We wassen er zelf ook mee.
Heb deze zojuist óók besteld. Goeie deal
Ik heb een vraagje, is er een bepaald bedrag wanneer je geen verzendkosten meer betaalt?
Ik heb momenteel om 120 euro in winkelmandje dus vroeg me af of de verzendkosten dan nog steeds dezelfde blijven?
Vind het nogal duur voor allemaal kleine items.
Goedenavond LenDi,
Dat is er niet. Je betaalt altijd verzendkosten, want het moet altijd verzonden worden.
Er was toch zo’n gratis verzenden actie, iets met level..weet het niet meer precies
Die is er inderdaad tijdelijk even geweest, maar ondertussen niet meer. Dat was maar één dag.
ok bedankt. Ik heb per ongeluk de original besteld ipv de color maar ik kan de bestelling niet meer annuleren. Is daar een oplossing voor? Normaal krijg ik even tijd om een verzending te annuleren maar nu wil dat niet..
Goedenavond martijnb70,
Vaak duurt het even voordat je je bestelling kunt annuleren, want dan wordt hij nog verwerkt. Zou je het straks nog eens kunnen proberen?
Ik heb het zojuist nogmaals geprobeerd, zonder succes (sys temp unavailable). Wil je er notitie van maken? Morgenochtend doe ik weer een poging maar bij dezen ook via deze weg de afmelding. Hopelijk doen jullie systemen het morgen weer.
Kan het te maken hebben met het gegeven dat het artikel uitverkocht is?
Als het morgenochtend niet lukt, kan je het beste (telefonisch) contact opnemen met de klantenservice van iBOOD. Dat kunnen wij helaas niet via het forum voor je oplossen.
Zijn deze nog te bestellen?
MVG Dominic
Goedenavond Dovermeire,
Dit was de dagdeal van gisteren en ze zijn daarom vandaag niet meer hier te bestellen.
Mooie aanbieding.