8 november 2019 om 00:00
iBOOD

Harman Kardon Onyx Studio 5 Speaker

Harman Kardon Onyx Studio 5 Speaker

Met zijn design zou je denken dat de Onyx Studio 5 in een museum thuishoort, maar nee. Hij past veel beter bij jou in huis waar hij je je favoriete nummers serveert.

Specificaties

Merk: Harman Kardon
Type: Onyx Studio 5 Speaker
Garantie: 2 jaar

• Muziek via Bluetooth
  • Ingebouwd aluminium handvat
  • Verbind twee exemplaren met elkaar

Bluetooth

• Bluetooth versie: 4.2
  • Ondersteuning: A2DP 1.3, AVRCP 1.6
  • Bluetooth zendvermogen: 0 – 9dBm
  • Bluetooth zendfrequentie bereik: 2,402MHz/2,480MHz
  • Bluetooth zendermodulatie: GFSK, π/4 DQPSK, 8DPSK

Technische gegevens

• Transducers: Woofer 1 x 120 mm, Tweeter 1 x 25 mm
  • Nominaal vermogen: 1 x 50 W RMS Bi-amp (AC-modus)
  • Frequentierespons: 50Hz–20kHz (-6dB)
  • Signaal-ruis verhouding: 80dB A-gewogen
  • Stroomvoorziening: 19V/2A

Accu

• Batterijtype: 3,635 V/3283 mAh Lithium-ion
  • Oplaadtijd batterij: 5 uur
  • Muziekafspeeltijd: tot 8 uur (afhankelijk van volume en muziekinhoud)

Afmetingen & gewicht

• Afmetingen: 284 (H) x 291 (B) x 128 (D) mm
  • Gewicht: 2980 gram

Dit ontvang je

• Harman Kardon Onyx Studio 5
  • Voedingsadapter
  • Snelstartgids
  • Veiligheidsblad
  • Garantiebewijs
8 november 2019 om 07:10
vriendjuh Gebruiker

Is het mogelijk om de Onyx 5 te verbinden met de Onyx 4? Aangezien ik die al in bezit heb en er echt dik en dik tevreden mee ben!!

Voor wie een huisfeestje wilt houden; supergeluid en kan serieus hard.

Beantwoorden

8 november 2019 om 07:56
rpopken Gebruiker

Volgens een Youtuber niet. Alleen met een andere Onyx5.

https://www.youtube.com/watch?v=oNNIFlgbtaw

Beantwoorden

8 november 2019 om 08:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen vriendjuh,

Voor zover ik heb kunnen vinden werkt de Onyx 4 via de connect app en de Onyx 5 via bluetooth, dus ik vermoed dat beide niet met elkaar te verbinden zijn. Ook wordt op de website van Harman Kardon aangegeven dat je hem kunt koppelen aan een andere Onyx 5.

Beantwoorden

8 november 2019 om 08:12
Eriks68 Gebruiker

Nee, gaat niet..;(

Beantwoorden

8 november 2019 om 08:57
Ma023 Gebruiker

Je kan er ook twee kopen en dan kan je ze wel gebruiken als stereo speakers

Beantwoorden

8 november 2019 om 09:41
Erikkie7 Gebruiker

Nope, dan is het nog geen stereo geluid.

Aldus hun klantenservice op de NZ site:

If I have two Onyx Studio 5 speakers and connect them through Dual Wireless Sound, can I play them in Stereo Mode?

No. Stereo mode is not possible with Dual Wireless Sound. Connecting 2 Onyx Studio 5 will only give you the ability to play in Party Mode. “

Beantwoorden

8 november 2019 om 09:03
Mouthawk Gebruiker

Prima deal, ik heb er 2 besteld ????

Beantwoorden

8 november 2019 om 09:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Mouthawk,

Veel plezier met je aankoop, daar ga je geen spijt van krijgen :-)

Beantwoorden

8 november 2019 om 09:43
Erikkie7 Gebruiker

Ik neem aan dat je toch zelf weet of je ze besteld hebt….

Beantwoorden

8 november 2019 om 09:50
stefan1984 Gebruiker

@Erikkie7 dit forum ondersteunt geen smilies en maakt er dus een stel vraagtekens van

Beantwoorden

8 november 2019 om 09:18
lantoine Gebruiker

Kan ik 2 Onyx Studio 5 Speakers laten aansturen met een soundbar?

Beantwoorden

8 november 2019 om 09:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen lantoine,

Dat is helaas niet mogelijk.

Beantwoorden

8 november 2019 om 10:26
nekevy Gebruiker

best,

kan ik dit artikel niet kopen in belgie en laten leveren?

Mvg Yve

Beantwoorden

8 november 2019 om 10:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen nekevy,

Dan zit je waarschijnlijk op de NL pagina. Voor de BE pagina klik hier.

Beantwoorden

8 november 2019 om 10:29
Abdelaziz Esma Gebruiker

Hi,

Mijn tv heeft geen Bluetooth kan wel er op aansluiten ??

Beantwoorden

8 november 2019 om 10:46
Moderator Niek Moderator

Er zit wel een aux aansluiting op om het bedraad te verbinden, maar wanneer je tv geen bluetooth heeft zal draadloos verbinden niet lukken.

Beantwoorden

8 november 2019 om 10:30
Abdelaziz Esma Gebruiker

Op de foto zie ik een zwart dingetje meegeleverd wat is dat ?

Geen verstand van hoor graag hoe en wat

Beantwoorden

8 november 2019 om 10:32
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Adbelaziz Esma,

Dat is de voedingskabel waarmee je hem kunt opladen :-)

Beantwoorden

8 november 2019 om 10:35
Abdelaziz Esma Gebruiker

Okè bedankt ik had nog een vraag gesteld over of ik mijn tv kan aansluiten zonder Bluetooth maar dan met kabeltje of zo ?

Beantwoorden

8 november 2019 om 10:46
Moderator Niek Moderator

Dit moest ik even opzoeken en daardoor duurde dat antwoord wat langer, maar ik heb hem zojuist beantwoord :-)

Beantwoorden

8 november 2019 om 10:52
Abdelaziz Esma Gebruiker

Bedankt

Beantwoorden

8 november 2019 om 11:01
Keevinck Gebruiker

Hoi, is het mogelijk om deze speaker op te laden en tegelijkertijd muziek af te spelen?

Beantwoorden

8 november 2019 om 11:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Keevinck,

Ja je kunt hem ook gebruiken tijdens het opladen.

Beantwoorden

8 november 2019 om 11:33
hanskdjdjd Gebruiker

kan je ook via YouTube muziek streamen op dit ding of heb je Chromecast oid nodig en zit je in die hoedanigheid vast aan de abbonnementen van Spotify, apple, etc?

Beantwoorden

8 november 2019 om 12:18
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt via jouw smartphone door middel van bluetooth streamen naar deze speaker. Als je op jouw smartphone YouTube afspeelt, dan kun je het geluid dus via deze Harman Kardon Onyx Studio 5 afspelen.

Je kunt via de 3.5 mm aux poort ook een Chromecast Audio aansluiten op deze speaker. Meer informatie over het luisteren van Spotify via een Chromecast Audio vind je bijvoorbeeld hier.

Beantwoorden

8 november 2019 om 11:35
Jayish Gebruiker

Wat is de IP-code van dit product? Is deze waterdicht?

Beantwoorden

8 november 2019 om 12:20

Deze speaker heeft geen IP-waarde, hij is niet waterdicht.

Beantwoorden

8 november 2019 om 12:36
tesluc Gebruiker

Ik wacht op een degelijke soundbar type Bose, Sonos of Yamaha …

Beantwoorden

8 november 2019 om 13:23
Moderator Niek Moderator
8 november 2019 om 21:09
mmmmm Gebruiker

zit je te wachten Niek , ik heb een bestelling  ontvangen  maar daar klopt niet veel van een wagner hetelucht pistool zou in koffer geleverd worden maar het zit in een kartonnen doos en de schraper met 3 aijkantige messen zit er ook niet bij  kun jij mij helpen via de service  kan ik het niet verzenden op de een of andere manier gaat het fout    M.v.gr

Beantwoorden

9 november 2019 om 21:25
Moderator Paul Moderator

Jouw bericht was gisteren over het hoofd gezien, maar ik zal het doorgeven aan de klantenservice.

Beantwoorden

8 november 2019 om 14:32
messina020 Gebruiker

Ik gebruik hem inmiddels al enige tijd. Het geluid is top en wat je verwacht van harman kardon, je kunt hem zo meenemen en de batterij / accu is ook echt perfect en gaat lang mee.
Zelf gebruik ik hem voor de PC en dat is perfect voor mij. Persoonlijk ben ik nog steeds aan het wachten tot dat mijn Sonos speakers ook via pc kunnen, tot die tijd voldoet deze harman kardon wel.

1.Nadeel is dat hij zich zelf uitschakelt als er enige tijd geen geluid word gemaakt, persoonlijk vind ik dat echt vervelend en dat je hem dan weer moet aanzetten.

2.Nog een nadeel mijn bluetooth op me iphone staat eigenlijk altijd aan ivm andere apparaten. ik heb al geregeld vaak gehad dat me vriendin achter de pc zit en ik lekker aan het scrollen ben op sociaal media dat mijn sound automatische door word gestuurd naar de harman kardon, dit vind ik persoonlijk ook erg irritant.

Beantwoorden

8 november 2019 om 15:03
neptukker Gebruiker

Net even bij de MediaMarkt dit ding bekeken ( veel duurder daar) en mijn telefoon gekoppeld en geluisterd. Persoonlijk was ik (helaas) niet zo onder deindruk. Veel teveel bas om een rustig geluidsbeeld te hebben. Wie ditwel wenst heeft hier vast een goede koop aan maar voormij is het allemaal teveel.

Beantwoorden

8 november 2019 om 16:41
Ilcappello Gebruiker

Geluid beluisteren bij de mm is sowieso kansloos. Altijd thuis luisteren. De kans dat hij thuis hetzelfde klinkt is zeer klein. Ruimte is anders, stoffering enz. Dat kan dus zowel positief als negatief zijn.

Beantwoorden

8 november 2019 om 23:22
jor_m Gebruiker

Heb zelf de 4 in de fnac gekocht recent. Heel erg tevreden van. Vooral vond ik de klankbreedte en uitbalancering goed. Bij jbl en bose waren de bassen iets te dominant.

Lijkt me hier dus goeie deal

Beantwoorden

20 november 2019 om 13:02
TMemelink Gebruiker

Dag, al wat bekend over de verzending?

Beantwoorden

20 november 2019 om 13:14
Moderator Dimitri Moderator

Hi TMemelink,

De verwachte verzenddatum voor dit product is 19 november (gisteren), deze zal dus elk moment worden verstuurd.

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

20 november 2019 om 14:00
CKsoundmachine Gebruiker

Deze mail kreeg ik gisteren:

Een belangrijke update over jouw bestelling xxx

Beste iBOOD’er,

Jij hebt onlangs de Harman Kardon Onyx Studio 5 Speaker besteld bij iBOOD. Bedankt hiervoor!

In de aanbieding hebben we aangegeven dat we 19 november 2019 verwachtte jouw bestelling op te sturen, maar tot onze spijt is dit niet gelukt! De producten komen vanuit het buitenland en hebben een vertraging opgelopen. Op dit moment wachten we nog op de levering vanuit onze leverancier.

We hopen je bestelling uiteraard zo snel mogelijk te kunnen leveren, maar op dit moment is er nog geen duidelijkheid over wanneer we de producten zullen ontvangen bij ons sorteercentrum en weten we dus helaas ook nog niet wanneer we het pakket naar je zullen versturen. Onze excuses hiervoor.

We houden je uiteraard op de hoogte zodra er een update is!

Wil je niet wachten?We begrijpen het uiteraard als je niet meer wil wachten. Je kunt in dit geval je bestelling annuleren. Login met je iBOOD account en annuleer je bestelling. Het aankoopbedrag zal binnen 2-5 werkdagen gecrediteerd worden.

Met vriendelijke groet,

iBOOD Customer Service

Beantwoorden

21 november 2019 om 13:35
Sam0703 Gebruiker

Hoi, het is nu al een paar dagen na de verwachte verzenddatum. Ik kreeg de mail dat ie vertraagd is. Nu mijn vraag is er al wat info binnen van wanneer die nu verstuurd zal worden?

Beantwoorden

21 november 2019 om 13:40

Hi Sam,

Helaas durf ik je nog geen exacte datum te geven waarop we jouw speaker kunnen opsturen. Onze logistieke afdeling is er druk mee bezig om de speakers zo snel mogelijk binnen te krijgen, waarna wij ze weer z.s.m. naar jou, en de andere klanten, opsturen!

Sorry voor het ongemak.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

22 november 2019 om 10:33
Waal901 Gebruiker

Goedemorgen,

Vind het raar dat er geen geschatte tijd gegeven kan worden wanneer de box afgeleverd wordt. Zelf zit ik in de logistiek dus moet zeker wel een schatting gegeven kunnen worden zoals enkele dagen of weken….

Verneem graag.

Mvg

Beantwoorden

23 november 2019 om 11:36
Daygie12 Gebruiker

Bij mij staat nog steeds “verwachte verzending 19 november” Heb nog niks ontvangen, maar ook geen mail oid gekregen over een eventuele vertraging?

Beantwoorden

23 november 2019 om 12:57
Moderator Mark Moderator

Hoi Daygie12,

Er is inderdaad een vertraging ontstaan voor dit product, wel gek dat je geen email hebt ontvangen. Weet je zeker dat je goeie email hebt ingevuld? Hier is de email die een andere klant heeft ontvangen:

Beste iBOOD’er,

Jij hebt onlangs de Harman Kardon Onyx Studio 5 Speaker besteld bij iBOOD. Bedankt hiervoor!

In de aanbieding hebben we aangegeven dat we 19 november 2019 verwachtte jouw bestelling op te sturen, maar tot onze spijt is dit niet gelukt! De producten komen vanuit het buitenland en hebben een vertraging opgelopen. Op dit moment wachten we nog op de levering vanuit onze leverancier.

We hopen je bestelling uiteraard zo snel mogelijk te kunnen leveren, maar op dit moment is er nog geen duidelijkheid over wanneer we de producten zullen ontvangen bij ons sorteercentrum en weten we dus helaas ook nog niet wanneer we het pakket naar je zullen versturen. Onze excuses hiervoor.

We houden je uiteraard op de hoogte zodra er een update is!

Wil je niet wachten?We begrijpen het uiteraard als je niet meer wil wachten. Je kunt in dit geval je bestelling annuleren. Login met je iBOOD account en annuleer je bestelling. Het aankoopbedrag zal binnen 2-5 werkdagen gecrediteerd worden.

Met vriendelijke groet,

iBOOD Customer Service

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.