2 januari 2018 om 00:00
iBOOD

3x Björn Borg Boxershort

3x Björn Borg Boxershort

Boxershorts van Björn Borg. Ze zitten goed en staan goed. Doen dus. 

Specificaties

Merk: Björn Borg
Type: 3x Summer Holiday Boxershort
Kleur: Zwart, rood en groen

• 95% katoen, 5% elastaan
  • Zacht en comfortabel
  • Van boven tot onder goed :)

Geleverd per drie stuks
Materiaal: 95% katoen, 5% elastaan 
Elastische tailleband is voorzien van de merknaam

2 januari 2018 om 06:18
Corneson Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 09:50
dennizpuntcom Gebruiker

Op zich een mooie prijs voor goed zittende onderbroeken!! Jammer dat de kleuren mij niet aanstaan.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 10:23
VjFury Gebruiker

De kwaliteit valt tegen van deze onderbroeken, normaal gaat dit merk altijd lang mee maar de vorige die ik via iBood gekocht heb vallen nu al uit elkaar!

Beantwoorden

2 januari 2018 om 11:08
gravityz Gebruiker

en hebben deze nu lange pijpen

uit ervaring weten we inmiddels dat de foto’s op ibood niet overeenkomen met de werkelijkheid.

reden des ter meer op de specificaties DUIDELIJK te vermelden.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 11:40
nevertheless Gebruiker

Vorige keer gekocht. Ze hebben de lengte die goed overeenkomt met de foto’s. Geen bizar lange pijpen, gewoon boxershortspijpen, zitten prima.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 13:26
petertje33 Gebruiker

Slechte kwaliteit, vorige keer gekocht binnen een week de eerste kapot, binnen 2 maanden de andere. Elastiekrand laat los.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 15:53
stinoo Gebruiker

Vreemd, mijn Bjorn Borg’s gaan meestal zo’n 3 jaar mee. Daarna beginnen er gaten in te komen en zijn ze echt af.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 17:28
Pet0r Gebruiker

Niets nieuws dat BB bagger kwaliteit levert. Toen de BB boxers begin jaren 90 op de markt kwamen waren het erg fijne boxers en gingen ze lang mee. Sinds het massaproductie werd, zijn de elastieken al op na 3x wassen. En men blijft het maar kopen. Ik ging als een van de weinigen iedere keer terug. Tot dat de winkel eigenaar me adviseerde om voortaan maar naar de concurrent om de hoek te gaan om een ander en tevens beter merk te kopen. Want ze kon geen garantie blijven geven. Sindsdien komt er hier niets meer in van BB.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 17:39
mmthijs Gebruiker

Nu is de vraag, wat is het betere merk?

Beantwoorden

2 januari 2018 om 18:20
blackfin Gebruiker

Hema heeft uitstekend ondergoed, gaat heel veel langer mee dan BB.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 20:08
Pet0r Gebruiker

Inderdaad niets mis met Hema ondergoed. Misschien in vergelijking met BB ietwat saai, maar het gaat jaren mee en is een stuk beter betaalbaar. Liever saai en goed, dan mooi en waardeloos. Maar ook Schiesser maakt al sinds 1875 prima ondergoed.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.