6 augustus 2014 om 00:00
iBOOD

Panasonic 48 Inch 3D LED-televisie met perfecte beeldkwaliteit

Panasonic weet de wereld al ruime tijd te verbazen met tv’s die elke keer weer verbluffende beeldkwaliteit hebben. Zo ook deze Panasonic 48” LED televisie met typenummer VIERA TX-48AS640. Uiteraard beschikt ook dit model over het intuïtieve en fraaie MyHome van Panasonic, hiermee kun je het homescherm zo inrichten als jij wilt en heb je altijd content die jij wilt zien beschikbaar. Maar ook de technologie in de fraai vormgegeven televisie is helemaal up-to-date. De televisie beschikt namelijk over 1200 Hz backlight scanning wat zorgt voor extreem soepele beeldverwerking waardoor alles er soepel uitziet. Uiteraard is hij ook voorzien van functies als 3D weergave in Full HD, heeft hij een Wireless adapter en draait het systeem op een Dual-Core Plus processor zodat alles lekker vlot werkt. Een andere vette feature is dat je de televisie kunt bedienen met je stem door hem simpelweg op te dragen iets te doen. We mogen ook zeker de Swipe en Share functie niet vergeten, hiermee speel je content van je smartphone simpel af op het grote scherm.
  • Merk: Panasonic
  • Type: LED TV VIERA TX-48AS640E
  • Schermdiameter: 121 cm (48”)
  • Schermresolutie: 1920x1080 Full HD
  • Schermtype: LED 3D
  • Schermdrive: 1200 Hz BLS IFC
  • Digitale tuner: DVB-T/T2/DVB-C
  • Dynamisch contrast ratio: Brilliant contrast
  • Content Optimiser Plus
  • Dual Core Plus beeldprocessor
  • 1080p Pure direct
  • 2D naar 3D conversie
  • Gepersonaliseerd Panasonic MyHome scherm
  • Stemherkenning en spraakbediening d.m.v. Voice assistent
  • Voice assistent beschikbaar in: VK Engels / Duits / Frans / Italiaans / Spaans / Portugees / Nederlands / Deens / Pools / Zweeds / Grieks / Turks / Tsjechisch / Fins / Noors / Hongaars / Roemeens / Slovaaks
  • Draadloze ontvanger ingebouwd
  • DLNA
  • Bluetooth voor Toetsenborden/Muizen/Audio-apparatuur
  • Mediaplayer voor: AVI/MKV/WMV/MP4/M4v/FLV/3GPP/VRO/VOB/TS/PS, MP3/AAC/WMA Pro/FLAC/Apple Lossless/WAV, JPEG/MPO
  • Surround-modus: VR-Audio True Surround
  • Luidsprekers: 2 stuks - stereo
  • Luidsprekersterkte: 20 W (10 + 10)
  • Dolby Digital Plus/ DTS 2.0+Digital Out™
  • Aansluitingen: 2x HDMI, 2x USB 2.0, 1x LAN, 1x Scart, 1x CI+, 1x digitaal uit (Optisch), 1x hoofdtelefoon, 1x RCA phono type
  • Energielabel A+
  • Stroomverbruik: In gebruik 63 W, standby 0,2W
  • Stroomverbruik p/j: 88 kWh/jaar (Energieverbruik gebaseerd op het energieverbruik van een televisie die 365 dagen per jaar 4 uur per dag aan staat. Het werkelijke energieverbruik zal afhangen van hoe de televisie wordt gebruikt.)
  • Afmetingen (B x H x D) (zonder standaard): 1087 x 632 x 57 mm
  • Afmetingen (B x H x D) (met standaard): 1087 x 676 x 260 mm
  • Gewicht (zonder standaard): 14,0 kg
  • Gewicht (met standaard): 15,0 kg
  • Garantie 2 jaar

• Deze deal kun je, na levering, binnen 14 dagen annuleren. Meer over annuleren
  • Voor het retourneren van dit product dien je rekening te houden met verzendkosten
  • Dit product zal onder voorbehoud worden afgeleverd door PostNL
6 augustus 2014 om 00:08
MamaTandoori Gebruiker

Deze tv vorige keer hier gekocht…heel erg tevreden mee! Het scherm is mooi en helder en ook al is het geen Plasma (was ik altijd groot fan van) heb ik weinig te klagen. Zwart is mooi en de kleuren zijn ook behoorlijk.

6 augustus 2014 om 00:09
gharbharan Gebruiker

Op de website van Panasonic staat dat er 3 HDMI poorten zijn, in de omschrijving staat 2. Typfout of ander model?

http://www.panasonic.com/nl/consumer/viera-flat-screen-tv/viera-led-lcd-tv/tx-48as640.specs.html

6 augustus 2014 om 00:12
Moderator Sietse Moderator

Het zijn drie poorten. Dus een typfout in de omschrijving. ;-)

6 augustus 2014 om 08:00
smuttio Gebruiker

volgens de aardige meneer in dit filmpje zijn het er maar 2?

http://www.youtube.com/watch?v=4bsyedE0mMU

6 augustus 2014 om 11:14
6 augustus 2014 om 14:49
aibo Gebruiker

Ik vraag me af of die aardige meneer wel het juist product reviewt. Die aansluitingen lijken totaal niet op de foto’s die je via Google terugvindt. En ook de officiele product-info bij Panasonic lijken de Google images te bevestigen, namelijk : “HDMI: 1 (zijkant), 2 (onderkant)”

6 augustus 2014 om 15:14
aibo Gebruiker

PS: ook de Nederlandstalige handleiding van Panasonic bevestigt dat de UK foto’s de juiste zijn : http://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z53e22990z3z3a8eez6e6cz706466z23zb5020fa7a135a7c695f1b4ac8072d7c56c1603c6/tsn3/data/EU/TX40AS640E/OI/920787/TQB0E2399P4.pdf . Geen idee welk model PlasmaDiscounter toonde, maar het is in elk geval niet dit toestel.

6 augustus 2014 om 22:52
burgkop Gebruiker

Stomme vraag misschien; maar WAAROM worden fouten niet gelijk aangepast en blijven ze stom staan? Daardoor krijg je herhaaldelijk vragen hierover.

6 augustus 2014 om 00:11
valentinoa Gebruiker

Besteld! Top deal

6 augustus 2014 om 00:15
watje Gebruiker

1x CI+ slot

Dus geschikt voor Ziggo CI+ Module?

6 augustus 2014 om 00:23
Capa Gebruiker

Bijna elke TV heeft dat slot er in zitten.

Het is net als vragen: 1x brandstoftank in de auto, dus geschikt voor diesel?

6 augustus 2014 om 00:35
watje Gebruiker

Echt flauwe kul wat je nu schrijft.

Er zijn hier diverse “Europese” modellen voorbij gekomen met dezelfde aansluiting,

die “waarschijnlijk” wel of niet helemaal werkten.

Dus een bevestiging vragen is best wel op z’n plaats.

En “geschikt voor diesel” dus niet geschikt voor benzine?

6 augustus 2014 om 00:36
Bhard Gebruiker

In die dieselauto van je kun je beter geen benzine gooien.

Zo is er ook verschil in het type CI+ slot. Naast het CI+ slot moet de tv namelijk nog wel Ziggo gecertificeerd zijn (om er zeker van te zijn dat het werkt én blijft werken) of het iig ondersteunen (in dat geval kan het op het moment dus werken en na een wijziging van Ziggo, kun je dus pech hebben hebben).

iBood lijkt nu eens een keer geen buitenslands model te hebben en de Nederlands variant is CI+ gecertificeerd.

6 augustus 2014 om 00:44
mariusjr Gebruiker

Hij is geschikt voor Ziggo. Staat er bij ;-)

6 augustus 2014 om 06:26
eriq Gebruiker

Dat is precies wat Capa zegt, jullie zijn het met elkaar eens.

6 augustus 2014 om 06:26
eriq Gebruiker

@Watje en Bhard was deze comment bedoeld.

18 augustus 2014 om 15:24
ugamedia Gebruiker

Net TV ontvangen, kreeg 1 tel menu in het scherm en dan zwart beeld en een led die blijft knipperen. Iemand enig idee?

Ron

6 augustus 2014 om 00:17
bartvff Gebruiker

Ik twijfel nog… Heb nu een (Panasonic) 37″ plasma met (voor mij) ok beeld. Tv is 8j oud.

Wie gaat het halen in beeldkwaliteit?

6 augustus 2014 om 11:16

Moeilijk te antwoorden. Plasma heeft mijn persoonlijke voorkeur, maar het wordt niet meer echt ontwikkeld. Tja, Samsung en LG, maar die lopen nogal achter op Panasonic. Deze TV heeft wel mooie zwartwaardes voor een LCD TV waardoor een groot voordeel van Plasma wegvalt, maar het is altijd persoonlijk.

6 augustus 2014 om 15:55
eNdEmiOn Gebruiker

Plasma zal altijd eens stuk betere kleur en contrast bieden dan welke LCD techniek ook.

6 augustus 2014 om 23:58
michelleyuen Gebruiker

klop exact. kwaliteit van de Kuro van Pioneer wordt tot in 2014 nog niet ingehaald door led technologie. Plasma is inderdaad de best. verbruikt wel meer stroom, maar te vergelijken met een Porsche die ook wel eens slotje lust.

6 augustus 2014 om 00:18
jeami52 Gebruiker

Geen 3d bril bijgeleverd?

6 augustus 2014 om 02:13
Susantigoon Gebruiker

Waarom? Staat dat er bij dan?

Misschien is dat wel een accessoire. Een extra. Wie zal het zeggen.

6 augustus 2014 om 00:25
janhannes Gebruiker
6 augustus 2014 om 00:31
gekkevis Gebruiker

59ms input lag, geen toestel voor gamers :(

6 augustus 2014 om 00:48
mariusjr Gebruiker

die 59 ms IS juist de game modus!

6 augustus 2014 om 01:09
Smarties Gebruiker

Ja dat is veel te hoog :(

Sony heeft met de W905 nog altijd de beste LED voor gamers.

6 augustus 2014 om 00:45
mishendr Gebruiker

Ik kan er niks over vinden in de handleiding, maar kan iemand bevestigen dat je NIET met deze TV iets op kan nemen op USB? Of een programma even pauzeren e.d.?

6 augustus 2014 om 00:49
mariusjr Gebruiker

Opnemen op USB kan niet.

Pauzeren lijkt mij geen probleem.

6 augustus 2014 om 09:51
mishendr Gebruiker

Dat zou vreemd zijn. Dan heb je namelijk een (vorm van) opname functie op een USB apparaat. Is er iemand die uitsluitsel kan geven: kan je opnemen/pauzeren met deze TV? iBood?

6 augustus 2014 om 11:18

http://www.panasonic.com/nl/consumer/viera-flat-screen-tv/viera-led-lcd-tv/tx-48as640.specs.html

Volgens deze website kan je niet opnemen en inderdaad, pauzeren is dan ook niet mogelijk. Dit moet namelijk bufferen op een opslag apparaat wat hij niet ondersteund.

6 augustus 2014 om 21:17
mishendr Gebruiker

Dank, dan gaat het helaas voorbij. Erg mooie TV, maar de opname functionaliteit wil ik toch erg graag.

6 augustus 2014 om 01:16
Fun en Design Gebruiker

Sterke prijs voor een 48″ met zulke specs. ik ben nog altijd fan van Panasonic. Deze tv speelt ook bijna alles af zo te zien en 1200h geoptimaliseerd klinkt toch ook best leuk.

6 augustus 2014 om 16:07
eNdEmiOn Gebruiker

1200Hz is echter de reinste onzin. Veel meer dan 144Hz krijg je met LCD niet voor elkaar dus dan heeft het verder ook weinig zin om nog meer beeldjes dan dat tussentijds te renderen.

6 augustus 2014 om 01:22
gharbharan Gebruiker

Zijn er netflex en youtube apps op deze tv?

6 augustus 2014 om 01:38
mechoJ Gebruiker

Oeh twijfel twijfel… de 48″ als upgrade van mijn huidige 40″ Samsung in de woonkamer of deze 40″ op de extra nemen voor in de slaapkamer en nog een jaartje of 2 wachten op 4K upgrade voor de woonkamer.

6 augustus 2014 om 07:44
yvez Gebruiker

Mensen met TV in de slaapkamer….. /how to kill your sexlife

6 augustus 2014 om 13:02
Michael_H Gebruiker

Heb ook een 40″ Samsung uit de “N” serie.

Volgende is weer een Samsung, waarschijnlijk UE48HU7500 (4K) NL-model al is ie wat groot en kost deze een maandsalaris.

Voor de slaapkamer kun je nog eens de iBOOD EXtra aanbieding overwegen.

http://www.ibood.com/extra-nl/nl/

6 augustus 2014 om 13:05
Michael_H Gebruiker

Harde Politiefilm met Spannende Momenten ;-)

6 augustus 2014 om 13:06
Michael_H Gebruiker

@Yvez

6 augustus 2014 om 04:18
lars1994cek Gebruiker

Wat is veel te hoog? Is deze opmerking voor de pro gamers bedoeld? Of kun je er ook gewoon beetje behoorlijk call of duty en FIFA op spelen?

6 augustus 2014 om 06:25
eriq Gebruiker

Die inputlag merk je als casual gamer waarschijnlijk niet op.

6 augustus 2014 om 05:57
Azurak_01 Gebruiker

Bedankt voor je bericht, het is doorgezet aan customer service

Edited by: Marianne iBOOD

6 augustus 2014 om 07:46
yvez Gebruiker

Je bericht is doorgezet aan customer service, je kunt binnen 48 uur antwoord verwachten. Excuses voor het ongemak

Edited by: Marianne iBOOD

6 augustus 2014 om 08:56
Admin iBOOD Admin

Dag Azurak en Yvez,

Excuses voor het ongemak. Ik stuur jullie opmerkingen door naar mijn collega’s van Customer Service.

Arthur.

6 augustus 2014 om 06:27
eriq Gebruiker

Dus 1200Hz… Yeah, right. Hoeveel Hz is dit paneel echt?

6 augustus 2014 om 11:21

Het paneel zelf zou 100Hz moeten zijn.

6 augustus 2014 om 07:04
josvliet Gebruiker

Is de tv ook geschikt voor kpn?

6 augustus 2014 om 07:24
wbree Gebruiker

CI+ geschikt voor Ziggo, maar niet voor UPC?

6 augustus 2014 om 10:05
businka19 Gebruiker

wil ik ook weten

6 augustus 2014 om 07:35
Avanish Gebruiker

Pff ik was eindelijk van plan om toch maar voor de Sony 48W605 te gaan komt deze weer voorbij.

Ga ik maar weer vergelijken.

6 augustus 2014 om 07:49
me_too Gebruiker

Maar 3 HDMI aansluitingen, dat is toch echt te weinig

6 augustus 2014 om 10:57
businka19 Gebruiker

iig 2 te veel, je laat toch alles via je receiver lopen?

6 augustus 2014 om 16:10
eNdEmiOn Gebruiker

Welke receiver? Hoe minder kastjes hoe beter.

6 augustus 2014 om 07:57
Annie Busselen Gebruiker

Mooi design ook…kan zeggen wat je wilt maar is toch ook belangrijk vind ik. Aangezien manlief op zoek is naar een nieuwe tv zal ik zo even overleggen.

6 augustus 2014 om 08:12
basenjim Gebruiker

Goedemorgen,

Weet iemand toevallig hoe prettig/gebruiksvriendelijk zo’n ingebouwde mediaplayer werkt?

En, of deze om kan gaan met srt. bestanden?

6 augustus 2014 om 12:18
binnenmars Gebruiker

Ik heb een iets ander (recent) model het werkt waarschijnlijk allemaal hetzelfde.

De mediaplayer werkt erg eenvoudig en redelijk snel. Ik gebruik hem alleen voor films, als je een een USB harddisk aansluit gaat hij eerst de hele disk indexeren om vervolgens de titels met een image (thumbnails)  te laten zien, als er veel folders op je disk staan kan dat wel even duren, maar gelukkig kan je al een bestand kiezen voordat hij alle thumbnails gemaakt heeft.

Met srt.bestanden heeft hij geen probleem.

Middels DLNA kun je ook audio/video/foto’s van een mediaserver afspelen, bijv. van een Synology.
Let op dat deze dan geen srt. bestanden ondersteund.

De afstand bediening heeft een knop voor subtitles, dat is makkelijk voor media die subtitles bevatten, maar de knop werkt ook met bijv. Netflix.

6 augustus 2014 om 16:14
eNdEmiOn Gebruiker

Niet elke DLNA server kan hetzelfde. Dus of srt ondersteuning automatisch is afgeschreven via DLNA waarschijnlijk niet. Zolang de TV zelf het bestand in kwestie kan afspelen en er dus geen transcodering nodig is zou een srt’tje erbij toch wel moeten werken lijkt me.

6 augustus 2014 om 08:15
smuttio Gebruiker

bij zo’n beetje alle aanbieders staat vermeld dat er 2 3d brillen worden meegeleverd.

zitten bij deze aanbieding nu wel of geen brillen? 2 x zo’n 70 à 80 euro voor de aanschaf van 3d brillen maakt de aanbieding voor mij toch wat minder aantrekkelijk.

6 augustus 2014 om 08:37
scorpion31176 Gebruiker

Is de CI+ geschikt voor interactieve tv! of moet ik m’n losse apparaatuur dan blijven gebruiken?

6 augustus 2014 om 09:45
nitrx Gebruiker

CI+ mudules zijn tot op heden (helaas) nog niet geschikt voor interactieve tv dan heb je zo’n box nodig

6 augustus 2014 om 12:29
scorpion31176 Gebruiker

Als ik op de site van Ziggo kijk, (https://www.ziggo.nl/televisie/interactieve-ci-module) en daar dit type toestel invul, dan krijg ik toch te zien dat hij interactief aankan.. 

Ik heb nu een plasma met Ziggo verbonden via settopbox en daar het kaartje in, ik wil graag dat dit direct via het kaartje in de TV kankan en de settopbax niet meer nodig is.

6 augustus 2014 om 08:40
Rutgeur Gebruiker

Wat is de verzenddatum van deze tv?

6 augustus 2014 om 08:43
abroZ Gebruiker

19 augustus.
komt die dan ook dezelfde dag aan?

6 augustus 2014 om 08:41
abroZ Gebruiker

Ik heb tien minuten geleden deze televisie besteld en betaald.

Ik zou een bevestigingsmail ontvangen via e-mail, maar dat is niet gebeurd.

Hoe lang duurt dit ongeveer?

6 augustus 2014 om 08:42
abroZ Gebruiker

Ok, net mailtje ontvangen. :-)

6 augustus 2014 om 08:51
MarnixMax Gebruiker

Wow, even googelen en ik zie dat dit een paar honderd euri scheelt met anderen. Prettige deal!

6 augustus 2014 om 09:13
robert-1976 Gebruiker

Net TV hier besteld, de 42as600 dan wel voor 400eur, lastig kiezen als je continue gebombardeerd word met TV aanbiedingen!, zou dit dan toch weer een betere keuze zijn??, bij deze tvs beide formaten overigens geen 3d brillen daarvoor heb ik de aankoop vorige keer geanulleerd zijn wel best duur in aanschaf

6 augustus 2014 om 09:14
monkeyzoo Gebruiker

mooie tv voor een mooie prijs, even met mevrouw overleggen

6 augustus 2014 om 09:16
sanook.nl Gebruiker

Twijfels: heb nu een 42 inch Panasonic plasma (bijna 8 jaar oud) waar ik eigenlijk nog super tevreden over ben (enig minpunt is het stroomverbruik). Ik ben zo bang dat ik het (bewegende) beeld niet mooi ga vinden bij een LED.

Is er iemand die van een Panasonic plasma naar dit toestel gegaan is en wat zijn de ervaringen ?

Nog een twijfel: klantenservice van iBood s*cks big time, je moet meer dan een week wachten op een antwoord op een eenvoudige vraag, dat kan echt niet meer in 2014.

6 augustus 2014 om 09:31
Admin iBOOD Admin

Beste sanook.nl,

Bedankt voor je post.
Klantenservice is helaas achter met het beantwoorden van berichten.
Er wordt hard gewerkt om dit op te lossen, excuses voor het ongemak.

Ik begrijp van customer service dat je vandaag antwoord hebt ontvangen.

Groet Team iBOOD ^Marianne

6 augustus 2014 om 21:57
robert-1976 Gebruiker

Ik heb ook nog geen antwoord mogen ontvangen, hoeft mbt de vraag die ik heb gesteld ook niet meer maar is toch al zeker 3 weken terug gestuurd als niet langer is!

6 augustus 2014 om 21:59
robert-1976 Gebruiker

Overigens als er echt een probleem is Belik dat gaat gelukkig wel goed

6 augustus 2014 om 09:22
iboodiboodiboodibood Gebruiker

Wat zijn de VESA-maten (voor wandsteun)?

Zit dus geen satellietontvangst op?

Is WIFI adapter hetzelfde als volwaardig WIFI, of is dit alleen voorbereiding?

6 augustus 2014 om 16:20
eNdEmiOn Gebruiker

Er zit gewoon een wifi kaartje ingebouwd dus die valt direct met je draadloze thuisnetwerk te verbinden.

23 augustus 2014 om 16:43
buppy Gebruiker

heb de tv binnen en dan blijkt dat de ziggo ci module van @smit niet werkt,ziggo zegt hij is goed panasonic zegt module is te oud je moet de blauwe hebben.de huidige is paars.

wat is waar?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.