20 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

LG 65" 4K UHD LED TV | HDR | webOS 3.5 | 65UJ634V

LG 65" 4K UHD LED TV

Eén blik op de LG 65UJ634V en het is direct duidelijk: tijd om je huidige TV te upgraden.

Specificaties

Merk: LG
Type: 65UJ634V
Garantie: 2 jaar

• 4K-resolutie & HDR
  • webOS 3.5 smart TV
  • Netflix Recommended

Algemene Kenmerken
Display Type: UHD TV 4K
Schermdiagonaal: 65"
LG Smart TV: webOS
Smart TV platform: 3.5
Display: IPS Panel
Resolutie: 4K Ultra HD (3840 x 2160)

Beeld
Backlighttechnologie: LED (Direct LED)
Paneeltype: IPS
Kleurweergave: Wider colour (IPS 4K Display)
Kleurnauwkeurigheid: 3D Colour Mapping
Kleurdiepte: Billion Rich Colours
Kijkhoek: Wide viewing angle
HDR type (High Dynamic Range): HDR Active
HDR format ondersteuning: HDR 10 | HLG
Hertz: 50
Picture Engine: UHD Mastering Engine
Beeldmodus: 10, te weten Levendig, Standaard, Eco, Bioscoop, Sport, Games, Foto, HDR Effect, Expert 1 (lichte kamer) en Expert 2 (donkere kamer)
Aspect ratio: 6, te weten 16:9, Orgineel, 4:3, Vertical zoom, All directions zoom, Just scan)

Audio
Audio output: 20W / 2.0ch
Magic Sound tuning: Ja
Smart Sound modus: Ja
Clear Voice: Clear Voice III
Geluidsmodus: 6, te weten Standaard, Clear Voice, Muziek, Bioscoop, Sport, Games)
DTS Decoder: Ja (DTS-HD)
Optical sound sync: Ja
Wireless sound sync: Ja

webOS Smart TV
OS versie: 3.5
Magic Zoom: Ja
360 VR: Ja
Magic Mobile Connection: Ja
STB Controle: Ja
Multi-view: Ja
Web Browser: Ja

Smart Share
Miracast: Ja
WiDi: Ja
DLNA gecertificeerd: Ja

Tuner
DVB-C
DVB-T2
DVB-S2
DVB CI+

DVR
DVR Type: Digitaal
DVR Ready: Ready
Time Shift: Ready

Aansluitingen zijkant
Wifi: Ja
Bluetooth: Ja
CI+ Slot: 1
HDMI: 3
USB: 2
RF In: 2
Digital Audio Out (Optical): 1
Netwerkaansluiting (LAN): 1

Eco
Voeding: 100 – 240 Vac, 50-60 Hz
Stand-by energieverbruik: 0.30 W

Teletext
Pagina's: 2000

Fysieke eigenschappen
Afmetingen zonder voet: 1471 x 855 x 84 mm
Afmetingen met voet: 1471 x 910 x 336 mm
Gewicht: 23,9 kg

20 oktober 2017 om 00:03
ACStrang Gebruiker

Dik ding!

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 01:03
Susantigoon Gebruiker

Valt best mee met die 84mm.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 09:36
Knoedelsap Gebruiker

De specs zijn zeker dik voor deze prijs.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 00:03
Dest1n7 Gebruiker

100 hertz afwezig? Voor gamen niet het beste dus?

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 00:09
hgoor Gebruiker

En voor rest ook niet. 50hz is zo… 2000… Krijg je van die zigzag lijnen bij voetbal en andere sporten.. Dikke pass op deze dus…

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 00:16
ACStrang Gebruiker

Valt allemaal wel mee, je merkt er eigenlijk bijna niks van, het is vooral een forumissue (prijs vs kwaliteit/specs)

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 00:17
Christiaanzwll Gebruiker

Nou, 50hz of 100hz valt zeker bij zo’n groot scherm niet mee hoor. Met name bij live sporten zoals voetbal zie je verschil. Alles boven 100hz is nauwelijks te zien met het blote oog

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 00:19
ACStrang Gebruiker

Je ziet het verschil alleen als je ze naast elkaar hangt maar dat is een beetje dom.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 00:20
Ron72 Gebruiker

Godver, wéér 50hz. Waarom maken ze dat nog?

Vanaf 100hz is het gewoon oké.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 00:25
ACStrang Gebruiker

Het is een beetje zo’n dvd vs blueray discussie. Klagen dat dvd’s nog verkocht worden terwijl blueray veel beter is. Maar ook 50% duurder. Uiteindelijk kijk je gewoon dezelfde serie op Netflix, zie je dezelfde voetbalwedstrijd en speel je gewoon prima F12017 op dit scherm. Echt waar, gewoon voor €999.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 01:04
techno2004 Gebruiker

Of showbox welke gek betaald er voor oude rommel te streamen hihi

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 01:14
Pvdvenis Gebruiker

Is vloeken bij zoiets ogenschijnlijks pietluttigs werkelijk noodzakelijk?

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 08:28
smirnoff181 Gebruiker

*knip* ja

Edited by: Jim
Wel lief blijven he ;-)

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 09:14
Babelnetniet Gebruiker

Ja, Pvdvenis, want dan lijkt het net alsof jou mening sterker overkomt, terwijl het zwaar overrated is op dit forum, dat verschil tussen 50 en 100 hz.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 00:31
randero90 Gebruiker

Prima prijs voor een 65 inch . Het is dan wel geen Oled maar deze heeft ook best wel een schitterend beeld !

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 00:42
Susantigoon Gebruiker

Komt er een keer een zeer representatieve, vette bak hier in het aanbod, is er weer van alles over te zaniken.

‘t Is ook nooit goed of het deugt niet.

Verwende lui, bah!

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 01:58
pino2009 Gebruiker

Weet iemand of dit een grote verbetering is t.o.v mijn nu 8 jaar oude LG plasma tv?Uiteraard de grootte maar de rest?ik ben een leek en kijk veel live voetbal en dat gedoe/discussie met die 50 Hz laat me weer twijfelen.. Alvast bedankt.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 07:18
piieter Gebruiker

Heb zelf vorig jaar ook een 65 inch lg tv gekocht op iBood. Iets ander model dan deze. Ook 50hz. Tijdens tv kijken merk ik daar niks van. Kijk ook regelmatig voetbal. Mijn vriendin heeft ook nergens last van en die kijkt veel films en serieus. Ik moet wel toegeven dat ik het bij gamen wel merk. Als ik bij vriendin game dan ziet dat er wel iets vloeiender uit dan bij mij. Maar die hebben dan ook geen 65inch. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 12:57
aibo Gebruiker

Qua kleuren denk ik toch dat het gaat tegenvallen tgo een plasma. Hebben hier thuis nog een 10j oude Panasonic HD-Ready plasma, en dat beeld vind ik nog altijd veel mooier dan onze 2j oude Panasoic LED TV. Om beter te doen dan plasma moet je toch wel naar OLED gaan, denk ik. Vooral dirty screen effect en backlight bleed vind ik problematisch bij de meeste LED TVs.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 04:57
Lodewijk1969 Gebruiker
20 oktober 2017 om 05:05
Reneike Gebruiker

Over het Energieverbruik (watt) word niet vermeld.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 07:51
cokonut Gebruiker

136 Watt, energielabel A

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 07:23
joesoef Gebruiker

Hehe, eindelijk een beetje een normaal formaat…

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 08:19
astromar100 Gebruiker

Lg gebruikt voor zijn 4k lcd IPS panelen geen echte 4k schermen  in plaats van een RGB schema te gebruiken gebruiken ze een RGBW schema waar ze maar 2880 echte full color pixels hebben, de rest wordt opgevuld door white substitution pixels. Dit betekend dat ze het wel een 4K TV mogen noemen maar dat hij dus niet echt de kleuren kan displayen dus helaas niet wat je zou willen kopen en ook 50 hertz is voor mij een no go

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 08:50
coppoolser Gebruiker

4k zegt alleen wat over het aantal pixels. En heeft niets te maken met het lcd type. Een TN scherm kan net zo goed een 4k resolutie hebben. Hetzelfde geldt voor RGB vs RGBW.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 11:54
stinoo Gebruiker

Astromar heeft gewoon gelijk, LG gebruikt RGBW pixels om de boel op te vullen in alle LG 6-series TV’s; daar staat het paneel type los van.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 08:54
Greenpumpkin Gebruiker

50 vs 100 hertz is wel degelijk een groot verschil.

Ik betaal dan ook lachend het dubbele voor 100 hertz. Mensen die bovenstaande onzin vinden Hebben waarschijnlijk ook een commodore 64 en vinden een iMac ook niets.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 09:08
Aj n Gebruiker

Ik betaal het 8-voudige voor 2000 hertz.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 10:17
vaderwillem Gebruiker

- – - – Troll Alarm – - – -

Een iMac met een Commodore 64 vergelijken ?

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 12:53
Greenpumpkin Gebruiker

Dan doen de mensen hier ook door te zeggen dat je geen verschil tussen 50 en 100 hertz ziet :)

Resumé: Ben je gamer of voetballiefhebber kijk dan verder.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 09:15
Sunsp0t Gebruiker

Nou wat een gezever weer inderdaad. Het is nooooit goed. Als deze 100 hz was voor 1399 had iedereen het weer VEEL te duur gevonden en hadden “ze” liever een 50 hz voor 999……

ZUCHT!!!

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 11:53
Zvd Gebruiker

Nee hoor, ik betaal graag 1399 voor een 65″ inch iets beter model. De prijs/kwaliteit verhouding is echt niet slecht, maar dit is wel een budget model. Niet slecht, maar ook niet heel goed. Prima als je niet teveel eisen hebt, maar anders ga je je aan de kwaliteit van deze televisie storen. Ik heb ‘m de vorige keer dat deze langskwam in de winkel bekeken en vergeleken met andere modellen. Hij stond tussen een Samsung en een Sony in (die allebei een paar 100 euro duurder waren) en dat was echt een wereld van verschil.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 09:36
HenkieP Gebruiker

Weer dezelfde en weer 50 Hz….zet nou eens andere grote schermen op de site pffff#kansloos

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 09:37
Tielenaar2 Gebruiker

Ik heb een redelijk vergelijkbaar model (65uh850v) en ben er best tevreden over. Die is wel 100hz, maar volgens mij is dat verschil over het algemeen moeilijker te merken dan de meesten hier doen voorkomen.

Het enige echt grote nadeel aan het paneel vind ik de backlight. Bij veel wit of veel zwart is het niet egaal en zie je banden van oneffenheden. Dat is best jammer, maar bij een kleurrijk beeld ziet het er dan juist weer fantastisch uit. En het geluid is helemaal top. Ik zat te denken aan een extra sound system, maar dat is helemaal niet meer nodig.

Web OS 3 is ook een fijn smart-tv OS, werkt lekker vlot. Je kan bv Youtube streamen via je telefoon, net zoals een Chromecast, maar dan beter. Je kan met de afstandsbediening pauzeren en terugspoelen enzo.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 11:20
tesluc Gebruiker

Voor een TV van dit formaat is 20 W output toch wat aan de lage kant.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 11:42
stinoo Gebruiker

Wat zegt het wattage dan? Inderdaad, helemaal niks. Deftige luidsprekers hebben aan een paar watt al genoeg op knetterhard volume. Neemt niet weg dat TV speakers altijd slecht zijn.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 12:02
Magsel Gebruiker

Als je mooi geluid wilt, hang je TV aan een receiver met een paar goeie speakers.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 13:09
aibo Gebruiker

Die oneffenheden is het Dirty Screen Effect en vind ik enorm irritant. Het is letterlijk alsof je scherm vuil is: https://www.youtube.com/watch?v=hfLW26WxoUE . Grappig genoeg was het bij mij uitgerekend bij Journey dat het op mijn Panasonic LCD TV voor het eerst opgevallen is. De LG non-OLEDs scoren hierop overigens allemaal zeer matig : http://www.rtings.com/tv/tests/picture-quality/gray-uniformity-dirty-screen-effect-dse

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 11:18
swuyts Gebruiker

Kan ik deze gebruiken met een ‘Telenet kaartje’?

Hij staat niet op https://www2.telenet.be/nl/tv-met-een-kaartje/

Maar het “redelijk vergelijkbaar model (65uh850v)” wel…

En kan ik hier zeg maar VRT NU of Stievie op kijken?

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 11:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Omdat hij niet in die lijst is opgenomen, kan ik het niet garanderen. Maar aangezien dit gewoon een Benelux model is, verwacht ik geen problemen.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 11:31
Globetrotter1 Gebruiker

Als je de voor jou ideale tv wil ga naar de winkel en koop hem, of wees tevreden met de hier aangeboden tv voor een scherpe prijs. Hier komt de ideale tv voor nu pas over 5 jaar voorbij, maar zal met de techniek die er dan is ook wel achterhaald zijn. Met deze aanbieding is een grote tv ook voor en kleine beurs bereikbaar, en dat maakt deze aanbieding goed.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 11:52
stinoo Gebruiker

Een paneel met hardwarematig 60 Hz (50) produceert feitelijk veel minder vloeiend beeld dan een 120 (100) paneel. Videocontent is vaak in 24 fps geschoten. Bij 60 hertz zal dus elke frame 60 / 24 = 2.5 keer worden weergeven. Bij 120 Hertz wordt elke frame 120 / 24 = 5 keer weergegeven; dat is een mooi afgerond getal en natuurlijk tevens 100% meer. Dit is overigens niet te vergelijken/verwarren met de softwarematige onzin die fabrikanten gebruiken in hun beeldverwerkingstechnieken á la ‘1600 Hz’; dit moet je direct uitzetten omdat het duidelijke artfecaten geeft.

Zoals verder hierboven door een andere user wordt aangegeven gebruikt LG bij de 6-series een andere pixelstructuur (RGBW) om vals te spelen om 4K te halen. Dit komt de beeldkwaliteit niet ten goede. Sterker nog, dit zorgt er niet alleen voor dat 4K content minder mooi oogt maar dat zelf full-hd content eronder komt te lijden. Ten slotte heeft de TV een IPS paneel en hierin zal je zelf een afweging moeten maken. IPS heeft goede kleuren en de beste kijkhoeken, maar heeft ook enkele nadelen. Het grootste nadeel is het matige contrast, de zwartwaarden zijn niet goed in vergelijking met een VA paneel. Laat nou net het contrast één van de bepalende factoren zijn van ‘mooi beeld’. Verder zal een bepaalde mate van IPS glow zorgen voor een verstoorde uniformiteit.

Het blijft echt wel een 65″ TV voor een scherpe prijs, maar er zijn duidelijk haken en ogen. Dat is echter niet meer dan logisch gezien de prijs van 1000 euro; dit is echt de onderkant van de markt voor dit formaat, je kan geen sublieme beeldkwaliteit verwachten voor dit geld.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 12:28
bugsfunny Gebruiker

Je moet nooit gaan vergelijken met wat er allemaal op de markt te koop is. De nieuw aan te schaffen apparatuur is meestal beter dan het apparaat dat je gaat vervangen. Daar moet je naar kijken. Is de prijs goed genoeg voor je dan gewoon kopen. Levensduur, kwaliteit, garantie voorwaarden zijn voor mij veel belangrijker. Alles heeft zijn prijs maar heb je dat ervoor over? Met een LADA auto kom ik ook in Amsterdam!

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 12:47
stinoo Gebruiker

Nee, je moet vergelijken met TV’s uit dezelfde prijsklasse; uiteraard niet de TV afzetten tegenover een OLED van 2k. Dat je nieuwe apparaat beter is dan het apparaat dat je gaat vervangen is een drogreden. Levensduur is geluk hebben (zowel software als hardware), garantie is beperkt met maar 2 jaar (elders is 3 tot 5 de standaard) en de kwaliteit is voor 65″ natuurlijk twijfelachtig in deze prijsklasse; je verkiest met deze TV duidelijk kwantiteit (formaat) over (beeld)kwaliteit. De vergelijking met een auto zal ik maar niet op ingaan.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 12:50
JohnnD Gebruiker

Wat een gelul/gezeik van al die zogenaamde experts die het allemaal (beter) menen te weten.

Ik heb deze tv een paar weken terug gekocht in de 43 inch uitvoering. Voor een platte TV is het geluid prima en strepen, zizzag lijnen of andere onregelmatigheden die er volgens sommige “beterweters” bij voetbal of andere sporten te zien zouden zijn moet ik nog ontdekken…..en ik heb een abonnement op eredivisie live.

Het beeld is prachtig, ik kijk veel via dvd/blu-ray naar live muziek/concerten via een goede

surround installatie en ik stoor me nooit aan slechte wit en/of zwart waarde…..

Maar ja, die 43 inch koste ook maar 450€ :-).

Er zullen ongetwijfeld tv’s zijn met een mooier beeld, maar die krijg je met deze afmeting niet snel gevonden. Wat dat betreft gewoon doen voor deze prijs. Voor mij is het wachten op een goede betaalbare LG oled tv van +/- 1500€. Dat geeft het mooiste beeld, daar kan samsung nog steeds niet aan tippen.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 13:58
Greenpumpkin Gebruiker

En omdat jij een 50 hertz in 43 inch hebt ben je ineens een expert? Dat jij tevreden bent met bovenstaande wil dus nog niet zeggen dat de rest van de Benelux dat ook moet zijn.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 12:53
JohnnD Gebruiker

Een tv waar je 3 tot 5 jaar garantie op krijgt moet ik nog tegenkomen, daar zal ik ook maar niet op ingaan….

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 13:01
stinoo Gebruiker

Neem eens een kijkje bij echt goed winkels.. denk dan aan Hofma, FOKA, Smits, audiovision, Apollo etc. en bel + vraag naar de beste prijs, nooit klakkeloos via de site bestellen.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 13:03
aibo Gebruiker

Wat is het nut van het posten van een review van een totaal andere TV ? Deze iBood TV is nog maar van juli op de markt, en je linkt naar een review van april 2016.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 13:34
Binnenmars Gebruiker

Lekker groot mooie prijs maar ik laat hem toch maar links liggen:

Geen 100Hz

Geen Oled

Geen adaptieve cruisecontrol

Geen vingerafdrukscanner (iedereen kan zomaar TV-kijken)

Past niet in Oudhollands eiken tv meubel

Afstandbediening past niet in het vak van mijn sta-op-stoel.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 13:55
LOUD Gebruiker

Dit is een goede tv voor mensen in een rijtjeshuis met een kleine woonkamer. Waar deze dan mooi de muur kan bedekken en de gehele huiskamer verlicht zodat er geen lampen aan hoeven. Beeldkwaliteit niet uitmaakt, als de TV maar groot is voor de buren.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 13:59
Greenpumpkin Gebruiker
20 oktober 2017 om 15:56
KillerRu Gebruiker

Zelf eentje staan en de zagers hier over de 50hz geloof me, deze deed ‘t beter dan de overpriced Oled die er vlak naast stond. Daar zat meer hapering op en werd je sneller boos van het flikkeren van de beelden dan hier.

Maar goed €5000 voor ‘n 50″ is ook niet “veel” he.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.