2 januari 2018 om 10:22
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

8 april 2018 om 20:47
Sverb Gebruiker

Houten kinderspeelgoed: winkeltje of keukentje

Volautomatische espressomachine

Beantwoorden

9 april 2018 om 10:48
antrophogus Gebruiker

Zou geweldig zijn moest de Kitchenaid KSM175 Appelrood nog eens langskomen!

Beantwoorden

9 april 2018 om 19:01
tombo2222 Gebruiker

Xiaomi Roidmi 3S

Heeft je auto-audioapparatuur geen bluetooth ondersteuning? Met de Xiaomi Roidmi 3S kan je je telefoon koppelen waarna de audio-output geconverteerd wordt naar een FM-signaal.

Deze FM-signaal kan je met je auto-audioapparatuur ontvangen. De Roidmi plug je in de sigarettenaansteker. De Roidmi heeft ook 2 USB aansluitingen zodat je ook andere appareten kan opladen.

Voorbeeld: Je telefoon speelt Spotify(of MP3, Youtube, etc.) af welke de Xiaomi Roidmi 3S het bluetooth-signaal converteert naar een FM-signaal. Je auto-audioapparatuur ontvangt dit signaal en speelt het af. Je kan alleen niet ‘zappen’ met je auto-audioapparatuur.

Beantwoorden

10 april 2018 om 22:17
SandManNL1 Gebruiker

De dbramante1928 Kronborg laptoptas 14 inch graag!

https://www.youtube.com/watch?v=Sz0AKmCB2Z0

Beantwoorden

10 april 2018 om 22:30
SandManNL1 Gebruiker

De dbramante1928 Kronborg laptoptas 14 inch graag!

https://www.youtube.com/watch?v=Sz0AKmCB2Z0

Helsingborg 14 inch kan natuurlijk ook :)

Beantwoorden

11 april 2018 om 12:09
Dacojuri Gebruiker

Een tijdje terug hadden jullie tijdens de HUNT een Playseat Challange voor een mooie prijs.

Die mag gerust nog eens langskomen! (Of een andere Playseat)

Beantwoorden

11 april 2018 om 17:51
tombo2222 Gebruiker

Tepro Toronto BBQ XXL

Best getest in Duitsland (2016)

Bij voorkeur zonder inzetrooster.

Beantwoorden

12 april 2018 om 12:01
pipo5 Gebruiker

IPad pro 2017 12 inch zou wel mooi zijn ????

Beantwoorden

12 april 2018 om 13:16
ITibood Gebruiker

Graag eens een keertje de messenger bag van Compagnon, liefst de Generation 2 versie :)

=> https://compagnon-bags.com/produkt/compagnon-camerabag-cognac

Beantwoorden

12 april 2018 om 17:43
Wolfman666 Gebruiker

Hey Ibood

ik zou graag een macbook pro willen kopen

kvond de prijs bij jullie echt goed

vindt jammer dat ik er niet een besteld had dan :(

zouden jullie me kunnen helpen?

zou echt geweldig zijn van jullie :)

Grt Andy

Beantwoorden

12 april 2018 om 17:58
scanniexxl Gebruiker

De surface book 2 i5 laptop gemist.

Hopelijk komt deze snel nogmaals voorbij….

Beantwoorden

13 april 2018 om 13:12
gmcu Gebruiker

Hallo iBood,

Nu het mooie weer er is en de insecten ook zou ik heel graag insectenwering willen aanschaffen. Dan denk ik aan een rolhordeur(liefst zwart gaas) en raamhorren.

Beantwoorden

14 april 2018 om 02:42
IboodChris333 Gebruiker

8x Osram SubstiTUBE LED Buis | 120 cm | 4000K LET OP ! vier – 4 – duizend K !

Beantwoorden

14 april 2018 om 02:44
IboodChris333 Gebruiker

en/of 150 cm

Beantwoorden

14 april 2018 om 02:44
IboodChris333 Gebruiker
14 april 2018 om 02:43
IboodChris333 Gebruiker

Horgaas maar dan 240 – 270 hoog

Beantwoorden

15 april 2018 om 07:45
RobertR Gebruiker

Beste IBOOD, super dat jullie regelmatig Grohe kranen in de aanbieding hebben. Kunnen jullie ook de inbouwvarianten aanbieden? Complete inbouw douchesets of inbouw kranen voor bad en wastafel. Alsmaar dank

Beantwoorden

17 april 2018 om 10:45
Dieuwke Gebruiker

Beste inkopers, Kunnen jullie de Motorola Moto X4 nog een keertje aanbieden? Er is iets grandioos misgegaan met mijn aankoop :-(.

Groet, Dieuwke

Beantwoorden

17 april 2018 om 15:58
Ferry bottenheft Gebruiker

My wishlist:

Kärcher hogedrukreiniger set (K4/K5/K7)

Dyson steelstofzuiger (V8/V10)

Beantwoorden

17 april 2018 om 20:20
gerslangen Gebruiker

Jammer genoeg greep ik net naast de deal van Erba metalen gereedschapsborden…ik hoop dat ze snel nog eens voorbij komen.

Groetjes.

Beantwoorden

18 april 2018 om 23:55
Sjamone Gebruiker

Hey jongens!

Ik zie de laatste tijd veel camera gear voorbij komen, wat ik echt SUPER vind. 
Vandaar dat ik hoop op meer Blackmagic Camera’s! De micro was al een goede deal en vandaag ook een Ursa Mini. Ben benieuwd of jullie het voor elkaar krijgen een Ursa Mini Pro aan te bieden. Naast Blackmagic camera’s zijn filters ook erg gewild!

Beantwoorden

19 april 2018 om 21:18
gmcu Gebruiker

Hey ibood,

Laatst hadden jullie een item ‘tuinweek’ of ‘tuinaanbiedingen’. Maar zijn daar ook grasmaaiers en grasscharen aangeboden? Kan het me niet herinneren, maar deze staan hoog op mijn lijstje. Komen die nog?

Helaas vind ik de robotmaaier of accu maaier nog te duur.

Beantwoorden

20 april 2018 om 00:59
Savange1 Gebruiker

Een setje Canton Vento 876 DC alsjeblieft.

Beantwoorden

20 april 2018 om 11:21
Brockhaus Gebruiker

Hey IBood,

Is het niet interessant om de op=op flash sales te complementeren met een maandelijkse “garage sale” een fysieke opruiming van de magazijn in de magazijn? Zeker nu het weer mooi weer is kunnen jullie waarschijnlijk een hoop bezoekers trekken en daarnaast nog andere activiteiten organiseren!

Cheers!

Beantwoorden

20 april 2018 om 11:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Brockhaus,

Dat is zeker een tof plan! Bedankt voor het delen van dit idee. Hoewel ik je plan toejuich, zitten er wat haken en ogen aan. Het grootste probleem is dat het distributiecentrum een strenge beveiliging heeft, mede omdat er ook producten liggen van andere webwinkels. Als werknemers van iBOOD kost het ons al een aardige tijd om binnen en vooral ook buiten te komen, laat staan als er honderden (/duizenden?) enthousiaste kopers naar binnen willen.

Wel bieden wij regelmatig B-stock (niet als nieuw te verkopen, bijv. met een licht of zwaar beschadigde verpakking) aan in samenwerking met JouwVeilingen. Onlangs hebben zij, voornamelijk voor de grotere producten die niet zo makkelijk verzonden kunnen worden, ook een soort garage sale zoals jij omschrijft georganiseerd in hun magazijn. Je kon hier fysiek langs komen en alle producten met een dikke korting scoren. Ik kan je dus aanraden deze website in de gaten te houden, want wellicht komt een dergelijke sale nog eens voorbij :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

20 april 2018 om 12:19
rtete Gebruiker

Green egg large (originele, geen andere kamado)

Beantwoorden

20 april 2018 om 12:25
L0bbel Gebruiker

O, ik kijk een keer mijn mail niet heb ik de fantastische Wusthof actie gemist. Wanneer komt er weel een super vette messen actie? Global mag ook!

Beantwoorden

21 april 2018 om 03:00
Kyuzo Gebruiker

De Onkyo A800!

Ik ben heel onlangs een audiofiel gaan worden en ben nog op zoek naar een open-back  koptelefoon met goede soundstage en imaging, en tegelijk goede bass response (wat erg zeldzaam lijkt te zijn onder open-backs). Nu was deze onlangs aangeboden, maar kwam er helaas pas nadat deze was uitverkocht achter dat deze koptelefoon misschien wel precies is wat ik zoek, helemaal voor de prijs dat deze beschikbaar was. Als deze aanbieding nog eens voorbijkomt kan ik je zo’n beetje garanderen dat ik direct op de “ik neem er een!” knop zal drukken.

Beantwoorden

21 april 2018 om 08:06
KBRI Gebruiker

Alessi Nuovo Milano Dessertset 24-delig graag

Beantwoorden

21 april 2018 om 21:00
jowanpeeters Gebruiker

Hey iBood!

Komen binnenkort de Solis-vacumeerzakken/folie nog eens in de aanbieding?
Ik zit namelijk bijna door mijn voorraad heen ;-) Laatste keer was in Januari 2017 als ik mij goed herinner.

Groeten
Jowan

Beantwoorden

9 mei 2018 om 00:31
Feyshunter Gebruiker

WMF Pannen binnenkort?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.