16 september 2017 om 00:00
iBOOD

Apple Watch | 38mm | 1e generatie | Stainless Steel

Apple Watch 38mm

De Apple Watch en je iPhone zijn hét voorbeeld van een gelukkig huwelijk. Zie meldingen direct op het scherm op je pols zonder je iPhone uit je zak te hoeven halen!

Specificaties

Merk: Apple
Type: Watch 
Kast: 38mm
Garantie: 2 jaar

• Hartslagsensor
  • Stainless Steel  
  • Verlengstuk van je iPhone

Let op: je kunt kiezen tussen 3 verschillende bandjes: Sport, Classic en Modern. Classic en Modern zijn leren bandjes, Sport is een kunststof bandje. 

Generatie: 1 
Materiaal kast: Roestvrijstaal
Ion-X-glas
Retina-display met Force Touch (drukgevoeligheid)
Achterzijde van composiet
Digitale kroon
Hartslagsensor, versnellingsmeter en gyroscoop
Omgevingslichtsensor
Luidspreker en microfoon
Wifi (802.11b/g/n 2,4 GHz)
Bluetooth 4.0
Een batterij die tot 18 uur meegaat
Waterbestendig (niet onderdompelen)

Inhoud van de verpakking
Apple Watch
Magnetische oplaadkabel (2 m)
USB-lichtnetadapter (5 W)
Beknopte gebruikershandleiding

Hoogte: 38,6 mm
Breedte: 33,3 mm
Diepte: 10,5 mm
Kast: 25 g

16 september 2017 om 00:04
Fratelli Gebruiker

Ook voor een nieuwe series 0 gewoon een strakke prijs, mooi model als je in wilt stappen in de Apple Watches en niet de volle mep wilt betalen. 

Beantwoorden

16 september 2017 om 12:49
pacificocean Gebruiker

Je hebt voor €30 meer een Apple watch met veel meer functionaliteit. Alleen een alu ipv rvs.

Beantwoorden

16 september 2017 om 00:51
MilanH92 Gebruiker

grappig dat de prijs totaal niet klopt… en voor 30 euro meer toch liever via de officiële weg van Apple zelf.

https://www.apple.com/be-nl/shop/buy-watch/apple-watch-series-1

Beantwoorden

16 september 2017 om 00:53
Jorisdp Gebruiker

Dat is de standaard versie en niet de stalen!

Beantwoorden

16 september 2017 om 01:39
Dynamic Gebruiker

Maar wel de serie one ipv de serie 0

Beantwoorden

16 september 2017 om 01:40
Moderator Paul Moderator

Wij bieden de Stainless Steel versie aan. Daarnaast geeft jouw link de huidige verkoopprijs bij Apple aan en niet de adviesprijs waarmee iBOOD vergelijkt.

Beantwoorden

16 september 2017 om 08:09
tazman998 Gebruiker

Daarom is de iBood prijs ook misleidend.

Beantwoorden

16 september 2017 om 09:51
razor911 Gebruiker

De adviesprijs van apple is altijd hun huidige verkoopprijs. Wat jullie bedoelen is de ‘oorspronkelijke’ adviesprijs. Dat is wel wat misleidend maar een reguliere ibooder (zoals ikzelf) let daar toch niet meer op.

Beantwoorden

16 september 2017 om 12:33
mdrongelen Gebruiker

Afgeprijsd vanaf 599,-

Erg geloofwaardig….

En idd misleidend

Beantwoorden

16 september 2017 om 12:52
pacificocean Gebruiker

Apple doet niet aan adviesprijzen. De term adviesprijs is een versinsel van Ibood. De prijs die jullie noemen is slechts een aantal maanden de verkoopprijs geweest van Apple. De verkoopprijs van Apple is daarna meer dan €100 lager geworden.

Beantwoorden

16 september 2017 om 19:50
Moderator Paul Moderator

Elke fabrikant stelt bij introductie van een product de adviesprijs vast. Er zijn ook andere aanbieders en winkels die vergelijken ten opzichte van de adviesprijs. Als het een verzinsel van iBOOD was geweest, zou je het niet elders tegenkomen.

Voor meer informatie over de adviesprijs verwijs ik je naar deze blog, zodat we in dit topic de focus op het product kunnen houden.

Beantwoorden

16 september 2017 om 21:23
shophopper90 Gebruiker

Elke fabrikant stelt bij introductie van een product de adviesprijs vast. En bijna elke fabrikant stelt NA de introductie de adviesprijs geregeld bij. Zeker bij elektronica is het zeer gebruikelijk dat de adviesprijs de eerste maanden erg hoog ligt en daarna stapsgewijs steeds verder wordt verlaagd. Als iBood vergelijkt met wat een paar jaar geleden de adviesprijs was in plaats van wat de huidige (of laatste bekende) adviesprijs is, geeft iBood welbewust een verkeerd beeld van de adviesprijs.

Beantwoorden

16 september 2017 om 21:47
DornoD Gebruiker

De adviesprijs wordt zelden bijgesteld, dat is een misvatting. De verwarring bij velen is dat de prijs die in de officiële webshop wordt gevraagd altijd als adviesprijs opgevat wordt. Wanneer het product al langere tijd op de markt is zal de fabrikant de prijs in de eigen webshop verlagen omdat ze anders helemaal niets meer verkopen via die weg. Het verschil met de verkoopprijzen van andere kanalen wordt dan te groot. Die lagere prijs is dan niet een nieuwe adviesprijs, maar een verkoopprijs die afwijkt van de adviesprijs.

Beantwoorden

16 september 2017 om 22:57
pacificocean Gebruiker

@Paul. Die blog werkt niet daar worden mijn reacties niet gepost. Dus gaan we vrolijk hier verder. De van prijzen zoals iBood die gebruikt mogen niet ouder dan 3 maanden zijn. Zie https://www.consuwijzer.nl/thema/wet-oneerlijke-handelspraktijken. Ibood maakt gebruik van oudere van prijzen en zich dus schuldig aan oneerlijke handelspraktijken.

Beantwoorden

16 september 2017 om 03:00
romantikus Gebruiker

Normaal zijn jullie altijd met alles goedkoper. Maar nu is deze bij bol.com €203

Beantwoorden

16 september 2017 om 05:26
mophuis Gebruiker

Dat is de alu versie ipv de stainless steel, en ook nog eens tweedehands…..

Beantwoorden

16 september 2017 om 07:10
jippie2008 Gebruiker

Waar kan ik opzoeken welke polsmaat ik nodig heb? Maw wat zijn de lengtes van de bandjes?

Beantwoorden

16 september 2017 om 08:05
Ma023 Gebruiker

Geen verkeerde aanbieding zeker gezien dit de stainless steel varianten zijn met voornamelijk duurdere bandjes. Ik zie maar 1 sport bandje.

Beantwoorden

16 september 2017 om 12:54
pacificocean Gebruiker

Vergeet niet dat dit de series 0 is. Dus een ontzettend oud model.

Beantwoorden

16 september 2017 om 08:10
geertdeboer Gebruiker

Sorry hoor maar het selectiesysteem slaat helemaal nergens op.

Beantwoorden

16 september 2017 om 08:17
f.julio Gebruiker

batterij gaat tot wel 18 uur mee?  dus iedere avond direct aan de oplader zetten? En hiervan is de adviesprijs 599? ik begrijp dus ook vanuit ieders antwoord dat behalve stainless steel de rest echt ruk is?  Welk normaal denkend mens koopt dit?

Beantwoorden

16 september 2017 om 08:36
edowestra Gebruiker

Tamelijk veel weldenkende mensen kopen smartwatches. Inmiddels is Apple watch het meest verkochte horlogemerk ter wereld. https://amp.businessinsider.com/how-the-apple-watch-just-became-the-number-one-watch-in-the-world-2017-9.

Beantwoorden

16 september 2017 om 09:13
rmathijssen Gebruiker

Het is natuurlijk belachelijk dat de batterij maar 18 uur meegaat. Als je kijkt naar de concurrentie dan zie je dat de batterij een aantal dagen mee kan gaan (Samsung Gear S3, ik spreek uit persoonlijke ervaring). 18 uur, bij intensief gebruik zal je halverwege de dag met een leeg horloge zitten.

Ik ben het met f.julio eens, wie koopt dit? Dit is niet goed te praten, behalve door mensen die fan zijn van de Apple en niet heel erg kritisch kijkt naar de specificaties.

Beantwoorden

16 september 2017 om 09:24
ruwepit Gebruiker

f.julio, een weldenkend mens had eerst eens nagedacht en dan besloten dat hij zo’n domme reactie niet zou plaatsen. Daarbij, je begrijpend vermogen is niet sterk ontwikkeld gezien je conclusie.

De batterij gaat langer dan 18 uur mee. Buiten dat functioneel zit er totaal geen verschil tussen stainless en alu.

Maar succes, je mening staat vast en iedereen die wel weet hoe het zit heeft toch geen gelijk, toch?

Beantwoorden

16 september 2017 om 09:53
Justin339 Gebruiker

Je claimt dat RMathijssen dom is maar jouw reactie bevat meer beledigingen dan onderbouwing. Fijn dat je het goede voorbeeld geeft.

Beantwoorden

16 september 2017 om 10:39
jappie1 Gebruiker

Hoe gaat u een apple watch intensief gebruiken dan? Voor intensief gebruik is het aantal beschikbare apps te beperkt. Ik heb de series 2 en laad hem ’s ochtends op werk 2 uur op, kan dan de hele dag en nacht (’s nachts sleep tracking aan) door en zit de volgende ochtend op 20%. Voor zover ik weet verschillen de moddelen qua accuduur niet significant verder.

Ontopic: Dit model zou ik ook niet aanraden vanwege het gebrek aan gps en waterdichtheid (je kunt er niet mee zwemmen en dat wil je wel).

Beantwoorden

16 september 2017 om 12:56
pacificocean Gebruiker

Dit horloge is al enkele jaren oud. Het zal dus een wonder zijn als de batterij nog 18 uur meegaat.

Beantwoorden

16 september 2017 om 09:40
soepchicken Gebruiker

Top aanbieding ibood! ietsje bijleggen en je hebt een versie die 5 maal zo snel is met gps en waterdicht…. even verduidelijken mensen, dit is een smartwatch die al meer dan een jaar niet meer te verkrijgen is in oficiele apple winkels! En of je nu een alu of roestvast behuizing hebt, sneller gaat ie niet gaan hoor, en dan ook nog eens een afbeelding zetten van de nieuwe versie ! Probeer eens realistische afbeeldingen te gebruiken met realistische prijzen ( 599€!!!)

Beantwoorden

16 september 2017 om 09:55
Justin339 Gebruiker

100% mee eens! Ik kwam naar het forum om exact hetzelfde punt te maken. Had er hooguit nog bij willen zeggen dat het ook nog eens een onlogisch moment is om de aanbieding te plaatsen net nu iedereen de nieuwe Apple Watch heeft gezien en daar warm voor is gemaakt. Wie gaat dan nog in vredesnaam het product van 3 generaties geleden kopen?

Beantwoorden

16 september 2017 om 09:40
verstrepeng Gebruiker

Is dit het series 1 model met dual core processor ?

Modelnummer zou handig zijn ????

Beantwoorden

16 september 2017 om 12:57
pacificocean Gebruiker

Nee dit is een series 0 met een single core processor.

Beantwoorden

16 september 2017 om 10:00
Justin339 Gebruiker

2 vraagjes:

- Waarom is het een selling point dat horloge niet roest? Dat is als een huis adverteren met als belangrijkste verkoopargument dat het niet instort.

- Waarom zou je een horloge kopen waarvan het bandje en de behuizing wel tegen water kan maar het horloge zelf niet waterbestendig is?

Oftewel, waarom is dit ding duurder dan de gewone eerste generatie Apple watch? En roest de eerste generatie zonder stainless steel wel?

Beantwoorden

16 september 2017 om 10:09
manuelleken Gebruiker

Op ibood een IPhone SE gekocht. Werd zogezegd geleverd op woensdag maar heb niets ontvangen. Geen briefje in de brievenbus. Bij de buren niets geleverd. Ibood op de hoogte gesteld via mail, serviceverzoek en contactformulier. Na 3 dagen nog geen reactie gekregen. Mooie service is dat!

Beantwoorden

16 september 2017 om 20:00
Moderator Paul Moderator

Beste manuelleken,

De levering van de iPhone SE heeft enige vertraging opgelopen, klanten zijn hierover enkele dagen geleden per email geïnformeerd. Misschien is dit bericht bij jou in het spamfilter terecht gekomen? De verwachte verzenddatum is verschoven naar 22 september.

Jouw feedback over het geen reactie krijgen op verstuurde berichten, zal ik doorgeven aan de klantenservice.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

16 september 2017 om 23:02
manuelleken Gebruiker

Dank voor de feedback. Ik heb een mail van ibood ontvangen met de melding dat deze verzonden was en met een trackingnummer van PostNL. Dit trackingnummer bevestigt een levering bij mij thuis. Hoe kan dit als deze niet verzonden is?

Beantwoorden

17 september 2017 om 00:57
Moderator Paul Moderator

Het kan zijn dat een deel vertraagd is, waardoor jij al wel een verzendbevestiging hebt ontvangen (en geen bericht over vertraging). Ik zal de klantenservice vragen om het voor je te onderzoeken.

Beantwoorden

16 september 2017 om 10:31
WoutV123 Gebruiker

Het is off-topic, maar ik heb wel gelijk reactie gekregen van helpdesk (en excuses). Levering van 12-9 wordt nu naar alle waarschijnlijkheid 22/24-9 (vertraging ligt bij leverancier). Terug naar topic. Wat is nadeel van Apple watch 3 tov deze aanbieding, behalve niet extreme prijsverschil? Adviesprijs van Apple watch 3 is namelijk stuk lager dan van nu aangeboden model (€369-399).

Beantwoorden

16 september 2017 om 13:01
pacificocean Gebruiker

Het nadeel is dat de series 3 veel meer functionaliteit heeft en veel sneller is. ;)

De term adviesprijs is een verzinsel van Ibood.

Edited by: Paul
de term adviesprijs is geen verzinsel, zie mijn reactie op eerdere post

Beantwoorden

16 september 2017 om 10:40
Ma023 Gebruiker

Ik snap de comments niet over adviesprijs. Het gaat toch om de aanbieding? Die is goed of niet lijkt mij. Klopt het trouwens dat de resolutie van de first gen beter is dan de Apple Watch 2?

Beantwoorden

16 september 2017 om 13:04
pacificocean Gebruiker

Dat is omdat de adviesprijs die Ibood opgeeft de indruk wekt dat er veel korting gegeven wordt. Terwijl de korting maar heel beperkt is. Zeker als je bedenkt dat dit een zeer oud model is.

De resolitie van deze series 0 is dramatisch, maar ja dat was toen der tijd normaal.

Beantwoorden

16 september 2017 om 12:44
mdrongelen Gebruiker

En nu moet je 100 combinaties doen welke er nog beschikbaar is. Handig man

Beantwoorden

16 september 2017 om 13:19
Anpatoch Gebruiker

Handig idd, welke is er nog WEL beschikbaar? Alleen roze zeker?

Beantwoorden

16 september 2017 om 16:48
ebiegel Gebruiker

Daarom doe ik selecties altijd de website. Daar werkt het wel.

Beantwoorden

16 september 2017 om 15:29
arjandemaestro Gebruiker

Ongelofelijk. En toch zijn er mensen die dit “horloge” gaan kopen, want; Apple. Als er elk ander merk op had gestaan dan was het als lelijk, oud, en belachelijk duur gekwalificeerd

Beantwoorden

16 september 2017 om 16:13
bayazo Gebruiker

Hands off…Paar tientjes meer en je hebt een serie 1…..of 2

Beantwoorden

16 september 2017 om 17:32
soepchicken Gebruiker

Idd, mijn mening ook

Beantwoorden

16 september 2017 om 17:06
Hannesc Gebruiker

Hoe groot is het large modern bandje?

Beantwoorden

16 september 2017 om 20:09
DornoD Gebruiker

Opvallend dat de meeste reacties komen van personen die totaal geen interesse in het product hebben, maar wel graag even ‘hun plasje er overheen willen doen’. Laat iedereen voor zichzelf beslissen of het een interessant product is en of de aanbiedingsprijs scherp genoeg is.

Goed weekend allemaal! :-)

Beantwoorden

16 september 2017 om 23:03
pacificocean Gebruiker

Dat komt omdat ibood zich schuldig maakt aan oneerlijke handelspraktijken. Zie https://www.consuwijzer.nl/thema/wet-oneerlijke-handelspraktijken. De te gebruiken van prijzen mogen maximaal 3 maanden oud zijn en dat is bij ibood niet het geval.

Beantwoorden

16 september 2017 om 23:11
burgkop Gebruiker

Dat gezeur over Adviesprijzen, gewoon aan je laars lappen, dat is allemaal onzin voor een (aspirant) koper. Ik kijk wat het bij bijv. Ibood kost en daarna bij Jantje, Pietje en Klaasje. Dus wat je daadwerkelijk moet betalen voor hetzelfde item. Naar Adviesprijzen moet je nooit kijken, betaal je vrijwel nergens en als je het wel wilt betalen, betaal je teveel. Ik laat mij nooit misleiden door die adviesprijzen.

Beantwoorden

17 september 2017 om 09:34
dmatthys Gebruiker

Let wel op ! Dit is het kleinere model, de 38mm. Standaardmodel is 42mm.
En nog iets… als het de roestvrij stalen behuizing is, is het glas normaal gezien Saffierglas, en niet Ion-X-glas zoals bij de eigenschappen vermeld staat.

Beantwoorden

21 september 2017 om 10:32
matterne Gebruiker

deze wil geen update aksepteren en daardoor is niet te aktiveren. wie heeft de zelfde probelemen en wie heeft hier voor een oplossing.

Na pairing blijft het scherm van watch op os 1.01 staan ( geprobeerd met ifone 5E en 6S met ios 9 en 10) Ook al geggogled maar niks gevonden.

wie o wie of heb ik een DOA ?

iBood?!?!?!?!?

Beantwoorden

21 september 2017 om 10:39
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi matterne,

Vervelend dat hij geen update wilt accepteren. Het zou inderdaad kunnen dat hij DOA is. Mocht je er niet uitkomen, raad ik je aan om via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek “DOA” aan te maken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

21 september 2017 om 12:09
matterne Gebruiker

beste Bas

Bedankt voor je snelle reaktie

Intussen kontakt gehad met een apple centre. Daar werd geadviseerd om een oudere ifone te nemen en zeker te zijn om geen nieuwere IOS dan 9. te gebruiken en de watchIOS niet hoger te brengen dan 1.0.1.

Dit komt omdat de watch die iBood verkocht heeft een serie 0 is een geen serie 1. Het is dus een pre-sale prototype geweest.

Dat had ibood wat beter mogen vermelden maar waarschijnlijk heeft ook de leverancies verzaakt.

Het werkt nu het is alleen de vraag hoe lang want de accu heeft lang leeg gestaan en dat is niet bevoordelijk voor de levens duur. Het is dus weer goedkoop is duur koop

verhaal wordt vervolgt……

Beantwoorden

21 september 2017 om 12:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi matterne,

Goed om te horen dat je de Apple Watch aan de praat hebt gekregen.

Zoals in de deal is aangegeven betreft die de Generatie 1 Apple Watches. Deze worden officieus ook wel de series 0 genoemd. Dit is geen prototype, maar gewoon de eerste generatie Watches die door Apple op de markt werden gebracht.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.