23 april 2018 om 10:50
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

8 mei 2018 om 13:43
Bluemagics Gebruiker

Het is BBQ weer: de Big Green Egg aanbiedingen!

(Bijvoorbeeld de Large en mini max varianten. Tafels en accessoires zijn ook een interessant!)

Beantwoorden

8 mei 2018 om 21:25
nelsch Gebruiker

Een betaalbare kolen bbq

Beantwoorden

9 mei 2018 om 18:48
LupkaGirl Gebruiker

Strandvakantie in zicht…tijd voor strakke spieren. Het wordt tijd voor nieuwe aanbiedingen van Hammer Finnlo fitnessapparatuur! Laat maar komen die Ergo Hometrainers (Exum XTR), roeitrainers (Cobra XTR plus)  en de Autark (type 1500) en/of Multigyms.

Beantwoorden

10 mei 2018 om 12:57
Jabu10 Gebruiker

Een Mavic Pro drone. Volgens mij al eens voorbij gekomen.

Beantwoorden

10 mei 2018 om 19:36
Agaron88 Gebruiker

Nogmaals de Google Home Mini

Beantwoorden

11 mei 2018 om 12:45
Woeper71 Gebruiker

Wat een keer leuk zal zijn is een echte polismachine of starters set van Rubes/ BigFoot, Flex, Maquiars of een DAP-900 (plus).

Beantwoorden

11 mei 2018 om 17:18
Varkzor Gebruiker

Hi Ibood,

Fantastisch om een 75″ TV te zien passeren, helaas was het de Panasonic.

Is er kans dat jullie verder kijken voor de Sony KD-75XE9005 eens aan te bieden? Prijzen varieren van 2500-3000 euro op dit moment.
En zoals jullie zien is da panasonic mooi uitverkocht, dus zo’n Sony kan niet anders gaan. Als Sony hun stock wil clearen (model loopt ten einde reeks) dan’t is’t wel DE moment om dat via Ibood te doen, nietwaar? :-)

Mvg,

/A

Beantwoorden

11 mei 2018 om 21:55
JaxTellerr Gebruiker

Sebamed shampoo. Deze shampoos zijn zeer prijzig, maar werken heel goed hoor ik van veel mensen. Hoop hier zeker op.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 08:29
KBRI Gebruiker

Alessi Nuovo Milano 24-delige dessertset

Beantwoorden

12 mei 2018 om 08:31
KBRI Gebruiker

Excuses ik bedoel de bestekset.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 08:23
tjiepietje Gebruiker

slaapkamerairco ? In voorbereiding van een mooie zomer ?

Beantwoorden

13 mei 2018 om 08:47
LeFrankii Gebruiker

Enkele dagen geleden zag ik tussen de flash sales de Blackberry Keyone Black Edition! Helaas werd die net voor mn neus uitverkocht. En met de komst van de Keytwo kunnen jullie vast en zeker weer een aantal Keyone’s opslaan :D

Beantwoorden

13 mei 2018 om 22:35
ekst Gebruiker

Garmin Vivoactive 3 nog een keer. Veel mensen teleurgesteld omdat deze vandaag al voor 10:00 uur was uitverkocht. Zeker de moeite waard om nogmaals te doen en dan iets meer voorraad aan te leggen ????????

Beantwoorden

14 mei 2018 om 13:19
theo.vos Gebruiker

Gisteren 4 prachtige Brulo tuinstoelen gekocht; hardhout en duurzaak geproduceerd.

Op het plaatje stonden de stoelen afgebeeld rondom een ronde hardhouten tafel, die niet in de aanbieding was.

Jammer en helaas, omdat het natuurlijk aantrekkelijk is om direct een set meubilair te kunnen aanschaffen.

Vraag aan Paul, de moderator, daarover gesteld en inderdaad was de tafel niet in de aanbieding. Advies Om een TIP-Ibood

in te dienen voor mogelijke aanbieding in de toekomst.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 00:18
Quadje Gebruiker

We zijn ons huis aan het inrichten, en een wens hierbij is het gebruik van Philips Hue. Wellicht een idee voor een flash-sale met divers aanbod van Philips Hue producten. Zo kunnen we een starterspakket met uitbreidingen kopen.

Beantwoorden

16 mei 2018 om 08:18
mglimmerveen Gebruiker

Een paar leuke midrange Android telefoons, zoals Nokia 7 Plus :-)

Beantwoorden

16 mei 2018 om 19:56
the59duke Gebruiker

Wasborstel op telescoopstang om zonnepanelen schoon te maken.

Gardena compatibel

Beantwoorden

16 mei 2018 om 21:10
Speeddd Gebruiker

Voor enkele jaren terug is hier op ibood een actie geweest van bitdefender total security. Aangezien dat abonnement in augustus afloopt zou het misschien leuk zijn dat er daar ook weer een aanbieding voor komt. Dus van mij uit te vraag kunnen jullie dat voor elkaar krijgen?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 08:55
Merlijn2504 Gebruiker

Geen tip voor een specifiek product, maar voor de aankomende Hunt.

Ik, en ik denk een heleboel andere mensen, zouden het enorm appreciëren wanneer je aan het einde van de hunt al je bestelde artikelen in één verzending kunt laten komen. Of in ieder geval de productie die bij jullie op voorraad liggen en geen gebruik maken van dropshipping.

Op deze manier kun je verschillende leuke deals inslaan zonder je teveel zorgen te maken over de verzendkosten. Voor mij part 8.95 jullie duurste tarief.

Als ik 5 deals bestel van in totaal 100 euro, heb ik bijna 25 euro extra aan verzendkosten terwijl je met een beetje postcontract rond de 3 euro kostprijs aan verzending hebt.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 09:45
anderjax Gebruiker

Yamaha WXAD-10 MusicCast streamer

Beantwoorden

18 mei 2018 om 10:29
sylmares69 Gebruiker

Een keer een goed keyboard zou wel een keer leuk zijn, geen prulleding, maar een goed betaalbare leuke kwaliteit!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 14:02
Sean2 Gebruiker

Schoenenpoets sets (bijvoorbeeld van Sapire Medaille D’Or)

Cold Drip Coffee maker

Beantwoorden

18 mei 2018 om 15:38
ChantallNL Gebruiker

Graag zie ik de

Nikon Coolpix B500
nog eens terug. Net voor me neus uitverkocht ????

Dankjewel!

Beantwoorden

18 mei 2018 om 19:23
Bekir1905 Gebruiker

Kracher SC4 stoomreiniger !! please???

Beantwoorden

18 mei 2018 om 22:23
sliedregt Gebruiker

De kofiiebonenbrander in de aanbod aub

Beantwoorden

19 mei 2018 om 09:48
PJohanna Gebruiker

Ik zoek een fornuis waarbij zowel het koken als de oven met gas werkt. Ook een combi oven/magnetron zou van pas komen.

Beantwoorden

21 mei 2018 om 11:03
Arslan63 Gebruiker

Bosch Professional GBH 18 v-ec (met accu en lader) zou ik graag een keer voorbij zien komen.

Beantwoorden

21 mei 2018 om 12:10
Uno1 Gebruiker

Foto op glas of acryl!

Beantwoorden

22 mei 2018 om 20:28
bruisout Gebruiker

One blade mesjes. Die dingen zijn krankzinnig duur en blijven niet zo lang scherp als wat de fabrikant beweert.

Beantwoorden

23 mei 2018 om 00:23
Emieldevries Gebruiker

Ik zou graag nog een keer de Tenson hangmat zien. Ik heb hem zelf in 2016 gekocht en nu, na de renovatie van mijn tuin, hem buiten staan en iedereen in mijn familie is jaloers en wil hem ook bestellen. Ik kan hem echter nergens meer vinden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.