25 september 2017 om 00:00
iBOOD

Philips Sonicare Tandenborstelset

Product expert aanwezig

Philips Sonicare Tandenborstelset

Met de Philips Sonicare FlexCare HX6912/51 geniet je direct van gezonde en witte tanden.

Specificaties

Merk: Philips
Type: HX6912/51 & HX6064/33
Garantie: 2 jaar

• Drie verschillende standen
  • Zes inbegrepen opzetborstels
  • Met 2-minuten-timer

Technisch
Reinigingstechniek: Sonisch
Snelheidsstanden: 6 (3 standen in zowel Go- als Max-routine)
Snelheidsklasse: 31.000 p/m (zowel links-rechts als achter-voor)

Uitvoering
Aantal opzetborstels: 2 inbegrepen + 4 extra
Interdentale opzetborstel: nee
Tongreiniger: nee
Borstel vervangindicatie: nee
Tandvleesmassage: ja
Druksensor: nee
Oplader: ja
Overige kenmerken: Verwijdert tot 7x meer plak; tandartsen raden aan om de opzetborstel iedere 3 maanden te vervangen

Bediening
Display: ledlampjes
Display laadstatus: ja
Indicatielampje: ja
Datum / tijd weergave: nee
Timer: Kwadrantstimer

Voeding
Gebruiksmodus: Accu
Ingangsspanning: 110-220 V
Variabel voltage: ja
Soort batterij: Lithium-ion
Gebruiksduur: 2 weken
Snellaadfunctie: nee

Inhoud
2x Sonicare Flexcare handle
6x DiamondClean opzetborstel
1x Oplader
1x Reisetui

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 09:00 tot 17:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Philips-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

25 september 2017 om 00:03
P-baller Gebruiker

Ik was een halfjaar geleden helemaal klaar met Oral-B tandenborstels. Vond het absoluut niet fijn poetsne. Toen overgestapt op Philips en dat bevalt veel beter. Het mee kunnen poetsen icm het sonische poetsen ligt mij beter. Denk dat het erg persoonlijk is wat je fijn vindt, maar wil het toch iedereen aanraden, zeker voor deze prijs.

Ik heb wel een ander model, maar sonisch poetsen = sonisch poetsen ;)

Beantwoorden

25 september 2017 om 00:11
pcraenme Gebruiker

Braun/Oral-B heeft ook sonische tandeborstels. Ik heb heel wat jaren geleden ook verschillende Philips sonische tandenborstels gebruikt en die gingen allemaal binnen 1-2 jaar stuk. Ik gebruik nu al een jaar of 4 een Braun/Oral-B sonische tandeborstel en die werkt nog steeds prima.

En sonisch poetsen, ik zou ook niet meer terug willen naar niet-sonisch, dus kan dat iedereen aanbevelen.

Beantwoorden

25 september 2017 om 00:24
mrbasm Gebruiker

Wat is het verschil tussen sonisch en niet ?

Beantwoorden

25 september 2017 om 09:01
pcraenme Gebruiker

Op deze pagina worden de verschillende soorten uitgelegd:
https://www.kieskeurig.nl/elektrische_tandenborstel/informatie

Beantwoorden

25 september 2017 om 09:05
chris_am4 Gebruiker

Exact dezelfde ervaring. Na één tot twee jaar niet meer op te laden. Waarschijnlijk inferieure li-ion accu. Mijn Braun/Oral-B sonische gaat nu al voor het vierde jaar!

Beantwoorden

25 september 2017 om 09:46
lmijnen Gebruiker

Hier ook dezelfde ervaring….. Poetst fantastisch, de Sonicare. Laadt vele malen sneller op dan mijn huidige Braun met zijn waardeloze NIMH accu.

Maar…. Ze gaan veel te snel stuk, de Sonicare. Ik heb er een stuk of 4 versleten, twee keer net buiten de garantie. Daar zijn ze echt te duur voor. Goed gebit is onbetaalbaar, maar gelukkig is Braun duurzamer. Dan maar langzaam laden en korte accu duur…

Beantwoorden

25 september 2017 om 00:27
Sjeik Mo Gebruiker

Hallo, ik moet op advies van mijn paradontoloog een elektrische tandenborstel gaan gebruIk die geschikt is voor zeer gevoelig tandvlees.  Is dit type tandenborstel daar geschikt voor? Ik hoor het graag.

Beantwoorden

25 september 2017 om 00:38
tang Gebruiker

Ja. Ik heb deze set zelfs gekocht bij de parodontoloog.

Beantwoorden

25 september 2017 om 09:26
Official Product Expert Philips-Expert Official Product Expert

Goedemorgen, Sjeik Mo. Daar is dit type inderdaad geschikt voor. Met het Easy-start-programma kun je geleidelijk wennen aan de poetskracht van een Sonicare. Bij deze tandenborstel zitten de standaard DiamondClean opzetborstels, maar er zijn ook opzetborstels speciaal voor gevoelig tandvlees beschikbaar welke met deze handvatten te gebruiken zijn. Ik wil er toch ook graag bij zeggen dat ondanks deze borstel geschikt is, we ook tandenborstels hebben met een speciale Sensitive mode, welke een zachte maar grondige reiniging van het tandvlees biedt. Laat het me vooral weten als je nog vragen hebt! Groet, Simone.

Beantwoorden

25 september 2017 om 12:15
Karsten Gebruiker

Hi Simone

Voor onze oude Sonicare (HX9172/15) hebben we nog enkele opzetborstels liggen.

Passen deze borstels ook op de HX6912/51?

Groet, Karsten

Beantwoorden

25 september 2017 om 13:44
Pvdvenis Gebruiker

Ja. Sonicare heeft ook een oudere variant, (groot opzetstuk) maar die heb jij niet dus past gewoon.

Beantwoorden

25 september 2017 om 00:29
voldermort Gebruiker

Sluit me aan bij p-baller. Sonicare poetsen is lekkerder dan de techniek (naam ff vergeten) van Oral-B. Heb ze voor mijn overstap geprobeerd te vergelijken qua poetsresultaat, maar kon er niet echt duidelijk uit worden, volgens mij vrijwel hetzelfde resultaat (correct me if I'm wrong, maar vond destijds nergens echt een groot verschil in resultaat). Ik heb dus de overstap gemaakt omdat ik Oral-B geen fijne poetservaring vond hebben en geen seconde spijt gehad.

Als iemand vragen heeft over mijn poetservaringen met Sonicare, laat maar horen!

Beantwoorden

25 september 2017 om 00:37
tang Gebruiker

Ik heb deze set, maar dan in het wit. Prima borstels.

Snelheidsstanden: 6 Snelheidsklasse: 62.000 p/m Gebruiksduur: 3 weken

Dat klopt niet.  (Het lijkt bijna alsof de specificaties van de 2 borstels bij elkaar zijn opgeteld)

Philips: 3 poetsstanden. 31.000 trillingen/min. gebruiksduur : 2weken.

Beantwoorden

25 september 2017 om 06:52
Moderator Jim Moderator

Hi Tang!

Ga ik even navragen, bedankt voor je oplettendheid alvast :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

25 september 2017 om 11:57
fergie33 Gebruiker

In totaal 62.000: tot 31.000 zijwaartse bewegingen (beweging van de borstelkop van rechts naar links) + tot 31.000 pulseringen (beweging van de borstelkop van achteren naar voren)

Beantwoorden

25 september 2017 om 12:01
fergie33 Gebruiker

Oh en over die standen: Je hebt inderdaad 3 snelheden, en per snelheid de Go Care en de Max Care optie. Dus 3×2=6 standen.

Beantwoorden

25 september 2017 om 12:57
tang Gebruiker

Welke 3 snelheden zijn er dan? Op de mijne staat clean, sensitive en massage. Ik zie daaraan niet dat het om verschillende snelheden gaat. De Go Care en de Max Care opties heeft te maken met de timer. Je kunt niet per optie (clean, sensitive en massage) instellen of je Go of Max wil.

3×2 is wel 6, maar kan ik niet in verband brengen met bovenstaande.

Beantwoorden

25 september 2017 om 16:21

Hoi Tang,

Je hebt inderdaad gelijk dat er drie poetsstanden zijn die je op de FlexCare kunt activeren. De Go Care en Max Care zijn verschillende routines. De Go is één minuut, de Max drie minuten. Inmiddels is dit in de tekst aangepast. :-)

Groet,

Simone

Beantwoorden

25 september 2017 om 01:07
terdju Gebruiker

Besteld????????Lijkt me een goede deal,ik ken beide systemen (Oral & philips) vrij goed,omdat ik Oral gebruik en mijn vriendin Philips,en mijn ervaring is dat de philips sonicare grondiger reinigt en vooral veel aangenamer poetst.Op deze deal was ik al een tijdje aan het wachten!De vorige aanbieding van de Oral (met bluetooth ????)was zeker niet slecht en de Oral doet zeker wat hij moet doen,maar mijn voorkeur gaat uit naar de sonicare????Thx ibood ????????

Beantwoorden

25 september 2017 om 03:15
rainier1990 Gebruiker

Wellicht even wachten op een toetsenbord deal, je vraagteken blijkt hangen.

Beantwoorden

25 september 2017 om 06:52
Moderator Jim Moderator

Veel plezier met de aankoop! ;-)
@Rainier, soms gaat het invoegen van smiley’s niet helemaal goed en worden deze veranderd in vraagtekens. Ik denk dat terdju gewoon heel vrolijk was!

Beantwoorden

25 september 2017 om 04:53
Boei3nd3r Gebruiker

Grootste fout die mensen maken met een elektrische tandenborstel is dat ze zelf tijdens het poetsen, poetsbewegingen gaan maken. Funest voor je poetsresuktaat én je tandvlees. Het is de bedoeling dat jij je tandenborstel rustig over je tanden gaat begeleiden, +- 5 seconden per tand (voor en achterkant) is voldoende: houdt de borstel +- 30% op het tandvlees en de rest op de tand. Poets achteraf de rest van de tanden rustig, maar ga vooral niet staan schrobben. Bij ‘gevoelig’ tandvlees (dit bestaat niet, is namelijk al ontstoken, anders bloedt het niet) gebruik na het poetsen tandstokers om het tandvlees terug te duwen. Doe je dit niet, dan wordt het tandvlees van kwaad tot erger. Zorg dat je ondanks het bloeden, toch echt het tandvlees meepoetst. Dit moet en hoort, gebruik ook zeker de tandstokers als je tandvlees bloedt!

Ik gebruik overigens zelf Oral-B met zo’n cross-action borstel, in het verleden ook Philips gehad: beviel ook prima. Mvg T. Andarts uit Utrecht :-)

Beantwoorden

25 september 2017 om 06:51
Moderator Jim Moderator

Kijk, daar hebben we wat aan! Bedankt voor het advies.
Ook een mooie naam voor een T. Andarts! ;-)

Beantwoorden

25 september 2017 om 07:34
mvdput61 Gebruiker

Beste product expert,

Momenteel gebruiken wij ook een Philips Sonicare. Bij ons huidig model zit een mooi glazen oplaadbeker. Kunnen wij deze oplaadbeker ook blijven gebruiken met deze tandenborstel?

Daarnaast de vraag, is deze sonicare ook geschikt voor kinderen (6 en 9 jaar).

Alvast bedankt

Groeten Marc

Beantwoorden

25 september 2017 om 09:43

Hoi Marc!

Bedankt voor je vragen. Helaas kun je het mooie glas niet bij dit model gebruiken om hem op te laden. Ik zou je aanraden om eens naar de Sonicare for Kids tandenborstels te kijken als je op zoek bent naar een tandenborstel voor kinderen.

Momenteel hebben we drie modellen beschikbaar voor kinderen, welke kindvriendelijke poetsstanden en opzetborstels hebben. De Sonicare for Kids tandenborstels zijn te gebruiken in combinatie met een leuke app, welke ze helpt goed en zelfstandig te poetsen.

Bij vragen hoor ik graag van je.

Groet,

Simone

Beantwoorden

25 september 2017 om 12:07
mvdput61 Gebruiker

Hoi Philips expert,

Ik had de tandenborstel eigenlijk al gekocht voordat ik de vraag stelde. Kan ik wel kinder opzetstukken kopen voor gebruik op deze tandenborstel, of passen die hier niet op.

Alvast bedankt.

Groeten Marc

Beantwoorden

25 september 2017 om 13:50
Pvdvenis Gebruiker

Ze zijn niet echt duidelijk op hun site…

https://www.philips.nl/c-p/HX6042_05/sonicare-for-kids-standaard-sonische-opzetborstels

In het inleidende tekstje zeggen ze ‘exclusief voor kids apparaten’ verderop zeggen ze ‘past overal op’….

Ik zou het ook graag willen weten wat het nu is…

Beantwoorden

25 september 2017 om 16:25

Hoi Marc en Pvdvenis,

Het klopt dat de opzetborsteltjes voor kinderen feitelijk ook op de FlexCare passen. Echter betekend het niet dat dit de FlexCare geschikt maakt voor kinderen. Het is namelijk zo dat de Sonicare for Kids speciale poetsstanden heeft, specifiek gericht op het gebit van kinderen. Hopelijk verduidelijkt dit het een beetje. :-)

Groet,

Simone

Beantwoorden

25 september 2017 om 19:40
tang Gebruiker

We hebben hier in huis zowel de Flexcare als de kinderversie gehad. De kinderborsteltjes passen inderdaad op de Flexcare, echter is het niet aan te raden dit te doen, want de steel is te zwaar en het kinderhoofdje wordt alle kanten op geschud.

Beantwoorden

25 september 2017 om 08:23
JACvanderLinden Gebruiker

Ik heb een ‘gewone’ Philips Sonicare en een ‘gewone’ Braun en wissel af.

Een spectaculair verschil zit in de batterij. De Philip draait weken door. Je kunt ermee met vacantie zonder de oplader mee te nemen.

Beantwoorden

25 september 2017 om 08:41
Somdv Gebruiker

Mooie deal, komt voor mij net te laat. Heb er al twee gekocht in reguliere winkel voor meer geld. Ik vind het fijn om er meer te hebben. DN heb je er éën op de lader, de ander poets je leeg en wissel je. Met gezin is het ook fijn dat er dan altijd één vol is. Met vier personen poetsen we er één week mee zonder laden.

Ik ben zelf ooit overgestapt van Oral B naar Philips en vind die gladder poetsen. Beide merken zijn goed. Philips borstels zijn duur en moet je ook zoeken in 4, 8 of 16 packs.

Ik ken dit type niet, maar deze lijkt wel erg op degene die ik heb, maar dan in zwart.

Beantwoorden

25 september 2017 om 08:55
rikky1234 Gebruiker

Zijn dit er twee ? Ik zie 2 tandborstels of zijn deze verschillend?

Beantwoorden

25 september 2017 om 09:45

Dat klopt helemaal! Bij deze deal krijg je 2 handvaten en 6 opzetborstels. Mocht je vragen hebben over de tandenborstel, dan hoor ik het graag. :-)

Groet,

Simone

Beantwoorden

25 september 2017 om 09:10
VjFury Gebruiker

Persoonlijk koop ik nooit meer iets van Philips Sonicare, je weet dat het binnen 1 a 2 jaar stuk gaat. Bijna al mijn Sonicare tandenborstels zijn ooit onder garantie vervangen en mijn laatste Sonicare kostte destijds iets van 150 euro, die voor de verandering echt net na de garantietermijn stuk waarna ik pech had en weer iets nieuws moest kopen. Dat werd dus een Braun.

Het is jammer, want ik vond ze wel fijn poetsen… maar een apparaat van 150 euro moet langer dan 2 jaar meegaan. Het is een beetje zoals alle Philips spullen, het is best leuk design maar uiteindelijk is het een verzameling van de goedkoopst mogelijke onderdelen die voor de laagste prijs ergens in elkaar geflatst zijn.

Beantwoorden

25 september 2017 om 09:48

Hi VjFury,

Wat vervelend dat dit zo is gelopen. In de toekomst wil ik je aanraden in dit soort gevallen zo snel mogelijk contact op te nemen met ons, via telefoon of social media, zodat mijn collega’s samen met je op zoek kunnen naar een passende oplossing.

Groet,

Simone

Beantwoorden

25 september 2017 om 09:50
lmijnen Gebruiker

Helemaal mee eens, helaas. Te snel stuk voor de prijs die ze kosten. Maar accu is waanzinnig. Veel beter dan Braun.

Beantwoorden

25 september 2017 om 10:03
VjFury Gebruiker

Dat heb ik vorige keer geprobeerd, ik kon toen een tientje korting krijgen via jullie webshop. Leuk geprobeerd, maar op een apparaat dat 150,- kost niet echt een serieuze poging om mij als klant te behouden.

Maar wat ik belangrijker vind: ik ben een beetje klaar met het feit dat apparaten “by design” maar een beperkte levensduur hebben. Als ik nu 300,- zou uitgeven en daarmee een tandenborstel had die 10 jaar mee zou gaan, dan zou ik het direct doen.

Beantwoorden

25 september 2017 om 13:52
Pvdvenis Gebruiker

Mijn ervaring is anders VJFury, maar je hebt wel een punt; Ik zou ook 300 euro betalen voor 100% garantie dat een apparaat 10 jaar meegaat.

Beantwoorden

25 september 2017 om 09:52
rwitbreuk Gebruiker

Zijn deze zwarte borstels ook los verkrijgbaar?

Beantwoorden

25 september 2017 om 10:01

Goedemorgen,

Het is me niet helemaal duidelijk of je de opzetborsteltjes bedoelt, of de tandenborstels zelf. Ze zijn in ieder geval beiden los verkrijgbaar. :-) Als je op zoek bent naar één tandenborstel, kun je de FlexCare op onze website vinden onder modelnummer HX6971/59. De opzetborsteltjes zijn in allerlei soorten, maten en hoeveelheden in het zwart te krijgen, ook op onze website. Laat je het me weten als je hier nog vragen over hebt?

Groet,

Simone

Beantwoorden

25 september 2017 om 09:55

Goedemorgen iBOOD-bezoekers,

Ik zal gedurende deze deal alle vragen die je over de Sonicare FlexCare hebt zo goed mogelijk proberen te beantwoorden, dus brand los! ;-)

Groet,

Simone

Beantwoorden

25 september 2017 om 09:57
Giela- Gebruiker

ZIjn deze borstels ook waterdicht? (gebruik onder de douche)

Beantwoorden

25 september 2017 om 10:08

Hoi Giela,

Jazeker, je kunt hem gewoon onder de douche gebruiken. Om de prestatie te optimaliseren is het wel van belang de tandenborstel tussen gebruik in aan de lucht te laten drogen tot zowel de borstel en het handvat helemaal droog zijn.

Groet,

Simone

Beantwoorden

25 september 2017 om 10:49
Suus6 Gebruiker

Nooit meer anders dan sonisch, heb er per stuk meer voor betaald. Ze gaan hier ongeveer 2 jaar mee maar ik heb net een nieuwe en op voorraad hoef ik ze niet. Helaas! ????

Beantwoorden

25 september 2017 om 11:00
KP77 Gebruiker

Zit er een vervang indicator op voor de borstel?

Beantwoorden

25 september 2017 om 11:03
KP77 Gebruiker

Ik zie het al tussen de specs staan, nee dus

Beantwoorden

25 september 2017 om 11:22
tang Gebruiker

Er staat alleen: Borstel vervangindicatie: nee

De steel geeft dat inderdaad niet aan. Op de borstel zelf zit wel een indicator. Als het blauwe deel is vervaagd, is ie aan vervanging toe. Maar eigenlijk is dit overbodig. Op een gegeven moment gaan de borstelharen wijd uit elkaar staan, ipv allemaal netjes rechtop. Je kunt dit gemakkelijk zien (op de gang al), dus niks geen indicator nodig.

Beantwoorden

25 september 2017 om 11:50
KP77 Gebruiker

Bedankt voor de uitelg Tang.

Ik ga er eentje aanschaffen, wil al een tijdje Philips, mijn orthodontist had een voorkeur voor Philips.

Beantwoorden

25 september 2017 om 13:55
Pvdvenis Gebruiker

Mijn ervaring mbt orthodontisten / tandartsen / mondhygienisten etc. : lijkt wel of ze betaald worden door 1 van de 2: Braun of Philips, want ze zijn altijd heel uitgesproken voor 1 van de 2. De ander is standaard niet goed genoeg.

Beantwoorden

25 september 2017 om 11:30
mrbasm Gebruiker

Ook besteld mooie deal!

Beantwoorden

25 september 2017 om 11:57
WhiteHusky Gebruiker

Dag Simone,

Ik ben bekend met de Philips Sonicare Diamond clean edition, en ben enorm onder de indruk van de werking daarvan. Is de poetservaring met deze hetzelfde? ze maken beiden evenveel toeren, maar deze ” Performance” verwijdert tot 7x meer tandplak, terwijl de diamon clean 10x meer tandplak verwijderd. Kun jij mij dat verschil uitleggen? De ene lithium ion batterij gaat 3u mee (Diamonclean) en deze 2u. Wat zijn de batterij specificaties in mAh van beiden apparaten?

Alvast hartelijk bedankt voor de informatie,

Mvg, Aron

Beantwoorden

25 september 2017 om 12:40
tang Gebruiker

De capaciteit in mAh is niet zo belangrijk. Het kan zijn dat een apparaat met een hoge capaciteit eerder leeg is dan een ander apparaat met een lage capaciteit. Het heeft bijv. ook te maken met hoe zuinig met de energie wordt omgesprongen en het vermogen etc.

Wat telt is de gebruikstijd.

Beantwoorden

25 september 2017 om 12:59

Hoi Aron,

Goed om te horen dat je onder de indruk bent van de Diamond Clean! Het gegeven 7x en 10x meer tandplak, is in vergelijking met handtandenborstels. De Diamond Clean verwijdert in combinatie met de AdaptiveClean opzetborstel (welke standaard bij de Diamond Clean zit) tot 10x meer tandplak. Deze opzetborstel is echter ook te gebruiken met de FlexCare.

Wat betreft de mAh van de tandenborstels: die van de Diamond Clean is 640 mAh. Van de FlexCare heb ik deze exacte gegevens zo snel niet paraat. Bij een volle batterij gaat hij in ieder geval 84 minuten mee. Mocht je hier meer informatie over willen, dan kan ik dit intern voor je navragen. Omdat hier wat tijd in gaat zitten, is het misschien handig om dan telefonisch contact op te nemen of via Facebook of Twitter.

Groet,

Simone

Beantwoorden

25 september 2017 om 14:12
WhiteHusky Gebruiker

Dag Simone,

Bedankt voor de info. Ik ga een setje bestellen.

Mvg,

Aron.

Beantwoorden

25 september 2017 om 13:26
Mr.Noodle Gebruiker

Die van mij is ook net na 2 jaar stuk gegaan (HX6972), soms denk ik dat ze expres er 2 bij leveren, zodat je er 4 jaar mee kan doen. Maar goed, ik heb deze nu ook maar besteld. Ik vind de Sonicare te fijn poetsen om ze niet weer te bestellen.. :(

Beantwoorden

25 september 2017 om 14:41
Diganne Gebruiker

Ik heb ook even een vraagje, ik gebruik al jaren de flexcare+ en ben er erg over tevreden. Maar denk ook door ouderdom merk ik dat hij wat minder goed aangaat (keer gevallen) sneller leeg is.

Nu zie ik deze aanbieding en mijn vraag is, passen deze ook op de oude oplader? Mijn dochter wilt ook graag gaan poetsen met de phillips, hopelijk werken die opladers hetzelfde, dan kunnen wij beide er één nemen waarvan er één persoon gebruik maakt van de oude oplader.

Beantwoorden

25 september 2017 om 14:59

Goedemiddag Diganne,

De oplaadstations zijn uniek per Sonicare-model. Het is echter wel mogelijk om los een oplader aan te schaffen, zodat jullie toch allebei een eigen oplader hebben. :-)

Groet,

Simone.

Beantwoorden

25 september 2017 om 15:03
Diganne Gebruiker

OKé, dan moeten wij maar een aparte oplader erbij gaan bestellen ;-)

Beantwoorden

25 september 2017 om 14:55
fleur153 Gebruiker

Perfecte machines. Gebruik ze al jaren (de witte). Twee keer P/jaar naar tandarts en eigenlijk nooit een issue met de beste man.

Beantwoorden

25 september 2017 om 14:56
wpschreurs Gebruiker

Ik weet dat er ook tandenborstels zijn speciaal gericht op kinderen, maar toch mijn vraag: is deze tandenborstel ook geschikt voor kinderopzetborstels?

Beantwoorden

25 september 2017 om 15:12

Hoi wpschreurs,

Feitelijk gezien passen de opzetborstels voor kinderen ook op deze tandenborstel, al raad ik het niet aan om deze in combinatie met de FlexCare te gebruiken. Het is namelijk zo dat de Sonicare for Kids speciale poetsstanden heeft gericht op het gebit van een kind. De opzetborstel voor kinderen op een normale tandenborstel zetten zal er dus niet voor zorgen dat de tandenborstel daarmee wel geschikt is.

Als je hier nog vragen over hebt dan hoor ik het graag. :-)

Groet,

Simone

Beantwoorden

25 september 2017 om 15:09
ASTON Gebruiker

Beste , is er een probleem met de betalingsmogelijkheden ?

Beantwoorden

25 september 2017 om 16:22
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi ASTON,

Er zijn ons geen problemen bekend. Waar loop  je tegenaan?

Onderstaande punten zijn vaak een oplossing bij eventuele probleempjes:

- Bestellen via de iBOOD app
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Groeten,
Bas

Beantwoorden

25 september 2017 om 16:42
Pistolenbob Gebruiker

Beste expert,

Ik heb al een ouder model van deze tandenborstel. Mijn vraag is kan ik bij deze nieuwere versie mijn oude oplader gebruiken, alsmede de uv reiniger?

Beantwoorden

25 september 2017 om 19:45
tang Gebruiker

Als de borstel in de UV reiniger past, dan wordt ie gewoon ontsmet. Ik duw zelfs vreemde merken in de UV reiniger :-).

Oplader kan ik geen antwoord op geven.

Beantwoorden

25 september 2017 om 17:35
1dieseltje Gebruiker

Philips expert

Wat kosten de borstels los en hoelang gaan ze ongeveer mee?

En deze is ook geschikt voor tandvlees?

Beantwoorden

25 september 2017 om 19:48
tang Gebruiker

Elke shop maakt zijn eigen prijs voor de borstels. Gewoon googlen.

Deze is bij uitstek geschikt voor tandvlees. Ik heb hem bij mijn parodontoloog gekocht, speciaal voor dit doel.

Beantwoorden

25 september 2017 om 20:37
Wim24 Gebruiker

Leuk hoor, zit ik al tijden op een Philips Sonicare aanbieding te wachten, maar alles wat er voorbij komt is dat Braun gedoe. En nu is er eindelijk een aanbieding, zit ik voor mijn werk in een hotel en ligt mijn edentifier thuis… kan ik em niet afrekenen… :-(

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.