De Jamo Sub 660. Deze subwoofer stond in de laatste Hunt maar voordat ik hem kon bestellen was hij al weer uitverkocht.
Voor mij ook deze subwoofer!
Ik zie ook graag een subwoofer langskomen, al zou ik zelf eerder kiezen voor de SVS SB-1000. Zelfde prijsklasse als de genoemde Jamo, maar wel een pak beter.
Ben op zoek naar een Samsung UE46F8000 3D TV !
Een televisie van 60″ of 65″, géén smart, 3D of UHD!
Een Sony Alpha 6000 (met kitlens) systeemcamera.
Ben op zoek naar een nieuw systeem TV + NAS.
TV: Samsung TV, Full HD, 3D, Smart TV. 40-50 inch. Bijvoorbeeld deze, de Samsung UE48H6200AW.
NAS: Synology DS214 of DS214+. Mooie NAS systemen met het intuïtieve Diskstation Manager 4.1 (DSM 4.1) wat voor iedereen makkelijk te gebruiken is. Ik zou één van deze NAS graag een keer op iBood langs zien komen.
Ik bedoel natuurlijk Diskstation Manager 5.0 (DSM 5.0)
De Samsung ue48h6200aw kan ik me ook zeker in vinden.Verkrijgbaar vanaf 599,benieuwd of ibood dat kan verbeteren!
Uiteraard wel een Nederlands model ;-)
Mag ik een 65″ of grotere UHD TV AUB?
Een TV,ergens tussen de 46-50 inch.Samsung,panasonic Sony bijvoorbeeld.Niet al teveel poespas.Als het paneel zelf maar 100hertz is.3d hoeft ook niet.
DeBuyer koekenpannen!
Ik zit al een ruime tijd te wachten op een sony tv
Kom maar op met een van deze modellen:
Sony 55w805b of sony 60w605
Ik zou graag de bestekset van Villeroy & Boch terug zien van 12 persoons.
Een Lumia 830 wit met een Qi lader DT-910 wit. Samen voor maximaal 300 euro.
LG 55LA9709
Een echte scheerset, met een open scheermes, leren strop, kwast, alles erop en eraan
Een lichtlopende kwaliteitsfiets voor dagelijks gebruik. Bijvoorbeeld de Gazelle Ultimate C3 of andere kwaliteitsfiets met een Shimano Alfine 11 naaf voor minder dan 1000.- euro.
Een brandveiligheidspakket.
Waaronder:
Brandblusdeken
Brandblusser
Twee rookmelders en evt koolmonoxidemelder
Verbanddoos
Zoiets ben ik lang niet tegen gekomen hier,… Wel handig voor in m’n nieuwe huisje,…
Het kleuren voor volwassenen is momenteel erg populair. Misschien is het een goed idee om de wat duurdere kleurpotloden in de verkoop te doen. Deze zijn erg gewilt bij de kleurders. Maar ze zijn erg duur. bv. Derwent of Spectrum Noir.
Ook een dect telefoon zou erg leuk zijn en dan vooral met drie of vier handsets, bv Gigaset quatro A450
*niet lachen ajb ;-)* Misschien niet een tip voor oktober maar eerder november. Vorig jaar hadden jullie op 6/12 een aanbieding (en flash sale) voor kerstverlichting. Ik zou die graag wat eerder zien. Ik vind het leuk om het al wat eerder in huis te hebben.
Boston Acoustics A2310HTS of een nog kwaliteitsvollere 5.1 set met simpele stijlvolle speakers.
Powerline 1200 adaptersetje met geïntegreerd stopcontact
Een Microsoft Type Cover 2 voor de Surface Pro 2 die jullie hier pas aanboden.
gietijzeren pannen van staub
Zag ‘m hier al vaker voorbij komen: Een GoPro camera!! (Liefst 3+ Black of 4) :)
Een betaalbaar alternatief voor de GoPro
Ik ben zo dom geweest om de Mr Handsfree 15600 niet aan te schaffen.
Deze zie ik heel graag nog eens langskomen
Deze! super sterke, dimbare LED spots van topmerk Philips (Mijn collega’s..;-)
http://www.philips.nl/c-p/8718291749073/led-spot/specificaties
Oh ja, en graag ook een Sonicare tandenborstel, als we toch bezig zijn…. Zo’n übercoole zwarte DiamondClean
http://www.philips.nl/c-p/HX9352_04/sonicare-diamondclean-oplaadbare-sonische-tandenborstel
Om even terug te komen op een betaalbaar alternatief voor een GoPro:
De SJ4000:
http://www.sjcam.com/cameras/9-sj4000-full-hd-1080p-waterproof-action-camera-sport-dvr.html
SJ4000 met wifi:
http://www.sjcam.com/home/27-sj4000-wifi-1080p-full-hd-action-camera-sport-dvr.html
Voor dat geld een zeer leuke actioncam.
Nogmaals, Geen IPhone en zeker niet Refurbished xD
Smartphone, Android, Camera 10MP+, 1,5Ghz+ Processor
Prijs +/- 400-600€ , op de Ibood Deal 250-350€
Samsung Galaxy 3 / 4 / 5
Sony XPeria Z1 / 2 / 3
Huawei Ascend P7
Tijdens de hunt elke keer wakker gebleven voor de Canon60D. Helaas steeds misgelopen. Als er nog eens weer een goede Canon DSLR voorbij zou komen ben ik ontzettend dankbaar. :)
Een 8-pack witte GU10 LED, DIMBAAR, (+7000K) is mij eigenlijk nog welkomer, vanwege dat ik een hele rits felle dimbare GU10’s in mijn keuken heb hangen.