14 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Dymo MobileLabeler

Dymo MobileLabeler

Hee, als Rivièra Maison op elk ding de naam zet, dan kan jij dat ook. 

Specificaties

Merk: Dymo
Type: MobileLabeler
Garantie: 2 jaar

(i) Dit product heeft een US plug, een verloopstekker wordt meegeleverd.

• Overal mee te nemen
  • Gebruiksvriendelijke gratis app
  • Met spellingscontrole en spraak naar tekst

Kenmerken

• Werkt ook met Mac en/of Windows
  • De DYMO Connect Mobile app is compatible met iOS vanaf versie 10.4 of hoger, en Android vanaf Android 4.4 of hoger
  • Meteen aan de slag? De QuickStart guide vind je hier, en de handleiding vind je hier
  • Afmetingen: (BHD) 55,4 mm x 147,2 mm x 146 mm (2,18 in x 5,8 in x 5,75 in)
  • Gewicht (zonder batterij): 494 gram (17,4 ounce)
  • Maximale afdrukbreedte: 19 mm (3/4 in)
  • Maximale labelbreedte: 24 mm (1 in)
  • Labeltype: DYMO D1-labelcassettes
  • Batterij: LiPolymer 7,4 V 1500 mA/h 11,1 W/h
  • Voedingsadapter: 9 volt DC, 4 ampère
  • Afdrukmethode: Thermische overdracht
  • Afdrukresolutie: 300 dpi
  • USB: USB 2.0  Maximale snelheid
  • Bluetooth-versie: BR/EDR V2.1 of later
  • Bluetooth-bereik: ≤ 10 meter (32 voet)
  • Keurmerken: FCC, IC, TUV CB, RCM, R-NZ, RoHS, REACH

Dit ontvang je

• MobileLabeler
  • D1 starter label cassette (1” x 10’ black on white)
  • USB cable
  • Rechargeable lithium ion battery
  • AC adapter
  • Quick Start Guide
14 juli 2020 om 07:08
j.rijke Gebruiker

Goedemorgen

Vwb de meegeleverde cassette

Zijn de labels die eruit komen zelfklevend. Zijn het stickers

Beantwoorden

14 juli 2020 om 07:15
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen j.rijke,

Ja, het zijn stickers

Beantwoorden

14 juli 2020 om 07:58
hans20341 Gebruiker

En waar kan je die labels bij bestellen

Beantwoorden

14 juli 2020 om 08:22
Richarddekker65 Gebruiker

Bij zat webwinkels of kantoorboekhandel. Bijv. 123inkt.nl

Beantwoorden

14 juli 2020 om 09:03
loquitos Gebruiker

Klopt.. bij elk gerenommeerde kantoorboekhandel, ebay en zelfs “huismerk” labels via ome Ali Express of andere toko’s die kantoor spullen verkopen.

Tig verschillende kleuren combinaties beschikbaar en breedtes van 6mm tot 24mm.

Mooiste is (als je elektro hobbyist bent) dat er zelfs een cartridge is met Krimpkous.
Zoek dan op: dymo D1 Krimpkous / dymo D1 Heatshrink /  dymo d1 schrumpfschlauch
Alhoewel die eigenlijk voor de grote industriële broer (Rhino) bedoelt is, is het ook D1 tape cartridge.
(zelf eigenlijk nooit geprobeerd. Heb wel de Rhino 5200 in huis.)

Beantwoorden

14 juli 2020 om 08:40
salsero Gebruiker

Ik heb deze printer ook als vervanger voor de PNP versie omdat deze veel bredere D1 cassettes aankan.

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 08:44
stonekirby Gebruiker

Ik zie hem anders voor €96,50 daaro staan hoor…

Beantwoorden

14 juli 2020 om 08:47
salsero Gebruiker

Oh, hij is duurder geworden bij 123inkt.nl  Goeie deal!

Beantwoorden

14 juli 2020 om 08:48
stonekirby Gebruiker

Idd, volgens mij is dit wel een alright deal :)

Beantwoorden

14 juli 2020 om 09:04
loquitos Gebruiker

Bij 123 inkt is nieuwere versie met Bluetooth. Deze heeft geen Bluetooth toch ?

Beantwoorden

14 juli 2020 om 10:24
pellepatat Gebruiker

Op de doos staat toch dat het Bluetooth verbinding is ( zie foto’s ) dus ga ik er vanuit dat het met een Bluetooth verbinding werkt

Beantwoorden

14 juli 2020 om 08:52
ixupie Gebruiker

Mooi dat de maximale maat van de labels erbij staat, maar is de minimale label maat ook bekend?

Beantwoorden

14 juli 2020 om 09:06
loquitos Gebruiker

Yes. de smalste D1 die je kan gebruiken (en ook bestaat) is 6 mm
Vanaf tape breedte 9mm kan je 2 regels tekst gebruiken. De 6mm kan dat dus niet en zie persoonlijk ook het voordeel niet van een 6mm tape.

Als je echt small moet hebben zou ik de 9mm gebruiken met 2 regels en dan de tape over de lengte knippen.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 09:55
ixupie Gebruiker

Dank voor je reactie.

Ik neem er een! ????

Beantwoorden

14 juli 2020 om 09:21
Corvo Gebruiker

Zijn er ook voor deze Dymo cassette’s / labels verkrijgbaar die te gebruiken zijn in kleren? (dus die moeten worden ‘ingestreken’)

Beantwoorden

14 juli 2020 om 09:27
loquitos Gebruiker

Nope.  Zogenaamde heat transfer tape bestaat er niet voor.

Je zal dan moeten overstappen op andere manieren. Denk b.v. aan een snijplotter (mag zeker geen namen noemen) die overweg kan met zogenaamde flex- / flockfolie.
https://silhouetteshop.wordpress.com/2016/02/27/flock-en-flex-een-handleiding/

Beantwoorden

14 juli 2020 om 09:38
kwakkwakje Gebruiker

Het lijkt wel te bestaan. Als je in google zoekt op Dymo Letratag opstrijkbaar zoekt, dan kan je dit wel vinden.

Weet alleen niet of het op dit toestel past

Beantwoorden

14 juli 2020 om 11:51
loquitos Gebruiker

Nope.. de Letratag gebruikt een eigen tape (LT) . Deze gebruikt zogenaamde D1 tapes.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 11:55
Binnenmars Gebruiker

Dit is een thermische printer, dat is zonder inkt. De letters worden zwart door hitte, als je er met een strijkijzer overheen gaat wordt het hele labeltje zwart. Idem als je ze op beker of zo zou plakken en in de vaatwasser gooit.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 09:22
loquitos Gebruiker

Btw. is dit een officieel NL product of een “grijze” import product?
Overigens DYMO support (of Newell (moederbedrijf)) levert uitstekende support waar menig bedrijf een voorbeeld aan kan nemen.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 11:22
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi loquitos,

Dit product komt uit de Verenigde Staten en heeft een US plug, een verloopstekker wordt meegeleverd. Uiteraard werkt hij gewoon prima in Nederland.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 12:03
loquitos Gebruiker

thx… persoonlijk niet nodig maar ik stel de vragen voor de lezers /gebruikers :) en weet niet hoe Dymo support ermee omgaat.

Heb nog een PNP, een oude Dymo 1000 en een nieuwe P280 is onderweg (door Dymo direct geleverd).

Beantwoorden

14 juli 2020 om 12:28

Hoi loquitos,

Dat is een heel aardige collectie!

De informatie m.b.t. de US plug kunnen alle geïnteresseerden terugvinden bij onze specificaties. Voor eventuele garantie kun je gewoon direct bij Dymo terecht.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 13:11
salsero Gebruiker

Ik ben niet zo van de grijze parallelle import van producten ivm garantie etc.

Ik denk dat ik genoeg Dymo apparaten heb, LW450, Dymo scale 2KG, Rhino 5200, LM P160 en deze MobileLabeler. :-)

Beantwoorden

14 juli 2020 om 13:38

Hoi salsero,

Wij vermelden nooit wie onze leveranciers zijn, maar waarop je baseert dat dit grijze import zou zijn is mij niet geheel duidelijk.

Zoals aangegeven kun je direct bij Dymo terecht als je gebruik wilt maken van de garantie.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 17:00
djdeun Gebruiker

Fout. Ibood is verantwoordelijk voor de garantie afhandeling. Mits er duidelijk staat welke leverancier het product levert en dat het ook bij de koopovereenkomst wordt aangegeven. Dus ibood is verantwoordelijk!

Beantwoorden

14 juli 2020 om 17:02
djdeun Gebruiker

En gezien de meldingen op alle fora is ibood hier niet zo van op de hoogte. Maar als je een rechtsbijstand verzekering hebt kan je hier wel kopen.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 17:02

Hoi djdeun,

Zeker, je kunt gewoon bij ons terecht. Je kunt bij deze deal echter óók bij Dymo terecht voor de garantieafhandeling, net wat jouw voorkeur heeft.

Beantwoorden

15 juli 2020 om 14:09
salsero Gebruiker

Bij mijn printer heb ik geen adapter gekregen om van US naar EU te gaan maar een gewone EU/NL adapter dus dat doet bij mij al alarmbelletjes rinkelen dat het geen EU/NL product is.

Maar waarom garantie claimen bij Dymo mocht er wat mis zijn?

Als ik brood koop bij de AH en hij is niet goed dan ga ik toch niet naar de bakker? Ik ga naar AH want daar heb ik het gehaald.

Beantwoorden

15 juli 2020 om 14:17

Hoi salsero,

Zodra je er voor kiest om de garantie via ons te laten verlopen, zullen wij vervolgens schakelen met Dymo om een oplossing te zoeken. Dit doen we uiteraard graag voor je. Omdat wij hier tussen jou en Dymo in zitten zal het proces wel vertragen (want: meer schakels). Daarom kan het een keuze zijn om bij een garantieclaim dit zelf direct met Dymo af te handelen.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 10:24
maakttochnietuit Gebruiker

Kun je deze opladen met een micro usb kabel? Of moet je perse de bijgeleverde adapter gebruiken?

Beantwoorden

14 juli 2020 om 11:26

Hoi maakttochnietuit,

De batterij kan uitsluitend worden opgeladen met de DYMO-voedingsadapter die met de labelmaker is meegeleverd.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 11:59
loquitos Gebruiker

Als  deze ongeveer hetzelfde werkt als zijn broertje de PNP versie dan zit er accu/batterij in die door de label apparaat gebruikt wordt. Een USB poort kan 5 volt leveren met een maximum vermogen van 500mA. Dat is te weinig voor het apparaat, vandaar (wat ik denk) dat de accu erin zit om dat vermogen te kunnen leveren.
Ik heb bij mijn PNP al geprobeerd om te printen zonder accu maar dat werkt dus niet.

De USB kabel laad deze accu op en tevens komt je data via dezelfde kabel.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 11:40
hansbolscher Gebruiker

Hallo,

Kan ik de labels ook buiten op mijn boot gebruiken?

Watervast?

Beantwoorden

14 juli 2020 om 11:54
loquitos Gebruiker

https://www.dymo.com/nl-NL/d1-permanente-labels-12mm-d1-permanent-labels-1-2-in–1006
ze zijn wel “Waterbestendig” of dat nou hetzelfde is als watervast..
zolang de ondergrond schoon is, blijft het wel goed zitten.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 16:48
Unomi Gebruiker

Hallo,

Is het probleem met de ondersteuning voor Android 10+ verholpen? Ik meen dat daar in mei nog een hele discussie over was.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 16:57

Hoi Unomi,

Graag verwijs ik je naar onderstaande antwoord dat de Product Expert destijds gaf op deze vraag:

Hieronder vindt je de technische toelichting waarom het in sommige gevallen niet werkt met een android 10 product.

De DYMO Connect Mobile app moet compatibel zijn met Android 4.4 of hoger. DYMO Connect Mobile ondersteunt Android 10. Het zou dus gewoon goed moeten werken met Android 10. Minimale 2x per jaar is er een update van de app.Hieronder de meest recente.http://download.dymo.com/dymo/Software/Win/DCDSetup1.3.1.exe (Windows 8, Windows 10).Soms ondervinden onze consumenten een probleem met een OnePlus-apparaat. Wij willen u graag laten weten dat het lege scherm in sommige apps (niet alleen de DYMO-app) een van de problemen was van OxygenOS (Android 10 voor OnePlus-telefoon). Naar verluidt is het opgelost in het Open Beta 4-besturingssysteem. Als de consument het probleem nog steeds tegenkomt, raden wij contact op te nemen met de telefoonfabrikant voor hulp.Hieronder vinden jullie een link naar de officiële aankondiging van de release en dit probleem wordt vermeld in de changelog.https://forums.oneplus.com/threads/oxygenos-open-beta-4-for-the-oneplus-7-and-oneplus-7-pro.1125632/

Beantwoorden

14 juli 2020 om 17:09
Unomi Gebruiker

Bedankt Bas!

Ik ben intussen de hele discussie aan het nalezen, die nog steeds beschikbaar is. Ik heb zelf geen Android (10), maar ik kan me indenken dat het een probleem kan zijn voor andere mensen. Vandaar.

Beantwoorden

17 juli 2020 om 14:28
RDDR Gebruiker

Eerste goede nieuws: vandaag al otvangen!

Tweede goede nieuws: Ik heb een Xiaomi Mi9 en een Pocophone F1, beide met Android 10 en printen vanuit de app (Bluetooth connected) gaat uitstekend! Lijkt dus inderdaad een specifiek OnePlus probleem te zijn en geen algemeen Android 10.

Beantwoorden

17 juli 2020 om 14:38

Hi RDDR,

Wat een goed nieuws op deze vrijdagmiddag. Bedankt voor het delen! :-)

Beantwoorden

14 juli 2020 om 21:48
Dylizz Gebruiker

Zijn het kunstof of papieren labels?

Beantwoorden

14 juli 2020 om 22:28
loquitos Gebruiker

zover ik weet (ik werk sinds 1996 met D1 tapes) is het altijd kunststof tapes. 
Wellicht bestaat er wel een papieren versie maar die ben ik persoonlijk niet tegengekomen
en is het altijd kunststof tapes geweest.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 23:16
Dylizz Gebruiker

Thx, ik moet kunstof hebben

Beantwoorden

16 juli 2020 om 11:29
arashrsf Gebruiker

ik probeer al 2 dagen dit apparaat te bestellen maar hij blijft in mn winkelmand hangen :(

Beantwoorden

16 juli 2020 om 12:02
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen arashrsf,

Zou je eens je winkelwagen leeg kunnen maken, uitloggen, cookies verwijderen, weer inloggen en het nog eens kunnen proberen? Mocht je via de app bestellen zou je het dan eens via de (mobiele) website kunnen proberen?

Beantwoorden

16 juli 2020 om 13:52
arashrsf Gebruiker

Hi Niek,

Ik heb de winkelwagen geleegd, uitgelogd, cookies verwijderd, browser opnieuw gestart en opnieuw ingelogd. Helaas product niet meer verkrijgbaar.

Grtjs

Beantwoorden

16 juli 2020 om 14:08

Hoi arashrsf,

De labeler was enkel op 14 juli beschikbaar. Vandaag dat afrekenen gisteren en vandaag niet meer mogelijk is. Sorry!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.