23 september 2022 om 00:00
iBOOD

Voucher Bitdefender Total Security 2022 | 2 Jaar | 10 Apparaten

Ook verkrijgbaar in 3 Years

Voucher Bitdefender Total Security 2022 | 2 Jaar | 10 Apparaten Voucher Bitdefender Total Security 2022 | 3 Jaar | 10 Apparaten

Ransomware, malware, botnet-aanvallen en meer: dit alles behoort tot het verleden met deze beveiligingssoftware.

23 september 2022 om 06:01
Gombo54 Gebruiker

Tot wanneer kun je de voucher gebruiken?

Beantwoorden

23 september 2022 om 06:47
peetpp Gebruiker

is ook mijn vraag, mijn huidige anti virus software kan ik nog bijna 10 maanden gebruiken

Beantwoorden

23 september 2022 om 06:51
peetpp Gebruiker

nu zie ik dat je bij het bestellen ook kunt kiezen voor 3 jaar

Beantwoorden

23 september 2022 om 07:23
mr.fox Gebruiker

gewoon activeerbaar.

Zelf nog 980 dagen over, voorlopig even geen nieuwe licentie erbij!

Beantwoorden

23 september 2022 om 08:07
erratix Gebruiker

Deze vraag interesseert me ook.

Ik heb nog steeds mijn vorige aankoop lopen (ik had toen 3 jaar genomen). Ik zou nu ook weer de 3-jaar variant nemen, maar wens natuurlijk dat die pas begint te lopen op het moment dat de oude afloopt.

Volgens vraag & antwoord zou ik dan niet de nieuwe licentie meteen mogen toevoegen, want die zou dan meteen beginnen lopen. (wat een beetje raar is, ik heb dat niet bij Kaspersky bijvoorbeeld; een nieuwere licentie loopt daar pas vanaf het moment dat je oude niet meer geldig is).

Dus moet ik wachten met de activering van de nieuwe licentie, vandaar mijn zelfde vraag: hoe lang kan ik wachten met het activeren van de voucher?

Beantwoorden

23 september 2022 om 09:09
HaZee Gebruiker

Gewoon activeren, dan komt de aangeschafte licentieduur bij je huidige licentieduur. Super geregeld bij Bitdefender!

Beantwoorden

23 september 2022 om 11:45
Official Product Expert Bitdefender-Expert Official Product Expert

De vouchers hebben geen vervaldatum en blijven geldig!

Beantwoorden

23 september 2022 om 06:37
evcoce Gebruiker

Deze hebben we net nodig. Mooie aanbieding voor 3 jaar en 10 apparaten.

Beantwoorden

23 september 2022 om 06:49
peetpp Gebruiker

oei, hier lees ik slechts 2 jaar, blijft mooie aanbieding

Beantwoorden

23 september 2022 om 08:08
erratix Gebruiker

je kan ook voor 3 jaar nemen. (+15 EUR)

Beantwoorden

23 september 2022 om 06:48
blueknight Gebruiker

niet bepaald handig dat het 3de jaar een aparte licentie is, en dat je dus 2 jaar moet wachten voordat je deze moet activeren.

Waar kunnen we aankloppen als hij over 2 jaar niet blijkt te werken???

Beantwoorden

23 september 2022 om 06:54
bartv1976 Gebruiker

Maakt volgens mij niet uit.

Ik heb deze al 2 x in het verleden aangekocht en ja kan in bitdefender central gewoon je keys toevoegen.
De einddatum van je subscription zal gewoon verlengd worden.

Ik ben nog beschermd tot juni 2025, dus pas dit jaar even.

Beantwoorden

23 september 2022 om 11:47

De voucher zal nog steeds werken over 2 jaren, dat kunnen we garanderen. Indien je echter ooit problemen zou hebben met onze software word je altijd snel geholpen bij Bitdefender Support.

Beantwoorden

23 september 2022 om 07:56
roysmits Gebruiker

Mijn huidige licentie loopt tot Maart 2023. Als ik bv 3 jaar bestel, gaat deze dan pas in vanaf einde huidig licentie?

Beantwoorden

23 september 2022 om 08:37
boy666 Gebruiker

Ja, deze wordt opgeteld indien je al Total security hebt

Beantwoorden

23 september 2022 om 10:02
roysmits Gebruiker

Dank u!

Beantwoorden

23 september 2022 om 08:08
stoffel.s Gebruiker

Kan je met 2 licenties ook 20 devices beveiligen, ik heb namelijk nog een ongebruikte licentie van de vorige aanbieding die ik nog niet heb gebruikt of moet ik deze dan registreren op een ander account ?

Beantwoorden

23 september 2022 om 08:38
boy666 Gebruiker

Registreren op een ander account want de abonnementen worden opgeteld.

Beantwoorden

23 september 2022 om 11:48

Je kan de licenties niet stapelen. Wel kan je 2 abonnementen van 10 devices in parallel laten lopen.

Beantwoorden

23 september 2022 om 08:19
dajansse Gebruiker

Nieuwe licentie wordt erbij opgeteld en niet vervangt niet de oude. Tenminste, zo is het al jaren. Verwacht niet dat het snel veranderd. Leuke aanbieding trouwens.

Beantwoorden

23 september 2022 om 23:38
Moderator Paul Moderator

Dat geldt alleen als het precies hetzelfde pakket is. Als je een ander Bitdefender abonnement hebt, kan je beter wachten tot de huidige periode afloopt.

Beantwoorden

23 september 2022 om 09:07
sjoukje.a Gebruiker

Tot wanneer kun je deze activeren? Heb nog norton voor een klein jaar.

Beantwoorden

23 september 2022 om 11:48

Er is geen einddatum om deze licentie te activeren.

Beantwoorden

23 september 2022 om 09:29
Blun Gebruiker

Wat zijn de regels rondom het stapelen van de keys?

Kan ik bijvoorbeeld voor 5 jaar bestellen (1×2 jaar + 1×3 jaar) Of kan ik er 3 van 3 jaar nemen dus 9 jaar?

Ik las ergens dat er een maximum in jaren (5) was maar hoor dit graag van de expert.

Beantwoorden

23 september 2022 om 11:50

Een nieuwe licentie kan geactiveerd worden net voor of na afloop van je bestaande licentie. Zo geniet je optimaal van de levensduur.

Als je eerder zou activeren, zal je 2 licenties in parallel hebben lopen, wat meestal niet de bedoeling is.

Beantwoorden

23 september 2022 om 09:42
LOUD Gebruiker

Kan die ezviz camera van gister in de hunt langskomen. Gister door drukte vergeten te bestellen.

Beantwoorden

23 september 2022 om 09:47
d.e.r Gebruiker

Tuurlijk regelen wij… nog een prijs aanpassing misschien.

Beantwoorden

23 september 2022 om 09:57
LOUD Gebruiker

Ik zou het waarderen als de verzendkosten niet in rekening gebracht worden. Zou je daar naar kunnen kijken meneer d.e.r

Beantwoorden

23 september 2022 om 10:04
d.e.r Gebruiker

Komt in orde!

Beantwoorden

23 september 2022 om 10:32
Blun Gebruiker
23 september 2022 om 09:46
Tendency Gebruiker

Een aantal vragen aan de product expert:

1) Zit er een houdbaarheidsdatum aan de activatie, dus tot uiterlijk wanneer kan ik deze activeren?

2) Ik heb momenteel nog een Total Security abonnement lopen tot halverwege 2023, kan ik deze daar gewoon aan toevoegen of moet ik wachten tot mijn huidige afloopt?

Verder kan ik dit pakket iedereen aanraden! Heb iedereen thuis ermee beveiligd en het centrale controlepunt “Bitdefender Central” werkt fantastisch.

Beantwoorden

23 september 2022 om 11:51

Hallo,

1) geen eindduur, de je kan activeren wanneer je wilt.

2) best wachten tot de huidige licentie afloopt, anders gaan je licenties in parallel lopen, wat niet de bedoeling is.

Beantwoorden

23 september 2022 om 12:17
khadgar Gebruiker

2l Sinds wanneer is dat?

Tot nu toe kon je de licenties gewoon stapelen.

Huidige looptijd (2 jaar)  + aangekochte looptijd (3 jaar) = nieuwe looptijd (5 jaar).

Maar de @Bitdefender-Expert beweerd nu dat je moet wachten met activeren?!  Heb daar dus mijn bedenkingen over, was nooit zo namelijk.

Ook dat ze dan paralel gaan lopen klinkt dus onzinnig want dat kan alleen als je een tweede account aanmaakt.

Misschien beter navragen bij Bitdefender zelf?

Beantwoorden

23 september 2022 om 13:43
bartv1976 Gebruiker

Vreemd tot nu toe was dit anders.

in jun 2019 bestelde ik voo 3 jaar. dus tem jun 2022.
in 2021 voegde ik nog 3 jaar toe aan lopende subscription.

In Central zie ik dit staan.
this license will end on June 18, 2025

Maw: 2019 + 3 = 2022 + 3 = 2025

Beantwoorden

23 september 2022 om 17:49
roysmits Gebruiker

inderdaad. Heb hem wel besteld, maar kan ik nu het beste tot het einde van mijn huidig abonnement wachten?? Eerder hoorde ik andere geluiden en kwam de nieuwe licentie boven op de oude. Zou toch zonde zijn van mijn laatste half jaar.

Beantwoorden

23 september 2022 om 18:00
Bretske Gebruiker

Wat ik me afvraag is of misschien de hoeveelheid apparaten waarvoor deze licentie geldig is, moet overeenkomen met je bestaande licentie om hem te kunnen stapelen? En dat indien dit niet het geval is, de nieuwe licentie parallel aan de oude begint te lopen? Alleszins, ik heb inderdaad altijd geweten dat je bitdefender-licenties simpelweg kan verlengen met een licentie voor dezelfde editie, dat heb ik al meerdere keren gedaan maar ik neem wel altijd een licentie voor evenveel apparaten, alsook dezelfde editie

Beantwoorden

23 september 2022 om 23:41
Moderator Paul Moderator

Dat geldt alleen als het precies hetzelfde pakket is. Als je een ander Bitdefender abonnement hebt, kan je beter wachten tot de huidige periode afloopt.

Stel dat je nu een abonnement voor 5 devices hebt, dan zal een abo van 10 devices dat overschrijven in plaats van toevoegen aan de huidige termijn.

Beantwoorden

23 september 2022 om 09:50
wbree Gebruiker

Wie heeft er nu 10 apparaten per account/login in huis? 1 laptop, 1 vaste PC en 1 mobiel dan ben je er wel. Of kun je deze ook installeren op de apparaten van huisgenoten, buren, familie e.d?

Beantwoorden

23 september 2022 om 09:57
wj4ibood Gebruiker

Inclusief huisgenoten en meer die je willen vertrouwen met de mogelijkheden die dit pakket biedt op afstand zoals locatiebepaling en factory reset

Beantwoorden

23 september 2022 om 10:25
Poliep Gebruiker

Ik nam ook mijn minder IT-kundige ouders hun apparaten onder mijn vleugels. Heb nog 1 licentie over. Zij wonen ergens anders. Aan wie je toewijst maakt in principe niet uit. De account is gekoppeld aan 1 mailadres dat de hoofdaccount is, van waaruit je 1 van je 10 licenties aan andere gebruikers kan toewijzen en ontnemen.

Beantwoorden

23 september 2022 om 12:19
khadgar Gebruiker

Nou 4 huisgenoten met ieder een mobiele telefoon = 4 devices.

Dan hebben ze ook nog ieder een Laptop of PC = 4 devices

Is er ook nog een iPad in huis = 1 device

Zit ik al op 9 devices

Beantwoorden

23 september 2022 om 14:31
wbree Gebruiker

Betekent dat dat iedere gebruiker (jezelf excluis) een mailtje krijgt bij updates e.d. Dus in feite zelfstandig het programma kunnen gebruiken?

Beantwoorden

23 september 2022 om 15:28
khadgar Gebruiker

Op de PC of notebook krijg je vanuit Bitdefender een melding als er een update is.

En op je mobiel gaat dat vanuit de Playstore/Appstore

Beantwoorden

23 september 2022 om 16:29
blueknight Gebruiker

tja, ik heb 2 laptops (windows en mac), een ipad, iphone en een android tabletje

Mijn vrouw heeft 1 iphone, 1 ipad en een laptop

mijn dochter heeft 1 ipad

nog niet eens zoveel huisgenoten en ik zit al op 9

Daarnaast geef ik mijn moeder ook altijd een licentie, want ik wil dat zij ook goed beschermd wordt.

Beantwoorden

23 september 2022 om 09:54
wbree Gebruiker

Werkt deze versie ook op Windows Server 2022?

Beantwoorden

23 september 2022 om 11:53

Bitdefender Total Security is compatible met deze Windows OS (naast macOs/android/iOs):

Windows 7 with Service Pack 1, Windows 8.1, Windows 10 and Windows 11

Beantwoorden

23 september 2022 om 10:04
ESPARKLE Gebruiker

Is deze versie hetzelfde als de bitdefender Armor voor de Orbi? M.a.w. kun je het abonnement met deze versie verlengen?

Of moet je hiervoor een andere versie hebben?

Beantwoorden

23 september 2022 om 10:10
Oraan Gebruiker

Hier ben ik ook naar benieuwd!

Beantwoorden

23 september 2022 om 11:46
DutchNe0n Gebruiker

idem ooo benieuwd

Beantwoorden

23 september 2022 om 11:54

Neen, voor de Orbi heb je een ander type licentie nodig (Netgear Armor), te bestellen via Netgear

Beantwoorden

23 september 2022 om 10:22
Wouterzzz Gebruiker

Mijn Norton vervalt in december. Ken ik dit aanschaffen en pas in december activeren? Ik zie de vraag vrij veel maar nergens een antwoord dus vandaar dat ik hem opnieuw stel. Dank u als u reageert

Beantwoorden

23 september 2022 om 11:55

Ja dit kan zeker! Slimme keuze trouwens ;)

Beantwoorden

23 september 2022 om 13:34
jortjp Gebruiker

Vraag aan productexpert:

1. Mag je met je broer/zus 1 account en dan verdelen over apparaten? Broer/zus wonen in een ander huishouden.

2. Is het echt de 2022 editie? Want de foto bevat 2020.

3. Zit er VPN bij?

Beantwoorden

23 september 2022 om 13:46
bartv1976 Gebruiker
23 september 2022 om 14:03
jortjp Gebruiker

dank Bart.

Vraag 1 zou ik nog graag door de product expert beantwoord zien worden. Dat het technisch kan geloof ik wel, maar of het mag… :-)

Beantwoorden

23 september 2022 om 15:48
laurens_leathan Gebruiker

1. Bitdefender checked hier niet op. Je gebruikt b.v. een laptop op meerdere plaatsen (meerdere ip-addressen)

2. Je download de laatste versie en die wordt continue onderhouden dus ook naar 2023 en verder

3. Ja maar beperkt 200MB uit mijn hoofd

Ik gebruik het al zo’n 10 jaar en verleng het als een mooie aanbieding langs komt

Beantwoorden

23 september 2022 om 17:44
Bipi Gebruiker

Ik zou vraag 1 graag ook beantwoord zien door een productexpert. Bij voorbaat dank.

Beantwoorden

23 september 2022 om 17:55
jortjp Gebruiker

go go Bipi!

Beantwoorden

23 september 2022 om 14:00
rensotheone Gebruiker

Naar mijn mening één van de betere antivirus totall pakketten.

De mijne draait al 2 jaar naar tevredenheid en raad hem zeker voor deze prijs aan.

Beantwoorden

23 september 2022 om 16:09
EHBO Gebruiker

Kun je deze ook opwaarderen naar Premium security, daar zit VPN en een password manager in?

Beantwoorden

23 september 2022 om 16:33
blueknight Gebruiker

Ik heb al een total security licentie voor 5 machines, die over 2 maanden afloopt.

Als ik nu al de licentie voor 10 activeer, gaat deze dan pas in als de oude licentie is verlopen?

kan ik het 3de jaar direct activeren, zodat de licentie voor 3 jaar geld, of moet ik hopen dat ik over 2 jaar nog a. weet dat er nog een licentie is en b. waar ik die code heb gelaten?

Beantwoorden

23 september 2022 om 23:45
Moderator Paul Moderator

Je kan beter afwachten tot de periode van 2 maanden afloopt. Anders gaat de nieuwe periode meteen in en raak je de 2 maanden voor 5 licenties kwijt.

Beantwoorden

23 september 2022 om 17:04
STROOPSOLDAAT Gebruiker

ik heb een vraag als ik internet security nog 148 dagen heb en ik koop total security kan dat of werkt dat niet zo?

Beantwoorden

23 september 2022 om 19:17
Bretske Gebruiker

Als je wilt weten of je je huidige licentie kan verlengen met of omzetten naar deze total security licentie, nee dat gaat niet. De enige manier om je bestaande licentie te verlengen is indien je huidige licentie voor dezelfde editie dient als de licentie in deze deal. Je huidige licentie moet dus ook eentje voor total security zijn om te kunnen verlengen. Wat je wel kan doen is deze deal aankopen, wachten tot je internet security-licentie afloopt, vervolgens de nieuwe total security-licentie activeren en in bitdefender central (de website voor licentie-beheer) je apparaten verplaatsen van je oude internet security-licentie naar de nieuwe total security-licentie, waarna je bitdefender-product op je apparaten normaal gezien automatisch omgezet wordt van internet security naar total security. De activatie van de licentie in deze deal is onbeperkt geldig, dus je kan hem perfect binnen 148 dagen pas activeren

Beantwoorden

23 september 2022 om 19:32
roysmits Gebruiker

Gaat helaas niet. Zijn 2 verschillende pakketten.

Beantwoorden

23 september 2022 om 23:46
Moderator Paul Moderator

Je kan dan het beste de nieuwe codes bewaren tot de Internet Security afloopt voordat je de Total Security activeert.

Beantwoorden

23 september 2022 om 19:16
valcon Gebruiker

Even een vraag over de voucher moet je al de bitefender geïnstalleerd hebben op je computer en heb je de voucher nodig om te verlengen. Of  is het gewoon een voucher waar je dus bitefender kan instaleren.

Beantwoorden

23 september 2022 om 19:31
roysmits Gebruiker

Een account aanmaken bij Bitdefender. Vandaar uit kan je de gewenste software downloaden. Na installatie, in de geïnstalleerde software inloggen met je aangemaakte account.

Beantwoorden

23 september 2022 om 19:40
valcon Gebruiker
23 september 2022 om 23:47
Moderator Paul Moderator

Dat kan via Bitdefender Central.

Beantwoorden

23 september 2022 om 20:33
Alicia99 Gebruiker

Let op !! Als je een abo heb wel even je bankrekening in de gaten houden. Ik had ruim op tijd 2 jaar verlengd maar werd wel 70 euro afgeschreven direcht teruggeboekt

Beantwoorden

23 september 2022 om 23:48
Moderator Paul Moderator

Controleer in Bitdefender Central of je (per ongeluk) de optie voor automatisch verlengen hebt geselecteerd. Als je dat niet wil, zal je dat moeten aanpassen.

Beantwoorden

26 september 2022 om 18:36
roysmits Gebruiker

Zojuist de vouchers ontvangen, maar als ik ze toe wil voegen gaat deze vandaag al in, dus niet aansluitend aan mijn huidig abonnement.

Dus nog even een half jaar wachten totdat ik ze ga gebruiken.

Beantwoorden

27 september 2022 om 10:11
MBallo Gebruiker

Bij mij niet, volgens mij is het wel belangrijk dat je al exact hetzelfde product hebt. Ik had al Bitdefender Total Security voor 10 apparaten (geldig tot 3 april 2023), zojuist de code voor 1 jaar ingevuld en nu is hij met 1 jaar verlengd. Daarna de code voor 2 jaar ingevuld en nu is mijn abonnement verlengd tot 3 april 2026 :). Zodra je de code invult krijg je trouwens de keuze om het huidige abonnement uit te breiden of een nieuw abonnement toe te voegen. Uiteraard kies je dan voor het uitbreiden van het huidige abonnement.

Geen probleem dus om de codes direct in te vullen (raak je ze ook niet meer kwijt of vergeet je dat je nog codes had).

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.