8 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

2x Profile Notos Schilderbaar Verwarmingspaneel

Product expert aanwezig

2x Profile Verwarmingspaneel

Soms heeft de aanwezige warmtebron in huis een beetje hulp nodig van deze verwarmingspanelen. 

Specificaties

Merk: Profile
Type: 2x Notos Verwarmingspaneel | Schilderbaar
Kleur: wit
Garantie: 2 jaar

• Capaciteit: tot 10 m²
  • Beveiligd tegen oververhitting
  • Te schilderen in een kleur naar wens

Geschikt voor: binnen 
Materiaal: Kunststof 
Max. vermogen: 425 Watt

Verwarmingscapaciteit: 10 m²
Oververhittingsbeveiliging 
Montage: muurbevestiging 
Voltage: 230 V / 50 Hz

Handgreep, afstandsbediening en thermostaat     niet inbegrepen 
Te schilderen in een gewenste kleur, waardoor deze één wordt met de ruimte of juist een kleuraccent aan de ruimte geeft
Ook ideaal voor kinderkamers

Afmetingen: 60 (L) X 60 (H) x 4 (B) cm
Gewicht: 6.5 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Om 10:00 en 15:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Profile-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

8 oktober 2017 om 00:05
frankwinfaber Gebruiker

Verwarmingscapaciteit in m2 i.p.v. m3?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:09
Official Product Expert Profile-Expert Official Product Expert

De capaciteit wordt idd weergegeven in m2. Daarbij wordt uitgegaan van standaard consumentengebruik in een woning.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 18:32
j.van de vorle Gebruiker

alweer uitverkocht jammer want ik wilde er ook 2 bestellen maar waren zeer snel uitverkocht schijnbaar niet veel op voorraad.

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 13:49
kampsie81 Gebruiker

Komt deze aanbieding nog terug?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 00:07
Drammer1972 Gebruiker

Is dit infrarood?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 00:44
Sixus Gebruiker

Nee, werking is vnl convectie: het grootste deel vd warmte wordt aan de achterkant gegenereerd waardoor je warme luchtstroming krijgt. Aan voorkant heb je nog wel een klein beetje stralingswarmte (= IR)

Belangrijk dus om hem goed re monteren, bv 15 a 20cm boven de vloer.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:13

De reactie van Sixus is helemaal correct, waarvoor dank ;-)  Aanvullende opmerking: als je hem gaat schilderen, gebruik dan bij voorkeur een verf op waterbasis. De stralingswarmte aan de voorzijde wordt dan minder geblokkeerd dan wanneer je verf gebruikt op terpentine basis.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 00:08
jovanotto Gebruiker

Thermostaat niet inbegrepen?

Hoe werkt dat dan, blijft hij gewoon volop doorverhitten?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 00:45
Sixus Gebruiker

Zoalg er stroom op staat wel ja. Je kunt hem via een stekkerthermostaat aansluiten zodat die het in- en uitschakelen regelt.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:30

Er zit uiteraard een thermische beveiliging op dus hij zal nooit oververhit raken en zichzelf uitschakelen. De suggestie van een losse stekkerthermostaat is prima. Daarmee zou je in- en uitschakelen automatisch kunnen regelen als je dat wil.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 00:08
Haff86 Gebruiker

10 m2 ????

Dus hij komt niet verder dan alleen de wand te verwarmen ? Meer een docoratie ding wat warm aanvoelt……

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 00:14
Ruben280893 Gebruiker

Klinkt mij logischer dat het hier om vloeroppervlakte gaat ☺

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:16

Dit soort verwarming noemt men ook wel elektrische bijverwarming. De oppervlakte is idd beperkt maar het zal je wel helpen om een (kinder)kamer sneller te verwarmen, of om de ergste koude uit een kamer te krijgen. En het is een nette, decoratieve oplossing is, dat is meegenomen.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 00:12
SpuriuS Gebruiker

Geschikt voor badkamer?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 00:47
Sixus Gebruiker

Ja, maar dan moet je hem volgens mij wel verven om goed waterdicht en afstotend te maken.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 08:20
mdrongelen Gebruiker

beetje suggestief….ik zou de IP even opvragen hiervoor.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 08:40
elianmars Gebruiker

Volgens de site van de fabrikant IPX4. Spatwaterdicht.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:27

Hij is inderdaad geschikt voor de badkamer. Neem hierbij de montagevoorschriften in gebruik. Een product IP X4 mag gemonteerd worden in zone 2 van een natte ruimte. De exacte voorschriften zijn overal op internet te vinden. Het schilderen van het paneel heeft er overigens niets mee te maken. Als je hem wit wil laten dan laat je hem gewoon wit en als je een roze accent in de badkamer wil dan schilder je hem roze :-)

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 00:15
fgeer Gebruiker

Handgreep, afstandsbediening en thermostaat niet inbegrepen! Wat moet je met zo’n incompleet apparaat?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 00:49
Sixus Gebruiker

Aan de muur hangen en de stekker in het stopcontact steken, eventueel via een schakelklok of stekkerthermostaat.

Niet alles hoeft via afstandbediening en wat is hier het nut van een handgreep?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:33

De vermelding van geen handgreep brengt de bezoekers een beetje in verwarring, waarvoor excuses. Een handgreep is uiteraard ook totaal overbodig want hij is bedoeld om vast aan de wand te monteren. Het montagemateriaal daarvoor is overigens inbegrepen. Een thermostaat zit er niet op. Bediening is gewoon simpel aan of uit. Het apparaat is dus compleet en direct gebruiksklaar.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 00:17
techno2004 Gebruiker

thermostaat handgreep afstandsbediening niet inbegrepen…vage omschrijving…wat kunnen we ermee doen? Komen de ontbrekende toebehoren morgen aanbod mss?:)

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 00:54
Sixus Gebruiker

Wat denk je te kunnen doen met een verwarmingspaneel: misschien verwarmen?

Ophangen, stekker in het stopcontact en er weer uit als het warm genoeg is. Met 400W verwarmingscapaciteit stook je het echt niet snel op.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:35

Als de omschrijving te vaag is dan heb je geluk dat iBood met een forum werkt want dan worden al je vragen beantwoord. Als het product niet helemaal is wat je zoekt dan laat je deze deal gewoon voorbij gaan. Ik kan je wel verzekeren dat twee panelen voor 29,95 echt een koopje is, ook zonder afstandsbediening ;-)

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 00:26
chay1992 Gebruiker

Okay ik heb geen ervaring met zo’n paneel of een kennis die er ervaring mee heeft. Maar als ik snel rond google, dan zie ik dan 1 paneel vrijwel tussen de 55 en 80 kan kosten.

Nu krijg je dus 2 stuks voor 30 euro. Ondanks dat er geen afstandsbediening en geen thermostaat aanwezig is (waarom handgreep belangrijk is weet ik even ook niet), lijkt mij alsnog een superdeal? Zo’n ding zet je paar uur aan en daarna zet je het weer uit en de restwarmte blijft ook nog wel even rondhangen.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:36

Ik had het niet beter kunnen zeggen :-)

Thx.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 00:36
investopia Gebruiker

Is een toestelletje dat je enkel kan gaan gebruiken tijdens het tussenseizoen. En ja, je moet dit toestel langer aan laten staan omdat het niet werkt op conventie, maar op stralingswarmte. Verbruikt ook maar een 400w, terwijl electrische convectoren snel 1500w á 2000w verbruiken. Gebruik deze systemen zelf op de kinderkamers. Moet opgehangen worden aan een muur.!  Schilderen  kan, maar je verliest een stukje stralingscapaciteit. Prijs voor 2 bij iBood is zeer competitief. Identiek toestel is te koop bij Hubo.be .

https://www.hubo.be/nl/p/straalpaneel-notos-overschilderbaar/539677.html

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 01:02
Sixus Gebruiker

Tussenseizoen? Als je in de zomer stroom erop zet verwarmd hij net zo goed en in de winter ook.

Princiepe van dit toestelletje is dat de lucht tussen plaat en muur verwarmd wordt waardoor de warme lucht stijgt en er dus een warme luchtstroming ontstaat. Dit is dus een passieve vorm van convectie in tegenstelling tot een ventilatorkachel. Ongeveer 10% van de warmte wordt als straling naar voren afgegeven maar de rest is gewoon convectie. Belangrijk dus hoe je hem ophangt: geen obstakels boven de plaat die de luchtstroom belemmeren en 15 tot 20 cm boven ee vloer.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:37

Een nogmaals aanvullende opmerking: Als je hem schildert, gebruik dan verf op waterbasis want die houdt de warmte het minst tegen.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 01:06
Pvdvenis Gebruiker

Heb er 1. werkt super! Wel in kleine kamer. Ander merk… toen 90 euro voor betaalt. Met 2 heb je groter bereik… Ik zou zeggen doen! Als je ze nodig hebt iig. :-) Klokthermostaat is trouwens nog best prijzig (geloof dat ik er toen 20 euro voor betaalde), maar je kunt 2 panelen via verlengsnoer op 1 klokthermostaat aansluiten…

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 09:31
besteboeffer Gebruiker

20 euro voor een klokthermostaat is helemaal niet duur. Het geld dat je met deze deal uitspaart kun je daar gerust voor gebruiken!

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:39

Je vindt ze nog wel voor 20 Euro. En met deze prijs heb je zoveel bespaard ;-)

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 05:51
Ebbo Ruiter Gebruiker

Ik vraag me af wat het verschil is met de panelen van het Zuid-Afrikaanse Econo-heat. Ze zien er identiek uit.

Die gebruik ik al een aantal jaar in een blokhut in Oostenrijk naar volle tevredenheid. 3 panelen houden even zoveel vertrekken warm die niet door de houtkachel verwarmd kunnen worden.l

Veel voordeliger dan de oude straalkachels.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:40

Dat merk ken ik niet maar alles hangt gewoon af van de oppervlakte van de ruimte en hoe warm je het daar zou willen stoken.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 08:40
elrolo Gebruiker

Het niet meegeleverde handvat slaat wellicht op de verfroller die wel op de foto staat.

Snoerlengte niet vermeld, of zit die aan de thermostaat die er weer niet bij zit?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:43

Er zit 1,5 meter snoer aan het paneel gemonteerd. En zoals al eerder vermeld: dit product monteer je vast aan de muur. Een handgreep voegt niet veel toe, tenzij je de complete muur mee wil nemen ;-)

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 09:13
geertdewel Gebruiker

Super handig…en zuinig. Ik heb er een stekker-thermostaat op staan zodat de temperatuur constant blijft en dat die bij bereikte temperatuur ook uitvalt, geen nutteloos stroomverbruik dus…  Kan bovendien perfect in de badkamer!!

zie link voor thermostaatje…

https://www.trotec24.be/machines/accessoires-algemeen/accessoires-machines/stopcontact-thermostaat-bn30.html

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:43

Thx voor de tip en de positieve review :-)

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 09:40
geertdeboer Gebruiker

Misschien wel handig om in een camper te monteren tegen het plafond. Of werken ze niet horizontaal?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:45

Hij moet aan de wand worden gemonteerd. Bovendien denk ik dat een camper niet geschikt is want 400W lijkt niet veel maar op een camping zal dat de stoppen doen springen :-)

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 11:11
geertdeboer Gebruiker

Nee joh. 400 watt is nettan 1,75 ampère. De meeste campings zijn tegenwoordig 10 ampère afgezekerd.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 09:52
superbuis Gebruiker

Ik lees dat de warmte met name aan de achterkant wordt gegenereerd. Zijn er nog eisen aan het materiaal van de wand? Kan het ook op een gipswand worden gemonteerd bijvoorbeeld? En ook schuin? In verband met schuin dak.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:48

Hij mag niet gemonteerd worden tegen hout of andere makkelijk ontvlambare ondergrond. Hij moet recht worden gemonteerd voor een optimale werking.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 12:06
Binnenmars Gebruiker

Hout makkelijk ontvlambaar? een behangetje fikt eerder dan hout, mag je hem ook niet voor een muur met behang hangen?

Dat hout en kolen goed brandbaar zijn wil niet zeggen dat ze makkelij ontvlambaar zijn.

In houten Sauna’s kan het makkelijk 100 graden worden, ik denk dat deze plaatjes bij 100 graden al lang zijn afgeslagen door de oververhittingsbeveiliging. Helaas ontbreekt deze evidente informatie bij de specificaties.

Hang deze plaatjes maar lekker in je blokhut dat is absoluut niet gevaarlijk.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:28
Rock0900 Gebruiker

Ik heb ze maar besteld. Was naarstig op zoek naar een mogelijkheid het kleinstje kamertje te verwarmen zonder er met een betonboor door de vloer te moeten boren en er een microradiator proberen op te hangen.

Kan ik deze gewoon 10cm voor de knieën hangen? Of moet ie hoger?

M.a.w.: Hoe warm wordt dat ding? Verbrand je je als je het paneel aanraakt?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:51

Hij wordt warm maar je zal je er niet direct aan verbranden. Hij moet bij voorkeur 30cm vanaf de grond worden gemonteerd.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 11:05
Rock0900 Gebruiker

Klasse! Zoiets als een gewone radiator dus. Perfecte aanbieding ;). Kan ik weer extra lang genieten van all mijn pleefeatures: rimfree, xtraglaze, freeflush, easyclean en softclose.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:46
A. Wubs Gebruiker

Is dit een infrarood toestel?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:52

Het is geen infrarood verwarming maar convectie.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 10:55

Beste bezoekers van het forum. Ik ga even een paar uur uit de lucht en genieten van mijn ontbijtje. Om 15.00 uur ben ik er weer om de rest van de vragen te beantwoorden, mochten die er nog zijn. Volgens mij zijn de meeste vragen inmiddels al wel gepasseerd.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 11:30
Druijter Gebruiker

Deze worden direct bevestigt aan de muur. ze zijn 4cm breed/diep. Hoeveel ruimte zit er tussen de muur en het paneel na bevestiging?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 14:26

De afstand tussen de muur en het paneel is 2 cm. Er zit een speciale plug bij met een geïntegreerde afstandshouder. Er zit zelfs een boortje bij dus je hebt alleen een boormachine en een schroevendraaier nodig.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 11:36
ecarlier Gebruiker

Kortingsbon werkt niet

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 14:26

Dat is vervelend. Daar zal iBood even op moeten reageren. Ik kan je daar niet mee helpen helaas.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 11:54
NiXnut Gebruiker

zou het zin hebben om radiatorfolie achter het paneel te plaatsen?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 12:31
Binnenmars Gebruiker
8 oktober 2017 om 14:27

Mee eens.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 12:29
Fiat48 Gebruiker

Ik ben mijn zolder aan het voorzien van gipsplaten en isolatie. Achter de gipsplaten zit nog een Holle ruimte die behoorlijk groot is. De isolatie zit vlak onder het dak. De zolder ruimte zelf is 60m2 groot. Zou ik deze kunnen verwarmen met bijvoorbeeld 3 van deze sets? En mits montage van alu plaatjes achter de verwarmingspanelen kan ik deze wel op de gipsplaten bevestigen zonder gevaar denk ik?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 13:26
Sixus Gebruiker

Uiteraard kan dit alleen let wel op dat dit flink aan de stroom zuigt: 6×425W dus ruim 2.5 kilowatt. Een aparte groep daarvoor zou verstandig zijn en schakelen via een thermostaat ook als je de stroomrekening een beetje in bedwang wil houden.

De platen wegen 6.5kg dus uitgaande van bevestiging op 4 punten zal een standaard gipsplaat- of hollewandplug voldoen. Let wel dat deze platen voor optimale werking verticaal bevestigd moeten worden, dus tegen schuin dak zal het nuttig effect minder zijn.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 14:31

Alles kan natuurlijk maar wanneer je meerdere van deze panelen gaat plaatsen ga je toch redelijk wat stroom verbruiken. Je moet dan op meerdere plaatsen stopcontacten voorzien om ze aan te sluiten en daardoor kun je ze ook niet gemakkelijk op één stekkerthermostaat zetten.  Eerlijk gezegd denk ik dat je in jouw situatie beter kunt kiezen voor een ander type vrijstaande elektrische verwarming met wat meer vermogen. Er wordt een plug bijgeleverd die tevens fungeert als een afstandshouder. Je zal hier zelf dus nog een oplossing voor moeten vinden wanneer je een hollewandplug gebruikt.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 12:43
anneke124 Gebruiker

Is zoiets geschikt om goedkoper te verwarmen dan met gas in geval van zonnepanelen? Ik heb geen idee wat ik me erbij kan voorstellen.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 13:31
Sixus Gebruiker

Ligt er volledig aan hoeveel je panelen opleveren. Je moet wel een flinke overcapaciteit hebben om voordeel te halen uit elektrisch verwarmen. Als je echt zuiniger wilt verwarmen en daarbij je panelen nuttig gebruiken, kun je jezelf beter goed laten informeren over bv een warmtepomp.

Let ook op dat je vaker verwarmd op de momenten dat zonnepanelen minder rendement hebben.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 14:32

Dit soort verwarming is feitelijk vooral geschikt als bijverwarming. Ik zie hierin zeker niet een hoofdverwarming. Voor mij staat dat dus ook een beetje los van wel of geen zonnepanelen.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:11
tang Gebruiker

Sterker nog: Het al dan niet hebben van zonnepanelen is totaal irrelevant. Door de salderingsregeling is de contante waarde van 1 kWh opgewekte stroom hetzelfde als de waarde van een “gekochte” kWh. Zelf opgewekte stroom is dus niet “gratis” of “goedkoper” of zo.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:15
tang Gebruiker

Echter, heb je een dusdanige overcapaciteit dat de salderingsregeling en de coulanceregeling niet meer geldt, dan heeft de opgewekte stroom nauwelijks waarde en kan je het beter opstoken. Maar deze situatie komt amper voor.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 12:49
lived1983 Gebruiker

2vragen:

1) kan het inderdaad bevestigd worden aan gyprocplaten?

2) hoe lang is het snoer met de stekker?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 13:34
Sixus Gebruiker

Alles kan daaraan bevestigd worden, deze panelen zelfs zonder problemen. Dit uiteraard bij gebruik van de juiste bevestigingsmiddelen: 6.5kg is daarvoor niet echt een uitdaging.

Zoals hierboven al aangegeven 1.5 meter.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 14:34

Bevestiging aan gyproc platen is geen probleem. Het snoer is 1,5 meter lang.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 13:13
simyo Gebruiker

@ ibood,

Welk is de vervoerder, indien er op ibood.NL wordt besteld. Dus in Nederland bestelt voor bezorging in Nederland….

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:14
sandhaas Gebruiker

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Niet al te beste ervaring met de DHell.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 13:21
geertdewel Gebruiker

ter verduidelijking: hangt bij mij al twee winters aan een OSB (geverfde) muur, branden doet dat helemaal niet hoor. Wordt wel warm, kan je je handen moeilijk ophouden, maar hout zal zeker niet in brand gaan. MOET recht gemonteerd worden, anders werkt dit niet efficient!!! Respecteer afstand van minstens 20 cm van de vloer en een 5 a 10 cm van de muur!!!

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 14:36

Bedankt voor je reactie. Wel is het zo dat deze panelen worden geleverd incl plug met afstandshouder die ervoor zorgt dat het paneel 2cm van de muur hangt. Wellicht hebben jouw panelen iets meer vermogen en moeten die iets verder van de muur worden geplaatst.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:16
Dyna18 Gebruiker

Dank voor je reactie.
Ik lees dat dit een convector paneel is dat vooral de lucht verwarmd.

Kun je mij vertellen of hij ook een aangename stralingswarmte geeft als je naast het paneel zit?
Of wordt er niet tot nauwelijks warmte uitgestraald?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:30
emailnummer Gebruiker

@Profile-Expert

Zie bovenstaande vraag

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 14:00
mavtechniek Gebruiker

Werkt het ook als je hem onder een buro tegen de wand te monteerde?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 14:37

Kan wel maar of het dan optimaal functioneert durf ik niet te zeggen. Als er geen ruimt zit tussen je bureau en de wand dan blijft de warmte onder het bureau hangen. Lijkt me niet ideaal maar je hebt wel lekkere warme voeten :-)

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 14:01
oudjee Gebruiker

Komen er ook een keer IR straalpanelen die je dus wel neer kunt zetten en je lijf en niet zozeer de omgevingverwarmen?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 14:41

Deze vraag zal je aan iBood moeten stellen. Er komt binnenkort wel een flashsale van meerdere verwarmingen van Profile maar daar zit geen IR tussen helaas.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:05
oudjee Gebruiker

Dat deed ik dan min of meer ook. Mods pikken dit soort verzoeken meestal op en er is duidelijk belangstelling voor gezien de vragen.

Ik had jullie website gevonden en inderdaad hebben jullie daar geen ir panelen op staan. Welke techniek deze panelen gebruiken staat daar noch bij iBood’s omschrijving, dus dank voor je aanvulling over convectie.

Maar intern is het dus gewoon een spiraal/electrische weerstand die warm word en zo de lucht achter het paneel verwarmt?

20 euro per paneel is inderdaad een goede prijs. Maar ik heb al CV radiatoren. Maar ook koudeval en dergelijke ondanks ‘dubbelglas’, dus vandaar de belangstelling voor IR panelen opdat je niet de hele kamer hoeft te stoken en dan weer zit te puffen;-).

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:12

Voor alles is iets te zeggen. In dit geval is denk ik het belangrijkste argument dat het een betrekkelijk goedkope aanschaf is van een stukje elektrische bijverwarming. Die zijn er in alle soorten en maken maar het leuke aan deze panelen is dat ze niet zo nadrukkelijk aanwezig zijn in je kamer. Enne…… 15 euro per paneel want het is 2 stuks voor 29,95 :-)

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 16:20
emailnummer Gebruiker

plus 8,95 verzendkosten maakt 38,90 = 19,45 per stuk. De meeste mensen zullen zo redeneren want dat zijn de totale kosten.

Wat nog steeds een mooie deal is :)

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 19:18
Moderator Paul Moderator

Wensen voor toekomstige deals kunnen achtergelaten worden bij Tip iBOOD, zodat de inkopers daar rekening mee kunnen houden.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 14:51
kclaes Gebruiker

Beste

Moet het paneel 20cm van de grond gehangen worden of mag het ook hoger? Ik zou hem boven een zetel willen bevestigen, kan dit of is er dan teveel brandgevaar? Hoeveel afstand moet er dan gerespecteerd worden?

Groeten

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:14

Moeten is een groot woord. Voor een optimale werking is het verstandig om hem zeker niet te dicht bij de grond te hangen. Iets hoger mag ook maar realiseer je dat warmte opstijgt dus behalve de stralingswarmte aan de voorzijde zal het apparaat dus niet optimaal functioneren voor jouw gevoel.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 14:52
simyo Gebruiker

@ Profile-Expert (Official Product Expert)

is er iemand van ibood zelf actief op het forum?

Met welke vervoerder worden de panelen opgestuurd: DHL; PostNL; ….?

Alvast dank.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 14:57
Moderator Jim Moderator

Hi Simyo!

In het weekend is er meestal niemand van iBOOD zelf aanwezig! Dus helaas kan ik je niet van een antwoord voorzien!
Groetjes,

Jim

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:04
simyo Gebruiker

Dag Jim,

Standaard staat dat bij geen enkele ibood aanbieding welke vervoerder het gaat zijn.

Dus, vraag ik maar een gok aan U.

Wordt het vermoedelijk DHL?

Groeten,

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:09
chow Gebruiker

De laatste tijd via DHL bezorgd gekregen. Persoonlijk vond ik PostNL prettiger.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.