13 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Whirlpool JetChef Magnetron/Oven

Whirlpool Magnetron/Oven

De Whirlpool JetChef heeft niet alleen 5 kookmethodes (grill, hetelucht, Crisp, stoom en magnetron), maar combineert deze ook met elkaar!

Specificaties

Merk: Whirlpool
Type: JT479IX
Garantie: 2 jaar aan huis + 2 extra jaar op defecte onderdelen (door te registreren bij Whirlpool)

• 6th Sense-technologie
  • CRISP-functie
  • Grill, magnetron, hetelucht etc.

Gebruiksaanwijzing     /     Crisp™ Receptenboek

Type apparaat

• 6th sense combimagnetron

Kookmethodes

• 5 kookmethodes: Microwave, grill, crisp, hot air, steam
  • Magnetronvermogen: 1000 W
  • Grill: 1200 W
  • Turbo hete lucht:  50-250°C
  • Regelbare temperatuur tot 225°C

Functies

• Favoriete functies: voor het snel selecteren van je 10 favoriete of laatst gebruikte functies
  • Quick Heat (snel voorverwarmen)
  • Grill gecombineerd (grill + magnetron)
  • Turbo grill gecombineerd (grill + ventilator + magnetron)
  • Turbo grill (grill + ventilator)
  • 6th Sense® CRISP
  • Jet Defrost: snel ontdooien
  • Jet Start: razendsnel verwarmen
  • Jet Stream: turbo hete lucht zonder magnetron
  • Reheat
  • Bread Defrost: voor het ontdooien en afbakken van bevroren brood
  • 6th Sense® Steam

Uitvoering

• 6th Sense® technologie
  • Uitschakelbaar draaiplateau
  • Inhoud ovenruimte: 33 liter
  • Vergrendelen bedieningspaneel

• Assisted Chef timer met voorgeprogrammeerde recepten
  • 3D-magnetronsysteem

• 6th Sense® koken met 90 voorgeprogrammeerde recepten
  • Bediening bovenaan
  • RVS ovenruimte
  • 8 vermogens
  • Neerklapbare deur
  • Draaiplateau Ø 36 cm

Technische gegevens

• Afmetingen apparaat (HxBxD): 37,7 x 48,7 x 54,1 cm
  • Aansluitwaarde:  2200 W
  • Zekering: 11 A
  • Frequentie:  50 Hz
  • Spanning: 230 V
  • Gewicht apparaat: 28,9 kg

Accessories

• Crisp-functie met Crisp-plaat
  • Stoomschaal
  • Rooster
13 januari 2018 om 00:18
foxathome Gebruiker

Zo te zien komen jullie er niet van af… Al meerdere keren EN in de Hunt…

Beantwoorden

13 januari 2018 om 00:21
Moderator Paul Moderator

Een gewild product bieden we graag nog eens aan.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 00:21
ralvin Gebruiker

De Whirlpool JetChef JT479IX voldoet aan alle maatstaven van een combimagnetron anno 2016.  Goed bij de tijd , ibood.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 00:24
Moderator Paul Moderator

Blijkbaar een nostalgische tekstschrijver. Ook in 2018 voldoet deze combimagnetron aan vele wensen.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 01:01
Xitex Gebruiker

Hallo.

Kan deze in de plaats van de inbouw microgolf oven geplaatst worden?

De maat van de inbouw ken ik niet.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 01:06
Moderator Paul Moderator

Dit apparaat kan niet strak ingebouwd worden. Er moet enige ruimte rondom vrijblijven om de warme lucht te kunnen afvoeren.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 01:09
mario.be Gebruiker

Wanneer gaan jullie nu eens echte prijzen van de concurrentie gebruiken om jullie ibood prijs aan af te wegen in plaats van altijd maar die maximumprijs uit een ver verleden !

Deze kost overal 299 € en geen 399 €

Dus speel het spel effe fair en dan hebben jullie nog een goeie deal hoor !

Beantwoorden

13 januari 2018 om 01:36
Moderator Niek Moderator

Hallo Mario.be,

Voor meer informatie en uitleg over de adviesprijzen die iBOOD hanteert klik hier.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 19:17
mario.be Gebruiker

En toch gebruiken jullie dit enkel om potentiele klanten een rad voor de ogen te draaien.

Pure misleiding en daar zullen je wetten niks aan veranderen.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 23:48
Moderator Paul Moderator

De adviesprijs is als enige een vast gegeven. Dat is de reden dat iBOOD daarmee vergelijkt. 
Huidige verkoopprijzen kunnen elk moment weer veranderen, soms zelfs terwijl de dagdeal online staat. Daardoor is het erg lastig, vrijwel onmogelijk zelfs, om te gaan vergelijken met de prijzen van de concurrentie.

Als je nog vragen of opmerkingen hebt over het beleid van iBOOD mag je naar community@ibood.com mailen.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 08:31
vandecruys Gebruiker

Deze zelf al 3 jaar in gebruik,  degelijk en goed toestel

Beantwoorden

13 januari 2018 om 08:38
mcgyver_28 Gebruiker

Ik heb deze begin vorig jaar gekocht. Door mijn eigen schuld is er een zekering gesprongen. Had de handleiding niet goed gelezen betreffende het gebruik van de crisp schotel. Gemeld op een zaterdag bij iBOOD via een service request, zondag al een mail terug met procedure voor herstelling. Whirlpool is dan langsgekomen en heeft onder garantie de herstelling uitgevoerd. Ik kan mij geen betere service inbeelden.

Als je de moeite neemt om de handleiding goed te lezen is dit een geweldige oven.

Wat betreft inbouwen, bovenaan zijn ventilatieopeningen die vrij moeten blijven voor de koeling.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 09:06
xBigGx Gebruiker

Hoe laat je een zekering in het toestel smelten door verkeerd gebruik ???

Beantwoorden

13 januari 2018 om 09:38
MisterSqueaky Gebruiker

Goede vraag xBigGx…

dit klinkt eigenlijk als een redelijk fundamentele ontwerpfout bij een ondeugdelijk product…

Beantwoorden

13 januari 2018 om 09:50
Diablo70 Gebruiker

Prima apparaat, 2 jaar in gebruik.

Ik vraag mij ook af hoe je zekering kan doorbranden, als je de crispplaat niet gebruikt smelt je zekering niet maar mislukt je gerecht.Heb je er soms een berg alu folie in gegooid?

Je moet de bediening en vele mogelijkheden wel snappen, is geen magnetron voor mensen die normaal niet verder komen dan 1 draaiknop met belletje.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 11:35
mcgyver_28 Gebruiker

Ik kan blijkbaar geen antwoord geven op de kwestie van de zekering.

Deze was gesprongen omdat ik de crispschotel op een rooster had gezet, kwestie van dichter bij de grill te komen. Daardoor moest het vermogen naar de microgolfantenne verhoogd worden om deze crispschotel warm genoeg te maken. Het gevolg was dat de zekering sprong.

Ondanks dat het een gebruikersfout was heeft Whirlpool toch de herstelling onder garantie uitgevoerd. De technieker heeft mij ook uitgelegd dat in de handleiding bij alle functies de opties staan die je respectievelijk moet gebruiken. En alleen die opties zijn voor die functie toegelaten. Bij de crispfunctie staat alleen de crispschotel en dus geen rooster.

Zoals ik reeds aangaf, een zeer goede veelzijdige oven, als je de handleiding maar leest.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 10:42
kawe Gebruiker

Er wordt hier melding gemaakt van 2 jaar extra garantie op onderdelen.

ik heb het toestel hier gekocht in december. Er zit een folder bij om de 2 jaar extra te activeren , enkel een tel nummer voor NL ; DE ; IT ; FR ; ES niet voor België.

Daar moet je registreren naar http://www.whirlpool.eu/register .

Ik heb dat gedaan , maar krijg nergens te zien dat ik 2 jaar extra garantie heb.

Is die extra garantie dan niet van toepassing op Belgische klanten?

Beantwoorden

13 januari 2018 om 12:45
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag kawe,

België staat wel in het lijstje met beschikbare landen, dus het zou ook voor jou moeten gelden. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met Whirlpool, omdat de extra garantie via hun loopt :-)

Beantwoorden

13 januari 2018 om 11:18
ophm Gebruiker

Jeeee! Ik ben blij dat constructeurs eindelijk terug luidop over die Crispfunctie spreken. Al meer dan 10 jaar heb ik zo elke zondag verse croissants op 6 minuten. Ik begon zo stilaan te vrezen dat ik de enige was die die knop nog kende.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 11:22
ophm Gebruiker

Dikke kussen Ibood, voor die super Crispkookboek die je hier gratis kunt downloaden. Het ziet er super uit!

Beantwoorden

13 januari 2018 om 12:25
pokey Gebruiker

Ik heb deze over een paar jaar geleden hier gekocht, het is de beste combi oven die ik tot dusver had, echt een prima toestel dat doet wat het zegt te kunnen, aanrader

Beantwoorden

13 januari 2018 om 13:39
TonBl Gebruiker

Wij hebben nu een combi-magnetron waarbij het draaiplateau alleen in de magnetronstand uit schakelbaar is. Is dit bij dit apparaat hetzelfde of kan het draaiplateau ook in de ovenstand uitgeschakeld worden?

Beantwoorden

14 januari 2018 om 00:14
Luchtvervuiling Gebruiker

Wanneer zal deze deal er weer zijn? Ik ben hem vandaag vergeten te kopen helaas.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 07:53
Moderator Niek Moderator

Hallo Luchtvervuiling,

Het is helaas niet bekend of en wanneer een deal weer voorbij komt. Je hebt wel de mogelijkheid tips en suggesties voor deals door te geven op het tip iBOOD forum. Voor dit forum klik hier.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.