23 oktober 2019 om 00:01
iBOOD

3x Cotton Butcher Extra Lange T-Shirts | Heren

3x Extra Lange T-Shirts | Heren

Dat basics niet mogen ontbreken in je garderobe is inmiddels welbekend. Deze is echter voor alle iBOODers die boven het maaiveld uitsteken en een maatje langer willen. 

Specificaties

Merk: Cotton Butcher
Type: 3x Wit T-shirt Ronde Hals

• 170 gram gekamd katoen
  • 5% elastaan in de kraag
  • Shirts voelen zacht aan

Materialen

• 95% gekamd katoen
  • 5% elastaan verwerkt in de kraag
  • Witte shirts: 180 gram
  • Zwarte shirts: 190 gram

Kenmerken

• Pre-schrunk (stays true to size)
  • No labels voor extra draagcomfort
23 oktober 2019 om 00:04
De Zieke Gnoe Gebruiker

Nu al de V-Neck uitverkocht in zwart maat M? ze staan er 4 minuten op.. :’)

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 00:08
Moderator Tom Moderator

Hi De Zieke Gnoe!

zoals je misschien al opgemerkt had, is de V-neck in elke maat reeds uitverkocht.
Dit komt niet omdat dit product zeer populair was en/of kleine voorraden – maar heel simpel door het feit dat deze combinatie niet mogelijk is bij deze aankopen.

Maar omdat we met comboboxen werken en alle mogelijkheden laten zien, staan er ook de kleuren / uitvoeringen van andere maten bij.
Deze worden dan wel inactief gemaakt met ‘uitverkocht!’ zodat jullie er niet op kunnen klikken, maar in werkelijkheid (in dit geval toch) worden deze V-neck (zwarts) gewoon niet verkocht.

Mvg

Tom

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 00:22
Moderator Paul Moderator

Zie ook deze tekst bij de Omschrijving:

Kies vandaag uit drie witte (V of ronde hals) of zwarte (ronde hals) t-shirts.

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 00:34
Tjuun Gebruiker

Desalniettemin raakt men dan toch verward. Leuk om te laten zien dat V-hals shirts bestaan, maar als ze op voorhand niet te verkrijgen zijn hier op iBood = waarom dan toch laten zien?! Niet echt logisch.

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 09:44
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is zeker niet logisch, Tjuun. We hebben de afbeelding met de zwarte V-hals weggehaald.

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 00:05
rens3000 Gebruiker

Ik heb deze deal de vorige keer gekocht. Heel blij mee, direct weer een lading besteld.

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 08:06
santo Gebruiker

ik heb deze shirts vorig jaar gekocht en ga nu voor lading 2! top

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 08:19
Giovanni11 Gebruiker

Wat is de maatvoering/afmetingen?

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 08:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Giovanni11,

Tussen de afbeeldingen staat een maattabel waarin de maatvoering vermeld staat.

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 09:12
DennisArnold Gebruiker

Die maattabel is niet echt behulpzaam wat mij betreft “width” zegt weinig…waar gemeten? Een visualisatie zou helpen.

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 09:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen DennisArnold,

De width is van naad tot naad 2 cm onder de oksel. De lengte is gemeten van highest shoulder point naar beneden.

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 09:26
Cortezz Gebruiker

In titel mail gaat het over Sonos. Waar is ie naartoe?

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 09:36

Dit is de app-only-deal van vandaag. Deze deal is enkel via onze mobiele app (Android/iOS) te bestellen. Deze deal is echter alweer uitverkocht.

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 12:11
gjs Gebruiker

Ja, waarschijnlijk lag er nog een op de plank ergens? :-)
Dat was rond 1:00u al zo..

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 10:04
EdwinM82 Gebruiker

Top dat deze T-shirts’ weer worden aangeboden. Had ze vorige keer besteld en voor dit geld bestel ik nog wel een set!

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 10:12
Wicked1 Gebruiker

Erg fijne aanbieding! Heb ze vorige keer ook besteld! super goede kwaliteit en goede service!

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 10:20
Bazzai Gebruiker

Ben erg tevreden over de kwaliteit van de shirts. Beter dan  je ze meestal vind. Mijn goto merk inmiddels!

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 10:40
dwb Gebruiker

Top kwaliteit en prima service!

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 11:56
DJTr Gebruiker

Top shirts en top deal!

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 12:13
gjs Gebruiker

Als ik de reacties mag geloven zijn deze beter dan die poetsdoeken van Fruit of the Loom.
Ook na een paar keer wassen/dragen?

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 12:42
WiCo Gebruiker

Zo maar even een (bijna) off-topic vraag:  Waarom krijg ik een e-mail met deze kop: ???? Sonos soundbar -34% | L’oréal men expert -67% | 3x Lange T-Shirts -60% | Autostoeltjes -47%

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 13:16

Omdat we in deze kop diverse deals zetten die wij vandaag aanbieden, vergezeld met hun kortingspercentage.

Beantwoorden

25 oktober 2019 om 00:08
WiCo Gebruiker

Oh, ja??? Waar stond die soundbar dan??????

Beantwoorden

25 oktober 2019 om 01:44
Moderator Paul Moderator

De soundbar (Sonos Beam) was een App Only deal op 23 oktober, dus die dag alleen te bestellen via de app.

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 21:31
Triumphs Gebruiker

Net een over geplaatst voor witte T Shirts, in de web bevestiging en in my orders staat een plaatje van een zwarte t shirt, nergens kan ik terug vinden dat ik inderdaad witte heb besteld. Ik hoop van wel?

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 23:45
Moderator Paul Moderator

Op het plaatje wordt de 1e afbeelding van de deal getoond. Dat is in dit geval een zwart t-shirt. Maar als je de bestelling opzoekt in het overzicht onder Mijn iBOOD, zul je zien welke variant je daadwerkelijk besteld hebt.

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 21:36
iprchris Gebruiker

Besteld!

Beantwoorden

3 november 2019 om 07:23
wjoore Gebruiker

Zeer slechte ervaring met mijn laatste bestelling. Een pakket T shirts in het zwart besteld met ronde hals , en wat krijg ik ? Juist ja witte met een V hals. Hoe dom is dat ?

Beantwoorden

3 november 2019 om 07:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen wjoore,

Wat vervelend dat het mis is gegaan met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je al via je account een service verzoek ingediend?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.