2 januari 2018 om 10:22
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

16 januari 2018 om 11:11
leon-noel Gebruiker

Diverse M-BOXEN en inlay’s voor makita gereedschap

Gereedschap komt regelmatig voorbij, maar geen boxen om de loose body’s + acc in op te bergen

Beantwoorden

25 januari 2018 om 13:46
jasperbrandt Gebruiker

Inderdaad, of het L-BOXX (Bosch Pro) opbergsysteem, meer iets voor een flash sale?

Beantwoorden

28 januari 2018 om 11:01
saroben Gebruiker

Lege M-boxen of Makpac’s zouden zouden inderdaad perfect zijn. En goed aansluiten op al het gereedschap dat in de afgelopen jaren op iBood heeft gestaan!

Beantwoorden

16 januari 2018 om 21:53
VPKevin Gebruiker

De bed overtrekken, hoeslakens e.d. die tot gisteren aangeboden werden verkochten blijkbaar als zoete broodjes.

Ik was een beetje ‘late to the party’, maar hier zou ik warm aanraden om die zelfde actie te herhalen.

In mijn geval had ik alvast veel interesse in de hoeslakens/moltons voor splittoppers.

Beantwoorden

16 januari 2018 om 22:51
p7305 Gebruiker

Goeiedag Ibood. Het wordt nu echt eens tijd voor de Ipad pro 12,9 inch uit 2017 !

Beantwoorden

17 januari 2018 om 08:55
woep Gebruiker

Ik weet niet of dit hier hoort, maar kan de nieuwsbrief weer naar het oude formaat?

Het nieuwe formaat bevat niet alle Dagdeals, is gewoon niet zo netjes en toont “oubollig”.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 11:38
seves Gebruiker

Van mij zouden de Edifier S1000DB speakers wel weer eens langs mogen komen :)

Verder sluit ik me aan bij de opmerking van woep

Beantwoorden

22 januari 2018 om 12:51
seves Gebruiker

Gelukkig net op tijd de s2000pro boxen in de outlet gespot, dan maar een stapje beter haha

Beantwoorden

18 januari 2018 om 14:41
StaW Gebruiker

Deze camera heeft wel wat. Niet te duur en toch goeie kwaliteit:

https://www.bresser.de/en/Sport-Optics/Game-Cameras/NATIONAL-GEOGRAPHIC-Full-HD-Action-Camera-140-30m-waterproof.html

Er staan ook vergelijkingen met de Hero4 op Youtube.

Groetjes,

Beantwoorden

18 januari 2018 om 18:33
Bonzaikris Gebruiker

Een goeie helmet cam voor op de motor. Er is er al 2 keer een cava kwaliteit voorbij gekomen. 2 x besteld, 2 x door jullie gecanceld :(

Beantwoorden

18 januari 2018 om 22:43
graduski Gebruiker

Na de vorige prima aanbieding bijna 2jaar geleden, wordt het weer tijd voor een mooie verlenging :

Bitdefender Total Security Multi-Device 2018 2 Jaar / 5 Gebruikers

Beantwoorden

19 januari 2018 om 13:19
Pedr007 Gebruiker

Infrarood panelen en dan die bij Trotec.nl Goed en goedkoop!

Beantwoorden

19 januari 2018 om 14:05
HappyBoardgamer Gebruiker

Graag zou ik cameralenzen zien voor mijn hier gekochte Panasonic gx85 systeemcamera (micro for thirds). Bijvoorbeeld van de merken, Panasonic, olympus of sigma.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 08:44
KBRI Gebruiker

Hi iBood,

Graag het 24 delig Alessi Nuovo Milano bestekset.

Beantwoorden

21 januari 2018 om 18:13
MarkHollegien31 Gebruiker

Bluetooth speakers:

- JBL Boombox
- Harman Kardon Go

Stoel

- Crespo Standenstoel AP-237 Air Deluxe Black

Beantwoorden

22 januari 2018 om 20:17
HappyBoardgamer Gebruiker

De mooie en praktische camera assecoires van Peak Design zouden iBood niet misstaan.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 08:56
anti-rsca Gebruiker

Tandenborstel opzetstukjes is een super aanbieding. Kunnen de opzet stukjes voor de kinder tandenborstels van Oral B ook eens voorbij komen? (Cars, Disney Prinsessen, …)

Beantwoorden

24 januari 2018 om 12:30
Hupsel Gebruiker

Er worden regelmatig matrassen / topper / (topper) hoeslakens aangeboden. Echter, nooit in de maat 200cm x 200cm. Kan hier rekening mee gehouden worden?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 14:32
dzazziedzoo Gebruiker

Ibood,

Graag nogmaals de B&O H7 koptelefoon – grijs

juist gemist !

Beantwoorden

24 januari 2018 om 16:06
Lyhn Gebruiker

Hoi Ibood,

Graag dyson big ball allergy 2!

Beantwoorden

25 januari 2018 om 10:56
unifan38 Gebruiker

Graag weer de (o zo  snel uitverkochte) Bang & Olufsen H7 koptelefoons!!!

Beantwoorden

25 januari 2018 om 13:48
jasperbrandt Gebruiker

Diverse Bosch professional series tools/body’s/accu’s uit de 18V serie in L-BOXXen.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 13:51
jasperbrandt Gebruiker

Bijvoorbeeld een GBH 18 V-LI accu boorhamer

Beantwoorden

25 januari 2018 om 14:34
lundegaard Gebruiker

Ja dag allemaal,

Ook leuk voor een scherpe Ibood aanbieding;

64G Micro Sd cards en dan met name voor GoPro bv 5 of hoger. Is met name handig vanwege High resoluties 4K HD video.

Ik noem een San Disk extreme V30 / Samsung EVO U3 / Lexar 1000x U3

Deze zijn prima geschikt voor GoPro maar lekker aan de prijs. Wellicht het overwegen eens waard?

Groet

Beantwoorden

25 januari 2018 om 16:22
.Eva. Gebruiker

Het zou super zijn moest er een Philips Sonicare diamondclean elektrische tandenborstel (met extra body) aangeboden worden. Daarnaast kijk ik ook uit naar een Philips stoomstrijkijzer. Beiden werden eerder al aangeboden maar ik was hier te laat voor. Heel spijtig!

Beantwoorden

25 januari 2018 om 21:03
Xunomei Gebruiker

Een leren weekendtas van of zoals de  dBramante1928 Kastrup, die eerder op iBood is geweest lijkt me geweldig!

Beantwoorden

26 januari 2018 om 07:21
Gerschwin Gebruiker

Mochten de gaming computers nog eens in de aanbieding komen, zou ik zeker 1 kopen.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 14:01
Brammenam Gebruiker

Graag een professionele afstandsmeter bv. Bosch GLM50C in de aanbieding!

Thanks, iBood!!

Beantwoorden

30 januari 2018 om 09:51
masterbeebo Gebruiker

Hallo,

Wanneer komen er nog eens Gillette scheermesjes in de aanbieding?

mvg

Beantwoorden

1 februari 2018 om 00:41
Fritske1978 Gebruiker

Als er een bosch blauw 18v cirkelzaag met  accu voorbij komt ben ik zeer geinteresseerd

Beantwoorden

1 februari 2018 om 15:24
edbreeyen Gebruiker

Een wifi deurbel met camera

Beantwoorden

1 februari 2018 om 17:51
aaronvandenbrande Gebruiker

hi ibood.

Deco m5 van tp link  jullie eerste mesh systeem dat jullie aanbieden  zou leuk zijn.

Beantwoorden

1 februari 2018 om 19:41
Rvanwest Gebruiker

Neato Botvac Connected Robotstofzuiger zou fantastisch zijn!

Beantwoorden

2 februari 2018 om 09:44
jjstrik Gebruiker

Google heeft het laatste jaar mooie producten uitgebracht om je huis slimmer te maken.

Het begon met de Google Home en ik ben een van de gelukkige die een Google Home via jullie kon bestellen….

Inmiddels bestaat er de Google Mini en de Google Max.

Jammer genoeg worden deze producten nog steeds niet verkocht in Nederland maar wie weet kunnen jullie daar verandering in brengen.

Hoe gelukkig zouden jullie Smart Home loving Nederland kunnen maken door de Google Home MINI en de MAX een keer aan te bieden.

Mijn dank zou heeeeeeeeeeeeeeel groot zijn en met mij vele :)

gr.

Hans

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.