26 september 2020 om 00:00
iBOOD

Ezviz Indoor Wifi Camera C6TC | 360°

Product expert aanwezig

Ezviz Indoor Wifi Camera C6TC | 360°

In het donker zijn alle katten gewoon prima te zien, want jij hebt een briljante Ezviz indoor camera. 

Specificaties

Merk: Ezviz
Type: Indoor Wifi Camera C6TC
Garantie: 2 jaar

• 360° Full HD zicht
  • Uitstekend nachtzicht
  • Volgt en filmt beweging automatisch

Kenmerken

• Videoresolutie: 1920 x 1080
  • Full HD 1080p
  • Pan Tilt Wi-Fi Camera
  • Panbereik (graden): 340 °
  • Two-way audio
  • Night Vision,
  • Auto Tracking,
  • Privacy Mask,
  • Audio-ondersteuning: Ingebouwde luidspreker en microfoon
  • Kijkhoek: 95 °
  • Verbindingstechnologie: Wi-Fi 2.4Ghz, Met snoer
  • Energieverbruik tijdens gebruik: 6 Watt
  • Opslagmogelijkheden:SD Card (Up to 128Gb) (niet meegeleverd), Cloud, PC

Fysieke kenmerken

• Afmeting: 100 x 100 x 90 mm
  • Gewicht: 220 g

Dit ontvang je

• 1x EZVIZ C6T Camera
  • 1x Basis Bevestigingsmateriaal
  • 1x Stroomadapter
  • 1x Handleiding

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag - Stel je vragen in het Engels op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Ezviz Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

26 september 2020 om 00:07
Lord_Sony Gebruiker

Denk dat ik van deze er ondertussen al een stuk of 8 heb.

Heel tevreden van!

Beantwoorden

26 september 2020 om 10:07
Official Product Expert Ezviz Expert Official Product Expert

Hallo, bedankt voor het delen van uw ervaring met andere gebruikers

Beantwoorden

26 september 2020 om 00:07
PeacekeeperNL Gebruiker

Omdat ik iedere keer iBood’ers help met hun Ezviz te connecten met hun NAS wil ik graag weer onderstaande delen, waar velen bij gebaat kunnen zijn.

Officieel ondersteunt Ezviz geen storage op NAS, maar onofficieel kun je het wel werkend krijgen. Zelf heb ik een C3W, maar ben er inmiddels achter dat onderstaande voor vele, zo niet alle Ezviz camera’s werkt. Ga er echter niet blindelings vanuit dat onderstaande dus ook werkt voor deze camera, al acht ik de kans groot dat het wel zo is.

Mochten er aanvullende vragen zijn, stuur me gerust een pbtje via Tweakers (zelfde gebruikersnaam). Zoals al inmiddels honderden andere iBood’ers al hebben kunnen ervaren, beantwoord ik ze eigenlijk altijd ;)

Het bericht met de benodigde info:

Onderstaand is in het geval van surveillance station van Synology, maar is ongetwijfeld ook met andere NAS’en zo in te stellen, zij het met andere namen.Je moet dus een RTSP verbinding opzetten met de camera.Name heb ik in mijn geval EZVIZ gedaan, omdat ik maar 1 camera heb (momenteel niet actief meer overigens, maar dat is for the time being tot de camera zijn nieuwe huisje krijgt)Brand [User Define]Type: Streaming – RTSPPath: rtsp://admin:(wachtwoord)@192.123.123.123:554/videoWachtwoord is in deze het wachtwoord welke achter op je camera staat. Let op, zodra je deze wijzigt (wat wordt verzocht zodra je de eerste keer inlogt), moet je het gewijzigde wachtwoord hier ingeven.Poort 554 voor de rtsp stream, /video voor de daadwerkelijke stream.Video format H.264Audio format same with camera settingStream profile heb ik overal Stream 1 ingesteld staan, welke vervolgens weer overal ’same with camera setting’ is.Onder advanced heb ik bij RTSP&RTP setting:Transport protocol autoKeep-alive method OPTIONS (DefaultStreaming information source RTSPHierin neemt ie qua resolutie 1920×1080 op. FPS weet ik even niet, volgens mij 10 of 30.Omdat ik de camera al wat langer niet meer verbonden heb, heb ik ook geen beeldmateriaal meer (heb 28 dagen bewaartijd ingesteld staan).Ik had volcontinu opname draaien op de NAS. Audio komt er ook mooi bij mee. Op de camera zelf met een SD-kaartje de momentopnames zelf. Deze worden dus ‘versleuteld’ opgeslagen. Nog niet getest maar naar het schijnt kan je met een VLC of MediaPlayer Classic zonder problemen de beelden alsnog afspelen. Zelf nooit getest.

Beantwoorden

26 september 2020 om 00:16
Lord_Sony Gebruiker

Afspelen in VLC: https://ibb.co/vz4QJDB

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 09:50
Hans.Schreurs Gebruiker

De link werkt niet !?

Beantwoorden

5 oktober 2020 om 10:46
Hans.Schreurs Gebruiker

@Lord_Sony

kun je de info nogmaals posten?

Beantwoorden

5 oktober 2020 om 23:46
Hans.Schreurs Gebruiker

Voor de geïnteresseerden; dit is de URL string voor VLC

rtsp://admin:“activation code”@“IP adres”:554/H.264

Beantwoorden

26 september 2020 om 00:08
nemelex Gebruiker

Iemand ervaring met deze?

@ezviz expert Can this one be used with ‘Vault Live (X5C-4)’. I ordered this one too with 4 Husky Air Camera’s. Can I couple this camera to the x5c4?

Beantwoorden

26 september 2020 om 00:10
Lord_Sony Gebruiker

Je hebt een vault die 4 camera’s aan kan, en een vault die er 8 aan kan.

Ik denk dat je X5C-4 er slechts 4 aan kan.

Beantwoorden

26 september 2020 om 00:12
Lord_Sony Gebruiker

correctie, https://www.ezvizlife.com/product/x5c-eznvr/292 hier spreken ze toch van 8 camera’s

Beantwoorden

26 september 2020 om 00:14
Lord_Sony Gebruiker

nvm de -4 of -8 slaan op het aantal kanalen, dus de -4 zal er toch maar 4 aankunnen.

Beantwoorden

26 september 2020 om 17:29
nemelex Gebruiker

Ik vroeg me gewoon af of ikndeze er ook kon op aansluiten. En bvb 1 van die andere vier apart aan sluit rechtstreeks op ‘het internet.

Maar ik vermoed dat het wel zou lukken dus.

Beantwoorden

26 september 2020 om 00:13
ikke_zelf Gebruiker

Maar kan hij connecten met een x5c ipv een husky?

Heb ook de db1 gekocht maar deze krijg ik met geen mogelijkheid aan de x5c (substream error message).

Iemand die het we gelukt is?

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:09

Hallo, bedankt voor je bericht. Ja, u kunt deze camera aansluiten op uw NVR x5c als u een van uw Husky Airs loskoppelt. Zoals u ondervindt, is het niet mogelijk om de Doorbell DB1 met X5C te verbinden.

Beantwoorden

26 september 2020 om 00:30
V3g3ta Gebruiker

Google assistent en tonen op de Nest Hub werkt dat?

Beantwoorden

26 september 2020 om 07:35
Fotoderoodt Gebruiker

Geen probleem via google hub

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:11

Hallo, bedankt voor je bericht. Ja, de camera is compatibel met Google Assistant en Google Nest Hub.

Beantwoorden

26 september 2020 om 01:31
foxathome Gebruiker

Graag meer info over opnemen in cloud.

OneDrive? Google Drive?

Beantwoorden

26 september 2020 om 02:44
sigpro Gebruiker

Je kan opnemen in cloud via Ezviz, dan moet je wel betalen elke maand/jaar. Ik heb de Ezviz NVR gekocht voor €70 en een SSD geïnstalleerd. Ben je uiteindelijk goedkoper uit.

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:24

Hallo bedankt voor je bericht. Zoals de andere gebruiker @Sigpro uitlegde, kun je de EZVIZ-cloudservice gebruiken voor de opname en daarvoor zijn er maandelijkse kosten. Je kunt het 7 dagen gratis proberen en daarna een abonnement nemen. Of u kunt de Micro SD-kaart gebruiken voor de opnames. De camera heeft een micro SD-kaartsleuf die maximaal 256 GB kan ondersteunen. Daarnaast kunt u EZVIZ NVR gebruiken.

Beantwoorden

26 september 2020 om 14:18
foxathome Gebruiker

De mensen die geen abonnement willen, maar wel in de cloud willen kunnen opnemen kopen jullie producten niet. Waarom niet gewoon die mogelijkheid bieden, kan men zelf bepalen waar ze in de cloud opnemen…
Aan al deze mensen verkoop je dan iig wel jullie producten, lijkt mij altijd nog beter dan niets verkopen aan de mensen die geen abonnement willen toch?

Beantwoorden

26 september 2020 om 02:19
sigpro Gebruiker

Mooie prijs, laatst 2 gekocht voor €75 per stuk. Aangesloten op een Ezviz NVR, simple en makkelijk in gebruik. iBOOd 1 tip, als je recording opslaat op een NVR dan is je max resolutie FHD als je een SD card gebruikt dan is je max resolutie UHD. UHD is toch net iets scherper vooral in de nacht.

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:12
wbree Gebruiker

Ik vroeg me af of Standaard, Hi-def en UltraHD iets zegt over de resolutie of de verbindingsbreedte/snelheid. Ik las dat namelijk ergens.

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:26

Hallo bedankt voor je bericht. Ja dat is correct.

Beantwoorden

26 september 2020 om 12:22
wbree Gebruiker

Wat is precies correct. Is de resolutie UHD mogelijk op SD kaart of gaat het over bandbreedte van de verbinding?

Beantwoorden

26 september 2020 om 19:53
sigpro Gebruiker

Gelijk op SD kaart.

Beantwoorden

26 september 2020 om 06:35
vincent18051975 Gebruiker

Weet iemand hoeveel camera’s je in de app kunt zien, of is dit onbeperkt uit te breiden? Ik heb inmiddels 4 camera’s maar wil nog uitbreiden met 2 camera’s.

Beantwoorden

26 september 2020 om 07:36
Fotoderoodt Gebruiker

Ik heb er 10 op zitten, is wel scrollen

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:28

Hallo bedankt voor je bericht. U heeft een onbeperkt aantal camera’s en apparaten toegevoegd aan uw EZVIZ-app.

Voor de liveweergave kunt u 4 camera’s selecteren om tegelijkertijd te bekijken.

Beantwoorden

26 september 2020 om 07:03
dotternetta Gebruiker

Onvif? Http access? Ftp? Of moet alles via een app?

Beantwoorden

26 september 2020 om 08:35
wbree Gebruiker

Geen Onvif. Lees even een paar opmerkingen terug waar beschreven staat hoe je de camera kan bereiken buiten de app om.

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:29

Hallo, bedankt voor je bericht. Nee, de camera is niet ONVIF.

Beantwoorden

26 september 2020 om 07:47
Vandal Gebruiker

Als dit ding even goed werkt als hun wireless video deurbel DP1, dan heb je een nutteloos gadget gekocht. Ik vertrouw ezviz niet meer. Support is onbestaand.

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:14
LoveMeBack Gebruiker

Vertel? DP1 staat op mijn boodschappen lijstje.

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:33

Hallo bedankt voor uw bericht en het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met EZVIZ DP1. Als je er een probleem mee ondervindt, raad ik je aan een e-mail te sturen naar support@ezvizlife.com. We zullen ervoor zorgen dat u de ondersteuning zo snel mogelijk ontvangt.

Beantwoorden

26 september 2020 om 08:07
wberkel Gebruiker

Verbindingstechnologie: Wi-Fi 2.4Ghz, Met snoer

Kan ik hier ook een netwerkkabel in steken?

Beantwoorden

26 september 2020 om 08:33
wbree Gebruiker

Ja, dat kan.

Beantwoorden

26 september 2020 om 08:35
JeroenBr Gebruiker

Specificaties

Garantie: 2 jaar
Videoresolutie: 1920 x 1080
Audio-ondersteuning: Ingebouwde luidspreker en microfoon
Kijkhoek: 95 °
Verbindingstechnologie: Draadloos, Met snoer

Gewicht: 220 g
Energieverbruik tijdens gebruik: 6 Watt
Opslagmogelijkheden: SD kaart, Cloud, PC
Panbereik (graden): 340 °
Afmeting: 100 x 100 x 90 mm

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:35

Hallo bedankt voor je bericht. Ja, je kunt hem met een netwerkkabel aansluiten, de camera heeft een ethernetpoort.

Beantwoorden

26 september 2020 om 08:10
User Gebruiker

Ik gebruik er sinds kort 2 als babyfoon i.c.m. een ipad.. Heb wel het probleem dat het beeld regelmatig stopt en ik weer op play moet drukken. Ligt dat aan  de wifi verbinding?

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:37

Hallo bedankt voor je bericht. na hoeveel minuten stopt het beeld? Als het na 5 minuten is, is dit normaal omdat de app na 5 minuten in de slaapstand gaat. Als het minder dan 5 minuten duurt, kan dit komen door een wifi-verbinding.

Beantwoorden

26 september 2020 om 11:27
Lord_Sony Gebruiker

ik gebruik er ook als babyfoon icm met een ipad.

Wat je beschrijf herken ik, heb ik ook een paar keer voorgehad, maar heb ik nu niet meer.

Ik laat de app gewoon open staan en nu blijft hij na 5 min ook doorspelen zonder dat ik iets moet doen.

Beantwoorden

26 september 2020 om 08:37
leon_juliette Gebruiker

Kan die ook Fast Roaming aan, alvast bedankt..

Beantwoorden

26 september 2020 om 08:48
Krentenbol_met_kaas Gebruiker

Heeft de camera ok beschikking over POE?

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:08
wbree Gebruiker
26 september 2020 om 09:15
OnnoJ Gebruiker

Nee, maar dat kun je, indien het een deal-breaker is, wel oplossen met losse PoE adapters.

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:40

Hallo bedankt voor je bericht. Helaas is het dat niet.

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:26
njv1963 Gebruiker

Heb zelf deze camera bij de vorige ronde gekocht. Betrof toen de witte versie. Het product op zich is het waard om aan te schaffen. Maar bij uitbreiden heeft het beperkingen.

Situatie:

De C6TC RF staat van binnenuit op de voordeur en voorzijde van het huis. Magneet contact op de voor deur. Als het magneetcontact een signaal geeft wordt er een opname opgeslagen van de C6TC en krijg je een bericht in de app en een notificatie op je mobiel.

Ik heb een 2e magneetcontact aangeschaft want ik heb een husky in de tuin hangen. Waar ik achter kwam is dat je de 2e deurcontact wel kan koppelen met de C6TC en een afzonderlijke naam (tuindeur) kan geven. Maar ik kan dan niet instellen dat zodra het tuindeur contact een signaal geeft, er een camera opname van de tuin (husky) wordt opgenomen. Bij het bericht zit dus een opname van de voordeur :-(. Daarnaast staat de naam van het bericht afkomstig van de tuindeur wel in de notificatie maar in het overzicht met berichten in de app is er niet te zien van welke deursensors een bericht afkomstig is.

Contact gehad met EZVIZ. Gaven eerst aan met een schermprint dat ik het bij instellingen kon instellen. Later gaven ze aan dat ik een ander product, de alarmhub A1 moet aanschaffen.

Zit nu dus eigenlijk met een configuratie met meerdere producten van EZVIZ die niet doen wat ik er van verwachte. En EZVIZ geeft alleen maar aan nog een product te moeten aanschaffen. Zou fijner zijn als ze de alarmhub software in deze camera updaten, want je hebt immers met deze camera al een alarmhub.

Hello,

First you need to purchase alarm hub(a1), you need to link t2 to a1, then you will see the intelligent linkage~
You can check a1 in our website.
https://www.ezvizlife.com/product/a1-internet-alarm-hub/287

Best Regards,
Paul
EZVIZ Tech Team

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:51

Hallo bedankt voor het delen van uw ervaring met andere gebruikers. Ja, het bericht dat u van ons ondersteuningsteam heeft ontvangen, kan kloppen. Omdat u wilt dat uw Husky-camera de sensor van de tuindeur opneemt?

Beantwoorden

26 september 2020 om 11:19
njv1963 Gebruiker

Ja klopt. Wilde instellen dat de 2e deursensor die ik afzonderlijk heb aangeschaft werd gekoppeld aan de husky van de tuin. Nu is hij gekoppeld aan de CT6 en dat wil ik dus niet. En naam van de sensor in de berichten lijst zou ook beter zijn. Weet je tenminste welke deursensor is afgegaan.

Beantwoorden

26 september 2020 om 11:37

Hallo, ja ik begrijp het. De oplossing die ons ondersteuningsteam heeft geboden, is correct omdat de camera (C6T RF) een ingebouwde alarmhub heeft en welke alaram-sensor je ook toevoegt, deze wordt aan deze camera toegevoegd. en als je een aparte alarmhub (A1) toevoegt, dan kun je ook andere sensoren aan husky koppelen.

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:32
Glenn De Vriendt Gebruiker

Wat is het data- en stroomverbruik?

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:35

Kan de camera ook aan het plafond gehangen worden (beugel)?

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:53

Hallo, bedankt voor je bericht. het stroomverbruik is 8W. Ja, in de verpakking zit een beugel waarmee u de camera aan het plafond kunt hangen.

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:37
J0rdyy Gebruiker

Hey dit is helemaal nieuw voor mij. Wat heb ik juist nodig als ik er 1of2 aanschaf? En hoelang is deze snoer om aan te suiten? Werkt deze enkel met kabel of ook WiFi? En kan je deze ook op hangen? Of iets anders dat ik moet weten? Mvg

Beantwoorden

26 september 2020 om 10:00

Hallo bedankt voor je bericht. Ik probeer u alle nodige informatie uit te leggen en te geven.

De camera is een wifi-camera, dit betekent dat je een internetverbinding nodig hebt om de camera te verbinden. De installatie is heel eenvoudig. Je hoeft alleen de EZVIZ-app te downloaden, de QR-code achter in de camera te scannen en dan begint de camera te werken. Ja, u kunt de camera indien nodig aan het plafond hangen. De plafondbeugel wordt in de doos geleverd. De camera heeft elektriciteit nodig en wordt daarom geleverd met een stroomadapter. Ik stel voor dat je dit voor meer informatie leest:

https://www.dropbox.com/s/thwzryckwqywinc/DATASHEET_C6T_NL.pdf?dl=0

Beantwoorden

26 september 2020 om 09:50
growler Gebruiker

Goeiemorgen.

Ik ben een stevige leek op dit gebied, totnogtoe steeds dergelijke zaken laten liggen omdat er steeds netwerkinstellingen werden vereist die boven mijn petje waren.

Vraag : is deze eenvoudig te installeren? Gewoon aansluiten op WiFi, app installeren en go? En moet er opgenomen worden of kan er gewoon live gekeken worden wanneer nodig? Dank.

Beantwoorden

26 september 2020 om 10:04

Hallo, bedankt voor je bericht. Ja, de camera is een wifi-camera. je kunt het heel eenvoudig installeren (plug and play). Download de app en scan vervolgens de QR-code en dan is de camera klaar voor gebruik. Ik stel voor om voor meer informatie het volgende te lezen:

https://www.dropbox.com/s/thwzryckwqywinc/DATASHEET_C6T_NL.pdf?dl=0

Beantwoorden

26 september 2020 om 10:19
katlover Gebruiker

Hallo,

Ik zou graag willen weten of ik de camera gewoon kan plaatsen is voor mijn katten op te volgen wat ze in de nacht allemaal uitspoken

kan ik het dan gemakkelijk terug zien de volgende dag ?

Beantwoorden

26 september 2020 om 10:28

Hallo, bedankt voor je bericht. Ja, deze camera kan ook worden gebruikt voor het bewaken van huisdieren. Je ziet de opname een dag erna. Om de opname te doen, moet u een Micro SD-kaart of EZVIZ-cloudopslag gebruiken.

Beantwoorden

26 september 2020 om 10:51
katlover Gebruiker

Hallo,

Wat is de beste kaart die ik dan moet kopen qua geheugen ? neemt hij dan enkel bij beweging op of hoe werkt het ? en op welk toestel kan ik dan de opnames terug bekijken met mijn Micro SD kaart ?

Beantwoorden

26 september 2020 om 11:00

Hallo, elk merk van micro SD-kaarten dat al op de markt is, kan geschikt zijn. Let alleen op de capaciteit van de kaart. De camera ondersteunt maximaal 256 GB. Ja, het registreert wanneer er beweging / beweging is. U kunt ook een liveweergave hebben.

je kunt alle opnames zien in de EZVIZ-app. En ook mogelijk om ze op uw smartphone op te slaan.

Beantwoorden

26 september 2020 om 10:54
Scooby_Doo Gebruiker

Is deze te koppelen aan een Hikvision nvr?

Beantwoorden

26 september 2020 om 11:01

Hallo, dat is helaas niet mogelijk. U kunt de camera alleen aansluiten op EZVIZ NVR.

Beantwoorden

26 september 2020 om 11:01
Kevlar013 Gebruiker

Ik heb de vorige keer de C6T RF gekocht toen deze op iBood langskwam en ik ben er erg tevreden over. Ik vond het jammer dat ik er toen geen 2 had besteld, dus deze C6TC laat ik nu zeker ook niet aan mijn neus voorbij gaan! De integratie met Home Assistant was een beetje moeilijk om aan de praat te krijgen, maar is uiteindelijk gelukt. Zijn er plannen bij Ezviz om dit ook officieel te gaan ondersteunen ovv een HA plugin?

Beantwoorden

26 september 2020 om 11:08

Hallo, bedankt voor uw bericht en het delen van uw ervaring met gebruikers. Op dit moment hebben we geen plan voor HA-plug-ins.

Beantwoorden

26 september 2020 om 11:52
Krentenbol_met_kaas Gebruiker

Wat heb je uiteindelijk aan functionaliteiten beschikbaar kunnen krijgen via HA? Alleen doorgifte van stream of ook motion etc?

Beantwoorden

26 september 2020 om 11:07
dikke_jaap Gebruiker

ik ben een totale leek. toch lijkt het dit een grappige gadget. met dit soort camera’s kan ik dus in en om ons huis beelden opnemen, die ik dan kan opslaan of bekijken op m’n smartphone.

Vraag 1: gaat dat niet vervelen na verloop van tijd, beelden via een camera van je huis bekijken? 50 euries is toch ook bijna 5 maanden Netflix, met meer keus dan alleen beelden van m’n eigen huis bekijken.

ik zag één praktische toepassing: iemand die de camera’s gebruikt als babyphone.

hardop denkend over andere superleuke toepassingen: half op tuin van de buren richten en hen ongemerkt beloeren; of ik zou niks kunnen zeggen tegen vriendin en kinderen, en ze dan ongemerkt bespieden, en dan in excel bijhouden hoe vaak de kinderen ongevraagd een koekje uit de koektrommel nemen! kunnen ze alvast wennen aan een dergelijke situatie als ze een keer op vakantie/reis gaan naar China.

Vraag 2: wat kan je er nog meer mee, dan gebruik als babyphone of koekeloeren in je eigen huis?

roemeense inbrekersbendes laten zich natuurlijk niet afschrikken door zo’n camera. die zwaaien nog even als ze met m’n laptop weer naar buiten lopen. of moet ik ’s nachts vanaf m’n vakantiebestemming terug naar huis racen om daar criminelen te lijf te gaan?

ik denk er nog even over na

Beantwoorden

26 september 2020 om 12:22
Appie70 Gebruiker

Ik zit er ook aan te denken om wat geld te laten rollen voor deze gadget, maar laten we eens verder denken.

Dus ik wil hem in de schuur ophangen nu wordt er ingebroken door Frits hij steelt € 1000,- euro aan gereedschap en een elektrische fiets. Hij verkoopt dat natuurlijk rasend snel voor een prikkie zodat hij zijn schot kan krijgen. Jij bent nu in minuur maar wacht hij staat op film der is hoop. Er mee naar de politie in de hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen, nu heb je massel en staat Frits bekend in hun systeem Frits wordt in de kraag gepakt en mag thuis op zijn veroordeling gaan zitten wachten. Nu komt hij voor de rechter die Frits al voor de zoveelste keer voor zich heeft staan en veroordeelt hem voor 3 maanden gevangenis en het betalen van een boete. Jouw inboedel verzekering heeft even zitten rekenen en komt dan met het schamele bedrag van € 150,- aan compensatie wegens afschrijving op ouderdom. Frits krijgt 3 maand gratis kost en inwoning op jouw/onze kosten het geld wat je kwijt bent geraakt door Frits zal hij nooit kunnen terugbetalen-kale kip. en je betaalt dus extra voor een camera. en je verzekeringspremie gaat omhoog omdat we gaan claimen. PS Frits is een fictieve naam had ook Jan, Harry of Klaas kunnen zijn.

Ik denk er ook nog even over na, nu snel mijn gras nog even maaien nu Frits nog niet is geweest.

Beantwoorden

26 september 2020 om 11:20

Ik zie dat je aan Google Home apparaten van Ezviz kap koppelen. Gaat dit ook met deze camera’s? Kan je daar wat meer info over geven?

Beantwoorden

26 september 2020 om 11:41

Hallo, bedankt voor je bericht, ja het is mogelijk, je kunt deze camera koppelen aan Google assistant en google nest hub. Als je deze camera bijvoorbeeld als babycamera gebruikt, kun je Google nest hub vragen om je babykamer te laten zien. Dit is slechts een voorbeeld.

Beantwoorden

26 september 2020 om 11:41
jxxx7 Gebruiker

Zit hier een accu in ?

Beantwoorden

26 september 2020 om 11:58

Hallo, bedankt voor het bericht. Nee, dit is geen camera op batterijen. Het heeft elektriciteit nodig.

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 09:49
Hans.Schreurs Gebruiker

Je kunt een USB powerbank aansluiten..

Beantwoorden

26 september 2020 om 13:08
hanveldhuis Gebruiker

Ik heb 3 x Ezviz C3A camera’s incl basisstation. Kan deze hier ook op aangesloten worden?

Beantwoorden

26 september 2020 om 13:41

Hallo bedankt voor je bericht. Ja, je verbindt deze camera met dezelfde app en hebt liveweergave van je C3A’s en deze camera. Deze camera hoeft niet op het basisstation te worden aangesloten want dat is niet nodig.

Beantwoorden

26 september 2020 om 13:29
Partick Gebruiker

Ik vind dit zeker een interessante optie als “babyphone” ter vervanging van de app die ik nu gebruik! Maar vraag me dan ook echt af of de juiste functionaliteiten dan ook worden ondersteund middels deze camera, dan doel ik op;

- live notificatie krijgen als er beweging is en/of geluid terwijl ik de app niet actief heb open staan (kind wakker, spoken, huilen)

- notificaties ook eenvoudig weer uitschakelen als bijv de kinderen niet op bed liggen maar ik of mijn vrouw de kamer inlopen voor was, opruimen etc.

Beantwoorden

26 september 2020 om 13:45

Hallo, bedankt voor je bericht. Ja, deze camera kan zeker als babyfoon worden gebruikt.

1. De camera heeft een bewegingssensor, wat betekent dat je bij beweging een app-melding kunt krijgen. Over geluid, nee, het heeft geen geluidssensor of geluidslokalisatie. Het heeft echter twee wau-audio waarmee u kunt praten en luisteren.

2. Ja, u kunt de alarmmelding eenvoudig inschakelen wanneer deze niet nodig is. Dat kan in de EZVIZ-app.

Beantwoorden

26 september 2020 om 13:50
Partick Gebruiker

Oké, ik ga hier nog even over nadenken. Product ziet er mooi uit en veel positieve reacties hier. Het gebrek aan geluidsdetectie zie ik veel bij soortgelijke camera’s en maakt het in mijn ogen net geen 100% babyphone. Daar mee wil ik zeggen dat ook al ligt een kind stil; betekend niet dat ze “stil zijn”.

Hebben jullie een soortgelijk device die dat wel heeft? Het liefst heb ik de app gewoon op de achtergrond open en krijg ik een push notificatie als er geluid en of beweging is namelijk dan zuigt ie mijn batterij niet leeg als ik een biertje aan t drinken ben bij de buren

Beantwoorden

26 september 2020 om 13:55

Hallo, ja, we hebben één camera met geluidslokalisatie. U kunt EZVIZ C6B opzoeken.

Beantwoorden

26 september 2020 om 14:12
lumat Gebruiker

Hallo,

is er een internetverbinding nodig om deze camera te bedienen/bekijken?

Ik heb liever niet dat zo’n camera rechtstreeks aan het internet gekoppeld is.

Dus ik zou opteren voor een afgeschermd (draadloos) privé netwerk, wat geen rechstreekse internettoegang heeft. Als ik mijn smartphone dan aan dat apart netwerk koppel, kan ik dan deze camera bedienen en de beelden bekijken?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Luc

Beantwoorden

26 september 2020 om 14:19

Hallo, bedankt voor je bericht. Ja, u heeft een internetverbinding nodig om deze camera te bedienen. We zijn niet bekend met de privénetwerkoplossing omdat we niet eerder zo’n geval hadden.

Beantwoorden

26 september 2020 om 14:18
Egok80 Gebruiker

Hallo,

Ik zou deze camera buiten willen gebruiken:

Is de camera spatwaterdicht voor eventueel onder een dakgoot te monteren?

Kan ik een selectie op het beeld aanduiden waarop hij moet reageren op beweging? Anders heeft hij teveel invloed van de straat.

Als hij een beweging gevolgd heeft, gaat de camera terug naar zijn begin stand?

Mvg.

Beantwoorden

26 september 2020 om 14:25

Hallo, bedankt voor je bericht. We raden aan om de camera binnenshuis te gebruiken, omdat hij niet spatwaterdicht is, maar als je zeker weet dat er geen spatten ed zullen zijn, kun je hem buiten gebruiken onder een goot.

Ja, u kunt het detectiegebied selecteren. Maar als u een nauwkeurig detectiegebied wilt hebben, raad ik aan om naar EZVIZ C3X te kijken, een oplossing voor buiten met veel mogelijkheden om het detectiegebied te selecteren.

Beantwoorden

26 september 2020 om 15:48
Henriette Kist Gebruiker

Werkt dit in combinatie met een abonnement?

Beantwoorden

26 september 2020 om 17:40

Hallo, als u de cloudopslag wilt gebruiken, moet u zich hiervoor abonneren, anders nee, het abonnement is niet nodig.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.