23 mei 2022 om 00:00
iBOOD

Vita5 Hangmat met Standaard XL | incl. Bekerhouder

Ook verkrijgbaar in Hammock without cupholder

Vita5 Hangmat met Standaard XL | incl. Bekerhouder Vita5 Hangmat met Standaard XL

Dit is de ultieme chillspot voor iedereen, ook als je even geen twee palmbomen in je tuin hebt staan.

23 mei 2022 om 13:03
klwinkel Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. De naam van de website zegt het al, dit is geen volledig nieuw product. De verpakking is open geweest.

Beantwoorden

23 mei 2022 om 15:38
klwinkel Gebruiker

Dat is waar idd, maar ik heb hem toch daar besteld voor 84,99 incl verzendkosten en morgen in huis. (Is verjaardag cadeau voor a.s. donderdag)

Beantwoorden

23 mei 2022 om 22:47
Moderator Paul Moderator

Voortaan iets eerder op zoek gaan naar een cadeau, dan kan je ook een volledig nieuw product geven. ;-)

Beantwoorden

23 mei 2022 om 23:10
biercafe Gebruiker

*knip*

Mag wel een normaal antwoord geven.

Edited by: Thomas

Beantwoorden

23 mei 2022 om 23:34
Moderator Paul Moderator

hoi biercafe,

Het was volledig als een grapje bedoeld en zeker niet om iemand af te kraken. 
klwinkel mag natuurlijk zelf weten wat hij of zij doet.

Beantwoorden

23 mei 2022 om 23:09
biercafe Gebruiker

Volgende keer een normaal bericht plaatsen in plaats van mensen afkraken maakt het hier net wat leuker. :D

Edited by: Thomas

Beantwoorden

23 mei 2022 om 23:26
Zilla5 Gebruiker

Denk niet dat Paul iemand probeert af te kraken gezien de knipoog.

Beantwoorden

12 juni 2022 om 16:16
Jeroen-vn Gebruiker

Goeiedag, ik kan de productspecificaties niet meer bekijken, maar ik dacht dat hier ook een draagtas/opbergtas bij zat? Die hebben we niet ontvangen.

Laten jullie iets weten?

Mvg Jeroen

Beantwoorden

12 juni 2022 om 16:18
Jeroen-vn Gebruiker

Update: ik zag net het product nog online staan en er staat effectief een opbergtas bij. Waar moet ik zijn om dit alsnog te ontvangen?

Beantwoorden

12 juni 2022 om 18:55
Moderator Paul Moderator

Ik weet niet of het mogelijk is om een losse opbergtas na te sturen, maar je kan hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice van iBOOD.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.