Met deze deal haal je twee basic shirts van Ten Cate in huis – altijd goed – en help je Moeder Natuur ook een handje. Lekker bezig!
Merk: Ten Cate
Type: Bamboo T-Shirt | Crew of V-Neck
Aantal: 2 stuks
Laat maar ik zie het al!
In het besteloverzicht wordt altijd de hoofdfoto van de deal getoond, ongeacht de gekozen variant. De gekozen kleur en maat staat er wel bij genoemd. :)
Kleurbeschrijving op foto (Black Iris) komt namelijk niet overeen met met de keuzeoptie (Blue Iris) bij het bestellen. Vandaar de verwarring.
Zijn deze shirts slim-fit of regular-fit? Wel handig om dit er bij te zetten. Ik wil ansoluut geen slim/fit.
slim fit
Dank voor het anwoord!
Hele fijne shirts. Let op; Ze zijn langer dan gewoonlijk
Weer geen XXXL. En geen regular fit.
Dat is de categorie tenten/outdoor, Paco! Deze shirts zitten geweldig!
Heerlijke shirts, deze waren laatst ook op iBood, toen besteld en daarna via een ander kanaal meteen nog een set gekocht!
Ze zijn heel fijn, net wat langer. En fjjn elastisch ook, blijven so far prima ook na een paar keer wassen.
https://tencate1952.com/nl-nl/shop/heren-xl-shirts-bamboe/?product_list_order=price_asc
izelde prijs op originele site ten cate..met verzending is ibood duurder…
Enkel voor de donker blauwe en groene. De witte en zwarte zijn dubbel zo duur want die zijn 20 euro voor maar 1 stuk. Hier krijg er 2 voor…
idd sphinkx..maar voor mensen waarbij het kleur geen rol speelt kan het tellen
wou alleen maar melden dat het geen ibood prijzen zijn die we gewend zijn..
Hi, waarom wijkt de afgebeelde maattabel af van de maattabel op de website van TenCate zelf bij het shirt? Bij TC staat bijv. bij M 48-50 (https://tencate1952.com/nl-nl/shop/30862-ten-cate-basic-heren-v-shirt-wit/), terwijl op jullie maattabel 46-48 staat…
Hoi Patrick,
Onze maattabel passen we aan naar de maattabel op de website van Ten Cate. Het verschil is minimaal, maar die tabel is inderdaad correct.
Hey iBood, zijn de shirts “iris blue” uitverkocht ofniet? Als ik ze bestel (zowel met ronde als v-kraag) in maat XL, krijg ik de zwarte shirtjes op mijn bestellijst te zien.