6 januari 2018 om 00:00
iBOOD

2x Philips Sonicare DiamondClean Tandenborstel Incl. Accessoires

2x Philips Sonicare DiamondClean

Als je dan toch twee keer per dag je tanden moet poetsen, laten we het dan meteen zo leuk mogelijk maken. En dat is precies wat de Philips Sonicare HX9354/38 doet.

Specificaties

Merk: Philips
Type: Sonicare HX9354/38 Set
Garantie: 2 jaar

• Uitgebreide en complete set
  • Vijf verschillende poetsstanden
  • Voor een diepe reiniging

Poetsstanden

• Clean: Buitengewoon schoon, elke dag
  • Wit: Verwijdert oppervlaktevlekken
  • Sensitive: Zachte reiniging van tanden en tandvlees
  • Gum Care: Zachte massage van het tandvlees
  • Deep Clean: Voor een verkwikkend grondige reiniging

Reinigingsprestaties

• Snelheid: Tot 31.000 poetsbewegingen/min
  • Performance: Verwijdert tot wel 10 keer meer tandplak
  • Gezondheidsvoordelen: Verbetert gezondheid van tandvlees in slechts twee weken
  • Wittere tanden: Maakt uw tanden dubbel zo wit
  • Timer: Smartimer en Quadpacer

Gebruiksgemak

• Batterij-indicator: Brandend lampje geeft de levensduur van de batterij aan
  • Handvat: Slank, ergonomisch design
  • Display: Verlicht display
  • Systeem voor opzetborstel: Gemakkelijk opklikbare opzetborstels

Technische specificaties

• Batterij: Oplaadbaar
  • Batterijtype: Lithium-ion
  • Vermogen: 110 - 220 V
  • Gebruikstijd (van volledig opgeladen tot leeg): Maximaal 3 weken

Verpakkingsinhoud

• Handvatten: 2 DiamondClean
  • Opzetborstels: 4 AdaptiveClean
  • Oplaadglas: 1
  • Reisetui: USB-reisoplader
6 januari 2018 om 08:38
Heerlijk Helder Gebruiker

Bij de media markt 159,99 euro en binnen twee dagen in huis en geen bezorgkosten. Is wel ander artikelnummer HX9353/56 maar specs zijn gelijk en heeft een borsteltje minder. Maar je krijgt nog wel een cashback van 25,– euro….

Dus niet echt een top deal

Beantwoorden

6 januari 2018 om 08:39
Heerlijk Helder Gebruiker

Correctie het is maar een unit

Beantwoorden

6 januari 2018 om 09:42
erikdijkstra Gebruiker

Gekocht. Volgens mij een prima deal. Mijn oral tandenborstel is na 5 jaar uitgepoetst.

Beantwoorden

6 januari 2018 om 10:08
Philipvda Gebruiker

Mooi hoe ze je proberen wijs te maken dat deze NOG beter is dan een normale elektrische tandenborstel haha. Gelukkig kost het niks :)

Beantwoorden

6 januari 2018 om 10:12
d.tijsen Gebruiker

Ik heb deze borstel sinds 2 weken. Echt veel beter dan mijn oral B. Tanden zijn zichtbaar schoner.

Reserver borstels gewoon uit China laten komen.

Beantwoorden

6 januari 2018 om 16:35
manke_nl Gebruiker

Duurder, want meestal zo stuk

Beantwoorden

5 juni 2018 om 16:02
michielwesterhuijs Gebruiker

eens, ben al aan mijn zoveelste toe.. ze stoppen gewoon met trillen! Maar service van Philips is wel top, ze sturen direct zonder veel vragen een nieuwe op en de oude mag je zelf weggooien.

Beantwoorden

6 januari 2018 om 10:30
ljsquare Gebruiker

Kan iemand mij vertellen of deze ook waterdicht is? Maw kan deze onder de douche worden gebruikt?

Beantwoorden

6 januari 2018 om 19:50
Moderator Niek Moderator

Hallo ljsquare,

Ik kan het van dit type nergens vinden. Bij andere types sonicare staat het er wel bij dat ze waterdicht zijn, maar over deze staat het er nergens bij.

Beantwoorden

6 januari 2018 om 12:34
donkieshot Gebruiker

Kan deze versie nog steeds opgeladen worden op de oude laders? Ik zie mezelf dat glas niet meenemen op reis… (is het glas of plastic?)

Beantwoorden

6 januari 2018 om 13:14
renezitterd Gebruiker

Nee, oude laders werken bij dit type niet. Groot voordeel van deze set is dat het reis etui beschikt over een usb aansluiting. Je legt de houders in het etui en laadt ze hierin op. Top product!! Ben heel tevreden. Veel beter dan de oral b.

Beantwoorden

6 januari 2018 om 12:40
WoesteWillem Gebruiker

1 glas 2 apparaten gezellig!

Beantwoorden

6 januari 2018 om 13:15
renezitterd Gebruiker

24 uur voor volledige oplading. Ruim 2 weken gebruik dus 2 apparaten op hetzelfde moment lijkt mij wat stug.

Beantwoorden

6 januari 2018 om 13:37
komani86 Gebruiker

Ik heb em zelf 29 november gehaald bij iBood: http://nl-nl.forum.ibood.com/products/90220-171129/2x-philips-sonicare-diamondclean/.

Van normale borstel naar tandenborstel gegaan. Erg tevreden, vooral met de gumclean. Merk dat mijn tandvlees echt stuk gezonder is, had in het verleden last van bloedend tandvlees en dat is nu helemaal weg (kan ook zijn dat ik met normale borstel te hard poetste, de sonicare trilt paar x als ik poets omdat ik te hard poets hehe)

1 glas en 2 apparaten is geen probleem; wij wisselen elke week onze borstel en om mijne zit nu een haarbandje zodat ik weet welke van mij is :) Zelfde met de reis etui; je kan om de paar dagen opladen :)

Ik ben wel van plan om een apart glas bij te kopen in de toekomst, maar het is meer een nice to have, niet een must have.

Beantwoorden

6 januari 2018 om 16:08
Jimius Gebruiker

Ik heb hem ook gekocht in november en ik sluit mij hierbij aan. Ik heb roze tandvlees nu en wittere tanden. Echt een aanrader!

Ik hoorde wel van de mondhygiëniste van mijn moeder dat je na je 50ste altijd een Oral-B moet nemen omdat dit merk als enige zijn borstels test op oudere gebitten. Alle andere merken testen alleen op jonge mensen. Het had iets te maken met je speeksel, onder andere, en andere weerstanden die je tanden zouden hebben op deze borstel die Oral B beter maakt. Na je 50ste dus, niet als je jonger bent.

Ik heb dit niet verder onderzocht, mede omdat ik jonger ben :)

succes.

Beantwoorden

6 januari 2018 om 13:48
Robrecht5 Gebruiker

Zit er in deze set maar 1 reisetui? zoja, kunnen ze er dan allebei in?

Beantwoorden

6 januari 2018 om 14:11
KP77 Gebruiker

Een verademing na Oral B gebruikt te hebben, kan het zonder meer aanraden!

Beantwoorden

6 januari 2018 om 16:44
Gizmoke Gebruiker

Ik en mijn vrouw hebben deze tandenborstel al meer dan 1,5 jaar en veruit de beste elektrische tandenborstel ooit. Ik heb de zwarte en zij heeft een witte.

De reisetui is super handig met de ingebouwde USB poort, dus dat glas moet niet mee.

Mocht hij kapot gaan, dan koop ik me zeker weer dezelfde.

Hier krijg je voor de prijs van 1 set in de winkel gewoon een extra body mee, dus mooie deal lijkt me.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.