31 maart 2020 om 00:00
iBOOD

Siemens EQ3 TI30A209RW Espressomachine

Siemens EQ3 Espressomachine

Met al dat thuiswerken begin je kantoor te missen hè?! In ieder geval die koffieautomaat van kantoor! Daar kan je nu wat aan doen! 

Specificaties

Merk: Siemens
Type: Espressomachine
Garantie: 2 jaar via iBOOD, garantie op 15.000 koppen via Siemens (binnen 24 maanden)

• Keramische maalschijf
  • Ingebouwde stoompijp
  • Eenvoudig in onderhoud

Kenmerken

• Intelligente verwarming binnenin: het sensoFlow systeem garandeert in de perfecte smaak van uw espresso te allen tijde, dankzij de ideale en constante bereidingstemperatuur.
  • koffieDirect: de functies voor alle specialiteiten op basis van Koffie en melk worden op het scherm weergegeven en zijn op een eenvoudige manier beschikbaar. Druk op de toets.
  • oneTouch-functie: bereiding van alle dranken met één druk op de knop. met een druk op de knop - of het nu voor een espresso, een espressokoffie, een cappuccino, een latte macchiato.
  • De keramische molen haalt het maximale aroma uit de granen en verlengt de levensduur van het apparaat.
  • Eenvoudig onderhoud en snelle reiniging is verzekerd dankzij de voorste opening van de deur.

Technische informatie

• Aansluitvermogen (W): 1300
  • Spanning (V): 220-240
  • Frequentie (Hz): 50/60
  • Lengte van het netsnoer (cm): 100,0
  • Type stekker: Aardingsstekker/Gard.wire ter.
  • Certificaten van overeenstemming: CE, Eurazië, VDE

Fysieke eigenschappen

• Productafmetingen (mm): 378 x 247 x 420
  • Nettogewicht (kg): 7.108
31 maart 2020 om 00:51
oscarwashere Gebruiker

Goede nacht, welk exacte type en bouwjaar betreft dit?

Beantwoorden

31 maart 2020 om 00:52
oscarwashere Gebruiker

Laat maar, ik zie het hier al aan de topic titel.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 00:56
oscarwashere Gebruiker

Siemens EQ3 TI30A209RW uit 2017

Beantwoorden

31 maart 2020 om 01:39
Moderator Tom Moderator

Dag oscarwashere!

Goed opgemerkt, dat klopt idd :).

Tom

Beantwoorden

31 maart 2020 om 08:33
MrCrazzzy Gebruiker

Ik veronderstel dat het type ‘caffee crema’ een gewone koffie moet voorstellen ? Of zie ik dit fout ?

Beantwoorden

31 maart 2020 om 11:14
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MrCrazzzy,

Dit is inderdaad de standaard kop koffie, zoals we die kennen.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 09:37
BertKooy Gebruiker

Zo’n Siemens koffiepomper voor 270€ is niet slecht. Op Google reviews scoort hij een 4,4 uit 5 sterren (57 reviews) zie ik.

https://www.google.com/search?q=Siemens+EQ3+TI30A209RW+Espressomachine&rlz=1C1CHBF_enNL769NL769&oq=Siemens+EQ3+TI30A209RW+Espressomachine&aqs=chrome..69i57j0l4j69i61l2j69i60.236j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Iemande rvaringen met deze machine?

Beantwoorden

31 maart 2020 om 09:49
Lithiums Gebruiker

Via de koude blauwe niet meer te bestlelen maar wel reviews nog:

https://www.coolblue.nl/product/790410/siemens-eq-3-s100-ti30a209rw.html

Prijzen liggen zo rond de 350 euro elders, dus prima aanbieidng lijkt me. Ben  ook benieuwd naar ervaringen van anderen hier.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 10:05
pdennis82 Gebruiker

Zelf heb ik er ook eentje thuis staan.

Ik heb deze machine gekocht omdat de koffie echt goed heet is. De koffie vind ik persoonlijk zeer goed smaken maar ik moet erbij vertellen dat ik geen echte fijnproever ben wat koffie betreft maar het is zeker een grote vooruitgang op de Senseo meuk. Voordeel bij het opschuimen van melk is dat dit via het stoompijpje gebeurt en dat je niet elke keer een hele kan hoeft schoon te maken achteraf. Zelf hebben wij er een extra stoompijpje bij gekocht zodat 1tje in de vaatwasser kan terwijl je de andere kan gebruiken.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 13:17
pluppie Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.
Om hier on-topic te blijven heb ik je berichtje hier even weggehaald.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 13:46
pluppie Gebruiker

Hier zijn jullie wel snel met weghalen. Maar iemand na 1 maand 1 bericht sturen voor een terugbetaling na annulering is er teveel aan. Normaal ben ik zo niet maar moest ik ibood niet kennen dacht ik aan oplichting. Het wordt stilaan schandelijk..

Beantwoorden

5 april 2020 om 21:27
Moderator Paul Moderator

De moderators zijn vrijwilligers die het forum beheren. De afhandeling dient door de klantenservice te gebeuren. Vandaar dat het bericht aan hen doorgezet is.

Beantwoorden

15 april 2020 om 18:12
VanGogh Gebruiker

Review geplaats op Tweakers over dit espressoapparaat. Ik doe graag mee met de winactie, mijn forumnaam is Fame456! Door dit apparaat komt de hele familie nu koffiedrinken bij mijn ouders, en mijn moeder vertelde trots dat als ze dit wist dat ze wel eerder een machine had aangeschaft.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.