28 december 2017 om 00:00
iBOOD

DeWalt 18 V Schroef/Klopboormachine & Slagschroevendraaier + Koffer

DeWalt 18 V Powertoolset + Koffer

Moet er geklust worden, dan kun je niet zonder deze set. In één klap haal je een schroef-/klopboormachine, slagschroevendraaier, twee accu's én een draagkoffer in huis.

Specificaties

Merk: DeWalt
Type: DCD785 schroef-/klopboormachine, DCF885 slagschroevendraaier, DS150 opbergkoffer
Garantie: 2 jaar

Deze DeWalt powertoolset komt uit het Verenigd Koninkrijk en wordt dan ook geleverd met een verloopstekker.

• Compact, maar krachtig
  • Inclusief handige koffer
  • Met DeWalt's XR-accutechnologie

Verpakkingsinhoud

• DCD785 schroef-/klopboormachine
  • DCF885 slagschroevendraaier
  • DS150 opbergkoffer
  • Twee 1,5 Ah accu's
  • Multilader
  • UK-EU verloopstekker

DCD785 Schroef-/klopboormachine

• Voltage: 18 Volt 
  • Boorhouderopnamecapaciteit: 1.5 - 13 mm 
  • Afgegeven vermogen: 350 Watt 
  • Onbelast toerental: 0-600/2,000 tpm 
  • Slagen per minuut: 0-10,200/34,000 spm 
  • Max. koppel: 35 Nm 
  • Max. boorcapaciteit (hout): 38 mm 
  • Max. boorcapaciteit (metaal): 13 mm 
  • Max. boorcapaciteit (steen): 13 mm 
  • Lengte: 202 mm 
  • Hoogte: 218 mm 
  • Breedte: 80 mm 
  • Gewicht: 1.6 kg

DCF885 Slagschroevendraaier

• Voltage: 18 Volt
  • Bithouder: 1/4″ (6.35 mm)
  • Afgegeven vermogen: 250 Watt
  • Onbelast toerental: 2800 tpm
  • Slagen per minuut: 3200 spm
  • Max. koppel: 155 Nm
  • Max. boutdiameter: M12
  • Hand/Arm vibratie – Impact: 15.5 m/s²
  • Meetonzekerheid: K 1 (Vibratie) 2.2 m/s²
  • Geluidsdruk: 90 dB(A)
  • Meetonzekerheid: K 1 (Geluid) 3 dB(A)
  • Geluidsvermogen: 101 dB(A)
  • Meetonzekerheid: K 2 (Geluid) 3 dB(A)
  • Lengte: 141 mm
  • Hoogte: 217 mm
  • Gewicht: 1.3 kg

DS150 Opbergkoffer

• IP-certificatie: IP65, water- en stofbestendig
  • Hoogte: 158 mm
  • Lengte: 554 mm
  • Breedte: 335 mm
  • Gewicht: 4.4 kg
28 december 2017 om 01:26
kloeloos Gebruiker

Kun je met de slag schroevendraaier ook bv banden wisselen van een auto?

Beantwoorden

28 december 2017 om 01:45
Moderator Niek Moderator

Hallo kloeloos,

Deze machine is wat te licht om de bouten los te krijgen. Wel kun je de bouten eerst handmatig losdraaien en vervolgens met de DeWalt eruit draaien.

Edited by: Niek

Beantwoorden

28 december 2017 om 07:05
Jtotheh Gebruiker

Niek,

Dubbelcheck jouw antwoord alsjeblieft! Ik kan met zekerheid zeggen dat dit niet kan.

Voor het losdraaien van wielmoeren heb je een slagmoersleutel nodig. Oftewel 1 met een 1/2 dopaansluiting, en niet een zeskant bithouder.

Beantwoorden

28 december 2017 om 08:17
Dofke Gebruiker

In theorie wel, in de praktijk zal het moeilijk zijn om een verloop te vinden van bithouder naar sw 17 / sw 19 en zal dit onstabiel zijn.

Het koppel van 155 Nm is ook wat krap, de kans bestaat dat je de wielmoeren hiermee niet loskrijgt.

Best een “echte” slagmoersleutel kopen van Dewalt (het ik ook gedaan voor mijn winterbanden)

De Dewalt DCF880 bevoorbeeld

Wel terug op koppel zetten met een momentsleutel.

Beantwoorden

28 december 2017 om 09:37
freddie66 Gebruiker

Tip: Een verloop kan je gemakkelijk vinden: typ eens verloop bit naar dop in. Vind je in elke DHZ. Ik gebruik dit al jaren op een gewoon snoerloos boormachientje! Ik draai wel eerst de moer een kwartslag los met een wielmoersleutel natuurlijk voordat ik de wagen omhoog krik. De rest gaat dan snel en kost veel minder…

Beantwoorden

28 december 2017 om 09:40
Kris2050 Gebruiker

Beste Niek,

De wielmoeren zal je echt niet losdraaien met 155nm  ofwel zaten die niet vast ik gebruik dit toestel heel veel voor bouten 6/8/10mm daar zijn  lichgewicht en compact  toestel is echter voor wielmoeren en zwaarder werk heb ik zwaardere slagmoer tot 1650nm losbreeksterkte dewalt

Beantwoorden

28 december 2017 om 09:59
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen allen,

Ik had niet goed gekeken naar de max koppel en dat is inderdaad wat krap om ze los te krijgen. Mijn eerdere reactie zal ik even aanpassen en mijn excuses voor de verwarring.

Beantwoorden

28 december 2017 om 10:04
freddie66 Gebruiker

Goedemorgen, kijk je ook eens welke types het precies zijn? Zie ook mijn opmerking verder bij 8u55.

Dank

Beantwoorden

28 december 2017 om 10:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen freddie66,

Daar zijn we mee bezig, zodra we het weten zal ik het hier meteen plaatsen.

Beantwoorden

28 december 2017 om 17:07
svliegen Gebruiker

Misschien is 155nm te weinig om wielbouten los te krijgen, maar dan pak je daar even een momentsleutel voor.

Overigens is 155nm al voor veel auto’s te veel om wielbouten vast te zetten.

Voor mijn BMW 525d was het 120nm en mijn MB E350 heeft 130 nodig. Met een momentsleutel kun je dat nauwkeurig instellen, met een slagschroevendraaier meestal niet.

Als je meer kracht gebruikt dan nodig is dat alleen maar slecht voor de bouten met het risico dat je ze niet meer loskrijgt.

Ik heb al eens een bout moeten laten losbreken. Die zat zo vast dat de kop kapot ging Ze lassen er dan een stang op zodat je hem er toch uit kunt draaien. Duur grapje.

Kortom, kijk uit met vastdraaien met een slagschroevendraaier.

Beantwoorden

28 december 2017 om 01:43
dolun Gebruiker

Als bijgeleverd accu staat 1.5 Ah en bij de boormachine staat accucapaciteit 4Ah. Klopt een van de 2 niet of gaat dat gewoon samen. Kan iemand hier meer duidelijlheid ovwr geven.

Beantwoorden

28 december 2017 om 01:47
Moderator Niek Moderator

Hallo Dolun,

Dat klopt inderdaad niet. Ik ga even voor je navragen welke er daadwerkelijk bij zitten en kom erop terug.

Beantwoorden

28 december 2017 om 02:42
Bart0n Gebruiker

Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar :)

Beantwoorden

28 december 2017 om 06:46
re-chart Gebruiker

4.0ah voor deze set zou wel een über mega aanbieding zijn! Ik wacht mee af in spanning ????

Beantwoorden

28 december 2017 om 11:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen allen,

We hebben het nagevraagd en de accu’s zijn 1,5 Ah. Dit zal ook aangepast worden bij de specificaties.

Beantwoorden

28 december 2017 om 07:13
Optifiber Gebruiker

4.0Ah bestel ik onmiddellijk voor deze prijs

Beantwoorden

28 december 2017 om 07:50
jmolenaar1 Gebruiker

Keep on dreaming. Op de foto’s is duidelijk te zien dat het om 1,5 Ah gaat.

Beantwoorden

28 december 2017 om 13:59
Sixus Gebruiker

Alsof de foto’s hier ook maar iets zeggen.

Ik zie op alle foto’s ook de minder geschikte van de twee machines gebruikt worden om te schroeven: je vraagt je bijna af waar die tweede voor dient ;p

Beantwoorden

28 december 2017 om 08:34
rayban2084 Gebruiker

Is er al iets bekend over de accu’s?

Beantwoorden

28 december 2017 om 11:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen rayban2084,

De accu’s zijn 1,5 Ah, dit zal ook aangepast worden bij de specificaties.

Beantwoorden

28 december 2017 om 08:40
P Gebruiker

Is een koppel van 35Nm niet weinig voor een (klop) boormachine, klopt dit dus wel?

Beantwoorden

28 december 2017 om 14:02
Sixus Gebruiker

Ik zou zeggen probeer eens een boormachine met dit koppel goed vast te houden die vast slaat: dan piep je wel anders.

Beantwoorden

28 december 2017 om 08:55
P Gebruiker

Na wat speurwerk lijkt het me dan inderdaad de 1.5 Ah. Deze heeft namelijk maar een koppel van 35 Nm, terwijl de 4.0 Ah een koppel van 60 Nm heeft. Anders is het wel een superaanbieding

Beantwoorden

28 december 2017 om 09:10
jmeverts Gebruiker

Meer Ah zorgt alleen maar voor langere gebruikstijd, niet voor meer koppel. Ik heb ook ergens de 4.0Ah zien staan met 35Nm. Ik gok dat t wel de 4.0 is in deze set. We zullen zien wat ibood zegt.

Beantwoorden

28 december 2017 om 09:41
freddie66 Gebruiker

Gevonden op de site van DEWALT: koppel van 60/23Nm!

http://service.dewalt.be/DEWALT/BE/nl-BE/Product/ProductDetail?id=9344

Beantwoorden

28 december 2017 om 09:50
freddie66 Gebruiker

Het gaat dan over type 10, welk type zit er in deze deal???

En welk type slagschroevendraaier 10 of 2???

Beantwoorden

28 december 2017 om 10:41
Analyzer Gebruiker

Een grotere accu levert wel degelijk (veel) meer koppel tov een kleine accu. Simpelweg omdat elke accu een max ontladingscapaciteit heeft zoals bv 15 maal de capaciteit van de accu, ofwel 15C.     15 x 1,5Ah is 22,5A maximale stroom en 15 x 4 is 60A maximaal.
Dat de 1,5Ah accu ‘maar’ 35Nm levert en de 4Ah veel meer klopt dus wel. Dit geldt overigens voor de meeste accu machines maar dit wordt vaak achterwege gelaten als er kleine accu’s worden bijgeleverd. Er wordt dan alleen verteld wat het maximale koppel van de machine zelf kán zijn, niet wat deze ís met de bijgeleverde accu’s. Bij deze De Walt wordt kennelijk wel eerlijk vermeldt wat het koppel is met bijgeleverde accu’s, dat is netjes.
Er worden dus géén 4Ah accu’s bijgeleverd, maar dat lijkt me ook logisch voor deze prijs.

Beantwoorden

28 december 2017 om 11:15
jmeverts Gebruiker

Goed punt mbt de ontlaadcapaciteit. Je hebt gelijk.

Beantwoorden

28 december 2017 om 11:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen allen,

De accu’s zijn 1,5 Ah en de max koppel klopt zoals het in de specificaties staat namelijk 35Nm.

Beantwoorden

28 december 2017 om 13:28
Sixus Gebruiker

Analyzer heeft een klein beetje een punt met de maximale ontladingscapaciteit maar voor accu schroefboormachines zal de gebruikte accu zelden tot nooit de capaciteiten van de machine beperken, dat effect zie je meer bij machines die een (veel) grotere stroom trekken, zoals cirkelzagen en haakse slijpers. Om een voorbeeld te geven: mijn haakse slijper start wel met een 1.5Ah accu maar loopt meteen stil zodra je hem belast. Diezelfde 1.5Ah accu in mijn slagschroeftol geeft geen enkele beperking tegenover een 4.0 of 6.0Ah accu (indien vol tenminste: je merkt wel dat de kracht sneller afloopt maar dat is logisch omdat de accu ook sneller leeg is).

Daarnaast is voor gewoon boren/schroeven het van geen enkel belang of de machine maximaal 35 of 60 Nm koppel geeft: dat is een theoretisch koppel wat alleen gehaald wordt bij niet elastische verbindingen (staal / staal). Als je in hout schroeft ligt het maximale koppel toch al veel lager en is <10 Nm al meer dan voldoende voor >95% van de klussen. Als je echt lange/dikke schroeven wil zetten, gebruik je beter een slagschroefmachine of slagmoersleutel.

Ik zie ook absoluut niet waarom een 1.5Ah accu zoveel slechter is dan een 4.0Ah model: als je de hele dag boven je hoofd bezig bent ben je blij dat je een flink stuk minder gewicht in je handen hebt. Om gipsplaten te schroeven gebruik ik liever mijn 10.8 volt droogschroefmachine dan een koppelmonster met meer dan het dubbele gewicht.
Dat koppelmonster gebruik ik dan wel weer om met een diamantboor gaten in beton te slijpen: daarbij zal een “light” accu inderdaad de boel flink belemmeren maar dan heb ik het over een zeer specifieke activiteit met een machine die als body al meer gekost heeft dan deze complete set.

Waar ik me meer druk over zou maken is hoe lang een machine het uithoudt als je hem non-stop op maximale capaciteit gebruikt: een maximum koppel van 100Nm staat leuk op een label maar als er vervolgens plastic tandwielen in blijken te zitten dan zegt dat koppel helemaal niets. Ik heb in het verleden zo’n “krachtpatser” al eens binnen het uur teruggebracht omdat de tandwieloverbrenging niets meer overbracht vanwege missende tanden. Ik bleek de eerste te zijn die dat koppel ook daadwerkelijk gebruikte: ze hadden al zat van die dingen verkocht en ik was de eerste die hem zo snel en zo verrot terug bracht ;p

Vergeet ook niet dat het een stuk langer duurt om een 4Ah accu vol te krijgen dan een 1.5Ah accu (met dezelfde lader). Vaak zie je de term “1 uurs snellader” waarbij die 1 uur alleen gehaald wordt bij 1.5Ah accu’s. Met 4Ah ben je dan dik 2.5 uur verder voordat je accu weer vol is. En de tweede accu is op dat moment natuurlijk ook net leeg! Gelukkig zal mij dat nooit overkomen met tig accu’s en meerdere (echte) snelladers (van de concurent dan wel) :o)

Beantwoorden

28 december 2017 om 13:36
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Sixus,

Bedankt voor deze nuttige en duidelijke uitleg :-)

Beantwoorden

28 december 2017 om 14:11
Sixus Gebruiker

@freddie66:

Let even op dat jij linkt naar het nieuwere, huidige model (type 10). Blijkbaar wordt hier het type 1 (laatste datum van productie 19/07/2012) aangeboden en die heeft volgens dezelfde site gewoon een maximaal koppel van 35Nm.

Je koopt dus een nieuwe machine die al minstens 5.5 jaar oud is.

Beantwoorden

28 december 2017 om 15:45
freddie66 Gebruiker

hallo Sixus, ja ik vroeg me af welk vd 2 het in deze deal was. Bedankt voor al je nuttige info! Ik neem ook liever mijn 10.2V om te schroeven! Vroeger altijd 18V…groet

Beantwoorden

28 december 2017 om 15:48
freddie66 Gebruiker

correctie: 10.8V

Beantwoorden

28 december 2017 om 08:59
lorda Gebruiker

Geen idee waarom ik via app enkel hier kan reageren voor die Onkyo DAB radio.

In Vlaanderen zitten we sinds eind oktober op DAB+. Gewone DAB ontvangt 0 (nul) zenders. Kijkt ibood even na of het toestel DAB+ steunt? Kwestie van alle retours te vermijden.

Beantwoorden

28 december 2017 om 19:31
Moderator Niek Moderator

Goedenavond lorda,

Dat komt omdat er bij een app only deal geen forum gekoppeld is. De Onkyo ondersteunt ook DAB+  :-)

Beantwoorden

28 december 2017 om 09:07
robin1981 Gebruiker

De koppel omschrijvingen kloppen met de specificaties op internet. Het voltage van 18v dient 20v te zijn voor de DCF885. Of dit is een ouder model.

Graag ontvang ik nog antwoord op de batterij. 4.0 hoort bij een klop boormachine als je deze los koopt. 1.5 ah lijkt me erg laag en zal dan denk ik snel op zijn.

Beantwoorden

28 december 2017 om 13:43
Sixus Gebruiker

Het klink misschien gek maar voor Li-ion is 18V gelijk aan 20V, het is maar hoe je het meet: bij belasting zal een (volle) Li-ion cel een spanning afgeven van ongeveer 3.6 Volt. 5 van deze cellen in serie geven dan een spanning van ongeveer 18 Volt. Diezelfde cel geeft onbelast een spanning van 4.0 Volt: opnieuw 5 van deze cellen komen dan op 20.0 Volt.

Ditzelfde zie je ook bij 10.8/12.0 Volt accu’s: omdat de spanning vaak gezien wordt als maat voor kracht houden veel merken 12 Volt aan als aanduiding voor hun machines en andere weer 10.8. Bosch heeft recent hun complete 10.8 Volt reeks omgelabeld naar 12 Volt: exact dezelfde apparaten en accu’s maar op de ene staat 10.8 Volt en op de ander 12 Volt. Uiteraard werkt dat ook nog eens volledig op elkaar (is intern immers exact hetzelfde).

Om het nog eens ingewikkeld te maken is de spanning ook nog eens afhankelijk van de laadtoestand van de cel: bij gebruik zal de spanning dus dalen. De meeste accu’s zijn beveiligd en zullen zichzelf uitschakelen als de spanning onder een bepaalde limiet zakt. Dit omdat diepontlading funest is voor dit soort accu’s.

Beantwoorden

28 december 2017 om 10:10
Frederik0 Gebruiker

Robin1981, Ik denk niet dat 20V bestaat (9,6V 12V 14,4V, 18V en 24V zijn gangbare voltages).

4Ah heeft niets te maken met het vermogen of koppel van de machine, enkel met de capaciteit van de batterij (dus hoelang ze meegaat met een volle lading).

Hoe hoger de capaciteit, samen met een zijn spanning geeft weer hoelang de batterij een bepaald vermogen kan leveren. bvb een batterij 18V 1Ah kan gedurende 1h 18W vermogen afleveren (of 36W gedurende 1/2h). Is de capaciteit 4Ah, dan kan je gedurende 4h 18W leveren of 36W gedurende 2h.

In het geval van de DCD785 heb je een afgegeven vermogen van 350W (opgenomen zal nog iets hoger zijn) dan heb je 350W/12V = 29A opgenomen stroom.

Indien het een batterij van 4Ah is, kan je dit vermogen 4Ah/29A = 0,138h of 8 minuten volhouden op maximum vermogen. In praktijk is dit veel langer, want dit is het maximum vermogen dat de machine kan afgeven. Ik vermoed wel dat het een 4Ah batterij zal zijn, zoniet zal het wel een zeer korte werktijd worden met een batterij.

Deze configuratie met 4Ah wordt ook aangeboden bij andere verkopers en gaat snel naar 400€.

Indien het hier ook 4Ah batterijen zijn is het inderdaad een mooie aanbieding en neem ik deze aanbieding zeker in overweging.

Hallo Niek (moderator), heb je al een antwoord hierop?

Beantwoorden

28 december 2017 om 10:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Frederik0,

Dat wordt op dit moment uitgezocht, zodra we het weten zal ik het jullie meteen laten weten. Bedankt voor je duidelijke uitleg over de Ah, daar is vaak nog veel verwarring over :-)

Beantwoorden

28 december 2017 om 11:30
Moderator Niek Moderator

Het zijn 1,5 Ah accu’s, de informatie bij de specificaties zal worden aangepast.

Beantwoorden

28 december 2017 om 10:24
P Gebruiker

Ben ook benieuwd naar de antwoorden…..

@Niek: graag toch ook even het koppel vermelden in je antwoord.

Beantwoorden

28 december 2017 om 11:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen P,

De accu’s zijn 1,5Ah en de max koppel is 35Nm. Dat laatste klopte dus wel in de specificaties. De informatie omtrent de accu’s zal worden aangepast.

Beantwoorden

28 december 2017 om 10:37
tngninja Gebruiker

Ivm de batterij discussie:

Volgens mij klopt alle info die hierboven staat. Ik ben regelmatig op zoek naar de beste deals voor powertools en heb onlangs nog deze set zien passeren op een Engelse website.
Wat iBood aanbiedt betreft volgens mij de DeWalt DCK285C2 kit.
Korte beschrijving: “DeWalt DCK285C2 18V XR Li-Ion 2-Speed Combi Drill and Impact Driver complete with 2x 1.5Ah batteries, charger & ToughSystem kitbox.

De volledige info en (Engelstalige) beschrijving vind je op deze webshop:

https://www.toolstop.co.uk/dewalt-dck285c2-18v-xr-li-ion-combi-drill-and-impact-driver-twinpack-2-x-1.5ah-b-p63354

Beantwoorden

28 december 2017 om 10:40
tngninja Gebruiker

Nog een kleine kanttekening:

Dit is een goeie deal voor instapgerief. Hiermee bedoel ik nu en dan een gaatje boren of een vijs indraaien.
Als je veel moet boren of veel vijzen hebt in te draaien, sla je deze deal beter over of zul je direct nieuwe batterijen moeten aanschaffen met een hogere capaciteit.

Ik vind ook geen webshop die deze (incl verzending) goedkoper kan aanleveren dan deze deal vandaag.

Beantwoorden

28 december 2017 om 10:55
boeda Gebruiker

Als het de 1,5Ah batterijen zijn, kan/mag je deze dan vervangen door de 4Ah of 5Ah batterijen?

Beantwoorden

28 december 2017 om 11:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen boeda,

Het zijn 1,5 Ah accu’s en je kunt ze inderdaad vervangen door 4Ah :-)

Beantwoorden

28 december 2017 om 16:03
anelmrsa Gebruiker

Ook 5ah of alleen 4ah ?

Beantwoorden

28 december 2017 om 19:26
Moderator Niek Moderator

Sorry ook door 5Ah, ik dacht dat ik die er ook bijgezet had :-)

Beantwoorden

28 december 2017 om 11:09
BartBever Gebruiker

Jongens toch…

Voor 1x geen gezeik over de UK stekker, dan maar beginnen leuteren over de batterijen.

Mensen die zo’n vragen stellen hebben volgens mij geen behoefte aan (semi) pro spul en zullen even gelukkig zijn met een schroefmachientje uit de Lidl.

My 2 cents

Beantwoorden

28 december 2017 om 11:30
AldertV Gebruiker

Ik weet niet wat jouw doel is met deze opmerking, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Er stonden gewoon tegenstrijdigheden in de omschrijving die terecht vragen oproept.

Wanneer het jou niet uitmaakt of je 1,5 of 4 Ah accu’s hebt dan weet jij niet waar je over praat. Succes bij de Lidl.

Beantwoorden

28 december 2017 om 13:57
Sixus Gebruiker

Ik vraag me af wie hier de pot is en wie de ketel.

Zoals vaker (bijna altijd) staan er onvolkomenheden en/of onjuistheden bij de omschrijving/specificaties: zou iedereen inmiddels al aan gewend moeten zijn. Als er dan niet binnen 5 minuten op een vraag geantwoord wordt begint men meteen te krijsen. Maak je geen illusies: er zijn mensen die na vele maanden nog geen antwoord op hun vraag hebben!

Een schroefmachientje van de Lidl is voor 90+% van de mensen ook ruim voldoende alleen wil men voor een vergelijkbare prijs professioneel spul en verwachten dat hier ook nog te krijgen. Helaas voor hun gaat dat dus niet op: het ziet er leuk geprijsd uit en is inderdaad van een professioneel merk maar ook die hebben hun instapmodelletjes. Die krijg je hier voor een paar tientjes minder en daarvoor krijg je ook nog iets extra’s: een stom verloopstekkertje omdat het overtallige voorraad uit de UK is. Je kunt ook gewoon de stekker eraf knippen en er een normale voor terug zetten: je bent een klussert of niet!

Als je een set alleen maar beoordeeld of het 1.5 of 4.0 Ah accu’s zijn die erbij zitten, dan ben je de hele set niet waard: beiden hebben hun eigen, specifiek gebruik ;p

Beantwoorden

28 december 2017 om 20:06
lies12345 Gebruiker

Beste Mensen.

Ik heb een paar  dagen geleden een aanbieding gezien over een Iphone.

Maar ik vind die nu nergens meer.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt

Beantwoorden

28 december 2017 om 23:37
Moderator Paul Moderator

Dat was een dagdeal van 26 december en is inmiddels afgelopen.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 15:14
HannekeHoe Gebruiker

Hallo,

Welke accessoireset met boren en schroevendraaierkopjes van deWalt kunnen we het beste aanschaffen bij deze apparaten? We hebben de set binnen maar zien nu pas dat er geen boren etc bij zitten. haha..

Beantwoorden

12 januari 2018 om 16:38
Moderator Sietse Moderator

Je kunt kijken voor een DeWalt bit en borenset gaan. Beetje afhankelijk wat je nodig hebt. Zo worden er ook geregeld setjes van Makita aangeboden welke je ook kunt gebruiken. Zitten een paar boortjes bij en een reeks bitjes welke je het vaakst zult gebruiken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.