26 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

6x Head Basic Boxershort

6x Head Basic Boxershort

Deze fijne boxers van Head zijn comfortabel en ze staan nog goed ook! Niet om je head, maar wel om je butt.

Specificaties

Merk: Head
Type: Basic boxershorts
Aantal: 6

• Sluitend, comfortabel model
  • Kies uit verschillende kleuren
  • 95% katoen en 5% elastaan

26 oktober 2020 om 07:57
Silvestersheila Gebruiker

Niet zo‘n geweldige ervaring met Head, komen jullie een keer met het merk Mey doe ik mee (tip)

Beantwoorden

26 oktober 2020 om 09:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Silvestersheila,

Jammer om te horen dat je niet zulke goede ervaringen hebt met Head! Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt dat merk ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

26 oktober 2020 om 08:15
DennisJJ Gebruiker

Top kwaliteit, weer een 6pack gekocht!

Beantwoorden

26 oktober 2020 om 10:45
Aukyboy Gebruiker

Ik heb er in mei 2×6 gekocht, ik vind de kwaliteit ook prima.

Beantwoorden

26 oktober 2020 om 08:37
ertanerdem Gebruiker

Prima onderbroeken. Ze vallen echter een beetje klein, dus neem een maatje groter.

Beantwoorden

26 oktober 2020 om 09:12
bvankuik Gebruiker

Dit kan ik beamen. Ik heb spijkerbroek maat 30 tot 32, maar van deze boxers heb ik maat L.

Beantwoorden

26 oktober 2020 om 08:47
gjs Gebruiker

If you want to make a guy happy, give him Head!

Beantwoorden

26 oktober 2020 om 09:38
Tazcom69 Gebruiker
26 oktober 2020 om 18:05
joeriboeri Gebruiker

*knip*

Edited by: Maartje
Wat vervelend! Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug. Om hier on-topic te blijven heb ik je berichtje hier even weggehaald.

Beantwoorden

26 oktober 2020 om 20:25
mononom Gebruiker

Zojuist meerde codes (zowel van jullie e-mail ) als online getracht echter geen één werkte mbt de gratis bezorging. Is dit nog mogelijk of laat ik deze aanbieding aan mij voorbij gaan ..?

Beantwoorden

26 oktober 2020 om 20:39
Moderator Niek Moderator

Goedenavond mononom,

De codes hebben vaak een bepaalde geldigheidsduur, is die nog niet verlopen? Als hij nog niet verlopen is, zou je dan de mail met de code door kunnen sturen naar webcare@ibood.nl? Dan zullen zij dit voor je uitzoeken.

Beantwoorden

26 oktober 2020 om 23:12
mononom Gebruiker

hallo. Ik heb de E-mail zojuist verzonden

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.