5 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

LG 27" 4K UHD IPS Monitor

Product expert aanwezig

LG 27" 4K UHD IPS Monitor

Met de LG 27UD69 haal jij de ultieme monitor in huis, of je er nu op wil werken of gamen.

Specificaties

Merk: LG
Type: 27UD69-W
Garantie: 2 jaar

• 4K UHD-resolutie
  • 5 ms reactiesnelheid
  • Met HDMI & DisplayPort

Algemeen
Afmetingen (inch): 27
Type paneel: IPS
Kleurengamma: sRGB 99%
Kleurdiepte: 10bit (8bit + A-FRC)
Pixel pitch: 0.1554 x 0.1554 mm
Beeldverhouding: 16:9
Resolutie: 3840 x 2160
Helderheid: Typisch 300 nits, min. 280 nits
Contrastverhouding (origineel): 1000:1 (Typ)
(DFC): Mega, Aan/uit
(GTG): 5 ms (hoog)
Kijkhoek: 178 / 178 (CR≥10)
Oppervlaktebehandeling: Anti-weerspiegeling 3H

Ingangen
HDMI: Ja, 2x (ver 2.0)
DisplayPort: Ja, 1x (ver 1.2)
Hoofdtelefoonuitgang: Ja

Voeding
Type: 40 W adapter
Invoer: 100~240 V ac, 50/60 Hz
Normaal Aan (EPA Typ.): 29,8 W
Normaal Aan (status af fabriek Typ.): 40 W
Spaarstand/slaapstand (max.): 0,5 W
Gelijkstroom uit (max.): 0,3 W

Frequentie
HDMI (H-frequentie): 30 kHz ~ 135 kHz
HDMI (V-frequentie): 56 Hz ~ 61 Hz
DisplayPort (H-frequentie): 30 kHz ~ 135 kHz
DisplayPort (V-frequentie): 56 Hz ~ 61 Hz
FreeSync bereik V-frequentie: Basisinformatie: 48~60 Hz / Uitgebreid: 40~60 Hz (HDMI / DP)

Resolutie
PC (HDMI): 3840 x 2160 @60 Hz
PC (DP): 3840 x 2160 @60 Hz
Video (HDMI): 3840 x 2160 @60 Hz

Menu
Aantal talen: 17 (Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Zweeds, Fins, Portugees, Portugees (Brazilië), Pools, Russisch, Grieks, Oekraïens, Chinees, Traditioneel Chinees, Japans, Koreaans)

Speciale functies
Beeldverhouding (pc): BREEDBEELD / ORIGINEEL / 1:1
Beeldverhouding (Video): BREEDBEELD / ORIGINEEL / 1:1
sRGB: Ja
DDC/CI: Ja
HDCP: HDMI Ja (2.2)
Leesmodus: Ja
Flikkerveilig: Ja
Zesassige regeling: Ja
In fabriek gekalibreerd: Ja
Plug-and-play: Ja
On Screen Control: Ja
SUPER+resolutie: Ja
Zwarte equalizer: Ja
DAS-modus: Ja
Freesync: Ja

Standaard
Voet afneembaar:Ja
Kantelhoek: Ja (-2~15)
Zwenkhoek: Nee
Hoogte verstelbaar: Nee
Draaien: Nee

Fysieke eigenschappen
Afmetingen (met standaard): 615.0 x 209.5 x 454.9 mm
Gewicht (met standaard): 5 kg

Afmetingen (zonder standaard): 615,0 x 49,4 x 365,1 mm
Gewicht (zonder standaard): 4.6 kg

Wandmontage: 100 x 100

Accessoires
Netsnoer
DP naar DP
HDMI
Eenvoudige installatiehandleiding
Kalibratierapport (papier)
Softwareinstallatie-cd

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @LG-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

5 oktober 2017 om 00:09
Burger Prince Gebruiker

Mooie review

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 00:17
Frederick_ Gebruiker

Actuele winkelprijs €430, ik zou u dus afraden deze hier te kopen.

Prijsvergelijker: https://tweakers.net/pricewatch/770113/lg-27ud69-w-wit.html

P.S. ik weet niet of de link toegestaan is.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 00:24
oinkoink12 Gebruiker

want? jij bent iemand die graag 300 euro meer uitgeeft voor een product? 
Dit is wel echt een van de domste opmerkingen in tijden :P

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 00:29
thethe2014 Gebruiker

Ik kan niet rekenen, maar Ibood geeft de adviesprijs van 459,99 maar nu voor *dealprijs*

Waar is die 300,- waar u het over heeft op gebaseerd ?

Edited by: Paul

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 00:30
oinkoink12 Gebruiker

300 moest 30 zijn, kan helaas niet corrigeren.

Punt blijft natuurlijk staan.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 00:57
albertbreed Gebruiker

De link werkt nog.

Geen HDR? Kan via Crtl-F niets vinden

Ik zoek een 4K monitor met HDR.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 00:58
motormuis001 Gebruiker

Gratis verzending, dus nog ‘maar’ € 20 verschil, en vrijdag al in huis. Dan koop ik toch liever bij A&C dan hier.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 03:58
Frederick_ Gebruiker

Exact

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 08:49
TdoubleU Gebruiker

@Albertbreed. Er zijn nog alleen 4K HDR monitoren aangekondigd, langzamerhand beginnen ze wel op de markt te komen.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 15:13
verokevin Gebruiker

32ud99 van LG is echt al op de markt hoor en deze heeft HDR10

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 09:33
Dutchy007 Gebruiker

Jongens, dit is géén game monitor. Gamen met 60hz wil gewoon simpelweg niet. Voor andere zaken is dit natuurlijk een prima scherm.

En besides, voor €20 zou ik hem inderdaad ook bij een andere toko kopen :p

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 10:27
unknown1138 Gebruiker

Een erg subjectieve en onjuiste statement dat gamen niet werkt met 60Hz. Het werkt zelfs met 30Hz, of 15Hz; Al vermindert dit zeker wel de ervaring. Niet iedereen is een competitive-online speler.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 11:09
lamaa1 Gebruiker

Ik game inderdaad al jaren op een 60 hz panel, bevalt me op zich prima. Maar als je bijv een 144 hz paneel wilt, wil je eigenlijk ook een videokaart die 144 fps kan krijgen in games (iets wat de mijne nog niet kan in de meeste spellen). Volgens mij is een 4k IPS 144 hz met 5ms ook vrijwel niet te koop, of zal de prijs een stuk hoger liggen dan deze.

Persoonlijk vind ik het een mooie monitor specificatiewijs gezien. Vind het alleen jammer dat deze monitor in het wit is en niet in het zwart, dit is voor mij toch een afknapper.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 11:44
RoyD Gebruiker

Bestaat er wel een panel sneller dan 120Hz? De rest heeft alleen te maken met dat je minder meekrijgt met de pixelomschakeling. Dit wordt bereikt door de achtergrond verlichting maar zeer kort op te laten lichten. Hierdoor wordt het omschakelingstraject niet getoond maar alleen de eindwaarden.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 12:47
Frederick_ Gebruiker

“Volgens mij is een 4k IPS 144 hz met 5ms ook vrijwel niet te koop, of zal de prijs een stuk hoger liggen dan deze.”

4K op meer dan 60Hz bestaat nog niet op de consumenten markt op het moment. Als ik het goed heb komt Asus ROG binnenkort uit met een 144hz 4k monitor.

“Bestaat er wel een panel sneller dan 120Hz?”

Uiteraard! Het maximale aantal Hz momenteel beschikbaar is 240Hz op een Full-HD TN paneel. en 165hz op een IPS of TN 2k paneel.

Bron nieuwe monitoren CES2017: https://rog.asus.com/articles/events/ces-2017-rog-introduces-latest-gaming-monitors/

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 19:46
Scooby_Doo Gebruiker

Ik heb de 27UD58-B, vergelijkbaar aan deze uit de aanbieding, en die voldoet meer dan prima voor gaming!

BF1 met freesync 4K @ 60Hz, super beeld en prima speelbaar. (Icm een RX480)

Ik vraag me dan ook oprecht af waar je deze uitspraak op baseert?

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 10:25
durpee Gebruiker

schrik me een hoedje, afgelopen maandag deze monitor gekocht en nu hier in de aanbieding… 
‘gelukkig’ voor mij scheelt het deze keer geen 200 euro :) 
als nuttige toevoeging voor eventuele kopers, het is een fantastisch scherm, je zult er geen spijt van krijgen!

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 11:06
MarvinJames Gebruiker

Qua prijs toch een beetje IBOOD onwaardig. Die paar tientjes op zo’n bedrag… Dan heb je bij een “echte” winkel toch wat meer gemakken (morgen in huis, makkelijker contact in geval van defect). Het had hier een prijs van €250 – €300 moeten zijn voor een échte IBOOD.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 11:38
pp1973 Gebruiker

Welke videokaart zouden jullie hiervoor aanraden? Ik doe voornamelijk videobewerking, en mijn huidige videokaart gaat enkel tot 1920×1080 (Full HD)…

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 11:55
stinoo Gebruiker

Dat gaat enorm van je wensen afhangen, je hebt in ieder geval een HDMI 2.0 poort nodig (voor 4K @ 60 Hz) of anders een displayport van minimaal 1.2.

Als je alleen verwacht te video/fotobewerken, films kijken en browsen dan zou ik voor een Nvidia 1030 GT gaan die passief gekoeld is. Goedkoop, alle aansluitingen die je nodig hebt, 0 geluid en zeer zuinig.

Wil je wel gamen op 4K @ 60 FPS? Dan mag je een flinke videokaart halen..

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 12:32
dwergmaster Gebruiker

Ik gebruik twee van deze monitoren met een GTX 1050 op 4K 60 Hz via de USB C aansluiting. Deze kaart heeft er in elk geval geen enkele moeite mee en kan prima zware videobewerking uitvoeren in 4K.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 12:34
Official Product Expert LG-Expert Official Product Expert

Beste pp1973,

Qua videokaart moet je toch snel denken aan een AMD Radeon RX 580 8GB als je ook freesync wilt gebruiken voor gaming, eventueel is een Nvdia GTX 1070/1080 ook prima alleen dan werkt de freesync functie niet.

Voor het videobewerken moet de kaart aardig rekenen en dan heb je al snel een zwaardere video kaart nodig

Qua minimale eisen moet je denken aan een Radeon RX480 – Nvidia GTX 1060

Met vriendelijke groeten,

LG- expert

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 19:41
Scooby_Doo Gebruiker

Je kunt ook minder snel toch aan die RX480 denken die is snel genoeg voor 4K@60Hz echter is die nauwelijks meer verkrijgbaar.

I.c.m. freesync is een goedkopere Radeon (V.a. 480) prima voor deze schermen t.o.v. de duurdere Nvidia kaarten.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 13:23
lenalena Gebruiker

@LG-expert

Wat is nu in de praktijk het verschil tussen deze monitor en de LG 27UD58? Ik zie in de specificaties wel dat deze een iets hogere helderheid heeft (300 vs 250 cd/m2) maar dat zal toch niet het enige zijn, en ik vraag me ook af of en hoe je dat verschil merkt in de praktijk. Ik ben geen gamer, zou puur gaan om kantoortoepassingen.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 14:30
Official Product Expert LG-Expert Official Product Expert

Beste Lenalena,

de 27UD58 heeft qua design dikkere randen rondom het scherm, terwijl bij dit model een minimale rand om de monitor zit, echter zit er nog wel een rand op het panel van het scherm zelf.

Het model is voorzien van een iets luxere voet

Qua helderheid heeft de 27UD69-W betere specificities inderdaad

Samengevat heeft dit model een aantal kleine verschillen in helderheid, & static contrast en qua design is de 27UD69-W een stuk minder “basic”

voor kantoortoepassingen is dit model prima geschikt omdat in de on screen control software ook de screensplit functie wordt geleverd

Hierbij een link van de uitleg van screensplit & Onscreen control, wat op alle LG ultra-wide monitoren & 4K monitoren wordt bijgeleverd qua software

https://www.youtube.com/watch?v=Z-jqqQdRRzI

Met vriendelijke groeten,

LG expert

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 14:40
Bluesbreker Gebruiker

Is deze geschikt om met een nvideo 970 3 d te spelen ?

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 16:27
graafie Gebruiker

Kloppen de specificaties wel? Op LG website staat het volgende:

Stekkeringang/-uitgang

HDMI
Ja x2 (ver 2.0)

DisplayPort
Ja (x1, ver 1.2)

1 DP aansluiting reken ik dus maar op.

Of heeft iBood weer een uniek product in de verkoop?

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 16:47
Moderator Paul Moderator

Hallo graafie,

Bedankt voor je oplettendheid. Het blijkt inderdaad om 1 DP aansluiting te gaan. De deal specificaties zijn zojuist aangepast.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 16:51
MrBlueEyez Gebruiker

Ik heb hier al de zwarte versie van. Ik wil graag een 2e, maar helaas hebben jullie alleen de witte variant.

Beantwoorden

5 oktober 2017 om 18:44
theunisb Gebruiker

Het valt me de laatste tijd wel op dat er veel fouten in de specifaties staan die dan later -door de melding van alerte iBOOD-ers- weer aangepast worden. Ik krijg je steeds meer het gevoel dat als ik iets interessants voorbij zie komen dat eerst triple moet checken. Jammer :-(

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.