1 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

Philips Sensotouch Shaver series 7000

Philips Sensotouch Shaver

Een comfortabel scheerapparaat. Niet alleen voor je huid, maar ook dankzij de ingebouwde accu, het moeiteloos schoonmaken en de opzetbare baardstyler met 5 lengtestanden.

Specificaties

Merk: Philips
Type:  RQ1175/16
Garantie: 2 jaar

• Gratis scheerschuim
  • Afspoelen onder de kraan
  • Opzetbare baardstyler

Een gladde en comfortabele scheerbeurt
Scheersleuven en -gaten pakken en verwijderen zelfs de kortste haartjes
In 2 richtingen flexibele scheerhoofden volgen alle contouren
Super Lift & Cut-mesjes tillen haartjes op voor glad scheren

Huidvriendelijk
Aquatec-afdichting voor comfortabel en verfrissend nat scheren
Soepele, wrijvingsarme SkinGlide voorkomt irritaties

Gebruiksvriendelijk
Eenvoudig schoon te spoelen
1 uur opladen voor 50 minuten scheren
Batterij-indicator met 2 niveaus met reisvergrendeling
Opzetbare baardstyler met 5 lengtestanden
De oplaadhouder houdt je scheerapparaat opgeladen
Werkt op alle voltages
Vervangbare mesjes 

In de verpakking
Philips Shaver series 7000
Zachte opbergetui
Beschermkap
Gratis Scheerschuim

1 oktober 2017 om 03:02
blufner Gebruiker

Een echt Hollands product

Beantwoorden

1 oktober 2017 om 08:55
jutezak Gebruiker

Ik heb een oudere generatie Philips, ook uit de 7000 serie. Fijn apparaat, doet ook lang op een acuulading. Ik gebruik hem ook onder de douche.

Beantwoorden

1 oktober 2017 om 09:14
mchermans Gebruiker

Hoelang gaan de mesjes hierin mee en is het duur om ze te vervangen (eveneens, gaan de vervangende mesjes even lang mee als de in eerste instantie bijgeleverde)?

Beantwoorden

1 oktober 2017 om 17:57
burgkop Gebruiker

Ik heb de PT927.  Als je afgaat op de apparaat melding om de koppen te vervangen, ben je uiteindelijk toch wel duur uit, ik kreeg die melding al net na 2 jaar. Ik scheer mijn leven lang al met Philips (met een uitstapje naar Brown) maar koppen vervangen als het aangegeven wordt, doe ik niet, want dat is een duur grapje, kosten voor dit apparaat toch een 42 euro. Ga ik niet doen. Die van mij is 4 jaar oud, nog met de eerste koppen, heb redelijk zware baard en gebruik hem elke dag 3.5 min. ik kijk uiteraard wel elke keer of de mesjes er niet doorheen gaan komen, want dat is geen prettig gevoel. Ik heb een heel goedkoop reserve Philips in huis, als deze koppen vernieuwd moeten worden, kan ik op mijn gemak kijken wat ik doe, nieuwe koppen kopen of weer een nieuw scheerapparaat. Meestal gaat de accu ook achteruit tegen die tijd, heb ze van andere shavers wel eens zelf vervangen, maar het is moeilijk, of duur, om aan dezelfde accu te komen. Vreemde merken zijn toch minder is mijn ervaring. Laten inzetten door Philips laat je dan ook niet zo gauw doen, gezien de kosten.

Beantwoorden

1 oktober 2017 om 09:18
arievk Gebruiker

Ik heb dit model inmiddels een aantal jaar, en het grootste probleem (en eigenlijk een ontwerpfout) is dat de aan/uit knop achter dezelfde harde plastic folie zit waar de rest van het apparaat ook van is gemaakt. Die folie zal na een aantal jaar vrijwel zeker gaan scheuren (en dan ben je inmiddels buiten de garantie). Het oogt mooi, doordat er geen knop uitsteekt, maar is dus niet echt duurzaam. In de nieuwere modellen zit die aan/uit knop dan ook achter een zachtere, rubberen folie.

Verder vind ik het lastig dat je het apparaat alleen kan opladen met het dock, en niet door er een kabeltje in te steken (dock moet dus altijd mee, ook bij een langere vakantie).

Maar de scheerervaring is verder prima, zeker voor dit geld, en de trimmer is handig op verschillende lengtes in te stellen.

Beantwoorden

1 oktober 2017 om 09:29
edwin.d Gebruiker

Ik heb dus ook al een jaar of vier de vorige versie.

Ik heb een harde baard en de mesjes gaan een dik jaar mee.

Je ziet helemaal (nog) niet dat de aan/uit knop is gebruikt, dus dat zal wel meevallen.

De batterij gaat meer dan een maand mee, en ik scheer me toch elke dag.

Dit is het beste scheer apparaat dat ik tot nu toe heb gehad.

mvg

Beantwoorden

1 oktober 2017 om 14:08
foxathome Gebruiker

Volgens Hardware.info heeft deze al vele keren € 84,99 gekost incl. verzendkosten.
https://nl.hardware.info/product/310773/philips-rq1175

Dus dit is geen aanbieding, maar slechts op dit moment omdat hij niet meer gemaakt wordt de beste prijs vanwege erg weinig aanbod…

Beantwoorden

1 oktober 2017 om 16:18
speedy8805 Gebruiker

Rommel hoe duurder apparaat

Hoe slechter vorige simpele veel beter niet kopen

Beantwoorden

1 oktober 2017 om 19:09
hbode Gebruiker

Heeft speedy een taalprobleem. Snap niets van zijn opmerkingen  Je kunt dan beter geen commentaar plaatsen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.