20 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

2x Ten Cate Bamboo T-Shirt | Round of V-Neck

2x Ten Cate Bamboo T-Shirt

Met deze deal haal je twee basic shirts van Ten Cate in huis – altijd goed – en help je Moeder Natuur ook een handje. Lekker bezig!

Specificaties

Merk: Ten Cate
Type: Bamboo T-Shirt | Crew of V-Neck
Aantal: 2 stuks

• Crew of V-Neck
  • Zeer comfortabel
  • Gemaakt van milieuvriendelijk bamboe

• Materiaal: 95% bamboe, 5% elastaan
20 oktober 2020 om 00:34
Tjuun Gebruiker

Hey iBood, zijn de shirts “iris blue” uitverkocht ofniet? Als ik ze bestel (zowel met ronde als v-kraag) in maat XL, krijg ik de zwarte shirtjes op mijn bestellijst te zien.

Beantwoorden

20 oktober 2020 om 00:36
Tjuun Gebruiker

Laat maar ik zie het al!

Beantwoorden

20 oktober 2020 om 00:38
Moderator Paul Moderator

In het besteloverzicht wordt altijd de hoofdfoto van de deal getoond, ongeacht de gekozen variant. De gekozen kleur en maat staat er wel bij genoemd. :)

Beantwoorden

20 oktober 2020 om 00:41
Tjuun Gebruiker

Kleurbeschrijving op foto (Black Iris) komt namelijk niet overeen met met de keuzeoptie (Blue Iris) bij het bestellen. Vandaar de verwarring.

Beantwoorden

20 oktober 2020 om 04:59
JazzySOB Gebruiker

Zijn deze shirts slim-fit of regular-fit? Wel handig om dit er bij te zetten. Ik wil ansoluut geen slim/fit.

Beantwoorden

20 oktober 2020 om 06:30
karluk Gebruiker

slim fit

Beantwoorden

20 oktober 2020 om 06:57
JazzySOB Gebruiker

Dank voor het anwoord!

Beantwoorden

20 oktober 2020 om 06:33
martijnb70 Gebruiker

Hele fijne shirts. Let op; Ze zijn langer dan gewoonlijk

Beantwoorden

20 oktober 2020 om 07:03
RabanePaco Gebruiker

Weer geen XXXL. En geen regular fit.

Beantwoorden

20 oktober 2020 om 07:17
MWB1578 Gebruiker

Dat is de categorie tenten/outdoor, Paco! Deze shirts zitten geweldig!

Beantwoorden

20 oktober 2020 om 07:50
leonardd Gebruiker

Heerlijke shirts, deze waren laatst ook op iBood, toen besteld en daarna via een ander kanaal meteen nog een set gekocht!

Ze zijn heel fijn, net wat langer. En fjjn elastisch ook, blijven so far prima ook na een paar keer wassen.

Beantwoorden

20 oktober 2020 om 10:24
douchi Gebruiker

https://tencate1952.com/nl-nl/shop/heren-xl-shirts-bamboe/?product_list_order=price_asc

izelde prijs op originele site ten cate..met verzending is ibood duurder…

Beantwoorden

20 oktober 2020 om 11:07
Sphinkx Gebruiker

Enkel voor de donker blauwe en groene. De witte en zwarte zijn dubbel zo duur want die zijn 20 euro voor maar 1 stuk. Hier krijg er 2 voor…

Beantwoorden

20 oktober 2020 om 11:11
douchi Gebruiker

idd sphinkx..maar voor mensen waarbij het kleur geen rol speelt kan het tellen

wou alleen maar melden dat het geen ibood prijzen zijn die we gewend zijn..

Beantwoorden

20 oktober 2020 om 12:02
Patrick-M Gebruiker

Hi, waarom wijkt de afgebeelde maattabel af van de maattabel op de website van TenCate zelf bij het shirt? Bij TC staat bijv. bij M 48-50 (https://tencate1952.com/nl-nl/shop/30862-ten-cate-basic-heren-v-shirt-wit/), terwijl op jullie maattabel 46-48 staat…

Beantwoorden

20 oktober 2020 om 13:19
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Patrick,

Onze maattabel passen we aan naar de maattabel op de website van Ten Cate. Het verschil is minimaal, maar die tabel is inderdaad correct.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.