4 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

Edifier R1700BT Bluetooth Studio Speakers

Product expert aanwezig

Edifier Bluetooth Studio Speakers

Zelfs bij de hoogste volumes produceren deze speakers een helder en schoon geluid!

Specificaties

Merk: Edifier
Type: R1700BT
Garantie: 2 jaar

Check het dropdown-menu voor de beschikbare kleuren

• Actief luidsprekersysteem
  • Streamen via Bluetooth
  • Dual RCA-ingangen voor aansluiting op meerdere audiobronnen

Audio
Klasse D versterker systeem met Digital Signal Processing (DSP) en Dynamic Range Control (DRC)

Bediening
Handig zijpaneel voor het instellen van bas, treble en master volume
Draadloze afstandsbediening met audiobronselectie, mute en volumeregeling

Voeding
Universele 100 V-240 V voeding

Fysieke eigenschappen
Materiaal: 100% MDF houten behuizing
Afmetingen: 254 x 154 x 214 mm
Gewicht: 6.6 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 08:30 tot 20:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Edifier-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

4 oktober 2017 om 16:57
janzen98 Gebruiker

Ibood,

Ik krijg twee dagen geleden een email voor gratis verzending geldig op het gehele assortiment tm 4 0ctober. Helaas werkt deze code niet. Dit is niet de eerste keer!  Kunt u mij zsm een werkende code verschaffen? De laatste paar malen heb ik besteld en kreeg ik te horen dat de kosten achteraf niet terug konden worden gestort…

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 17:39
janzen98 Gebruiker

Edit, inmiddels al keurig opgelost door Ibood. Thanks!

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 17:08
Bigpapa146 Gebruiker

Voor de mensen die er nog aan denken?? Direct kopen.
Zijn waanzinnige boxen en het geluid is helemaal top. Ik heb ze op de computer aangesloten, en geloof me je krijgt er geen spijt van.
Mijn zoon heeft een Logitech 2.1 setje maar die heeft deze toen ook gelijk gekocht. Helaas voor een duurder bedrag.

AANRADER.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 17:58
PeacekeeperNL Gebruiker

Hi iBood!
Ik wil de set graag bestellen, maar de kortingscode voor gratis verzenden wordt niet (meer) gepakt. Kunnen jullie me helpen? Alvast heel hartelijk bedankt!

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 18:38
Gert_H Gebruiker

Hallo IBood,

Ik heb hetzelfde probleem!!!

De kortingscode van 10€ die vanmorgen naar me werd verstuurd wordt niet aanvaard door het systeem. Zodra ik de gegevens van mijn bankkaart ingegeven heb en ik dit bevestig heb, kom ik terecht op een site van Ingenico waar geen tevens staan ingevuld met de melding “A timeout has occurred. Please start again from the catalogue.”

Wanneer ik opnieuw probeer wordt mijn kortingscode niet meer aanvaard.

Zo heb ik net nog een code verspeeld waarmee ik geen transportkosten moet betalen.

Ik heb zowel de betalingsmiddelen van Bancontact als van MasterCard geprobeerd.

Graag een reactie!

Alvast bedankt.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 21:35
PeacekeeperNL Gebruiker

Hi iBood… helaas heb ik geen reactie meer van jullie gehad, dan maar geen bestelling… jammer dat jullie me weer zo teleurstellen :(

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 18:31
Frits-M Gebruiker

Hallo Productexpert.

Kun je me vertellen wie de verkoper is of tot wie ik me moet wenden als er vragen of problemen zijn ? Wie verstrekt de garantie enz.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 18:37
Official Product Expert Edifier-Expert Official Product Expert

De verkopende partij is natuurlijk iBood Frits-M,

Defecten, garantie etc. wordt dus ook door iBood afgehandeld en zij hebben onze volledige steun hierin.

Mocht je technische vragen hebben dan kun je die altijd stellen in een email naar info@edifier.nl, of via een formulier op Edifier.nl

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 19:02
derhenno Gebruiker

Zit eigenlijk al heel lang te wachten op een goeie ibood-deal m.b.t. de s2000pro. Heb deze set hier oh zo vaak zien langskomen en alle (bijna uitsluitend positieve) reviews gelezen. Heb de knoop doorgehakt en besteld. Desalniettemin, beste produkt expert, zou ik het zeer weten te waarderen als jullie de s2000pro binnenkort ook ff in de aanbieding gooien… dan heb je der sowieso al eentje verkocht ;-)

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 20:13

Hallo derhenno,

Bedankt voor deze aankoop, we houden de S2000PRO in gedachten :-)

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 19:08
Lenoble Gebruiker

Ik zie dat er twee aux uitgangen op de boxen zitten. Is het mogelijk zowel mijn ziggo ontvanger (via een 3.5 mm aux out) en mijn TV via een audio out (witte en rode tulp) op de boxen aan te sluiten? En dan natuurlijk te selecteren met de input selectieknop? Ik wil namelijk de ziggo ontvanger ook gebruiken als radio en dan de TV uit laten staan.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 20:17

Hallo Lenoble,

De beide RCA ingangen op de speakers zijn altijd tegelijkertijd actief!

Verder is het zo dat ik denk dat de RCA (rode en witte tulp) aansluitingen op jouw TV een ingang zijn en geen uitgang, kijk dit dus eerst goed na.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 19:26
Idm78 Gebruiker

Vorige keer verkocht en aangesloten op PC en Chromecast audio (line-in). Werkt perfect en super geluid!

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 19:27
Idm78 Gebruiker

GEkocht bedoel ik :-)

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 19:29
Lenoble Gebruiker

Thanks, dat is ongeveer dezelfde opstelling met meerdere ingangen.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 19:31
Cath22 Gebruiker

je kan je telefoon koppelen met BT, maar kun je met een kabeltje 3.5 aux ( van 1 naar 2) van telefoon hoofdtelefoon aansluiting gebruik maken, of heb je dan ook de (mindere) kwaliteit van de mobiel?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 20:20

Hallo Cath22,

Via een audiokabel van je smartphone naar de speakers geeft zelfs meestal een iets betere kwaliteit dan via Bluetooth!

Deze audiokabel wordt ook meegeleverd

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 21:11
Isabelleke1988 Gebruiker

Hoe sluit je deze aan op de tv?  Heb enkel audio ingang… of kan dit via een digibox/tv-ontvanger? Zou deze graag op mijn tv aansluiten en via de speakers het geluid afspelen.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 21:39

Hallo Isabelleke1988,

Meestal heeft je TV een 3,5mm hoofdtelefoon uitgang waar je de speakers op aan kunt sluiten.
De decoder (digibox/tv-ontvanger) heeft ook vaak een analoge audio uitgang, 3,5mm of RCA (rode en witte tulp) aansluiting.

Beide audiokabels worden meegeleverd.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 21:53

Iedereen weer bedankt voor de vragen en bestellingen, een prettige avond nog en tot een volgende keer!

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 14:06
SeeQ Gebruiker

.. en ze zijn al binnen, klinken top! Bedankt voor deze iBood!

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 16:14
bastian433 Gebruiker

Prima speakers voor het bedrag waarvoor ze hier stonden.

De huidige winkelprijs zou ik niet ervoor willen betalen denk ik eigenlijk.

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 20:40
derhenno Gebruiker

Hier ook binnen en aangenaam verrast door het geluid (speakers waren kleiner dan ik had verwacht) EN in tegenstelling tot de foto’s en omschrijving de RC10G afstandsbediening erbij (aan/uit button). Tot nu toe zeer tevreden :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.