10 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

Google Home | Smart Speaker

Google Home Smart Speaker

Breng je leven op orde, weet alles wat je wil weten, volg het nieuws, geniet van entertainment en maak het jezelf gemakkelijk. Haal nu jouw Google Home in huis.

Specificaties

Merk: Google
Type: Home | Smart Speaker
Kleur: Wit met leisteengrijze stof
Garantie: 2 jaar

• Met Google Assistant
  • Helemaal in het Nederlands
  • Ondersteunt Spotify, Deezer en meer

Bediening

• Afspelen/onderbreken: Tik één keer om audio, timers, wekkers en reacties stop te zetten
  • Volume wijzigen: Veeg met de klok mee om hoger te zetten en tegen de klok in om lager te zetten
  • Verzoek starten: Houd lang ingedrukt om de Google Assistant te activeren
  • Microfoon dempen: Druk op de dempknop op de achterkant van de Google Home om te voorkomen dat de Google Assistant wordt geactiveerd, ook wanneer je 'Hey Google' zegt

Technische specificaties

• Ondersteunde audio-indelingen: HE-AAC, LC-AAC, MP3, Vorbis, WAV (LPCM), Opus, FLAC met ondersteuning voor streams met hoge resolutie (24-bits/96 KHz)
  • Draadloos: 802.11b/g/n/ac (2,4 GHz/5 Ghz) wifi voor streaming met de beste prestaties
  • Sensoren: Capacitief tikken
  • Audio: Luidsprekers met hoge geluidsdruk en 2-inch driver en dubbele passieve radiatoren
  • Microfoons: Systeem met twee microfoons
  • Voeding: 16,5 V, 2 A
  • Poorten en aansluitingen: Gelijkstroomaansluiting
  • Ondersteunde besturingssystemen: Android 5.0 en hoger, iOS 9.1 en hoger

Vereisten

• Wifi-netwerk
  • Ondersteund apparaat met wifi
  • Stopcontact

Afmetingen en gewicht

• Diameter: 96,4 mm
  • Hoogte: 142,8 mm
  • Lengte stroomkabel: 1,8 m
  • Gewicht apparaat: 477 g
  • Gewicht netstroomadapter: 130 g

Dit ontvang je

• Google Home
  • Voeding
  • Snelstartgids
10 oktober 2019 om 04:39
rlefering Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Deze deal is in verband met promotiedoeleinden niet bedoeld voor op onze website en daarom enkel via andere kanalen terug te vinden. Hoewel je post super goed bedoeld is, heb ik hem om voorstaande reden even weggehaald.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 06:25
IBTL Gebruiker

Is dit een Nederlands exemplaar of eentje uit de VS die met een verloopstekker wordt geleverd?

Alvast dank!

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 07:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen IBTL,

Dit ga ik voor je navragen.

Solliciteer!

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 09:04
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze Google Home wordt gewoon geleverd met een EU-stekker!

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 09:07
gjs Gebruiker

Normaal zou dat dan in de beschrijving terug te vinden moeten zijn?
Dit is toch wel een wezenlijk detail, in de afweging 10-15 meer te betalen voor een ‘normale’.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 09:12

Indien we een product met een andere stekker leveren dan een EU-stekker, dan vermelden we dit inderdaad altijd bij de deal. In dit geval zit er gewoon een EU-stekker aan het product.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 07:08
mhulsegge Gebruiker

Helaas word deezer in het Nederlands nog altijd niet ondersteund, ondanks dat hierboven staat dat het net als Spotify zou werken

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 07:48
lucr Gebruiker

Sorry,maar zowel spotify als het Nederlands (Belgie) word ondersteund.

Heb er zelf eentje in gebruik

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 08:35
marcodeheer Gebruiker

Ja Spotify werkt. Maar helaas Deezers niet.

Baal hier nog steeds van

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 08:50
Moderator Dimitri Moderator

Hi mhulsegge,

Ik ga kijken of we met de beschrijving wat kunnen, kom erop terug!

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 10:44
DikkieDick Gebruiker

Is het een ‘echt’ nieuwe? Of een refurbished?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 10:45

Hij is echt helemaal nieuw.

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 09:32
DikkieDick Gebruiker

Thanx. En maar besteld. Kan ik die boven zetten en de mini beneden blijven. Had een Kiwi-design-accu voor de mini zodat ik die makkelijk kon verplaatsen, maar die had er na een week al geen zin meer in. :-(

Beantwoorden

14 oktober 2019 om 13:08
DikkieDick Gebruiker

En heel snel binnen. Met verwachte verzenddatum van 14 oktober zag ik hem gisterochtend ‘ineens’ liggen. Was al zaterdag binnen. ;-)

Beantwoorden

14 oktober 2019 om 13:27

Zo doen we dat soms ook gewoon, Dick ;-)

Veel plezier ermee!

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 12:13
Lavoo Gebruiker

Kan ik de speaker de opdracht geven om een bepaald telefoonnummer – van tevoren ingeprogrammeerd – te laten bellen?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 12:46

Je kunt wel de speaker opdracht geven om een bepaald telefoonnummer te bellen, maar dit telefoongesprek zal via jouw telefoon verlopen. Meer informatie vind je hierrr.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 23:17
FromScratch Gebruiker

Je kan wel degelijk gewoon via de google home bellen hoor. Ik heb het net geprobeerd middels die link die je hierboven meegaf! Nice :-)

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 12:14
arne_vn Gebruiker

Is deze waterproof? Maw; kan deze in de badkamer gebruikt worden?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 12:20
arne_vn Gebruiker

Excuses; heb gegooled, dus niet waterproof :)

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 12:43
spek82 Gebruiker

Kan je deze koppelen aan Sonos play one? Dus: ‘Hey Google, zet Sonos aan’ o.i.d? Of kan ik beter later nieuwe Sonos One halen aangezien dat al een slimme speaker is? Kom ik veel duurder uit natuurlijk…

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 12:49
spek82 Gebruiker
10 oktober 2019 om 12:54

Mocht je er via bovenstaande website niet uitkomen, dan kun je ook onderstaande video raadplegen.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 16:08
j.janssen Gebruiker

Kan ik deze in stereo laten spelen als ik er twee in dezelfde kamer heb? Ik kan met google niet echt een sluitend antwoord vinden op deze vraag…

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 16:37

Ik meen dat ze niet echt stereo kunnen afspelen. Wel kun je beide speakers tegelijk muziek laten afspelen, door in je Google Home app speakers samen te voegen in 1 groep.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 17:29
SidneyLeenen Gebruiker

Heb zelf 3 van die dingen in huis staan en stereo afspelen loopt nou niet echt heel lekker..
Je kunt wel zelf groepsvertraging instellen waardoor het geluid uiteindelijk allemaal op hetzelfde moment bij je oren binnenkomt maar echt functioneel is het niet..

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 18:27
mark-v Gebruiker

Kan je deze ook enkel in het pools bedienen? Ik wil deze namelijk cadeau doen aan iemand die geen Nederlands/Engels spreekt, maar enkel Pools

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 20:23
Moderator Niek Moderator

Goedenavond mark-v,

Klik hier voor het overzicht aan beschikbare talen voor Google home. Pools zit er helaas (nog) niet bij.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 20:52
anna-elisah Gebruiker

*knip*

Edited by: Paul
Goed dat je dit aangeeft. Ik heb je volledige bericht doorgezet naar de klantenservice.
Omdat jouw bericht niet over deze deal gaat (off-topic) heb ik je tekst hier op het forum weggehaald.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 22:10
anna-elisah Gebruiker

Okee, bedankt! Ik hoop snel iets te horen. =)

Beantwoorden

17 oktober 2019 om 12:51
SingingBert Gebruiker

Ik heb een Google home mini gekocht maar hij weigert mijn Wifi te gebruiken, het is een USA versie, hoe laat je die via een NL wifi werken?

Groetjes Bert

Beantwoorden

17 oktober 2019 om 13:42
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Bert,

Wat vervelend dat het verbinden niet lukt. Dat het een USA versie is, moet niks uitmaken voor het verbinden met je NL WiFi. Google heeft een aantal probleemoplossingen, misschien lukt het daarmee. Klik hier voor de Google pagina met instructies.

Mocht dit ook niet helpen, laat het ons hier dan maar even weten.

Beantwoorden

18 oktober 2019 om 12:22
SingingBert Gebruiker

Bedankt Niek, is gelukt,!????

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.