4 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Honeywell Quietset Torenventilator | 5 Standen

Honeywell Quietset Torenventilator

Hiermee wordt jouw huiskamer aankomende zomer een populairdere hangout dan een zwembad gevuld met perenijsjes. 

Specificaties

Merk: Honeywell
Type: HYF260E4 | Quietset Torenventilator
Garantie: 2 jaar

• Oscillerend (80°)
  • Inclusief afstandsbediening
  • Fluisterstil (48 dB) en krachtig

Kenmerken

• Gemakkelijk te besturen controlepaneel
  • Timer voor het programmeren van de ventilator voor 1,2,4 of 8 uren koeling
  • 5 standen: een comfort van fluisterstil tot turbo kracht
  • Fluisterstille technologie- ideaal voor gebruik in de slaapkamer tijdens de nacht
  • Oscillerend
  • Dimbaar display voor gebruik tijdens de nacht
  • Afstandsbediening 

Technische specificaties

• Standen: 5
  • Timer: 1, 2, 4 of 8 uur
  • Luchtverplaatsing: ~186.89 m³/h
  • Draaihoek: 80°
  • Kabellengte: 1.8 m
  • Geluidsniveau (max.): 48 dB
  • Voeding: 30 W

Algemene specificaties

• Afmetingen: 27.3 x 20.9 x 83.4 cm
  • Gewicht: 4.29 kg
4 juli 2020 om 00:35
WooD Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Beantwoorden

4 juli 2020 om 00:40
Tembelis Gebruiker

Vrees toch van niet…. :
Das Angebot gilt nur für Bestellungen mit Lieferadresse in Deutschland oder Österreich.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 01:13
Susantigoon Gebruiker

En al zou het,

Ibood heeft bij mijn weten nooit gepretendeerd de laagste prijs op het hele web te hanteren, dus al dat kinderachtige geneuzel over een aanbieding die toevallig net een paar euro lager is uit Duitsland, VS of Japan of weet ik veel waar, vooral lekker interessant blijven doen. Zo kansloos.

Je koopt omdat de prijs je aanstaat of anders gewoon niet, hoeveel simpeler wil je ‘t hebben?

Beantwoorden

4 juli 2020 om 01:22
Feyenoord87 Gebruiker

Klopt hoor, wordt ook naar Nederland gratis verzonden.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 01:57
kssmits86 Gebruiker

“Ibood heeft nooit gepretendeerd de laagste prijs op het hele web te hanteren”
-Internet’s Best Online Offer Daily.

Hoewel ik het met de rest van je bericht compleet eens ben, zou “Best Online Offer” toch wel suggereren dat de prijs minstens concurrerend moet zijn.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 06:23
peetpp Gebruiker

de BTW wil wel eens hoger liggen als je in Duitsland besteld, bij mij tikt ‘m alvast aan tot 66,44 euro ….

Beantwoorden

4 juli 2020 om 06:24
tcr78 Gebruiker

Misschien moet je toch maar eens opzoeken voor wat de letters IBOOD staan… ze pretenderen dat expliciet met hun eigen gekozen naam.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 06:27
peetpp Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Beantwoorden

4 juli 2020 om 07:48
pamsmets Gebruiker

Zijn we nou zeikerds of zeikerds wat over ‘ons’ wordt gezegd………….

Beantwoorden

4 juli 2020 om 09:55
Sander0 Gebruiker

@Susantigoon,

Dat pretenderen ze absoluut wel….

Beantwoorden

4 juli 2020 om 10:05
Susantigoon Gebruiker

“…voor wat de letters IBOOD staan…”

What’s in a name…

Beantwoorden

4 juli 2020 om 13:47
Jurjen_B Gebruiker

Knip! Knap! Zei de schaar.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 02:45
iprchris Gebruiker

Besteld

Beantwoorden

4 juli 2020 om 06:17
danny69 Gebruiker

Goed apparaat. Vlot besteld. Vlot geleverd. Geen problemen gehad. Ja ik weet het er scheelt de laatste tijd wel eens wat met de leveringen maar deze keer niet. Als het goed is mag het ook gezegd.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 06:35
Yvdb1 Gebruiker

Heel tevreden van! Super stil!

Beantwoorden

4 juli 2020 om 06:58
RonvanDijk76 Gebruiker

Ik heb deze vorig jaar gekocht, en ben er tevreden mee; prima prijs/kwaliteit-verhouding.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 07:00
snip11 Gebruiker

Zojuist deze torenventilator besteld en met ideal betaald maar hij blijft gewoon ln mijn mandje staan en verschijnt niet in mijn bestelgeschiedenis. Kan iemand mijn order nakijken?

Beantwoorden

4 juli 2020 om 07:04
snip11 Gebruiker

Laat maar. Ik krijg zojuist alsnog de bevestiging van mijn bestelling binnen.. tijdelijke hickup in het order proces.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 07:19
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen snip11!

Fijn om te horen dat het zichzelf heeft verholpen. Het kan inderdaad soms iets langer duren voordat je een bevestiging binnen hebt.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 07:10
iprchris Gebruiker

Fijn om te lezen dat men tevreden is het is zeker een A merk zeer bekend ook bij thermostaten enz

Beantwoorden

4 juli 2020 om 07:26
bpsmits Gebruiker

Vorige keer besteld. Werkt prima. In de laagste stand heerlijk stil en toch een verkoelend briesje. De timer is ook prettig.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 08:53
Eduard P Gebruiker

Heb deze ventilator een paar weken geleden hier besteld. Maakt weinig geluid, veel standen en doet zijn werk prima. Ziet er ook nog mooi uit uit. Beste ventilator die ik ooit heb gehad, ben er zeer tevreden mee en de prijs is ook prima.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 09:30
54reneetje Gebruiker

ook pas nog hier besteld en i.t.t. andere berichten heb ik er een ontvangen die amper blijft staan in z’n sokkel, hoe je ook draait, geen klik, en blijft dus wiebelig. Ongelooflijk dat ze technisch zeer goede apparaten (want ik heb er ook nog ééen hier 5 jr geleden gekocht en die doet t nog als nieuw, nagenoeg zelfde model maar met veel steviger onderstel!), zo krakkemikkig afwerken, Honeywell onwaardig. En zie hem dan maar eens snel, goedkoop en tot tevredenheid hier omgeruild te krijgen. Ik pas voorlopig.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 09:43
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen 54reneetje,

Wat vervelend dat hij amper blijft staan. Heb je hierover ook contact opgenomen met de klantenservice zodat dit opgelost kan worden?

Beantwoorden

4 juli 2020 om 09:51
Pickmeister Gebruiker

Vorig jaar een gekocht hier. Prima apparaat die in verhouding tot andere ventilatoren mooi stil kan zijn in de laagste stand. Ik ben een hele moeilijke slaper dus ga voor een nog stillere in de slaapkamer. Maar die is ook flink duurder. Voor dit geld prima apparaat.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 11:07
thevault Gebruiker

Tijd geleden ook deze gekocht. Fluisterstil zeggen ze. Dat zal zijn maar ik had hem naast mijn bed staan en kon er niet door slapen. Voor de rest OK apparaat dat nu in mijn werkkamer staat.

Voor naast mijn bed een Duux gekocht. Die is idd echt stil (15dB)

Beantwoorden

4 juli 2020 om 12:22
reza79 Gebruiker

Ik heb deze ventilator eerder besteld via ibood, echter hij begon gelijk met maken van geluid maar dan tijdens draai richting. ik denk dat het te maken heeft met de tandwielen, ik laat hem nooit draaien.

ik heb geen goede ervaring .

Beantwoorden

4 juli 2020 om 13:15
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag reza79,

Wat vervelend dat je geen goede ervaringen hebt met deze ventilator. Heb je hierover ook contact opgenomen met iBOOD?

Beantwoorden

4 juli 2020 om 13:26
Doppie57 Gebruiker

Ik heb sinds een paar weken deze ventilator in bezit. We hebben nog net de warme dagen van vorige week mee kunnen maken, het is dus een prima ventilator en ook op stand 1. Ik ben een moeilijke slaper maar dit is voor mij te doen, anders gebruik ik mijn oordoppen die altijd klaarliggen. Wel jammer dat de timer niet via de afstandsbediening in te stellen is …

Beantwoorden

4 juli 2020 om 17:25
107881 Gebruiker

Fluisterstil haha, dat is echt een slechte grap.

Vorig jaar gekocht en deze maakt best veel geluid zelfs in de laagste stand. Hij staat op tapijt, ik weet niet of dat zorgt voor meer geluid…

Qua luchtverplaatsing komt er een lekker briesje vanaf.

Echter ermee slapen is voor mij geen optie. Teveel lawaai. Lekker op een handdoek liggen, raam open en zweten tijdens de hittegolf haha

Beantwoorden

4 juli 2020 om 19:12
JRH_ Gebruiker

1,5 jaar geleden via iBOOD gekocht. Prima ventilator! Energiezuinig, zelfs op warme dagen bij lang draaien (we hebben er 2), bijna niet te merken aan verbruik.

Nadeel: heb je een ouder huis met balkenvloer, dan kun je de twee stilste standen beter niet gebruiken. Doordat de motor dan minder toeren maakt, hoor je continue een bonkend geluid in de ruimtes onder de vloer waar de ventilator staat. Dus we hebben ‘m helaas wel altijd in de hoogste stand draaien. Ook dan vinden wij het nog stil genoeg om er doorheen te slapen!

Beantwoorden

4 juli 2020 om 23:02
Lamz Gebruiker

Misschien scheelt het als je er een zachte ondergrond onder legt. Een opgevouwen handdoek of zo. Of plaatsen op een rubber tegel. Dat dempt de trilling, en maakt hem sowieso stiller.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 22:12
Zeeman81 Gebruiker

Top spul al jaren tevreden van

Beantwoorden

4 juli 2020 om 23:29
Najim24 Gebruiker

“Dimbaar display voor gebruik tijdens de nacht”

Let op: dit geldt enkel voor de Honeywell HYF290E! Dit model heeft namelijk een dedicated knop met verschillende standen van helderheid. Het model dat hier wordt aangeboden (HYF260E4) heeft géén knop maar de functie automatisch dimmen. De verlichting van de display wordt na 15 seconden automatisch gedimd naar 50%, maar zelfs dit is nog te helder. Daarom ben ik altijd genoodzaakt om de display af te dekken met een (thee)doek.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 23:36
MarkyMark19 Gebruiker

Deze gekocht in april via ibood, prima apparaat! Maar automatisch dimmend tot 50% verlichting….??? Niet bij die van ons.. hier ligt er een sok over heen savonds, dit omdat de slaapkamer door de lampjes blauw verlicht word.  Qua stilte functie heel fijn.. maar de verlichting…… daar hebben ze niet over nagedacht

Of ik moet een instelling (automatisch dimmen ) over het hoofd hebben gezien

Beantwoorden

8 juli 2020 om 19:52
luigibandini Gebruiker

Vandaag binnen gekregen. Maakt een bonkend geluid, erg storend!

Beantwoorden

8 juli 2020 om 20:03
Moderator Niek Moderator

Goedenavond luigibandini,

Mocht je het idee hebben dat dit niet klopt, dan kun je het beste een serviceverzoek indienen via je account. De klantenservice zal hierover dan contact met je opnemen.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 22:43
MightyMarty Gebruiker

Ja, bij mij ook! Gekocht voor de slaapstand, maar dat gebonk is heel naar!

Beantwoorden

14 juli 2020 om 15:03
reinoutdb Gebruiker

iden hier, beide ventilatoren maken pulseren/bonkend geluid. degene die ik vorige keer had besteld (zelfde type) heeft dit totaal niet.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 20:01
xxxMaverick Gebruiker

Ligt het aan mij of valt de lucht verplaatsing tegen vergeleken met een ouderwetse ventilator? Klassiek model bedoel ik dan. Overweeg hem retour te doen. Valt mij tegen

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.