25 december 2017 om 00:00
iBOOD

KEF M400 Koptelefoon | Mic & Bediening

KEF M400 Koptelefoon

Voorzien van oorstrelend geluid en een oogstrelend Studio F.A. Porsche design, dít is de KEF M400.

Specificaties

Merk: KEF
Type: M400
Garantie: 2 jaar

Check het dropdown-menu voor de beschikbare kleuren

• Kristalhelder geluid
  • Incl. microfoon & bediening
  • Ontwerp van Studio F.A. Porsche

Audio

• Aansluiting: jack van 3,5 mm
  • Frequentiebereik: 20 - 20.000 Hz
  • Gevoeligheid: 101,5 dB
  • Impedantie: 32 Ohm

Fysieke eigenschappen

• Opvouwbaar: Ja
  • Ontwerp: On ear
  • Afmetingen: 16 x 18 x 6 cm
  • Gewicht: 175 gr

Inhoud

• M400 koptelefoon
  • Reisetui
  • Vliegtuigadapter
25 december 2017 om 08:59
Remco_83 Gebruiker

Jammer alweer dit model zonder active noise cancellation :(

Beantwoorden

25 december 2017 om 09:24
wootergekte Gebruiker

Een On-Ear Headphone met noise cancelation?

Geloof me dat is echt niet nodig met dit model. Vorige keer gehaald. Een monster prijs voor een heerlijke headphone, echt een aanrader!

Beantwoorden

25 december 2017 om 10:11
jodd Gebruiker

Vorige keer besteld, maar nooit aangekomen…

Beantwoorden

25 december 2017 om 10:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jodd,

Wat vervelend om te horen, heb je hierover al contact gehad met iBOOD?

Edited by: Jim typo gefixt ;)

Beantwoorden

25 december 2017 om 11:02
Globetrotter1 Gebruiker

@Moderator-Niek: Ik denk dat u een slip op het toetsenbord had, of bent u blij dat Ajax heeft gewonnen?

Beantwoorden

25 december 2017 om 11:04
Moderator Jim Moderator

Ik weet niet zeker of Niek van voetbal houdt, maar ik heb de naam toch maar even aangepast ;-)

Beantwoorden

25 december 2017 om 23:35
Moderator Niek Moderator

Bedankt Jim! Dat is inderdaad de autocorrect van mijn laptop, had het niet gezien en nee ben geen voetbal fan ;-)

Beantwoorden

25 december 2017 om 11:38
Kwinten Gebruiker

Online lees ik dat er redelijk wat problemen zijn met de aansluiting van de jack in de koptelefoon. Zijn deze ondertussen opgelost? Of bestaat er een kans dat deze het ook nog hebben?

Beantwoorden

25 december 2017 om 15:39
Moderator Tom Moderator

Dag Kwinten

ik kan hier jammer genoeg niet op antwoorden.
Ik vermoed dat dit koptelefoon hetzelfde zal zijn waarvan je de recensie vind. (Of daar moet je voor de zekerheid maar van uitgaan)
Vergeet niet dat je ook altijd garantie hebt op zo een koptelefoon.

Fijn kerstmis toegewenst!

Tom

Beantwoorden

3 januari 2018 om 13:52
krzystof Gebruiker

ik wacht ondertussen op antwoord inzake mijn garantie, produkt defect toegekomen. Het zijn nu solden in Belgie dus zou graag weten of ik een nieuwe koptelefoon krijg of een refund

Beantwoorden

3 januari 2018 om 14:34
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi krzystof,

We hebben zojuist je bericht via Facebook beantwoord.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

25 december 2017 om 12:57
Sisatitans Gebruiker

Beste IBOOD, zouden jullie misschien ook de M500 eens aan dezelfde korting kunnen aanbieden? Deze kosten op kef’s officiële site ook 200 euro, dus dacht dat jullie deze misschien even of zelfs nog voordeliger kunnen aanbieden :)

Beantwoorden

25 december 2017 om 17:27
jooper36 Gebruiker

Vorige keer gekocht, geweldige koptelefoon, zeker voor dit geld. Heb een Sennheiser, Beats en AKG die de kast niet meer uitkomen…

Beantwoorden

25 december 2017 om 18:45
adkl Gebruiker

Ik weet dat de bediening in de kabel ontworpen is voor Apple producten, maar weet iemand of de microfoon het wel gewoon doet op een non-Apple-device?

Beantwoorden

25 december 2017 om 19:17
Moderator Niek Moderator

Goedenavond adkl,

Dat klopt inderdaad de bediening werkt meestal niet op andere telefoons. Er zijn wel enkele waar de bediening werkte, maar dat waren echt uitzonderingen. Uit meerdere tests bij verschillende websites deed de microfoon het wel. Dit was dan op Android telefoons. :-)

Beantwoorden

25 december 2017 om 20:13
EvilCookie Gebruiker

De pauze en play functie doen het ook gewoon. Geweldige koptelefoon, vorige keer besteld en de jaybirds komen niet meer uit de la. Je kan ook de kabel vervangen, die is universeel en met een beetje Googlen kan je het ding vervangen met een andere met afstandsbediening. De grote sites met Chinese import hebben er genoeg.

Beantwoorden

25 december 2017 om 21:15
adkl Gebruiker

Bedankt voor de reacties, besteld!

Beantwoorden

3 januari 2018 om 13:51
krzystof Gebruiker

deze ontvangen op 29/12 en onmiddellijk kunnen vaststellen dat er maar langs 1 kant geluid uit komt. Onmiddellijk service verzoek ingediend en sedertdien niets meer gehoord en ligt de kapotte koptelefoon nog steeds thuis, het zijn ondertussen solden in Belgie dus zou graag weten of ik een nieuwe ga krijgen of een refund???

Beantwoorden

3 januari 2018 om 14:35
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi krzystof,

We hebben zojuist je bericht via Facebook beantwoord.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.