Écht zwart is pas het nieuwe zwart.
Merk: Samsung
Type: Neo QLED 75" 4K UHD TV | 75QN90A (QE75QN90AATXXN / 2021)
Model: Benelux
Garantie: 2 jaar
Scherm
Video
Audio
Smart Service
Smart feature
Gaming
TV-ontvangst
Connectiviteit
ECO
Fysieke kenmerken
Accessoires
ja is slechtere deal!
Goedemorgen allemaal, er was een inderdaad een fout gemaakt in het typenummer. Het zijn nagenoeg dezelfde specs en het is wel degelijk een mooie deal met 350 EUR korting. Excuses voor de verwarring!
Fouten maken is menselijk, geen probleem. De 75 inch QN95a aan deze prijs was wel een zeer leuke deal, spijtig dus. Bedankt voor de feedback.
Hoezo, 350 euro korting, ik zie 2000 euro korting (van 3999 naar 1999) of werken we plots niet meer met de adviesprijzen maar met de huidige marktprijzen?
Hi Geert, dat was inderdaad niet zo handig verwoord. Ik bedoelde 350 EUR goedkoper dan bij de concurrent! De korting is inderdaad verrekend met de adviesprijs.
Dus geen 50% korting, binnenkort is het toch afgelopen met die adviesprijzen.
En als ibood daar niet aan mee wil werken, kunnen ze beter naast de adviesprijs, ook de goedkoopste online bij zetten en daar echte korting bij vermelden. ( Een tip)
Dit was niet hetzelfde model als deze ochtend in de mail stond. Slechtere deal deze!!
Niet hetzelfde model. Specs zijn niet hetzelfde en dus een slechtere deal!! 1 uur bezig geweest met besluitvorming, blijkt het verkeerde model gepubliceerd te zijn. Als ibood wil onderzoeken of de 95A meer in trek is kunnen ze dat ook gewoon vragen. Het klopt Ibood, 95A is wat de meeste willen en niet de 90A.
Inderdaad hier ook al zo lang aan het wachten op de 95a 75inch.
Maar helaas.
Hi Pescatore en E.M., jullie kunnen onze inkopers in dit tipforum altijd tippen over deals die jullie graag op iBOOD zouden willen zien. Uiteraard plaatsen we niet een ander artikel op de website om te kijken of deze goed zou bevallen.
Specs zijn idd anders als vanochtend. En het was snel uitverkocht. Ben zelf ook meer geïnteresseerd in de 95 variant. (Alhoewel 75 inch vrij groot is voor ons)
Groet,
hello
Hello
Het heeft niet dezelfde specs!
De 90A heeft geen Ultra Wide Viewing angle. Hetgeen betekend een slechtere kijkhoek. En de anti reflectie is minder. Dit tov van de 93A en 95A . Waarvan de de 93A geen oneconnect box heeft en slechts één HDMI aansluiting. De 95A daarentegen heeft een oneconnect box met 4 HDMI (2.1) aansluitingen.
Voor mij mag het zelfs groter, 85qn95a aan een scherpe prijs zegt mij wel wat.
idd, laat maar komen voor 2499€ Of minder. Wel de 85qn95a dan natuurlijk.
Ik volg niet meer, daarnet hadden we de QN95a die direct uitverkocht was en nu hebben we de QN90a aan dezelfde prijs?