
Met andere woorden: precies dezelfde als deze die hier nu worden aangeboden voor 21,95 , maar waar ik 34,95 voor betaald heb.
Heb foto gemaakt van de broeken voor bewijs.
Graag reactie want er klopt hier iets niet. Dat mag duidelihk zijn!!
Goedemorgen Roel, het is wel degelijk een andere deal.
Deze, huidige deal:
Artikel nummer SHO500
Dit is een 100% cotton Poplin kwaliteit.
Poplin is wat dunner type katoen kwaliteit ten opzichte van twill.
Dit model is een fabric dyed stof, wat een iets egalere look geeft.
Er is ook een flink prijsverchil in beide shorts, deze heeft adviesprijs 39,95 EUR.
Dagdeal vorige week:
Artikel nummer SHO536
Dit is een 100% cotton Twill Kwaliteit.
Twill is een dikker en rijker type katoen kwaliteit. Daarnaast heeft dat model een metal zip boven de zijpockets. De shorts is garment dyed stonewashed. Dit geeft een afgewassen vale look. Deze washing is veel duurder dan een fabric dyed stof. Daarnaast heeft deze een adviesprijs van 59,95 EUR.
Beste mensen,
Hoe jullie nu ook goochelen met specs , plaatjes etc: het feit blijft dat ( bijna) exact dezelfde broeken , zelfde merk, zelfde kleiurnamen, zelfde lengte, en met Riem nu dus 14, 95 goedkoper zijn dan die ik gisteren heb ontvangen!! Het zou jullie sieren daar iets over te zeggen tegen jullie vaste klanten!
Verder prima broeken, ben er blij mee, dat staat hier buiten.
Sneu gedrag.
Je was toch uit vrije wil akkoord met die vorige aanbieding inclusief de prijs? Of werd je gedwongen?
En nu hier janken omdat het weer wat goedkoper lijkt. Erg sneu.
Hoi Roel,
Hoe je ook blijft reageren, het blijven twee verschillende broeken. Dat proberen we jullie te vertellen. Uiteraard staat het je vrij je vorige bestelling te retourneren en deze broeken aan te schaffen. Hou er dan dus rekening mee dat je een mindere kwaliteit krijgt.
Goed lezen Susantigoon is ook een vak✅
Petrol rekent ook 60 euro voor het ene model en 40 voor de andere.
Voel me in het zak gezet iBood !!!!
M-1020-SHO536 (OUDE)
M-1020-SHO500 (huidige aanbieding)
Dus de 500 is korter of juist langer?
de 500 is iets korter.
iets alsin maximaal 5 cm.
Ik zal even een vergelijkings plaatje maken
hierbij de vergelijking
https://ibb.co/TKjW4FK
Nee hoor. Die van vorige week had een ritsvak boven de steekvak op de linkerzijde.
Maximum 4 stuks per bestelling? Dus geen mogelijkheid om 1 stuk van elke kleur in 1 bestelling te bundelen?
Goedemorgen bekkes75,
Dat zal je inderdaad in 2 bestellingen moeten doen.
Is de maatlabel juist? Is 3xl 107 cm ook met deze?
Goedemorgen aligator381
Ik heb geen reden om aan te nemen dat de maattabel niet klopt.
Vallen de modellen ruim of net goed getailleerd.
Net als enkele hierboven twijfel ik toch ook hoor :) Door het minimale prijsverschil met de grote W, heb ik daar vorige week gekocht :)
Vind ze ruim vallen, normaal heb ik L/32 maar met shorts en Swimm altijd een M, dat is vlgs de maattabel een 30/31, maar hij past mij gewoon goed.
Dank u voor de tip!!!
Vorig jaar ook gelijkaardige broeken gekocht van hetzelfde merk en de kwaliteit was echt ondermaats, als je er nog maar naar kijkt scheuren de naden open!
De eerste keer dat ik er eentje aan had zat mn gsm in een van de zijzakken en plots was de naad gewoon open gescheurd zonder dat er iets gebeurd was.
Een collega had er een die spontaan tussen zn benen openscheurde toen hij in zn voertuig stapte…
Grtz.
Luchtige vlucht.
Beste Ibood,
Deze aanbieding lijkt verdacht veel op die van vorige week waar ik deze kocht voor €34,95 !!!
Hoe kan dit ?