11 januari 2017 om 00:01
iBOOD

Edifier R1700BT Bluetooth Speakers | Limited Edition

Product expert aanwezig

Edifier R1700BT Bluetooth Speakers

De R1700BT luidsprekerset. Jullie hebben dit strakke ontwerp eerder langs zien komen. 66W RMS met 4 inch bas drivers en 19mm tweeter drivers: dit is het echte werk. Deze keer hebben we hem echter in een wel heel bijzondere uitvoering, namelijk in prachtig zwart.

Deze aanbieding is er speciaal voor jullie.

Gelimiteerd

Vanuit de iBOOD community hebben we de vraag al vaker gehoord: indrukwekkende speakers, maar zijn ze er ook in een andere kleur? Nou, tot voor kort was het antwoord hierop nee. Door de vele verzoeken hebben we echter onze stoute schoenen aangetrokken en het direct aan Edifier zelf gevraagd. Speciaal voor jullie hebben we vandaag dan ook een gelimiteerde oplage van de R1700BT speakers, uitgevoerd in het zwart en alleen verkrijgbaar bij iBOOD!

Uitzonderlijk

Verder zijn dit dezelfde uitzonderlijke speakers die jullie al kennen van Edifier. Digital Signal Processing en Dynamic Range Control voorkomen vervorming van het geluid, zelfs bij het hoogste volume. Je audiobronnen kun je aansluiten via Bluetooth of de dubbele RCA audio-ingang. Met behulp van de knoppen aan de zijkant kun je zelf het volume, de bas en treble naar hartenlust aanpassen.

Pochen

Tenslotte worden deze R1700BT speakers geleverd met een draadloze afstandsbediening met ingang-selectie, mute-knop en volumeregeling. Maar laten we eerlijk zijn, het mooiste aan dit setje is de prachtige vormgeving, waar jij straks als een van de weinigen mee kan pochen.

Specificaties

Merk: Edifier
Type: R1700BT Bluetooth Speakers
Garantie: 2 jaar

• Beperkte oplage!
  • Actief luidsprekersysteem
  • Klein kastje, fenomenaal geluid

-Klasse D versterker systeem met Digital Signal Processing (DSP) en Dynamic Range Control (DRC)
-Handig zijpaneel voor het instellen van bas, treble en master volume
-Draadloze afstandsbediening met audiobronselectie, mute en volumeregeling
-100% MDF houten behuizing om akoestische resonantie te minimaliseren
-Bluetooth 4.0, 2x RCA en Aux-ingang

Universele 100V-240V voeding
Totale output: RMS 66W (15W x 2 + 18W x 2)
Tweeter: Φ19mm silk dome. 6ohm
Subwoofer: 4" (Φ116mm). 6ohm
SNR: ≥85dBA

Afmetingen (BxHxD): 154 x 254 x 214 mm
Gewicht: 6.6 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 08:00 tot 19:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Edifier-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

11 januari 2017 om 00:05
Navi98 Gebruiker

Hemels geluid, hemelse prijs! ik kan alleen maar spijt hebben dat ik niet gewacht heb op deze prachtige limited edition… doen jullie aan ruilen, iBOOD? ;)

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Navi,

Helaas doen wij niet aan ruilen. Maar een extra setje kan geen kwaad, toch? ;-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:05
Jarivv Gebruiker

mooie deal, bedankt Ibood!

maar kunnen deze speakers fungeren als studio monitors? Of is het echt als multimedia systeem bedoelt met “gekleurd” geluid?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 08:36
Official Product Expert Edifier-Expert Official Product Expert

Hallo Jarivv,

Het zijn multimedia speakers, dus met “gekleurd” geluid.

Edifier heeft 1 monitor speakerset en dat is de S2000PRO, maar die zit in een andere prijsklasse.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 14:59
Barky Gebruiker

S2000PRO zijn van zeer hoge kwaliteit, deze kan je nu  goedkoper vinden dan de adviesprijs. (Maar ook voor de adviesprijs ongelooflijk mooi). 2000 voor in de studio of voor in de woonkamer evt.

Deze 1700 voor elke andere kamer in huis. evt aanvullen met chromecast audio. Daar kan wat mij betreft geen enkel multiroom systeem tegenop.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:20
Peterrr Gebruiker

Heb deze al enige tijd en ben er zeer tevreden over, de speakers hebben een mooie, heldere en tegelijkertijd warme klank! Wat mij betreft in deze prijsklasse onovertroffen. Ook met de service van Edifier heb ik positieve ervaringen! Dus zeker een aanrader. En deze zwarte behuizing had ik ook wel gewild, maar ach… je kan niet alles hebben ;-)

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:21
Scooby_Doo Gebruiker

1 bestelling is 2 speakers?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:23
Diablo70 Gebruiker

Ja mien jong…beetje lullig als je anders net die ene speaker krijgt zonder versterker. :-)

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:32
Scooby_Doo Gebruiker

Kun je me op basis van bovenstaande informatie uitleggen waar ik dit cynische toontje op had kunnen besparen?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:39
Karel_ Gebruiker

Ik vond hem anders wel geestig :-)

Ik denk niet dat er kwade opzet in het spel is maar slechts een snel antwoord.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:40
Tommyboy Gebruiker

Gezond verstand? 10 Seconden Googlen?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:41
willenilse Gebruiker

Scooby_Doo ik had dezelfde vraag maar dat hoeft niet meer. Diablo70 heeft alle antwoorden.

Zou wel fijn zijn als je anders net die ene speaker krijgt met versterker.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 02:30
Moderator Paul Moderator

Het gaat om een luidsprekerset, je krijgt 2 stuks.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 08:28
paulcl Gebruiker

Eerst lezen misschien.

1e zin De R1700BT luidsprekerset

Beantwoorden

11 januari 2017 om 12:48
Scooby_Doo Gebruiker

Dank je,  spuit 11, voor je overbodige en niets toevoegende…. “opmerking?”

@ Paul:

Een enkele bluetooth speaker geleverd met een kabel en een afstandsbediening is ook een set.

Dank voor uwer inzet.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:24
joesoef Gebruiker

Waarom is het een limited edition?

Ik ga er een nachtje over slapen.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:26
Tommyboy Gebruiker

De reguliere versie heeft een eikenhouten kleur, in plaats van zwart. Verder staat “limited edition” interessant op de doos :P

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:13

Hoi joesoef en Tommyboy,

Deze speakers zijn in een beperkte oplage, exclusief voor onze community, in het zwart gefabriceerd. Vandaar een Limited Edition!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 januari 2017 om 16:49
Xaobotnik Gebruiker

Ze zijn via bijv. Amazon ook in het zwart te krijgen, dus exclusief… Nee. Wel tegen een veel mooiere prijs.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 16:52
Xaobotnik Gebruiker

Oeps, dat is dus de 1800 en niet de 1700.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:25
Tommyboy Gebruiker

@Edifier-Expert, Hoe lang is de meegeleverde kabel voor tussen de twee speakers? Ik heb al de R2600 aan mijn computer hangen, maar de kabel was met 3 meter aan de korte kant (ik heb dan ook maar een verlengkabel van 5m geklust). Dit setje zou leuk zijn voor in mijn hobbyhok :)

Beantwoorden

11 januari 2017 om 08:17

Hallo Tommyboy,

De kabel tussen de twee speakers is 3 meter, optioneel is er een kabel van 5 meter, stuur daar even een mail voor naar info@edifier.nl

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:43
mijniemail Gebruiker

En wat kost dat extra zo’n kabel van 5 meter? Of apart bestellen bij Edifier.nl?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:30
Diablo70 Gebruiker

Leuke speakers,geluid goed en prijs goed.

Afstandsbediening is ronduit belachelijk cheap ass oftewel bij de Action voor €0,25 verders belachelijk dat je het setje niet stand-by kan schakelen met de afstandsbediening ,irritant om steeds the powerswitch aan de achterzijde te moeten gebruiken.

Over het algemeen gezien zeg ik kopen….neem deze en geef de bruine weg :-)

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:32
Vincent Vega Gebruiker

Goed dat ik dat weet van die schakelaar, op een kast zetten is dus al geen optie helaas.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:38
Tommyboy Gebruiker

Je kan ook voor 2 euro een verlengsnoer halen bij de Ikea, en een schakelaar bij de bouwmarkt, en die tussen het netsnoer hangen :)

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:47
Diablo70 Gebruiker

Tommy gaf mijn oplossing al :-)

Je kan eventueel ook een klik aan klik uit geval gebruiken, je hebt dan wel 2 afstandsbedieningen maar je kan me aan en uitzetten vanaf de bank ;-)

Beantwoorden

11 januari 2017 om 11:41
Haan Computer Diensten Gebruiker

Nu word het interessant. Dus je zegt dat je een mens aan en uit kan zetten met een klik aan klik uit geval? :D

Beantwoorden

11 januari 2017 om 14:46
Diablo70 Gebruiker

Haha :-) was al benieuwd of iemand op mijn typfoutje zou betrappen. Zou wel handig zijn als ik vrouwlief of 1 van de kids tijdelijk in een living statue kon switchen.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:34
Vincent Vega Gebruiker

Zijn ze met elkaar te koppelen en is een multiroom setup mogelijk?

Had liever de originele kleur overigens, hout, maar goed.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 02:03
acute Gebruiker

Multiroom met deze speakers? Chromecast Audio! Ik heb zelf 4 Chromecast audio’s en dat werkt echt geweldig. Eén aan de receiver, twee aan versterkers en de vierde aan een setje powered speakers (zoals deze dus). Multiroom zonder gedoe (ik gebruik het met Spotify (werkt niet met de gratis variant) en TuneIn).

Beantwoorden

11 januari 2017 om 08:42

Hallo Vincent Vega,

Je kunt zoals @acute laat weten met iedere actieve speakerset een perfecte en betaalbare multiroom oplossing maken met behulp van bijvoorbeeld de Chromecast audio. Ben je een Apple gebruiker dan kunnen wij de iEAST Audiocast aanbevelen, deze biedt als extra ook Airplay en dlna ondersteuning.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:32
Vincent Vega Gebruiker

Als je Chromecast er bij moet gaan kopen vind ik het eigenlijk geen goedkope oplossing meer..

Dan worden de kosten per speakerset 140,- en daarvan zijn weer hele andere oplossingen al weer.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:37
Tommyboy Gebruiker

@Edifier-Expert, Klopt het dat het niet nodig is om een fysieke knop op de speaker in te drukken om met bluetooth te kunnen pairen, en dat dus in principe iedereen die langs mijn huis loopt verbinding met de speakers kan maken?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 08:27

Hallo Tommyboy, 

Dat is inderdaad juist, Edifier wil het verbinden met Bluetooth op deze manier gebruiksvriendelijk maken. Het heeft dus inderdaad wel een nadeel zoals je schets. Echter als je eenmaal verbonden bent, jij zelf dus, dan kan er niemand anders verbinding mee maken.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:46
buggyfreak Gebruiker

@Edifier-Expert Beste,

Wanneer ik niet verbonden ben met bluetooth maar mijn geluid door de kabels van mijn PC stuur, kan mijn buur dan de speakers overnemen en over mijn geluid spelen?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 10:29

Hallo buggyfreak,

Ik had het wellicht anders moeten formuleren, als je zelf verbonden bent via Bluetooth blokkeer je Bluetooth voor anderen.

Dit wil niet zeggen dat je via Bluetooth moet luisteren, dus als je in dit geval via Aux luistert kan de buurman ook niet op de speakers komen. Overigens mocht iemand toch verbinding gemaakt hebben die je niet wenst dan kun je deze Bluetooth verbinding afbreken door de volumeknop op de speaker even ingedrukt te houden tot deze naar de Aux stand springt.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 11:56
buggyfreak Gebruiker

Beste,

Bedankt voor het antwoord, dus enkel Bluetooth is mogelijk wanneer deze in de Bluetooth stand staat.
Meer moet ik niet weten, lijkt goed ;)

Beantwoorden

11 januari 2017 om 18:02
AfroBob Gebruiker

Nee, zo werkt het HELAAS dus niet, je moet zelf een BT toestel pairen om toegang geheel te blokkeren.

“…When powered on, whether in Bluetooth mode or line-in, the speakers automatically enter pairing mode…. the speakers don`t bias the last connected device….”

BT pairing staat dus ook aan als je AUX/Line in gebruikt.

Source: http://www.head-fi.org/products/edifier-r1700bt-bluetooth-bookshelf-speakers-active-near-field-studio-monitors-powered-speakers-2-0-setup-wooden-enclosure-4-inch-subwoofer-66w-rms/reviews/16941

Beantwoorden

11 januari 2017 om 18:04
AfroBob Gebruiker

Nu vraag ik me dus af:

Als er geen toestel verbonden is, en het toestel staat op line in. Wisselt deze dan vanzelf naar BT als er een verbinding gemaakt wordt?

Als ik dus BV in slaap val met line in, zonder BT toestel verbonden. Kan iemand dan verbinding maken en herrie afspelen? (Mijn familie zit vol met trollen….)

Beantwoorden

11 januari 2017 om 01:15
berbatov Gebruiker

Besteld! Ik ben benieuwd!

Beantwoorden

11 januari 2017 om 01:30
AFKboy Gebruiker

Heb deze set vorige keer gekocht bij iBood en ben er vrij tevreden over. Voor het geld is het een erg goed systeem met een prachtig uiterlijk en goede functionaliteit. Het geluid is erg goed en helder, alleen vind ik de mids een beetje zwak en de bas vrij stevig, zelfs als je die via de knop terugdraait. Hierdoor ben ik meer Hip-Hop gaan luisteren omdat dat op deze set erg goed klinkt. In het begin stoorde ik me een beetje aan de stevige bas, maar hier ben ik ondertussen wel aan gewend.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 01:59
acute Gebruiker

Het bastaardkindje van de bruine R1700BT en de R1800BT ;). Mooie speakers voor een nog mooiere prijs.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 02:06
acute Gebruiker

Toevoeging: De review van Foritain op Tweakers over deze speakers is absoluut een aanrader (zoals de meeste van zijn reviews overigens ;)

Beantwoorden

11 januari 2017 om 02:40
bolswarder Gebruiker

nu al uitverkocht!! hahahahaha

Edited by: Paul niet uitverkocht

Beantwoorden

11 januari 2017 om 02:48
acute Gebruiker

Als ik kijk zie ik nog steeds de optie om te bestellen. Wat heet – kan er zelfs 4 in mijn winkelwagen stoppen. Ga ze niet bestellen ;)

Beantwoorden

11 januari 2017 om 03:14
aardvarken Gebruiker

Oh oh is het nu zo dat de audio bron alleen maar in te stellen is met de afstandsbediening ??

Beantwoorden

11 januari 2017 om 08:29

Hallo aardvarken,

Nee, je kunt de ook volumeknop aan de zijkant van de actieve luidspreker indrukken om te schakelen tussen Bluetooth en Aux.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 07:53
bastardo Gebruiker

Zijn ze ook aan te sluiten op de Televisie?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 08:32

Hallo Bastardo,

Dat kan natuurlijk als jouw televisie (of decoder) beschikt over een analoge audio uitgang, dit kan de bekende rode en witte tulp stekker zijn of een hoofdtelefoonaansluiting.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 08:11
jstvmrs Gebruiker

Heb je een versterker nodig bij deze speakers of is een smartphone voldoende?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 08:24
paulcl Gebruiker

Het antwoord staat in de beschrijving!

Klasse D versterker

Totale output: RMS 66W (15W x 2 + 18W x 2)

Beantwoorden

11 januari 2017 om 08:34

hallo jstvmrs,

Zoals @paulcl al opmerkt zijn deze speakers al voorzien van een versterker, een smartphone werkt dus prima

Beantwoorden

11 januari 2017 om 08:40
Sloeser Gebruiker

Dit setje een paar maanden geleden gekocht, mooi geluid! Mocht je twijfelen, niet doen! Gewoon kopen, vooral voor deze prijs!

Beantwoorden

11 januari 2017 om 10:31
klopverduijn Gebruiker

Helemaal mee eens. Ook wij hebben er veel plezier van.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 15:20
ghex44 Gebruiker

Is voor mij een van mijn beste deal die ik heb gedaan bij ibood. Kan niet meer zonder!

Zeker kopen dus! Echt top boxen! Iedereen die over de vloer komt staat ervan versteld!

Beantwoorden

11 januari 2017 om 08:53
Milleke1985 Gebruiker

Ik heb er niet heel erg veel verstand van. Mijn speakers voor feestjes buiten en bij bbqtje zijn onlangs overleden. Kun je deze speakers los van elkaar ergens ophangen in een tent bijvoorbeeld of moet er dan altijd een kabel lopen tussen beide speakers? En kun je zonder draad een telefoon erop aansluiten zodat je Spotify kunt luisteren?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:01

Hallo Milleke1985,

Deze kunnen ook buiten gebruikt worden (zolang het droog is natuurlijk), je hebt een stopcontact nodig en de afstand tussen de speakers is 3 meter vanwege de verbindingskabel tussen de speakers, die is altijd nodig. Via Bluetooth kun je zonder draad van Spotify op je smartphone genieten.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:04
vanslambrouckdaniel Gebruiker

*cut*
Edited by: Bas iBOOD
Je melding heb ik direct doorgezet naar onze Customer Service, zodat we dit z.s.m. kunnen oppakken!
Om hier on-topic te blijven, heb ik je bericht hier weggeknipt.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 10:35
vanslambrouckdaniel Gebruiker

Beste , ongelooflijk dat ik langs deze weg een reactie krijg binnen het uur  en niet langs de gebruikelijke weg.

Echt veel verder ben ik nog niet , in de eerste mail ,ontvangen om 8.52 staat dat ibood de verkeerde goederen binnen 1à2 dagen komt oppikken en in de 2de stuurt men een  retourformulier en komt alles over alsof ik de goederen zelf dien op te sturen met de post ???? het gaat hier wel om 4 dozen met een afmeting van 85 cm x 42 cm x 45 cm.
Het zou aangenaam zijn om duidelijke afspraken te maken.

Dank bij voorbaat

mvg

Danël SO1123516

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:13
jstranders Gebruiker

beste,

Ik wilde zojuist gaan bestellen en mijn kortingscode gebruiken, blijkt dat deze juist tot gisteren geldig was. Is het mogelijk dat iemand van iBood die code nog 1 dagje kan verlengen?

Ik heb er inmiddels ook al een mailtje over gestuurd naar de supportdesk.

Hoop op het beste!

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:41

Hi jstranders,

Het is helaas niet mogelijk om vouchers te verlengen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 januari 2017 om 20:41
fundurobood Gebruiker

Ik heb onlangs een voucher willen gebruiken voor gratis verzending maar ik slaagde er niet in om te betalen zolang de code van de voucher ingevuld was en de korting er wel degelijk af was : dit op verschillende computers en via verschillende browsers geprobeerd. Als ik de vouchercode verwijderde en dus ook mijn korting kwijt was, kon ik ineens wel probleemloos betalen.

Na klacht bij de Customerservice kreeg ik een standaard uitleg alsof ik een kind was dat nog nooit via internet besteld had. Op mijn respons daarop heb ik nooit antwoord gehad.

Om maar te zeggen : de vouchers zijn in mijn ogen boerenbedrog en dienen enkel om je interesse te wekken om je tot kopen aan te zetten. Eens je beslist hebt om te kopen, koop je uiteindelijk toch ondanks het feit dat de voucher niet werkt. Spijtige strategie want iBood heeft soms wel mooie aanbiedingen maar de klantendienst is de slechtste die ik ken.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 21:04
Moderator Paul Moderator

Beste fundurobood,

Het is (bij mij) geen bekend probleem dat een vouchercode een betaalproces zou blokkeren. 
Dat het boerenbedrog of een strategie zou zijn, kan ik ontkrachten. Daar is zeker geen sprake van.
Zou je de email waarin de code staat, willen doorsturen naar webcare@ibood.nl met een korte uitleg?

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

11 januari 2017 om 22:43
fundurobood Gebruiker

Beste Paul,

Ik heb mijn ervaringen terzake en de communicatie met de klantendienst en de voorhand zijnde bewijzen doorgestuurd naar webcare@ibood.nl

Met vriendelijke groeten

Beantwoorden

11 januari 2017 om 22:50
jstranders Gebruiker

@Bas. Inmiddels ben ik toch geholpen door een zeer vriendelijke collega van je. De vouchercode kon ik dus goed toepassen en de bestelling is inmiddels geplaatst!

Beantwoorden

11 januari 2017 om 23:24
fundurobood Gebruiker

@jstranders

Hoe heb je dit klaargespeeld : telefonisch? Via email duurt het bij mij dagen (soms zelfs weken vooraleer ik een antwoord krijg).

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:18
SpeedingWilly Gebruiker

Ik heb 2 setjes (de eikenhouten versie) besteld een klein half jaartje geleden. Ik kan alleen maar beamen dat deze speakers zijn geld zeker waard zijn! Service van Edifier is ook top. Jammer dat nu de zwarte versie beschikbaar is, want ik heb idd liever zwart.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:30
Astore Gebruiker

Half jaartje geleden ook de eikenhouten versie besteld. Nog geen seconde spijt van gehad. Top product voor deze prijs.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:31
zanpaku Gebruiker

kort vraagje,

Heb recent een platenspeler gekocht voor terug de nostalgische toer op te gaan.
Dit is de Pioneer PL-30 ( net te laat bij de hunt dus gewoon moeten aankopen ).
Voor deze optimaal te gebruiken wordt er best een externe versterker aangeraden.
Dus ik vermoed dat bij deze speakers de versterker hiervan kan gebruikt worden, maar moest deze niet voldoen kunnen de speakers op een externe versterker aangesloten worden?

Ben al tijdje aan het kijken voor versterker + speakers te kopen, maar zit al gemakkelijk aan +500€ voor wat deftigs.
En nu met 100€ is dit natuurlijk pak goedkoper..
( kleine ruimte waar speler staat, dus niet echt veel vermogen nodig )

Beantwoorden

11 januari 2017 om 10:15

Hallo zanpaku,

Ik heb met Google gevonden dat deze platenspeler een ingebouwde voorversterker heeft, en is voorzien van stereo RCA (tulp) uitgangen.
Volgens mij kan deze dus direct op de Edifier R1700BT aangesloten worden, maar ik moet bekennen dat ik geen expert ben op het gebied van platenspelers.

Deze luidsprekers kunnen niet worden aangesloten op een externe versterker.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 11:32
zanpaku Gebruiker

er zit inderdaad een ingebouwde voorversterker op, maar je kan wel kiezen voor deze te gebruiken of een extern toestel als versterker te gebruiken. Dus de speakers zouden dit perfect kunnen doen, mar dan is het wat gokken of deze sterk genoeg is om het zelfde geluidskwaliteit te geven als een losstaande versterker.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:33
MisterBloody Gebruiker

Waarom enkel maar levering in nederland?

Andere producten kon ik perfect bestellen in belgië

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:39

Hoi MisterBloody,

Via deze link is hij te leveren in België.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:46
MisterBloody Gebruiker

Via die link krijg ik nog steeds de melding bovenaan dat er enkel levering is in nederland.

Of mag ik die melding negeren?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:54

Hoi MisterBloody,

Dat is vreemd.

Staat er in de URL balk “ibood.com/be/nl/” (zoals hieronder)

Of staat hier “ibood.com/nl/nl/”?

Indien er /nl/nl/ staat, kun je de eerste /nl/ handmatig aanpassen naar /be/. Dit moet het probleem oplossen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:34
peoples81 Gebruiker

Waarom enkel leveren in Nederland??? :-(

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:38

Hoi peoples81,

Je kunt ze via deze link laten leveren in België.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:39
blackvibes Gebruiker

Zit hier al een tijdje op te wachten en benieuwd hoe ie zich verhoudt ten opzichte van een speaker, zoals de JBL voyager (1.0), in mijn geval. Mocht iemand een indicatie kunnen geven, dan ben ik erg dankbaar. Je zou denken “duurder=beter”, dus benieuwd of deze edifier qua kwaliteit het geluid overtreft voor een mindere prijs..

Maar waar ik ook benieuwd naar ben.. Waarom een verzendkosten van €8.95? De doos is niet enorm groot en het gewicht blijft ruim onder de 10kg.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:40

Hoi Blackvibes,

Zie hieronder een stukje uit onze FAQ:

Per enveloppost (kleine, lichte zendingen met een lage waarde en alleen voor Nederland) € 2,95
Pakket zending tot 5.00 kg € 5,95
Pakket zending van 5.00 – 40.00 kg € 8,95
Pakket zendingen boven de 40.00 kg of voor tweemans leveringen €19.95

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:49
mijniemail Gebruiker

Dus het wordt aangetekend verstuurd?

https://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-pakketten/

En dan nog €0,35 ct per bestelling verdienen omdat jullie awesome zijn?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:52

Hoi mijniemail,

De verzendkosten omvat meer dan enkel de “postzegel” van PostNL. Zo moet het pakket door iemand ingepakt worden, de verpakking kost geld, het pakket moet van binnenkomst tot inpakken een logistiekproces door in het distributiecentrum, etc.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 januari 2017 om 10:25
Bert nuhaan Gebruiker

Wat ik zoek is een versterking van mijn tvgeluid, meer als rringleiding. Mijn leeftijd he. Is deze speaker aan te raden voor mij?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 10:41

Hallo Bert,

Deze speakers zijn een enorme verbetering ten opzichte van standaard TV geluid. Meer vermogen, meer bas, maar vooral veel heldere hoge tonen. Zelf heb ik vele Edifier modellen aangesloten gehad op mijn TV, het is echt een heel duidelijk verschil.

Maar let op dat je TV (of decoder) beschikt over een analoge audio uitgang

Beantwoorden

11 januari 2017 om 10:26
eLJay88 Gebruiker

Kan ik d.m.v. een RCA -> AUX verloopje als het ware 3 apparaten gelijktijdig koppelen en met de afstandbediening schakelen tussen de verschillende audiobronnen?

Use-case:
Bluetooth = Direct spotify streamen vanaf smartphone naar deze speakers
RCA->AUX verloopje = via 3,5mm jack aansluiten op TV
AUX = via 3,5mm aansluiten op PC

Beantwoorden

11 januari 2017 om 10:35

Hallo eLJay88,

Niet helemaal zoals jij wenst, je kunt alleen schakelen tussen Bluetooth en RCA/AUX.

Beide analoge aansluitingen, dus RCA en AUX zijn altijd gelijktijdig actief, je zult tussen deze twee moeten schakelen via je geluidsbron.

Overigens heb je geen verloopje nodig, R1700BT wordt geleverd met 2 audiokabels: RCA -> RCA en RCA -> AUX

Beantwoorden

11 januari 2017 om 10:38
klopverduijn Gebruiker

Ja dat kan, maar de speakers pakken wel al het geluid opdat binnenkomt. Dus als je vanaf de PC en de TV tegelijkertijd iets stuurt, hoor je dat door elkaar. Met de afstandsbediening kun je wel switchen tussen Bluetooth en ‘draad’ maar niet tussen de twee bedrade ingangen.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 11:04
HappyZenHeart Gebruiker

Beste iBood,

Stel ik wil deze speakers voor het geven van lezingen in een mid-kleine zaal gebruiken en aansluiten via Bluetooth op een draadloze microphone (die uiteraard ook beschikt over Bluetooth, dan nemen de speakers gewoon het geluid over, toch?

Dit geldt ook bv voor wanneer ik een laptop via bluetooth aansluit en een video afspeel?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 11:48

Hallo HappyZenHeart,

Zolang jouw geluidsbron het Bluetooth profiel A2DP (Avanced Audio Distribution Profile) ondersteunt moet het werken

Beantwoorden

11 januari 2017 om 12:04
HappyZenHeart Gebruiker

Thnx, en besteld!

Beantwoorden

11 januari 2017 om 16:47
rdhoore108 Gebruiker

Ik wil je plezier niet bederven, maar via bluetooth zal er een vertraging zijn van zo’n halve seconde…

Beantwoorden

11 januari 2017 om 11:55
ironjo Gebruiker

Hopla setje is besteld!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.