2 juli 2018 om 15:35
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

19 september 2018 om 15:55
FrankenNiels Gebruiker

- Sonos producten. Zowel de speakers als de accessoires.

- Blauwe Bosch gereedschap

- Babyspeelgoed van bijv Fisherprice/Little Tikes

Beantwoorden

21 september 2018 om 13:25
Danny007 Gebruiker

Het is al lang geleden dat er nog eens een labelwriter geweest is. Deze zou wel leuk zijn:

Dymo labelmanager 280  liefst Azerty

Thx

Beantwoorden

21 september 2018 om 20:57
xzyt Gebruiker

WD-40 Family pack, gemist tijdens de vorige iBood van 2 weken geleden :(

Beantwoorden

22 september 2018 om 08:17
Zuma_NL Gebruiker

Recent kwam ik tot mijn  grote verbazing het relatief onbekende Jupiter systeem tegen van de fabrikant Messerschmidt. Dit is werkelijk een brilliant compact en modulair systeem waar wij la een paar jaar op zaten te azen. Gelijk dus de mooie aanbieding van de motor met graabmolen voorzet gekocht. Het zou super zijn er vaker aanbiedingen van dit systeem langs komen en dan met name ook de accessoires.

Beantwoorden

23 september 2018 om 00:02
huckleberry Gebruiker

Een degelijke plooifiets/vouwfiets kan ik nog wel gebruiken

Beantwoorden

23 september 2018 om 02:06
Snowblow Gebruiker

Dag IBOOD,

Veel mooie tv deals de laatste tijd, maar meerendeels 50hz panelen. Een Oled of Qled tv deal zou zeker niet ongezien voorbijgaan ;)

Beantwoorden

23 september 2018 om 22:45
sas001 Gebruiker

Hi, ik zou graag nog een keer de AEG L7FE96ES wasmachine in de aanbieding zien. Dan wordt ik blij :-)

Beantwoorden

23 september 2018 om 22:53
sas001 Gebruiker

Oja, ik zie ook graag een 13 inch macbook Pro touchbar (2018, Zilver) met 16gb werkgeheugen en 516GB opslag.  :-D

13‑inch MacBook Pro – Zilver
Voeg toe aan Favorieten

2,3‑GHz quad‑core Intel Core i5-processor van de 8e generatie, Turbo Boost tot 3.8 GHz
Retina-display met True Tone
Touch Bar en Touch ID
Intel Iris Plus Graphics 655
16 GB 2133‑MHz LPDDR3-geheugen
512 GB SSD‑opslag
Vier Thunderbolt 3-poorten
Verlicht toetsenbord – Nederlands

Hardware

Beantwoorden

25 september 2018 om 19:41
deadlock Gebruiker

Na lancering van iPhone XS/XR is een draadloze QI lader wel eens mooi om te zien voorbij komen!

Beantwoorden

25 september 2018 om 21:46
Bierblik Gebruiker

Graag nog een keer Bitdefender Total Security Multi-Device 2019 voor meerdere jaren kunnen we weer veilig op het internet.

Beantwoorden

26 september 2018 om 19:48
johndebruijn Gebruiker

Het zou mooi zijn als iBOOD de nieuwe Philips Performer Silent stofzuiger uit de FC878… serie aanbiedt. Bijvoorbeeld de FC8780 of de …82 of …83.

Zie: https://www.philips.nl/c-w/search.html#q=Performer+silent+FC878*

Heel veel groetjes

John

Beantwoorden

27 september 2018 om 11:26
robinson1 Gebruiker

Hallo,ik had graag de Geneva Classic M nog eens kunnen kopen.Ik had een gekocht de laatste keer maar die was helaas stuk geleverd en kon geen ander krijgen.

Mvg

Beantwoorden

27 september 2018 om 16:49
QMatt4eveR Gebruiker

Durex condooms aub! zowel classic als orgasmic, als XL, bulk korting aub, je weet wel, alles voor de veiligheid he!!

Beantwoorden

27 september 2018 om 20:50
LKVK Gebruiker

Lampen, want de dagen worden weer korter. Heeft Philips niet nog wat liggen?

Beantwoorden

28 september 2018 om 10:30
j_ohan Gebruiker

Laatst hadden jullie de Leff Amsterdam klokken (inmiddels binnen en bijzonder mooi).

Zag dat ze hele mooie horloges hadden… https://leffamsterdam.com/mens-watches/

Beantwoorden

29 september 2018 om 15:00
CHEYENE Gebruiker

hallo,

wanneer komen de robotstofzuigers van het merk NEATO weer eens te koop aangeboden?  Kunnen jullie mij ook verwittigen op voorhand?

ik heb me wel ingeschreven om op de hoogte te blijven, maar helaas…ik krijg niks aan .

vrgr Cheyene

Beantwoorden

29 september 2018 om 15:19
Tgompie Gebruiker

Hoi Ibood,

ik heb de Medion Erazer X1000 mixed reality bril helaas gemist afgelopen keer, ik zou het wel heel erg leuk vinden om deze binnenkort nog een keertje voorbij te zien komen. Het is begrijpelijk als dit niet gaat maar zou wel heel erg mooi zijn :)

groetjes

Tim

Beantwoorden

29 september 2018 om 18:38
Kaaskoek Gebruiker

Ik zou graag de Dyyk Vloerlamp Jipp (190 cm) nog eens willen zien in het koper! Ik hoor het graag?

Beantwoorden

30 september 2018 om 14:22
djrotech Gebruiker

Game headset Astro A50

Beantwoorden

30 september 2018 om 20:54
rpr Gebruiker

Dag iBood,

Ik ben op zoek naar een goede deal voor een mac pro 6.1 late 2013.

Bij voorkeur met de d700 of d500 grafische kaarten.

Beantwoorden

30 september 2018 om 22:22
Krizzys Gebruiker

Een weck inmaak ketel!

Flinke korting leuk voor de inmakers en kaas makers, ook de accessoires!

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 00:22
Testedoene Gebruiker

Wat ik telkens mis als er een actie ‘buitenverlichting’ loopt is verlichting met een betere IP-waarde. Ik zoek een lamp om aan de noordkant van het huis te hangen.

Eveneens een WATERDICHTE deurbel met een glazen schermpje en een bekabelde receiver voor binnen aan de muur te hangen.

-waterdichte verlichting

-waterdichte deurbel

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.