24 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Kitvision Escape 4KW Action Cam Incl. Accessoires

Kitvision Escape 4KW Action Cam

Je volgende avontuur ziet er beter uit dan ooit dankzij de Escape 4KW action cam van Kitvision!

Specificaties

Merk: Kitvision
Type: Escape 4KW Action Camera
Garantie: 2 jaar

• 4K-resolutie met 25fps
  • Met wifi en 2" display
  • Incl. vele accessoires

Technische specificaties

• Opgeschaalde 4K-video-opname @ 25 fps / opgeschaalde 2,7 K @ 15 fps
  • 1080P Video-opname bij 60 fps / 1080P bij 30 fps
  • 12MP Fotomodus / Getimed / Burst / Time Lapse
  • Ingebouwde wifi (App vereist voor weergave op afstand / besturing)
  • Ingebouwd 2" LCD-scherm
  • 170º Ultra groothoeklens
  • Waterdichte behuizing van 30 m
  • Micro SD / micro SDHC (klasse 10) tussen 16 - 32 GB aanbevolen (niet inbegrepen)
  • Hoge capaciteit 1050 mAh oplaadbare batterij: ongeveer 90 minuten opname
  • Ingebouwde microfoon van hoge kwaliteit
  • Beeld 180° omzet opname
  • Gewicht: 61 gr

Inbegrepen

• Kitvision Escape 4KW actiecamera
  • Cameratoebehoren: waterdichte behuizing van 30 m, 2 x 3M zelfklevende pads, 2 x bevestigingsklemmen, 90 graden adapter, fietssteun, helmriemen
  • Micro-USB-kabel voor het opladen van de batterij en bestandsoverdracht
  • Oplaadbare batterij
  • Handleiding
24 januari 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

We ervaren momenteel problemen met het gebruiken van kortingscoupons. We werken aan een oplossing.

Mocht je besluiten om een bestelling te plaatsen zonder het gebruik van een coupon om zo de deal niet mis te lopen, houd er dan rekening mee dat we deze coupon achteraf niet kunnen verrekenen. Als het probleem is opgelost en de deal is nog niet afgelopen/uitverkocht, dan kun je uiteraard jouw bestelling opnieuw plaatsen (met coupon) en vervolgens jouw eerste bestelling (zonder coupon) kosteloos annuleren.

Onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 00:19
mrdummy Gebruiker

Ik lees niet graag woord “opgeschaald” want dat is geen echte 4K resolutie. Het is gewoon opgepompt vanuit 1080p en daar win je geen scherpte mee. Net alsof je boel gewoon uitvergroot in Adobe Premiere…
Dit is gewoon misleidende 4K kreet, om lekker mensen te lokken.

Het is gewoon 1080p action camera. Meer niet. De functie van 4K en 2,5K zijn nutteloos.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 06:39
Grrrrrene Gebruiker

Sterker nog: je slaat nu een groter bestand op dan als je de sensorresolutie zou gebruiken, wat betekent dat je veel minder kwijt kunt op je geheugenkaart en waarschijnlijk gaat de accu van je camera sneller leeg door de extra stap die hij moet zetten. Nu zal 1080p voor de meesten genoeg zijn, maar ik ben wel blij dat iBood in ieder geval eerlijk vermeldt dat het upscaled 4k is :)

Positief afsluitend: dit soort “Chinese namaak GoPro’s” worden steeds beter. Ik ken dit specifieke model niet, maar ik kan me zo voorstellen dat dit beter is dan een tweedehands GoPro van enkele jaren oud.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 09:31
geis Gebruiker

Hallo wat wil je dan voor 50 euro ?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 13:31
amnon Gebruiker

Op zijn minst de waarheid

Beantwoorden

24 januari 2018 om 07:32
jadijkstra2000 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 07:57
StevenNijhuis Gebruiker

Zeer waarschijnlijk niet. Specs controleren helpt, maar uiteraard zet Action dat niet online :-)

Beantwoorden

24 januari 2018 om 08:00
StevenNijhuis Gebruiker

Nette prijs voor zo’n camera – uit china halen kost nagenoeg hetzelfde,

Volgens mij is dit de handleiding:

https://www.manualslib.com/manual/1150728/Kitvision-Escape-4kw.html#manual

Jammer dat de timelapse mode zo grof is. Ik zoek een camera die pakweg 4-5 keer per seconde een foto maakt voor autoritregistratie. Wel of niet timelapse mode is één van de weinige dingen waar deze apparaten zich op onderscheiden voor mij. Ander onderscheid is voor in de auto niet zo belangrijk.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 08:18
Lifestyle71 Gebruiker

Kan deze wel continue opnemen ? Zodat als de geheugenkaart vol is, hij de oude opnames overschrijft ? Of stopt hij gewoon bij een volle geheugenkaart ?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 09:23

De camera stopt automatisch met filmen zodra de geheugenkaart vol is, zodat je niet per ongeluk filmpjes kwijt raakt doordat deze worden overschreden :-)

Beantwoorden

24 januari 2018 om 09:40
eldeejee Gebruiker

Dat is inderdaad het grote verschil met een echte dashcam. Bij een echte dashcam geef je tijdens het rijden aan welke video’s tegen overschrijven beschermd moeten worden.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 09:39
Rockko Gebruiker

Volgens bovenvermelde handleiding is het 4K @10fps. Dat klinkt ook geloofwaardiger dan 25 fps, aangezien de 2,7K modus 15 fps doet en alle overige modi in de 30/60 range vallen. Dan zou 25 fps een vreemde eend in de bijt zijn. Wel jammer, want dát is nou juist de Europese norm en die ontbreekt op (vrijwel) alle action-cams. Maar voor die prijs is het wel een leuk ding.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 09:47
GentleJan Gebruiker

Wat zijn de temperatuur Specs van deze cam? Wil hem graag naar onze reis naar Lapland meenemen.. best frisjes daar geregeld

Beantwoorden

24 januari 2018 om 10:00
Ma023 Gebruiker

Zie bovenstaande in best wel frisse omstandigheden:

https://www.youtube.com/watch?v=sACqcY4eVv8

Beantwoorden

24 januari 2018 om 09:48
Ma023 Gebruiker

Leuke deal: onderstaande video wordt deze vergeleken met GoPro en komt deze goed uit de vergelijking.

https://www.youtube.com/watch?v=wz0z9CYZUl4

Handig voor op wintersport.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 14:14
Roberto2310 Gebruiker

Weet iemand welke selfiestick hiervoor gebruikt kan worden ?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 16:39
Baptist.D Gebruiker

De verwachte verzenddatum van mijn bestelling staat momenteel op 30/01. Is er een garantie dat dit order zeker geen 2 weken later zal vertrekken? We vertrekken namelijk op skiverlof, en ‘t zou leuk zijn mocht de camera mee kunnen :)

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Mvg,

Beantwoorden

24 januari 2018 om 17:19
hika93 Gebruiker

Wil ik ook graag weten, ik vertrek de 11de februari op vakantie…

Beantwoorden

24 januari 2018 om 17:21

Normaliter wordt deze action cam op 30 januari verzonden. We verzenden onze deals tegenwoordig in bijna alle gevallen op of voor de verwachte verzenddatum. De kans dat je hem voor je vakantie niet in huis hebt, is dus vrijwel nihil. Maar ik kan geen 100% garantie geven.

Mocht blijken dat de levering toch vertraging oploopt, dan kun je jouw bestelling uiteraard (tot het moment dat je bestelling verzonden) kosteloos annuleren.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 17:46
Baptist.D Gebruiker

Bas,

Bedankt voor je vlugge feedback!

Ik had de camera reeds besteld, ‘t zal wel goed komen :)

Beantwoorden

24 januari 2018 om 19:14
jerrd Gebruiker

Wat een drama! Probeer al 20 minuten om af te rekenen! Zowel credit card als gewoon via ideal is een no go! vanwege een fout: Er ging iets mis tijdens het betalen. Probeer opnieuw of kies een andere betaalmethode.Goed verhaal! En nu? Ben niet de eerste vandaag lees ik!

Beantwoorden

24 januari 2018 om 19:19
Kartelschaar Gebruiker

Zie de eerste post in het topic. Gebruik je een coupon?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 20:25
moontje222 Gebruiker

Weet u al wanneer ongeveer de storing verholpen is?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 20:35
Moderator Paul Moderator

Het kan helpen om: 
-  cookies & cache op te schonen 
-  uitloggen & opnieuw inloggen 
-  te bestellen via een andere browser 
-  te bestellen via een ander apparaat

Of de storing inmiddels verholpen is, kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik zie wel dat de waarschuwingsbanner weer verdwenen is. Wellicht houdt dat in dat het nu weer moet lukken.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 20:15
JPS2 Gebruiker

Het staat niet bij de specs, maar kunnen er ook SDHX kaartjes vanag 64GB in?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 21:18
JPS2 Gebruiker

Tikfoutje zie ik, moet zijn SDXC. Google heeft me geen antwoord kunnen geven helaas.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 21:51
ghex44 Gebruiker

uit de handleiding:

“Inserting the memory card
The Escape Action Camera doesn’t have any internal memory. To
be able to record video or capture photos using the camera, you
must have your micro SD card inserted (32 GB max, not
included).”

Dus enkel SD & SDHC, geen SDXC

Beantwoorden

24 januari 2018 om 21:59
JPS2 Gebruiker

OK 32 GB max, thx!

Ik begreep wel dat je grotere kaartjes als fat32 zou kunnen formatteren om te laten werken, maar dat doet het niet altijd. Voor de zekerheid maar SDHC 32GB bestellen dan.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.