23 april 2018 om 10:50
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

28 juni 2018 om 17:55
Luchtvervuiling Gebruiker

Het zou top zijn als jullie de Microsoft Surface Book 2 van 13,5″ weer eens aan kunnen bieden :)

Beantwoorden

29 juni 2018 om 08:40
martmanders1 Gebruiker

Hallo beste inkopers.

Met de vakantie voor de deur wil ik jullie vragen of het fotoboek van fotoboeken.nl weer in de aanbieding komt. Ik maak er elk jaar dankbaar gebruik van! Veel succes met inkopen

Mart Manders

Beantwoorden

29 juni 2018 om 21:00
TheAnd Gebruiker

Ik zou wel graag de Bose quitcomfort 35 voorbij zien komen….

Beantwoorden

30 juni 2018 om 00:48
QuestionAndAnswer Gebruiker

Hoi IBOOD,

Zal leuk zijn als de Bose Play 5 tv soundbar eens langs komt. Uiteraard wel onder de Amazonde prijs van 200 euro :)

Beantwoorden

30 juni 2018 om 09:06
lescek Gebruiker

Het topmodel van de hardloophorloges. De Garmin Fenix 5x Plus. Veel mooier, uitgebreider, completer en helaas ook duurder dan deze bestaat helaas niet. Misschien kan IBOOD aan de prijs wat verandering brengen.

Beantwoorden

30 juni 2018 om 10:10
Hiera Gebruiker

Kan er nog een mooi MacBook actie komen?

Beantwoorden

1 juli 2018 om 14:39
sdemedts Gebruiker

Beste IBood inkopers.

Wij hebben interesse om volgend jaar een “Intex Graphite Panel Pool” te zetten.

Misschien kunnen jullie op het einde van dit zomerseizoen bij Intex de volledige stock opkopen zodat deze tegen een dumpingprijs kan aangeboden worden :-)

Beantwoorden

1 juli 2018 om 15:40
SteveApple Gebruiker

Ik zou graag weer een CANON G7x ii of SONY RX100 iii willen zien. Dank u

Beantwoorden

2 juli 2018 om 10:40
dkmpbrt Gebruiker

Nu dat het motorseizoen van start is, misschien eens een communicatiesysteem? Zoals Sena of Cardo?

Beantwoorden

2 juli 2018 om 13:13
Supermumdiana Gebruiker

Graag zou ik een tip willen doorgeven. De zomervakantie komt er weer aan zou het niet prachtig zijn om een keer de E-Reanders in de aanbiedingen te doen. Ik denk dat daar heel veel belangstelling voor zou zijn.

Beantwoorden

30 september 2018 om 12:59
Lilisasa Gebruiker

Al een tijdje op zoek naar een goede deal voor de nikon d850. Kunnen jullie iets regelen ibood? Anderde pro camera’s van nikon (d500, d750,…) zijn ook meer dan welkom!

Alvast bedankt ibood!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.