4 maart 2021 om 00:00
iBOOD

PME Legend Sneakers | Heren

PME Legend Sneakers | Heren

Sneakers zijn onmisbare items. Want ze zijn écht overal bij te combineren. Hoogste tijd voor het aanschaffen van deze tijdloze PME Legend sneakers.

Specificaties

Merk: PME Legend
Type: Eagle of Eclipse sneakers
Voor: Heren

• PME ruige look
  • Foam interieur
  • Zolen van anti-slip rubber

Eagle Materialen

• Buitenkant: kunstleder
  • Binnenkant: synthetisch
  • Binnenzool: synthetisch
  • Buitenzool: rubber

Eclipse Materialen

• Buitenlaag: PU-leer, suède en textiel
  • Voering: Textiel
  • Zool: Rubber
  • Vetersluiting
  • Uitneembaar voetbed

Pasvorm: Deze schoenen vallen normaal, dus houd je gebruikelijke maat aan

4 maart 2021 om 00:53
Giske.nl Gebruiker

@iBood?

Verzendinfornatie en dan dit:

Robuster PME-Look
Mit PME-Branding
Rutschfeste Gummisohlen

Beantwoorden

4 maart 2021 om 08:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Giske.nl,

Zie je dit nog steeds? Bij mij staat dit inmiddels goed.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 11:26
GijsBraakhuis Gebruiker

Bij mij staat het nog steeds fout… Wat is de correcte verzend informatie?

Beantwoorden

4 maart 2021 om 11:38

Hoi Gijs,

Bij mij nu inderdaad ook. Terwijl wij dit oplossen kan ik alvast meegeven dat we verwachten deze schoenen op 8 maart te versturen naar de gelukkige kopers.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 07:40
Duffie77 Gebruiker

Welke is de eclipse en welke de eagle?

Heeft iemand ervaringe met deze schoenen? De vorige die ik kocht waren  na anderhalve maand al gebarsten op de zijkant…

Beantwoorden

4 maart 2021 om 07:50
Moderator Karen Moderator

Goedemorgen Duffie77,

De eagle heeft een zwarte binnenkant.
Je ziet op de product foto’s linksonderin de benaming staan.

fijne dag

Beantwoorden

4 maart 2021 om 11:47
cuypz Gebruiker

Idem hier, PME Legend Skytank sneakers via Ibood en na een half jaar gewoon een barst in de zool.  Ik denk niet dat ik nog snel sneakers van dit merk koop…  Ibood heeft dit overigens wel netjes afgehandeld, voor alle duidelijkheid.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 13:03
RrolfG Gebruiker

Ik heb de eclipse ooit in de winkel gekocht. Zitten goed en lopen lekker. Na verloop van tijd kwam er wel wat ruimte tussen het kunstleer en de rubberen buitenzool. Zelf opgelost met wat secondelijm en nu zien ze er weer netjes uit.

Zool slijt wel relatief snel waardoor de schoenen vrij glad worden.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 08:18
simonantonanton Gebruiker

Ben benieuw hoe de hak zit. Ik heb een keer PME sneakers gekocht die ik maar 1 x gedragen heb, omdat de hak niet fijn zat.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 08:59

Hoi simonantonanton,

Hoe een hak zit vind ik erg lastig te beantwoorden, zeker omdat dit ook per voet anders ervaren kan worden.

Je kunt de schoenen bestellen en het zelf ervaren. Mocht de hak niet lekker zitten kun je ze ongebruikt (passen mag wel!) retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Je krijgt dan je gehele aankoopbedrag weer terug. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 12:44
solanja Gebruiker

Awel ik heb mijn PME’s een tijd terug gekocht op ibood en super content van. Mijn podoloog zei ook dat het heel goede schoenen zijn voor de voeten Grt

Beantwoorden

4 maart 2021 om 22:34
Kimnano Gebruiker

Hoi, ik heb net een bestelling geplaatst, maar ik zou mijn bestelling willen aanpassen..kan dat nog? Ik zou willen bijbestellen

Beantwoorden

5 maart 2021 om 07:08
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Kimnano,

Dat is helaas niet mogelijk. Je kan als alle producten in je bestelling nog beschikbaar zijn wel de oude annuleren en nieuwe bestellen. Maar gezien je dit bericht in dit dagtopic plaatst denk ik dat dat ondertussen niet meer gaat lukken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.