21 november 2020 om 00:00
iBOOD

Apple Watch SE (GPS) | 44 mm

Apple Watch SE (GPS) | 44 mm

Als het aan ons ligt liever een Apple aan de pols, dan een vinger aan de pols.

Specificaties

Merk: Apple
Type: Watch SE (GPS) | 44 mm
Garantie: 2 jaar

• Gerecycled aluminium behuizing
  • Ideaal voor sporters
  • En natuurlijk al het goede van Apple

Algemeen

• Productnaam: Apple Horloge SE (GPS) 44mm
  • Extra accessoires zijn inbegrepen: 1m magnetische laadkabel
  • Modelfamilie: Apple horloge SE

Compatibiliteit

• Stemassistent Ingebouwd: Siri
  • Werkt met: Siri

Kenmerken

• Ondersteunde mobiele betaalservice: Apple Pay
  • Aanpasbare horlogegezichten
  • Stemgeactiveerde commando's
  • Ingebouwde microfoon
  • Muziekspeler
  • Centrale verwerkingseenheid: S5 SiP met 64-bit dual-core processor

Prestaties

• Waterbestendig
  • Stofbestendig
  • Maximale diepte van de waterweerstand: 50 meter

Activiteit

• SensorenInfo: Versnellingsmeter, Hoogtemeter, Omgevingslichtsensor, Kompas, Gyrosensor, Hartslagsensor
  • Multi-Sport Tracking

Connectiviteit

• Wi-Fi-compatibiliteit: Draadloze B, Draadloze G, Draadloze N
  • Bluetooth 5.0

Vermogen

• Laadinterface(s): Draadloos
  • Type batterij: Lithium-ionen
  • Oplaadbaar

Display

• Klokweergave
  • Type display: LTPO Display, Retina Display
  • Schermresolutie: 368 x 448
  • Kleurendisplay
  • Display met achtergrondverlichting

Materiaal

• Kast materiaal: Aluminium, saffierkristal en keramiek

Dit ontvang je

• Apple Watch SE (GPS) 44 mm
  • USB kabel
21 november 2020 om 00:07
Klaasvaker Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

21 november 2020 om 00:09
Klaasvaker Gebruiker

of ik kijk eerst uit mijn doppen en zie dat het een 44mm model is… shit… sorry.

Beantwoorden

21 november 2020 om 06:17
0kikid0ki Gebruiker

Hoe lang gaat de batterij mee?

Beantwoorden

21 november 2020 om 06:31
paximadia Gebruiker

Je moet rekenen op niet meer dan 24 uur. Bij mij is het nog nooit voorgekomen dat ik het einde van de dag niet gehaald heb. Maar, als je er ook mee wilt slapen (bv voor slaap-analyse), dan kom je bedrogen uit. Ben overigens al jaren een Apple Watch drager en fan, maar de batterijduur is voor mij het enige minpuntje.

Beantwoorden

21 november 2020 om 07:06
cdenauw Gebruiker

Minpuntje? Zeg maar gerust minpunt. Ik gebruik al heel lang allerlei Apple producten, behalve een watch. Wat ben je met een horloge die meer aan een lader hangt dan aan je pols.

Beantwoorden

21 november 2020 om 07:12
Jorrit169 Gebruiker

Ik heb een andere ervaring dan de anderen boven mij. Ik heb nu een apple watch 6 en doe er 3 dagen mee met een batterij lading. ‘s Nachts zet ik hem soort van uit(in spaarstand) en doe hem af. ‘s Ochtends gaat ie weer om en gaat dan weer uit spaarstand. Slaap analyse vind ik niet bijzonder op de watch, vandaar dat ie af gaat. Verder normaal gebruik en gebruik hem ook met sporten.

Beantwoorden

21 november 2020 om 07:41
simon.osx Gebruiker

Het hangt heel erg af van het gebruik. Probeer het niet als telefoonvervanger te gebruiken, want dan red je de dag niet.

Gebruik je het alleen als horloge, dan is meerdere dagen gewoon mogelijk, zeker omdat deze versie zijn scherm dimt.

Als je de watch volledig leeg laat lopen en dan weer volledig op wil laden, dan duurt het laden erg lang met 2,5 uur, maar de laatste procenten kosten daarvan relatief veel.

In de praktijk verandert de watch op je nachtkastje in een reiswekker die oplicht bij aanraken. Dus als je niet vergroeid wilt raken is dat een mooie optie.

Stel dat je elke nacht je slaapritme wilt meten, dan kan je de watch beter op je werkplek of tijdens tv kijken laden of als je even gaat douchen.

Ik ben zelf net over gestapt van een series 2 naar een series 6. Accuduur is nooit een echt issue geweest behalve die ene vakantie dat ik de laadkabel vergeten was.

Hier ook een mooie review en accu vergelijking met de andere modellen:

https://www.tomsguide.com/reviews/apple-watch-se

Beantwoorden

21 november 2020 om 08:09
Sch4bst3r Gebruiker

Ik heb er al 5 jaar 1, van serie 3 tot nu ondertussen de 6. Tijdens douche even aan de lader en hij is al terug vol, 2 dagen is realistisch als je geen gekke dingen doet met de 6, maar gewoon af en toe een half uurtje laat laden, volstaat dit

Beantwoorden

21 november 2020 om 09:55
Intered59 Gebruiker

Heb al een Apple Watch vanaf het begin. Draag mijn Apple Watch ook in bed met AutoSleep. Laad mijn Apple Watch op tijdens het douchen en net voordat ik naar bed ga. Samen een uurtje. Dat is ruim voldoende. Gebruik hem intensief. Ook met Workout. Het is een soort routine geworden. Een iPhone moet je ook dagelijks opladen.

Beantwoorden

21 november 2020 om 13:00
Zplus Gebruiker

Is echt pure onzin wat je hier neer zet. Gebruik hem dag en nacht en uurtje op de lader tijdens de avond onder bak koffie en is weer vol. Gebruik hem 24/7 voor hartslag , Spotify, Hellen enz. s’nachts op de theater stand. Na dag gebruik gewoon 25% over.

Beantwoorden

21 november 2020 om 07:25
JLampie Gebruiker

Mijn serie 3 doet het max 48 uur, en bij intensief app gebruik zo gemiddeld 36 uur. De nieuwe Se heeft betere batterij dus denk dat deze langer mee gaat.

Nooit last van trouwens want laat op in se nacht…..

Beantwoorden

21 november 2020 om 08:16
robjuuuh1987 Gebruiker

Tijdens de hunt heb ik deze SE gescoord en nu een aantal dagen in gebruik. Batterij gaat tot op heden gemiddeld 48 uur mee. Ik mis het always on display, ecg en bloed zuurstofmeter niet. Ik ben tevreden over deze aankoop!

Beantwoorden

21 november 2020 om 08:21
Moderator Niek Moderator

Leuk om te horen dat je aankoop goed bevalt robjuuuh1987! :-)

Beantwoorden

21 november 2020 om 08:18
Thomasolthuis Gebruiker

Ik zie nergens iets staan van een bandje, maar ik neem aan dat het zwarte sportbandje op de afbeelding erbij zit toch?

Beantwoorden

21 november 2020 om 08:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Thomasolthuis,

Je krijgt inderdaad het bandje dat is afgebeeld.

Beantwoorden

21 november 2020 om 08:54
MisterSqueaky Gebruiker

Is dit product kindslavernijvrij geproduceerd ?

Beantwoorden

21 november 2020 om 09:01
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MisterSqueaky,

Klik hier voor meer informatie over de toeleveranciers van Apple.

Beantwoorden

21 november 2020 om 09:05
tamram Gebruiker

Dit staat wss niet in de specificaties. Dan zouden ze dat namelijk bij alle producten moeten melden als dat zo is. Anders kan men denken dat als er niets staat, dat het dan wel door kinderhandjes is gemaakt.

Beantwoorden

21 november 2020 om 09:24
simon.osx Gebruiker

In China mogen kinderen pas vanaf 16 jaar werken. Dat is hoger dan in nederland, waar het al vanaf 15 jaar mag.

Er is wel een incident geweest waarbij minderjarigen bij een onderaannemer te veel uren hebben gemaakt, maar dan kan je de huidige situatie in de zorg in Nederland ook slavernij noemen.

https://observer.com/2017/11/apple-illegally-used-student-labor-in-china-to-fulfill-iphone-x-orders/

Kinderarbeid is in Nederland structureel in de supermarkten. Zodra ze een beetje normaal betaald worden omdat ze meerderjarig zijn, worden ze meestal ontslagen en weer vervangen door goedkopere pubers.

Kortom, laten we niet te hypocriet doen.

Beantwoorden

21 november 2020 om 09:28
Isa1981 Gebruiker

Kan iemand mij uitleggen wat er beter is aan de 6, behalve dat ie hartslag meet met ECG en dat ie zuurstof meet?

Beantwoorden

21 november 2020 om 09:59
Intered59 Gebruiker

Always on scherm op de 6. En snelladen op de 6. Dat eerste is persoonlijk maar ik vind het wel een stuk mooier.

Beantwoorden

21 november 2020 om 10:01
ErwinHeukels Gebruiker

Als je het belangrijk vindt dan is het scherm ‘always on’ ipv alleen maar als je je pols optilt om naar je horloge te kijken

Beantwoorden

21 november 2020 om 09:41
degeyter Gebruiker

Is deze refurbished?

Beantwoorden

21 november 2020 om 09:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen degeyter,

Wanneer het om een refurbished product gaat, dan wordt dit duidelijk bij de deal vermeld.

Beantwoorden

21 november 2020 om 09:43
ievanherwijnen Gebruiker

De 6 heeft, naast wat je noemde, een snellere processor (Apple zegt 20%), U1 chip (voor als airtag beschikbaar komt), een always on display en kan sneller laden.

Beantwoorden

21 november 2020 om 10:55
Misschieneenkoper Gebruiker

Als deze niet bevalt mag je hem retourneren?

Beantwoorden

21 november 2020 om 11:02
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Misschieneenkoper,

Je hebt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen waarbinnen je hem mag retourneren. Houd er wel rekening mee dat de kosten van het retour sturen voor eigen rekening zijn. Voor meer informatie over retourneren klik hier.

Beantwoorden

21 november 2020 om 12:11
Oracle92 Gebruiker

Als je met Paypal betaald (wel even de “ retourkosten vergoeding paypal” activeren) dan kan je de retour kosten bij Paypal terug krijgen :)

Beantwoorden

21 november 2020 om 11:33
thaeyl Gebruiker

Hallo Beste ibood.

Hoe kan ik 2 verschillende kleuren samen bestellen?

Beantwoorden

21 november 2020 om 12:55
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag thaeyl,

Dit doe je door eerst één kleur in je winkelwagen te doen en vervolgens op verder winkelen te klikken. Je kunt dan nog een kleur toevoegen en beide tegelijk bestellen.

Beantwoorden

21 november 2020 om 12:59
thaeyl Gebruiker

Top! Dank je we!

Beantwoorden

21 november 2020 om 17:41
Goodje58 Gebruiker

Ik snap niet welk type dit is ik dacht dat ze 1 t/m 6 hadden en dat zes de nieuwste was maar waar moet ik dan die SE zien?

Beantwoorden

21 november 2020 om 17:55
Woeper71 Gebruiker

Je moet de SE zien als de tegenhanger van de Fitbit Sense. Maar voor een goede uitleg verwijs uit je naar de iculture.nl (zie onderstaande link)

https://www.iculture.nl/apple-watch/vergelijken/apple-watch-series-6-vs-apple-watch-se/

Beantwoorden

22 november 2020 om 12:22
Goodje58 Gebruiker

Super duidelijk, vind het verschil met het prijs verschil behoorlijk. Dus bijna het zelfde voor de halve prijs…

Beantwoorden

12 december 2020 om 16:35
geertb01 Gebruiker

Ik gebruik de IBOOD-app en daar staat deze SE op mijn startpagina. Als ik hem wil bestellen zie ik de kleur space-grey staat (kleur die ik wil) maar als ik hem via de website wil bestellen zie ik alleen de kleuren silver en gold staan. Kunt u mij vertellen welke kleur het nu is?

Alvast bedankt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.