Als je je anno 2022 gaat afvragen hoe de in-ears van de toekomst eruitzien, dan kun je kort en bondig zijn. De in-ears van de toekomst worden (natuurlijk) gemaakt door Apple. Ziehier de AirPods Pro.
Merk: Apple
Type: AirPods Pro
Garantie: 2 jaar
Audiotechnologie
Sensoren
Oplaadcase
Batterij
Overig
Dit ontvang je
Goedemorgen strobot,
Dit is zonder MagSafe.
Met
Waar waar maak je dit uit op? Er staat alleen dat het een case is die via Qi laders opgeladen kan worden, dat is bij de standaard AirPods Pro ook het geval. Ik denk dat het hier de “oudere” case betreft zonder MagSafe.
Desondanks kan je ook de oudere opladen met MagSafe, hij zal alleen niet magnetisch hechten.
*knip*
Edited by: Niek
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.
Dat was geen identiek produkt, dat was die met de MagSafe. Goed lezen in plaats van dom weg doen.
Maar er stond geen link bij ;-)
Wat is dan het voordeel van magsafe?
MagSafe gebruikt magneten om de inductiespoelen netjes uit te lijnen.
Bij Belsimpel € 191,95 met wel duidelijk de MagSafe case:
https://www.belsimpel.nl/accessoire-detail/apple-airpods-pro-2021
Goedemorgen klaasj,
Vreemd genoeg is de versie zonder magsafe daar duurder dan met magsafe,
En zijn dit de Airpods Pro 2 of 3 variant?
er is geen 3 versie van de pro
Het gaat hier om AirPods Pro 1, Jarno.
Let op, deze Airpods komen van de grijze markt.
Toen ik problemen kreeg met mijn AirPods (zie rattlegate), kon Apple me na 1,5 jaar niet meer helpen. De Airpods die iBood verkocht kwamen van Hongarije. Apple kon me daarom maar 1 jaar garantie geven ipv 2 jaar.
Je koopt deze pods bij iBood dus de garantie komt ook van iBood neem ik aan
Ibood geeft 2 jaar garantie.
Goedemorgen,
Je krijgt van ons inderdaad gewoon 2 jaar garantie. Mocht je dus niet meer bij Apple terecht kunnen kan je altijd nog bij ons terecht.
ook met rattlegate?
‘Niet meer’ bij Apple terecht kunnen? Ik kom als klant van iBood sowieso als eerste bij iBood terecht en niet bij de fabrikant. Dat afschuiven proberen wel meer retailers maar mijn overeenkomst (de koop) is met iBood en niet met een fabrikant.
Ik dacht dat de Airpods Pro 1 alleen nog refurbished te verkrijgen waren. Als dat het geval is, is dat wel zo netjes om dat er bij te vermelden.
1 Google search laat zien dat deze info onjuist is, wereldwijd zijn bij genoeg winkels nog genoeg Airpods Pro zonder MagSafe te verkrijgen. Ze het overigens ook geen AirPods Pro “1” of “2”. Alle versies zijn intern exact hetzelfde, alleen beschikt de MagSafe variant over magneten in de case.
Deze zijn niet gerefurbished, maar volledig nieuw.
“Voor een prijs als deze ga je ze nu en in de toekomst niet meer vinden, dus verwen jezelf en scoor ze nu!”
Dat is nogal een stevige uitspraak. Kan ik daar schriftelijk garantie op krijgen?
u bent waarzegger ?
Ibood wel denk ik als het zo durft te stellen.
Korte vraag:
Zit hier een beetje een fatsoenlijke Bas toon in? Dit valt eigenlijk altijd wel tegen bij in ears vind ik persoonlijk.
Mensen die hier ervaring mee hebben?
Beste koop die ik ooit gedaan heb :), ga ze nu nog eens bestellen voor deze prijs. Klinken zalig en ruisonderdrukking is top!
Is dit degene met of zonder MagSafe?