10 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

LG 55" 4K UHD OLED TV met Soundbar

LG 55" 4K UHD OLED TV met Soundbar

De LG OLED55E6V biedt ongekend beeld en een prachtig design. Deze aanbieding wil je niet missen.

Specificaties

Merk: LG
Type: OLED55E6V
Garantie: 2 jaar

• 4K UHD-beeld en HDR
  • Met ingebouwde soundbar
  • webOS 3.0 en Magic Remote

Algemeen
Displaytype: OLED TV
Schermdiagonaal: 55" (139 cm)
Design: Picture on Glass
LG Smart TV: webOS 3.0
Cinema 3D: Ja
Resolutie: 4K Ultra HD (3840 x 2160)
Geluid: Ontworpen door Harman Kardon
Ultra HD Premium gecertificeerd: Ja

Beeld
Contrast: Oneindig, met perfect zwarte weergave
Kleurweergave: Perfecte kleuren
Kleurnauwkeurigheid: 3D Colour Mapping
Kleurdiepte: Billion Rich Colours
Kijkhoek: Perfecte kijkhoek
Dimming: Pixel Dimming
HDR type (High Dynamic Range): OLED HDR
HDR-format ondersteuning: Dolby Vision & HDR 10
ULTRA Luminance: Ja
Picture Engine: Perfect Mastering Engine
Beeldmodus: Levendig, Standaard, Eco, Bioscoop, Sport, Games, Foto, HDR Effect, Expert 1 (lichte kamer) en Expert 2 (donkere kamer)
Aspect ratio: 16:9, Orgineel, 4:3, Vertical zoom, All directions zoom, Just scan)
4K Upscaler: Ja
Cinema 3D: Ja
PMI: Oneindig

Audio
Audio output: 40 W / 2.2ch (WF:20 W)
Harman Kardon: Ja
Design: Soundbar stand
Magic Sound tuning: Ja
Smart Sound modus: Ja
Clear Voice: Clear Voice III
Geluidsmodus: Standaard, Clear Voice III, Muziek, Bioscoop, Sport, Games)
DTS Decoder: Ja (DTS-HD)
Optical sound sync: Ja
Wireless sound sync: Ja

webOS Smart TV
OS versie: webOS 3.0
Magic Zoom: Ja
Magic Mobile Connection: Ja
STB Controle: Ja
Multi-view: Ja
Web Browser: Ja

Smart Share
Miracast: Ja
WiDi: Ja
DLNA gecertificeerd: Ja

Tuner
DVB-C: Ja
DVB-T2: Ja
DVB-S2: Ja
DVB CI+: Ja

3D
3D Type: Passief
2D naar 3D Conversie: Ja
3D Depth Control: Ja
3D Sound Zooming: Ja
Dual Play: Ja

DVR
DVR Type: Digitaal
DVR Ready: Ready
Time Shift: Ready

Aansluitingen
Wifi: Ja
Bluetooth: Ja
CI+ Slot: Ja
HDMI: 4
USB: 3
RF In: 2
Component In: 1
Digital Audio Out (Optical): 1
RS-232C (Control / SVC): 1
Netwerkaansluiting (LAN): Ja
External speaker out / Headphone out: 1

Afstandsbediening
Magic Remote: Ja (Premium)
Batterijen voor de afstandsbediening: Ja
3D-brillen: 2

Teletext
Pagina's: 2000

Energie
Voeding: 100-240 V ac, 50-60 Hz
Stand-by energieverbruik: 0.50W

Fysieke eigenschappen
Afmetingen zonder voet: 1237 x 767 x 56.7 mm
Gewicht zonder voet: 17.5 kg

Afmetingen met voet: 1237 x 767 x 175 mm
Gewicht met voet: 18.5 kg

VESA: 400 x 200

10 oktober 2017 om 00:02
cvita Gebruiker

Eindelijk weer eens een OLED hier en dan ook nog eens 55", ik ben gelukkig!!

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 07:10
Moderator Jim Moderator

Goed om te zien dat hij in de smaak valt CVita! Binnenkort bij jou dus een nieuwe TV thuis? ;-)

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 00:05
aklasse Gebruiker

*SNAP*

Edited by: Tom
Ondanks dat ik dat prijsverschil nog steeds groot vind (in ons voordeel) , kan ik je vergelijking niet toelaten.
Je hebt een werkende URL nodig over identiek hetzelfde product.
Mvg
Tom

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 00:08
Roaringeagle Gebruiker

Bij verschillende shops (bvb onze blauwe vrienden, niet de smurfen trouwens) niet/nooit meer leverbaar; betreft dit een obsolete model?

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 00:24
w0uter Gebruiker

Is het 2016 model.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 00:10
BlondeHond Gebruiker

Geven mensen echt zoveel uit aan een TV ?

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 00:13
Scooby_Doo Gebruiker

Jazekur!

Heb de 65″ non-oled van lg, beste investering ooit!

Nette aanbieding dit

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 00:19
Roaringeagle Gebruiker

tja, wat is ‘veel’?

Ik heb 9j geleden een 50in LG plasma gekocht voor pakweg €1500; stel dat die volgend jaar de geest geeft, dan heeft die 10j lang quasi elke dag gespeeld.

€1500/10, dat is €150/jaar, of €12,5/maand, of 3 euro per week. Met mijn salaris en huishoudbudget is 3 euro per week spenderen om gedurende 10 jaar naar een mooie tv te kijken niet zo duur. Als je op café gaat en je drinkt bij wijze van spreken 1 pintje per week minder dan anders, heb je die tv al terugbetaald ;)

(verbruik even niet meegeteld, puur de aankoop van het toestel)

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 00:24
BlondeHond Gebruiker

Helemaal knetter !

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 06:12
fallen2109 Gebruiker

Sorry maar wat voor aritmetica is dat ? Hoe krijg je 1500 EUR rentevrij  voor 10 jaar ?!? EN er is GEEN garantie dat jouw toestel zal 10 lang probleemloos werken. Of woon je in een fairytale :) ?

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 06:31
Grrrrrene Gebruiker

@Roaringeagle: Ach, en het verbruik van een oled is ook vrij minimaal vergeleken met oude lcd’s en plasma’s :) Ik heb hier een Panasonic Plasmatelevisie staan die inmiddels een jaar of 6-7 oud is. Hij doet het nog prima, dus hij wordt nog niet vervangen, maar als hij het begeeft is een LG Oled wel wat hem gaat vervangen. Ik vind lcd er dus echt niet uit zien, dat komt er hier niet in (en led is gewoon lcd, dus ook dat hoef ik niet).

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 07:51
Bleats Gebruiker

Tja, met de huidige rente van 0.1% mag je inderdaad ook een half drankje met oudjaar laten staan… Tuurlijk is er geen garantie dat het toestel 10 jaar lang meegaat, maar dat was toch niet het punt hier? Misschien gaat hij nog langer mee…

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 08:08
Nicap Gebruiker

Ik snap dat soort uitspraken niet. Veel mensen geven 2000 euro uit voor een zomervakantie. Dat is nog onder het gemiddelde wellicht. Voor 2 a 3 weken. En dan is 1700 euro voor een tv waar je jaren plezier van hebt ineens teveel?

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 09:59
Roaringeagle Gebruiker

fairytale?  nee, gewoon mijn eigen situatie uitgelegd; als iemand een tv van €12K koopt en elke 2 jaar vervangt door iets gelijkaardig (zonder wederverkoop en dus ook zonder enige restwaarde), wordt het uiteraard een gans ander verhaal.

Mijn aritmetica was misschien kort door de bocht, doch wel correct; natuurlijk, als je voor élke aankoop telkens de cijfers na de komma gaat aanpassen om de huidg geldende rentes op zichtrekeningen/spaarrekeningen te verdisconteren, kan je gewoon stoppen met ook maar iéts te kopen buiten een brood en een fles water.

Ga eens 3x per jaar met je gemiddeld gezin naar Kinepolis: gewoon tarief en een snack/drankje erbij; je zit waarschijnlijk met die 2 uitstapjes al ruim boven het ‘jaarbudget’ van die €1500 tv; om maar te zeggen, ALLES kost geld… maar die €1500 schrikt af omdat het in 1 keer zo’n groot bedrag is.  Niet meer, niet minder ;)

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 10:30
nikeaire Gebruiker

heb ook een Panasonic Plasma TV, met 5.1 instalatie is bijna al 10 jaar mijn beeld is hetzelfde als de eerste dag, hoop dat ik de TV nog heel lang heb, er is niks beters als Plasma, voor Film en sport, als deze ooit stuk moet gaan, dan komt er ook een Oled TV

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 13:31
Powder Toastman Gebruiker

Jazeker! En wel meer ook voor een mooie grote OLED (65″).

Je doet (normaal gesproken) 7-10 jaar met een tv, dan valt het toch best mee? Ik ken genoeg mensen die niet veel geven om een tv en jarenlang naar een scherm van 300 euro kijken met verschrikkelijke kijkhoeken en kleurweergave. Maar ik wil gewoon een goede beeldkwaliteit.

Veel mensen vinden dit veel geld voor een tv, maar intussen geven sommige van deze zelfde mensen wel 800-1200 euro uit aan een mobiele telefoon iedere twee jaar. Dat zou ik dan weer nooit doen, maar ieder zo z’n ding. ;-)

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 00:16
iriney21 Gebruiker

Dit is een model uit 2016, het nieuwste model is de E7.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 00:18
Scooby_Doo Gebruiker

En volgend jaar komt de E8?

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 00:57
Koopman80 Gebruiker

Dit is juist het model wat je juist moet hebben als je specifiek naar dit toestel zoekt, 3D en harmon kardon en snellere soc zijn wegbezuinigd t.o.v. 2017. (E7) versie

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 11:22
quiller Gebruiker

Erg kort door de bocht dit. De 2017 heeft door ondermeer 3d te schrappen (is op tv op sterven na dood trouwens) meer lichtopbrengst wat bij de 2016 het pijnpunt was…

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 00:27
oinkoink12 Gebruiker

Tijd voor de uitverkocht roulette, ik zeg 12:10

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 07:44
Kartelschaar Gebruiker

Ik zet mijn geld op 13:13

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 00:39
Stijntje Gebruiker

Iemand bekend met het geluid van deze hk soundbar?

Wanneer je namelijk bij sonos of heos shopt heb je wel degelijk de subwoofer nodig mijn inziens.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 14:42
John1971 Gebruiker

Geeft wel goed geluid, maar ik heb hem toch op mijn stereo installatie aangesloten, omdat ik dan wel 5.1 heb.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 00:40
thethe2014 Gebruiker

Mag ik slechts ééntje maar kopen per account/adres ???

Zo kan ik nooit @oinkoink12 nooit helpen.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 00:52
Moderator Paul Moderator

Bij deze deal kun je maximaal 1 per bestelling aanschaffen, om opkoping tegen te gaan.
Je kunt/mag 4 bestellingen per dag plaatsen. Zo kun je oinkoink12 toch een beetje helpen. :)

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 00:42
Koopman80 Gebruiker

In da pocket, dit “overjarig” model (e6 vs e7)heeft wat meer features o.a 3D, brillen,  snellere doc en wat meer aansluitingen dan het 2017 model wat precies hetzelfde paneel heeft, echter op de soc en mogelijkheden bezuinigd is om kwa prijs wat goedkoper op de markt te brengen

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 01:19
Arjan P Gebruiker

Hier zie je ook dat het 2017 model grotere brightness heeft – dus niet exact hetzelfde is (600 tegen 700 cd/m2)

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 01:34
Koopman80 Gebruiker

Ze hebben hetzelfde paneel echter de e6v blijkt een black antireflective coating te hebben, dat zorgt er waarschijnlijk voor dat de brightness wat minder is,  maar als voordeel dat het glazen scherm veel minder zal spiegelen t.o.v. E7 (die de coating niet heeft). Heeft waarschijnlijk met de 3D functie te maken, waarbij je liever geen spiegelingen hebt.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 06:26
Poulusma Gebruiker

Van mij hoeft er helemaal geen snelle soc in een tv te zitten. Het enige wat een tv hoeft te doen is beeld geven, het liefst mooi beeld natuurlijk.

Van Humax hebben ze een hele mooie serie, Pure Vision. Daar zit geen tuner niks in. Eigenlijk de speakers en de toevoeging om USB sticks te bekijken is al overbodig.  Het enige wat die serie mist is een OLED scherm. Ik wil niet betalen voor dingen die ik toch niet gebruik. ????

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 06:36
Grrrrrene Gebruiker

Ik kan me anders aardig ergeren aan trage response van mijn input aan de tv. Het traag schakelen tussen zenders, het langzaam weergeven van een OSD-menu, langzaam wijzigen van settings. Ik heb een LG LCD aan de wand hangen van mijn slaapkamer (ooit gekregen van mijn schoonouders die hem in de Postcodeloterij hadden gewonnen) en die is zo allemachtig traag… Verschrikkelijk. Beeld is goed genoeg voor de slaapkamer, maar de traagheid is tenenkrommend.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 18:22
Poulusma Gebruiker

Wat ik dus al vermelde, een tv hoeft voor mij alleen mooi beeld te geven, met een degelijke refreshrate. Dest regelt mijn receiver. Daar zit alles verder op aangesloten.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 01:05
CeeJay Gebruiker

Is deze 100% antireflecterend? Dus als er zwarte beelden zijn dat ik mijzelf niet zie zitten in het scherm?

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 03:47
JEEBOB12 Gebruiker

Er zijn issues, dus best toch n ideale kijkhoek hebben , zonder grote ramen die lichtinvalgevoelig zijn.  Maar dit zou nog erger zijn met n curved scherm

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 01:12
superchan Gebruiker

mooie tv ik kocht een jaartje geleden voor 1000 EUR  meer en  voor deze prijs is het zeker geen slecht deal je kan ook blijven wachten maar er komt elke jaar een nieuw model

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 01:40
clownteun Gebruiker

Geweldige tv. Ik wacht echter toch even tot de E7 iets betaalbaarder is omdat ik er ook graag games op speel. De e6 modellen lijken wat issues te ondervinden mbt input lag en HDR game mode. Niet onoverkomelijk, maar voor echte gamers wellicht een dingetje

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 14:47
John1971 Gebruiker

Ligt aan het type game dat je speelt. Ik speel vooral RPG en action/adventure op dit toestel met mijn PS4/xBoxOne/NintendoSwitch en ondervind geen hinder. Misschien dat het met een FPS in multiplayer een issue is, maar die speel ik bijvoorbeeld niet.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 03:50
JEEBOB12 Gebruiker

Hoe eeeeeeindelijk de 65″ es bestellen?

Ooit es enkele minuten gepasseerd tijdens een vakantie dan nog…  En sindsdien al 10tallen maal in het betreffend forum gezet, tevergeefs…

Eigenlijk het toptoestel voor wie ook nog van 3D wil genieten (niet meer op de 2017 versie)

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 04:05
JEEBOB12 Gebruiker

Vraagje voor de ervarenen : waarom zou ik kizen voor de E6  van 2016 en niet voor de nieuwere C7 van 2017 buiten de 3D tuurlik…

Is die soundbar in rea echt enige surplus? Blijft zelfde watt ongeveer …

Twijfeltwijfel bij gelijkwaardige prijs…

Thx

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 04:52
wanbetaler Gebruiker

ik ben de trotse eigenaar van het 65 inch model wat betreft de sounbar deze klinkt erg goed zeker tov  de gebruikelijke tv speakers  zou je hem aan de muur willen hangen heb je een speciale beugel nodig deze kan namelijk alleen in het onderste deel worden bevestigd  vanwege het feit dat de achterkant van glas is   het scherm spiegelt behoorlijk   maar het beelb is top zeker icm uhd blu-ray content  mvrgr

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 19:00
JEEBOB12 Gebruiker

Thx !

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 04:55
Roland9999 Gebruiker

Mooi ding maar ik wacht nog even langer totdat er een 60 inch voorbij komt.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 08:02
JEEBOB12 Gebruiker

Model enkel 55″ of 65″

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 05:54
Humaxfan Gebruiker

Prachtig toestel. Heb zelf de C7 sinds kort. Vooral voor deze gekozen omdat de helderheid 25% hoger is dat 2016 modellen. Maar mocht je OLED willen dan is dit een mooie prijs. Waarschuwing eenmaal OLED en je wilt nooit meer anders.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 06:33
IceBlue Gebruiker

En nu nog in 65″ aub.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 08:01
JEEBOB12 Gebruiker

Dito !

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 10:19
casaleone Gebruiker

Yeah!

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 06:36
hanshamer Gebruiker

je kan deze 55 inch gewoon met een normale muurbeugel ophangen,zo hangt deze bij ons ook

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 14:55
John1971 Gebruiker

Ik kan er nu niet direct naar gaan kijken, maar hoe heb je dat gedaan dan? De achterkant van het beeldscherm zelf is van glas en daar zitten niet de schroefdraden in die er in een normale TV met behuizing wel in zitten. Het enige metaal waar je mogelijk iets mee zou kunnen zit in de HK speaker waar het beeldscherm in bevestigd is. Ik kan me alleen niet herinneren of daar schroefdraad in zit voor een muurbeugel.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 06:46
wan70 Gebruiker

aiii.. net vorige week de 55C7 gekocht.
Ik had liever deze gehad vanwege de 3D functie.
Maar ja, wanneer gebruikt je 3D nou.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 14:57
John1971 Gebruiker

Steeds als ik een nieuwe 3D BRD koop… Ik heb daar nogal veel van en ik zal ze blijven kopen zolang ze aangeboden worden.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 07:05
johan.berghmans Gebruiker

Ik heb in augustus de 65″ variant gekocht van dit toestel. En inderdaad vanwege de 3D. Ik kreeg een iets hoger aanbod op de E7 van plattetv, maar ben toch voor de E6 gegaan, omdat ik 3D op mijn TV wilde. Ben van een 55″ UB950V van LG naar de OLED gegaan. En wat een verschil. Heb er nog geen dag spijt van gehad. Ik heb in het voorjaar ook de 4K Blu Ray speler gekocht van LG, en wat is dat mooi, UHD materiaal op deze OLED tv. Heb er onder andere Guardians of the Galaxy 2 op gekeken. Gewoon prachtig.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 07:12
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Johan! Ik kan me voorstellen dat Guardians of the Galaxy op een OLED er tof uit ziet!

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 07:51
johan.berghmans Gebruiker

Overigens was de adviesprijs bij uitkomen van het toestel heel wat hoger – rond de 5000 euro. En was de 55″ in de zomer nog voor ca. 2500 euro te koop. En platte tv biedt het nu voor 1999 aan. Wat nog altijd 200 euro hoger is dan jullie prijs.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 07:54
Hendreri Gebruiker

Wil graag Netflix 4K kijken. Gaat dat met deze LG?

Gr, Eric

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 08:51
hjoels Gebruiker

Ja dat kan.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 15:03
John1971 Gebruiker

Inderdaad het kan, maar ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van het verschil. Of dat nu ligt aan de TV, of hoe Netflix het aanbiedt zou ik niet kunnen zeggen. Ik heb verder geen 4K speler om te vergelijken en misschien zijn mijn ogen ook niet goed genoeg om het verschil te zien. Ik heb voor de vergelijking eens op mijn oude 47″ Full HD LG een Netflix serie in HD en dezelfde serie in 4K op deze TV op gezet en het grootste verschil zat hem in het OLED verhaal, waarbij de nieuwe TV betere zwartwaarden had (uiteraard).

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 08:11
fredenivanca Gebruiker

Als je en erg kritische kijker bent zou ik eerst even hier en daar op het net zoeken naar problemen met LG schermen. En dan met name naar vertical banding. Een lg heeft hier nogal last van. En helaas geeft LG vwb de garantie niet thuis. Maw er komt dan een monteur die zegt dat er een nieuw paneel in moet, echter lg zegt dat dit niet gaat gebeuren. Vertical banding is een soort vlekvorming bij snel bewegende beelden. Vooral bij voetbalwedstrijden zichtbaar. Doe er je voordeel mee om achteraf teleurstelling te voorkomen

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 08:58
benny002 Gebruiker

Dat noem ik larie, kom anders maar eens naar mijn LG Oled kijken. Beeld is niet goed maar perfect.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 10:27
Binnenmars Gebruiker

Vanavond even kijken naar het Nederlands elftal, dan heb je geen last van snel bewegende beelden.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 12:31
tesluc Gebruiker

Da’s waar … wel als je straks naar de Belgen kijkt :-)

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 08:12
joeri152 Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product, ook als hij in ons voordeel is.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 08:28
avoid Gebruiker

Kan ik deze TV ook *zonder* soundbar aan de muur monteren? Is het een losse soundbar?

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 08:51
hjoels Gebruiker

Het is een vaste soundbar………

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 08:54
hjoels Gebruiker

Ik heb deze 55″super TV een jaar geleden gekocht, adviesprijs was toen € 3.995,– Ben er nog steeds erg blij mee. Prijs is dus in een jaar tijd dus behoorlijk gezakt. Kan deze TV beslist aanraden.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 11:57
jiggamanbk Gebruiker

hahahah 2k door de plee..lutster hahaha

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 11:57
jiggamanbk Gebruiker

tv’s nooit kopen als de techniek (net) nieuw is..gratiesch tip voor ander keer

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 21:51
Moderator Paul Moderator

hjoels zegt niet dat hij of zij er de adviesprijs voor betaald heeft.. wel scherp blijven ;-)

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 08:54
airnie Gebruiker

Ik heb deze onlangs zelf gekocht. Hoop winkels afgebeld, en laagste prijs die ik kon krijgen was 1900 euro. Deze dus 100 euro goedkoper, nice. Heb hem nu een paar weken in bezit en WAUW wat een enorm fijne tv. De 3D is werkelijk fenomenaal ook en je krijgt zin om alle 3D films nogmaals te bekijken, zoveel detail heeft deze tv. Playstation 4 werkt er ook prima mee (geen PRO, maar oudere model PS4) en HDR werkt gelukkig goed icm de Playstation 4. Helaas nog geen UHD speler, maar ook Bluray films zien er vele malen beter uit ivm mijn oude Samsung Full HD tv. Heel erg blij mee!!!

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 09:03
aibo Gebruiker

Twijfel, twijfel… Heb nu ruim 3j een Panasonic LED HDTV ook van iBood. TV heeft echter wel last van dirty screen effect en backlight bleed, dus moest mijn volgende TV zeker OLED zijn. En formaat mocht ook wel wat groter want bij gaming is 48″ toch wat aan de kleine kant op 3m afstand. Deze LG is echter wel ruim 3x duurder dan wat ik voor mijn Panasonic betaalde, en dan ga ik gegarandeerd ook mijn PS4 willen upgraden naar een Pro :P.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 09:13
aibo Gebruiker

Naast de heel lovende reviews op zowat alle sites, kunnen we ook nog eens AVforums raadplegen. Daar telt de LG E6 OLED Owners thread slechts 30.000 posts (neen, geen 0 teveel) *slik*.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 15:08
John1971 Gebruiker

Maar dan goede, of slechte posts? Ik ben tevreden over de TV ook in combinatie met mijn (oude) PS4 en andere consoles.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 10:11
acquoy Gebruiker

In de zomer 3000 voor de 65 betaald. Groter paste niet in het tv meubel. Erg blij mee. Tevens een uhd blu ray speler en dreambox 900 (ivm satelliet). Veel 4k hdr youtube films te zien. Ook 4k netflix. 55 inch vind ik dan al snel te klein :-)

Prachtig beeld. Zelfs oude home movies worden een nieuwe ervaring.

Kies deze vanwege: oled, 3d en vormgeving. Veel tv’s zijn minder fraai vormgegeven.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 10:23
superandrea Gebruiker

Hetzelfde verhaal hier, TV meubel was te klein voor 65″… Maar, nu heb ik een grotere… IBood, een 65″ versie straks, a.u.b!!!

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 12:21
tesluc Gebruiker

Dan hang je die boel gewoon tegen de muur

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 10:31
Nicos84 Gebruiker

Ik heb ook de 65 inch. Ook hier op Ibood besteld. En ik kan je zeggen dat ‘t de beste tv is die ik ooit gehad heb. Staat ook heel mooi in de huiskamer. Nou hopen dat ie heel lang meegaat :)

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 10:45
Boei3nd3r Gebruiker

leuk om zo’n positieve ervaring te lezen! ik wil idd ook een 65 inch, maar als 55 inch groot genoeg was, was dit een aantrekkelijke koop geweest!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.