19 september 2017 om 00:00
iBOOD

Voucher voor Foto op Canvas | 50x50 of 60x40 cm

Product expert aanwezig

Canvas Voucher 50x50 of 60x40 cm

Een foto op canvas is natuurlijk leuk voor jezelf, maar ook een super origineel en smaakvol cadeau!

Specificaties

Merk: Fotoproducten.nl
Type: Voucher voor een foto op canvas van 60x40 of 50x50 cm
Voucher is inwisselbaar tot en met: 19-03-2018

• Gespannen op houten frame
  • Met GRATIS ophangsysteem
  • Voucher geldig t/m 19-03-2018

Je ontvangt de voucher(s) per email 
Je foto op canvas is gespannen op een houten frame van kwaliteitshout van 2 cm dik
Inclusief gratis ophangsysteem t.w.v. € 3,47
Gebruik je eigen onvergetelijke foto
Je kunt op Fotoproducten.nl per voucher 1 canvas bestellen
Geen restitutie mogelijk
Verlenging geldigheidsduur is niet mogelijk
Voor de voucher betaal je uiteraard geen verzendkosten, je ontvangt 'm via e-mail

NB: Voor het toesturen van de foto op canvas betaal je wel verzendkosten van € 7,50 per foto op canvas.

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Canvas-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

19 september 2017 om 00:04
glorious22 Gebruiker

Geen geld voor een canvas!

@Expert: Wordt de foto om de hoekjes gevouwen, of wordt daar het eind van de foto als het ware doorgetrokken?

Beantwoorden

19 september 2017 om 07:58
knielen Gebruiker

Hij wordt doorgetrokken

Beantwoorden

19 september 2017 om 00:10
Susantigoon Gebruiker

Habbekratsje.

En ik moet mij sterk vergissen of die zeefoto is gemaakt op Curaçao in de Knipbaai.

Beantwoorden

19 september 2017 om 06:33
Moderator Jim Moderator

Zou best eens kunnen! Vakantie herinneringen? :-)

Beantwoorden

19 september 2017 om 10:50
Susantigoon Gebruiker

Meer iets met training en een gevlekt tenue…

Beantwoorden

19 september 2017 om 06:52
xironxiron Gebruiker

Verwacht ik ook ????????????????En altijd jammer dat er 10 euro verzend kosten bij komen had ik laatst namelijk ook.

Beantwoorden

19 september 2017 om 12:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je betaalt, als je jouw voucher verzilvert bij Fotoproducten.nl, inderdaad nog losse verzendkosten. Deze zijn echter € 7,50.

Deze kosten betaal je niet nu al, omdat de ervaring leert dat mensen soms wel eens hun voucher niet verzilveren. Het zou zonde zijn als ze dan al betaalt hebben voor de verzending :-)

Beantwoorden

19 september 2017 om 07:00
Wilbert_helene Gebruiker

@Canvas-Expert,

Ik wil drie canvassen tegelijk laten maken, betaal ik dan drie keer de verzendkosten of wordt dit gebundeld verzonden zodat ik het maar een keer betaal?

Beantwoorden

19 september 2017 om 07:02
DAAN_NI Gebruiker

Gratis verzonden staat erbij!

Beantwoorden

19 september 2017 om 07:04
Wilbert_helene Gebruiker

Voor de vouchers ja, maar niet de canvas zelf, daar betaal je 7,50 voor per canvas!

Beantwoorden

19 september 2017 om 07:05
DAAN_NI Gebruiker

Lees ik ook net. Maar dan nog steeds een koopje denk ik? ;)

Beantwoorden

19 september 2017 om 09:14
jhojotnt Gebruiker

Op de site van fotoproducten staat dat Verzenden van meerdere producten €1,00 extra is. Echter staat er ook onder dat bij een voucher via een dagdeal je altijd €7,50 verzendkosten per voucher betaald.

Daar zit dus weer de marge achter. Maar nog steeds een nette prijs.

Beantwoorden

19 september 2017 om 11:21
mikfetter Gebruiker

Als je 3 canvassen tegelijk wil bestellen zou ik een abonnement nemen op de nieuwsbrief van https://www.bestecanvas.nl/.

Daar betaalde ik laatst 14 euro per canvas en is verzending vanaf 39 euro gratis.

Beantwoorden

19 september 2017 om 15:18
tappie Gebruiker

Mooie tip, dank

Beantwoorden

19 september 2017 om 07:29
egerlich Gebruiker

Maakt het nog uit of je liggend of staand neemt?, Is echt een mooie deal.

Beantwoorden

19 september 2017 om 10:36
Official Product Expert Canvas-Expert Official Product Expert

Nee hoor, de voucher is voor zowel staand 40×60 als liggend 60×40 geldig! ;)

Beantwoorden

19 september 2017 om 10:24
bartbrouwer8 Gebruiker

Vraagje,

Zit het ophangsysteem er nou gratis bij of niet? Op de site van fotoproducten zelf moet je er namelijk nog voor bijbetalen.

Beantwoorden

19 september 2017 om 10:37

Het ophangsysteem dien je mee te bestellen, de kosten wordt d.m.v. de voucher verrekend.

Beantwoorden

19 september 2017 om 11:07
bubalo Gebruiker

@expert: De site Fotoproducten.nl is nederlands, zijn de verzendkosten naar België hetzelfde?

Beantwoorden

19 september 2017 om 11:25

Goedemorgen, klopt inderdaad!

Beantwoorden

19 september 2017 om 13:02
wiffi Gebruiker

Staat er nummer op voucher die wij moeten doorgeven aan photoproducten.nl bij bestelling canvas??

Beantwoorden

19 september 2017 om 13:16

Je ontvangt per mail inderdaad een code die je kunt gebruiken bij de bestelling op fotoproducten.nl.

Beantwoorden

19 september 2017 om 13:23
shiwawa0 Gebruiker

Zijn het UV-bestendige kleuren ?
Welke inkt wordt gebruuikt? HP latex inkt zorgt voor een hoge kleurintensiteit.

Beantwoorden

19 september 2017 om 13:31
Denjapan1100 Gebruiker

Wat is de verzendkost naar Belgie

Beantwoorden

19 september 2017 om 13:49

De verzendkosten per canvas die Fotoproducten.nl rekent zijn € 7,50, zowel naar Nederland als naar België.

Beantwoorden

19 september 2017 om 18:36
Rapidquickly Gebruiker

@canvasexpert; mocht ik het niet mooi vinden qua kwaliteit. kan ik dan het dan ook terug retourneren?

Beantwoorden

19 september 2017 om 19:17
aberg Gebruiker
19 september 2017 om 19:27
ken_koning Gebruiker

als je op bestecanvas besteld komen daar nog verzendkosten overheen. die zijn pas vanaf 39 euro gratis. dan is dit dus nog steeds goedkoper als je 1 doek wil. daarnaast weet ik hiervan dat de kwaliteit en levering super zijn. bestel vandaag voor de 4de keer in 2 jaar tijd. kun je elk half jaar nog eens wat nieuws ophangen

Beantwoorden

19 september 2017 om 19:41
rvdwdok Gebruiker

Daarnaast mist het ophangsysteem er standaard bij. Dus nog eens €3,00. Als we dan toch op de kleintjes letten.

Beantwoorden

19 september 2017 om 20:09
peletonduwer Gebruiker

Mijn vraag is, hoe zie je op fotoprodukten.nl hoe het eruit gaat zien. Want als ik een foto upload, dan toon hij het resultaat, maar de foto blijft dezelfde ondanks dat er rondom 2cm omgevouwen wordt. Dus je ziet niet wat er verdwijnt in de zijkant.

Beantwoorden

19 september 2017 om 21:16
dafke123 Gebruiker

Ik zit ook met dezelfde vraag.

Beantwoorden

19 september 2017 om 21:21
peletonduwer Gebruiker

Op de meeste site van dergelijk producten zie je wat je krijgt in vooraanzicht en wat in de randen verdwijnt. Maar bij fotoproducten.nl zijn ze heel karig met informatie, en tonen ze niet het werkelijke resultaat. Voor een collage is dit wel belangrijk.

Beantwoorden

19 september 2017 om 22:25
Mitchell-ICT Gebruiker

Toevallig vandaag mijn canvas ontvangen van Fotoproducten. Een paar dagen geleden stond er een andere voucher hier op ibood voor andere maten (waaronder 45×70).

Ze zijn echt snel met het maken en het verzenden van de canvas, echter wordt de canvas heel slecht verpakt. Geen bescherming en verpakt in een hele dunne kartonnen doos waardoor de hoeken al beschadigd zijn.

Ook zit er een hele witte waas over de foto heen waardoor de kleuren totaal niet mooi zijn.

Beantwoorden

19 september 2017 om 22:46
Moderator Paul Moderator

Hallo Mitchell,

Ik raad je aan om dit te melden bij het fotobedrijf. We horen zelden klachten over door hen geleverde producten en ik ben er van overtuigd dat ze het voor je zullen oplossen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

20 september 2017 om 00:35
techno2004 Gebruiker

Ik krijg deze aanbieding via mail terwijl ik Belgische account heb… foutje van ibood?

Beantwoorden

20 september 2017 om 00:54
Moderator Paul Moderator

Deze aanbieding is voor zowel Nederland als België, maar inmiddels is het middernacht geweest en is de deal net afgelopen.

Beantwoorden

20 september 2017 om 01:17
techno2004 Gebruiker

Ok dus deze  aanbieding was welgeteld min geldig aangezien de mail  binnenkwam om 23.53…. dat  is  kort op de bal spelen hihi

Beantwoorden

20 september 2017 om 01:29
Moderator Paul Moderator

Je hebt de nieuwsbrief van 19 september pas om 23:53 binnengekregen?

Beantwoorden

20 september 2017 om 01:18
techno2004 Gebruiker

7 min bedoelde ik

Beantwoorden

20 september 2017 om 10:28
twee2 Gebruiker

Hallo iBood,

Ik had heel graag gebruik willen maken van deze Foto op Canvas. Echter ik heb gisteravond om 22:55 uur jullie nieuwsbrief pas ontvangen. Ik neem aan dat jullie begrijpen dat dit voor een dagdeal een absurd tijdstip is. Vanochtend heb ik de bewuste mail pas gezien en nu baal ik dat ik géén gebruik heb kunnen maken van deze deal. Welke oplossing kunnen jullie aandragen?

Beantwoorden

20 september 2017 om 10:35
twee2 Gebruiker

Nevermind..ik zie dat er twee keer een nieuwsbrief is gestuurd waarvan de laatste pas om 22:55 wat nog steeds niet bepaald zinvol is. De eerste heb ik helaas gewoon gemist.

Beantwoorden

20 september 2017 om 18:59
Arvidladze Gebruiker

Besteld en betaald, maar nog geen voucher ontvangen…..

Beantwoorden

20 september 2017 om 22:56
Moderator Paul Moderator

Bij de deal staat onder het kopje Verzendinformatie aangegeven dat de verwachte verzenddatum 21 september 2017.

Je zult morgen een email ontvangen met vouchercode voor de foto op canvas. Let op dat dit de verzendbevestiging is waarin tevens de vouchercode vermeld staat (als je omlaag scrollt).

Beantwoorden

21 september 2017 om 17:39
Binnenmars Gebruiker

Nog geen voucher ontvangen.

Beantwoorden

21 september 2017 om 18:00
RvonHout Gebruiker

Heb al spijt van mijn aankoop, niet gezien dat je 7,50 aan verzendkosten moet betalen, was ergens anders veel goedkopen uit geweest, er kunnen niet eens meerdere canvassen verzonden worden om de verzendkosten niet te hoeven betalen. Schandalig, ik noem het stelen. Geen vouchers meer voor mij.

Beantwoorden

22 september 2017 om 02:19
Moderator Paul Moderator

Hallo RvonHout,

Er wordt duidelijk bij de deal vermeld dat er nog verzendkosten bijkomen om de foto op canvas te versturen. Jammer dat je hier overheen gelezen hebt en daardoor verrast werd door deze bijkomende kosten. De verzending van de voucher per email is uiteraard gratis.

NB: Voor het toesturen van de foto op canvas betaal je wel verzendkosten van € 7,50 per foto op canvas.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

22 september 2017 om 10:39
flokebroke Gebruiker

Wij bestelden reeds onze canvas, en… geen bevestigingssysteem aanwezig… (terwijl dit wel wordt aangegeven hier op de ibood website)

Ook jammer dat alles apart moet worden verzonden,waardoor je telkens 7.50EUR dient te betalen per stuk…

Het klopt ook dat de verpakking naar de flauwe kant was.

Canvas op zich was wel mooi, zonder schade.

Beantwoorden

22 september 2017 om 11:35

Hoi flokebroke,

Goed om te horen dat de canvas mooi is en zonder schade is aangekomen! :-)

Heb je het bevestigingssysteem er bij besteld, zoals hier (klik) door de Expert werd aangegeven? Ik raad je aan om even contact op te nemen met Fotoproducten.nl om te kijken naar een oplossing.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

22 september 2017 om 10:50
Binnenmars Gebruiker

Nog geen voucher ontvangen, verzenddatum staat op 5 oktober met een andere bestelling die per post gaat.

iBOOD je gaat me toch niet vertellen dat jullie het verschil tussen post en e-mail niet weten?

Beantwoorden

22 september 2017 om 11:44

Dat gaan we je zeker niet vertellen. De voucher hebben we woensdag om 17:42 naar je toe gemaild. Is deze mail niet in jouw spambox terecht gekomen?

Beantwoorden

22 september 2017 om 11:51
Binnenmars Gebruiker

Hallo Bas, bedankt.

Ja hij is afgelopen woensdag al gekomen. Niet gezien, excuses hoor, ik heb nogal snel een grote mond..

Beantwoorden

22 september 2017 om 12:03

Dat kan de besten overkomen, dat blijkt maar weer ;-) Het is je vergeven!

Beantwoorden

22 september 2017 om 14:20
danneman326 Gebruiker

Ik lees net dat je het bevestigingssysteem erbij dient te bestellen.

Ik moet zeggen dat dat voor althans onduidelijk is onschreven door ibood.

Er staat bij de specificaties namelijk niet dat dat dient te gebeuren, enkel het volgende;

Gespannen op houten frame
Met GRATIS ophangsysteem
Voucher geldig t/m 19-03-2018

Je ontvangt de voucher(s) per email 
Je foto op canvas is gespannen op een houten frame van kwaliteitshout van 2 cm dik
Inclusief gratis ophangsysteem t.w.v. € 3,47
Gebruik je eigen onvergetelijke foto

Erg jammer dit, nu kan ik er neem ik aan zelf contact met fotoproducten.nl opnemen.

Kleine moeite voor ibood om dit bij de specificaties te plaatsen neem ik aan.

Terwijl ik vast en zeker niet de enige ben die dit is overkomen

Beantwoorden

22 september 2017 om 22:50
danneman326 Gebruiker

Een reactie van ibood op bovenstaande had ik op zn minst wel verwacht…

Beantwoorden

22 september 2017 om 23:12
Moderator Paul Moderator

Hallo danneman,

Dank voor je feedback. Hoewel het tot nu toe nauwelijks vragen heeft opgeroepen, is het inderdaad een kleine moeite om dit bij de deal te verduidelijken. Ik zal het doorgeven aan iBOOD.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

22 september 2017 om 16:02
hifihuis Gebruiker

ik moet 24,50 bij betalen……………?????

Beantwoorden

22 september 2017 om 16:05

Heb je wel de juiste afmetingen geprobeerd te bestellen (50×50 of 60×40) zonder mogelijke extra’s te selecteren?

Ik raad je aan om dit even te checken bij Fotoproducten.nl.

Beantwoorden

23 september 2017 om 11:28
wiffi Gebruiker

HALLO,

ik heb ook mijn canvas al willen laten maken ,maar ik kom ook aan 24.95. dus heb ik eerst een mail naar ibood gedaan nog geen antwoord gehad, en ook naar fotoprodukten.nl

ook nog geen antwoord ?dus nog even afwachten .

Beantwoorden

23 september 2017 om 23:55
Moderator Paul Moderator

Hoi wiffi,

Als je de juiste velden hebt geselecteerd zullen er bij gebruik van de voucher geen aanvullende kosten zijn, behalve €7,50 voor de verzending van het canvas. Wanneer je extra opties toevoegt die niet bij de deal zijn inbegrepen, zoals een baklijst, dan zul je daar extra voor moeten bijbetalen.

https://www.fotoproducten.nl/producten.html
- selecteer “foto op canvas” 
- kies productvariant (liggend / staand /  vierkant)
- kies formaat (40×60 / 60×40 / 50×50) 
- selecteer “geen baklijst” 
- bij Extra opties zal het ophangsysteem al automatisch geselecteerd zijn, zo niet dan zelf aanvinken 
en kies uiteraard een afbeelding voor de foto op canvas :)

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.