8 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Hikoki Combiboor | 18V | 2x3.0Ah | DV18DGLJMZ

Hikoki Combiboor | 18V | 2x3.0Ah |

One ring boor to rule them all.

Specificaties

Merk: Hikoki
Type: Hikoki Draadloze Lithium Combiboor Set | DV18DGLJMZ
Garantie: 2 jaar

(i) Dit product heeft een UK plug, een verloopstekker wordt meegeleverd.

• Inclusief twee 3.0 Ah accu's
  • Veelzijdig
  • Bijzonder krachtig

Kenmerken

• Max koppel: 55 Nm
  • 13 mm snelspanboorhouder
  • Spilvergrendeling
  • Elektrische rem
  • Max. boorcapaciteit in metselwerk: 13 mm
  • Max. boorcapaciteit in hout: 38 mm
  • Max. boorcapaciteit in staal: 13mm

Dit ontvang je

• 1x Hikoki DV18DGLJMZ combiboor 
  • 2x Hikoki BSL1830C 3.0Ah accu
  • 1x Oplader
  • 1x Draagkoffer
8 juli 2020 om 00:22
frenk_omg Gebruiker

Ik zie in de app nog een losse accu staan als app only deal. Tip voor de liefhebber, moet je wel even de app van Ibood downloaden.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 00:27
Susantigoon Gebruiker

Merk is mij onbekend, maar de kleurstelling is nagenoeg gelijk aan Hitachi.

Op hun site gaat Hikoki site prat op het voeren van koolborstelvrije motoren, wat bij deze machine overgens uitdrukkelijk niet het geval is.

Wel stelt Hikoki standaard 3 jaar garantie geven: “…Voor HiKOKI machines, inclusief accu’s en acculaders, garanderen we fabrieksgarantie voor een periode van 3 jaar vanaf de aankoopdatum van een HiKOKI product gekocht bij een erkende HiKOKI dealer.

Waarvan akte.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 07:15
stefan1984 Gebruiker

Hitachi heeft een tijdje terug hun merknaam veranderd naar Hikoki.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 07:38
Doppert Gebruiker

Aha, vandaar dat het mij ook al opviel. Ik heb deze in de Hitachi-uitvoering met 5Ah-accu’s. Bevalt bijzonder goed. Veel vermogen en de accugebruiksduur van mijn schroefmachine is uitzonderlijk lang. Ik kon het apparaat zonder opladen meteen vanuit de doos gebruiken en hoefde ‘m pas na maanden weer op te laden.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 00:40
Koos.O Gebruiker

Hitachi = HiKOKI

Beantwoorden

8 juli 2020 om 12:34
odyon Gebruiker

Nee, dit klopt niet. Hitachi heeft zijn powertools afdeling afgestoten en verkocht aan KKR, een zeer groot investeringsbedrijf. Zie oa online/wikipedia.

Producten zien er in ieder geval nagenoeg nog hetzelfde eruit, maar het is niet meer het gerenomeerde Hitachi wat erachter zit, maar dus KKR. Ik weet niet of er (al) concessies zijn gedaan op het vlak van de techniek. Na dit allemaal een beetje onderzocht te hebben ben ik zelf voor de Makita deal gegaan hier, een paar weken terug. Die vertrouw ik (nu) toch wat meer qua kwaliteit en continuiteit.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 01:12
brandonstylo Gebruiker

Heeft deze boor een klop/beitel functie?

Beantwoorden

8 juli 2020 om 01:16
Cageman Gebruiker

Ja, kijk naar op de ring. Daar zit een klopboor-stand op (hamertje)

Beantwoorden

8 juli 2020 om 01:22
brandonstylo Gebruiker

Dankjewel

Beantwoorden

8 juli 2020 om 05:39
TrotseTukker Gebruiker

dit is geen beitel functie! Een hamertje betekent een klopboorfunctie. Een beitel functie om zit hier niet op. iBood moet de opschrijving aanpassen.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 09:23
LM85 Gebruiker

Ik vraag het mij ook ten zeerste af TrotseTukker. De combinatie van een boortje en hamertje als symbool staat normaliter voor een klopboor/hamerboorfunctie. Als er aanvullend ook een ’solo’ hamertje op staat dan zou het kunnen (op de foto’s niet te zien), al vraag ik me dan weer af wat je daar aan hebt. Beitelen doe je normaliter toch met een SDS-aansluiting. Bij zo’n snelspankop rammelt de beitel toch zo los…

Beantwoorden

8 juli 2020 om 09:22
gwsoldier Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 10:14
Masevako Gebruiker

Thanks!

Beantwoorden

8 juli 2020 om 10:18
fjwillemsen Gebruiker

Is niet zelfde product…. 2.5 ah accu’s vs 3.0 ah accu’s

Beantwoorden

8 juli 2020 om 11:56
gwsoldier Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Beantwoorden

8 juli 2020 om 12:24
vbentley Gebruiker

gratis geleverd bestaat niet ;-)

Natuurlijk betaal je het wel, maar dan op een minder transparante manier

Beantwoorden

8 juli 2020 om 11:50
giulietta116 Gebruiker

Indertijd bij Ibood gekocht toen er nog Hitachi op stond. De aanbieding van toen was samen met een bitsetje. Ik kan niets anders zeggen dat ik het een fijn apparaat vind. Gebruik hem zeer regelmatig. Zeker geen miskoop. *knip*.

Edited by: Niek
Ondanks dat het goed bedoeld is, is het helaas niet toegestaan reclame te maken voor andere aanbieders.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 16:04
wiko53 Gebruiker

Wat is het verschil tussen deze machine en de Peugeot 18V, 4.0 Ah?

Beantwoorden

8 juli 2020 om 17:18
harmankardon Gebruiker

wat zijn de toerentallen

Ik heb namelijk een oudere machine, en deze heeft voor mij te weinig toeren

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.