21 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Philips SpeedCare Stoomstrijkstation

Philips SpeedCare Stoomstrijkstation

Compact, krachtig en binnen twee minuten klaar voor gebruik: het Philips SpeedCare GC6635/27 stoomstrijkstation is de perfecte strijkhulp.

Specificaties

Merk: Philips
Type: SpeedCare GC6635/27
Garantie: 2 jaar

• Stoomkracht van 110 g/min
  • Triple Precision-strijkijzer
  • Binnen 2 minuten klaar voor gebruik

Accessoires

• Calc-Clean-container
  • Ontpluizer

Calc management

• Calc Clean-herinnering
  • Calc-Clean-oplossing: Smart Calc Clean
  • Gefilterd water aanbevolen
  • Geschikt voor leidingwater

Makkelijk in gebruik

• Snoervrijheid (swivel): vrijheid van 180 graden koord
  • Snoeropbergmogelijkheid: snoerclip
  • Opwarmtijd: 2 minuten
  • Slanglengte: 1,6 m
  • Slangopslag: Slangopbergvak
  • Lengte netsnoer: 1,8 m
  • Waterreservoir altijd bij te vullen
  • Automatisch uit na 5 minuten inactiviteit
  • Met draagvergrendeling
  • Bijzonder licht en comfortabel
  • Capaciteit watertank: 1200 ml
  • Vullen en legen van water: extra groot vulgat

Snelle en krachtige kreukverwijdering

• Continue stoomuitvoer: 110 g / min
  • Vermogen: 2400 W
  • Zoolplaat: SteamGlide-keramiek
  • Stoomstoot: 170 g
  • Stoomuitgangsregeling
  • Verticaal stomen
  • Druk: max. Pompdruk van 5 bar

Technisch

• Voltage: 220 - 240 V
  • Afmetingen: 19,8 x 21,7 x 34,6 cm (BxHxL)
  • Gewicht ijzer: 1,1 kg
  • Gewicht ijzer + basis: 2,6 kg
21 januari 2018 om 08:04
Dekkertje92 Gebruiker

Volgens mij gaat het om de Philips SpeedCare GC6635? Althans daar zijn ook de plaatjes van. Maar de specificatie noemt ook de /27, wat houdt dat in? Philips SpeedCare GC6627?

Beantwoorden

21 januari 2018 om 11:31
s0larus Gebruiker

Philips GC6635/27 is ook op Amazon.de te vinden met dezelfde accessoires. De 6627 heeft een paarse kleur ipv blauw en komt niet met de twee extras volgens Media Markt en Bol.com. Wel zijn ze ongeveer hetzelfde specificaties. Lastig met al deze vergelijkbare modellen.

Beantwoorden

21 januari 2018 om 21:22
Moderator Paul Moderator

GC6635 is het type en met het getal achter de / geeft Philips aan om welke uitvoering het gaat. Dat kan te maken hebben met bijvoorbeeld de kleur of de meegeleverde accessoires.

Beantwoorden

21 januari 2018 om 10:02
dionysos1111 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

22 januari 2018 om 00:06
antilob Gebruiker

Ik heb vandaag verschillende keer geprobeerd de Philips stoomstrijkstation te bestellen maar tevergeefs! Ik heb heel de procedure gevolgd tot bestel en betaal en er gebeurde toen niks niet meer . Het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd op Ibood. Ik vind dit onaanvaarbaar !

Beantwoorden

22 januari 2018 om 20:51
defjoe Gebruiker

Ik krijg vandaag een mail met de mededeling dat deze toch niet kan geleverd worden. Wat is hier aan de hand? Dit kan toch niet zomaar.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 21:48
Elle_666 Gebruiker

Kan het strijkijzer niet bestellen, geen 1 optie om hem te selecteren. Erg vervelend????

Beantwoorden

23 januari 2018 om 22:56
Moderator Berlinda Moderator

Beste Elle,

Je zit op een deal die reeds gesloten is en niet meer te bestellen.
Je kan altijd een tip achterlaten op het Tipforum. Wie weet?
http://nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/

Groetjes,

Berlinda

Beantwoorden

24 januari 2018 om 15:47
chris48 Gebruiker

Heb het toestel dadelijk besteld. De dag erna de melding gekregen dat de aankoop geannuleerd werd. Vandaag een mailtje ontvangen dat ik verzocht heb om de aankoop te annuleren. Heel raar allemaal!!!

Beantwoorden

24 januari 2018 om 16:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Chris,

Er is inderdaad gebleken dat het stoomstrijkstation niet voldoende op voorraad lag bij de leverancier, waardoor we een deel van de bestellingen noodgedwongen hebben geannuleerd.

De laatste mail die je hebt ontvangen is een standaard mail en dekt de lading niet, want jij hebt er uiteraard niet voor gekozen om deze bestelling te annuleren. Onze excuses voor de verwarring.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

24 januari 2018 om 17:52
schaap69 Gebruiker

Bij mij staat hij nog steeds op bevestigd en geen mail ontvangen, wilt dit dan zeggen dat ik deze binnenkort kan ontvangen?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 21:47
Moderator Paul Moderator

Er wordt tot laat in de avond in het distributiecentrum gewerkt, daardoor kan het zijn dat je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.