19 april 2019 om 00:01
iBOOD

LG 65" 4K LED TV | HDR | webOS | 65UK6400PLF

Product expert aanwezig

LG 65" 65UK6400PLF 4K Smart TV

Eén blik op deze 4K LG TV en het is direct duidelijk: tijd om je huidige TV te upgraden.

Specificaties

Merk: LG
Type: 65" 4K LED Smart TV (65UK6400PLF)
Garantie: 2 jaar

SIZE

In verband met het gewicht en de grootte van dit product, wordt hij afgeleverd in samenwerking met XXL Care. De bezorgvoorwaarden vind je hier.

• webOS smart TV
  • Netflix Recommended
  • 4K-resolutie & Active HDR

Algemene kenmerken

• Display Type: LED UHD 4K IPS scherm
  • Schermdiagonaal: 65" / 165 cm
  • LG Smart TV: webOS
  • Resolutie: 4K Ultra HD (3840 x 2160)

Beeld

• Backlighttechnologie: LED (Direct LED)
  • Paneeltype: 4K IPS Display
  • TruMotion / Refresh Rate: TM100 (Refresh Rate 50 Hz)
  • HDR type (High Dynamic Range): HDR Active
  • HDR format ondersteuning: HLG, HDR 10 Pro en HDR Effect
  • Color enchanger: Dynamic Colour
  • Noise Reduction: NR
  • Dynamic Tone Mapping
  • Picture Engine: Quad Core
  • 4K Upscaler: Ja
  • Viewing Angle: Wide Viewing Angle
  • Wide Colour Gamut
  • BLU type: Direct

Audio

• Audio output: 20W / 2.0ch
  • Direction: Down Firing
  • Simultaneous Audio Output
  • Surround Mode: ULTRA Surround
  • Clear Voice: Clear Voice III
  • One Touch Sound Tuning: Ready (Requires LG Magic Remote, not supplied with the television)
  • Adaptive Sound Control
  • Audio Upscaler
  • LG Sound Sync
  • Bluetooth Audio Playback
  • DTS Decoder
  • Audio Codec: AC3(Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA, apt-X (Refer to manual)

AI TV (Artificial Intelligence)

• LG ThinQ AI
  • Google Assistant: Built-in Google Assistant features require software update – coming later this year (2018)
  • Google Home Compatible (Google Home niet meegeleverd)
  • Amazon Alexa Compatible (Amazon Alexa niet meegeleverd)
  • Intelligent Voice Recognition (hiervoor heb je een Magic Remote nodig, deze wordt niet meegeleverd)
  • Universal Control Compatible

Smart TV

• Besturingssysteem: webOS
  • Aantal CPUs: Quad
  • Magic Remote Control: Ready (Magic Remote wordt niet meegeleverd)
  • Quick Access
  • Focus Zoom: Ready (hiervoor heb je een Magic Remote nodig, deze wordt niet meegeleverd)
  • Live Zoom
  • LG Content Store
  • Web Browser
  • Music Player
  • My Content
  • My Channels
  • Channel Advisor

Aansluitingen

• Wifi: 802.11ac
  • Bluetooth: V4.2
  • CI+ Slot
  • HDMI: 3
  • USB: 2
  • RF In: 2
  • Digital Audio Out (Optical): 1
  • Netwerkaansluiting (LAN): 1

Eco

• Voeding: 100 – 240 Vac, 50-60 Hz
  • Stand-by energieverbruik: minder dan 0.50 W
  • Energiebesparingsmodus
  • Energielabel: A

Afmetingen en gewicht

• Afmetingen zonder voet: 1468 x 854 x 90 mm
  • Afmetingen met voet: 1468 x 911 x 311 mm
  • Gewicht zonder voet: 20,6 kg
  • Gewicht met voet: 22,1 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @LG Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

19 april 2019 om 00:07
Weuser Gebruiker

Voor de liefhebbers: 50 hz, maar voor dit geld, 65", 4K en de hele rambam kan je ook niet meer verwachten. 

Beantwoorden

19 april 2019 om 01:45
Nemrah Gebruiker

Maar is dat werkelijk zo spannend?

Ik zit er aan te denken deze voor mn ouders te halen. Die kijken geen films series en gamen niet Maar kijken wel gewoon veel tv. Worden ook wat ouder en dan is een groot beeld wel fijn.

Waar is dat verschil van 50hz / 100hz nu erg merkbaar in?

Beantwoorden

19 april 2019 om 04:12
Starsqream Gebruiker

Totaal niet. Enige wanneer je echt 100Hz+ nodig hebt is bij professionele gaming. Als je tv kijkt is dat altijd 50Hz. Dat betekent dat een 50Hz tv perfect is en 100Hz juist niet omdat je tv dan zomaar extra frames erbij ‘verzint’ (origineel 50Hz >> custom 100Hz). Dus haal deze gerust voor je ouders, ze zien toch geen verschil tussen 50Hz/100Hz.

Beantwoorden

19 april 2019 om 06:00
busard Gebruiker

Ik dacht dat 100hz ook beter was voor het kijken van sportwedstrijden. Is dat niet (merkbaar) zo?

Beantwoorden

19 april 2019 om 06:37
danidani Gebruiker

Van 100Hz merk je meer dan van 4K VS 1080p.

Beantwoorden

19 april 2019 om 07:15
padeloco Gebruiker

Juist niet…Voor gamen maakt het niet uit of je een 50 of 100 Hertz tv kiest. De huidige spelcomputers geven namelijk geen beelden in 100 Hertz door. Er bestaat wel een kans dat een 100 Hertz tv iets meer tijd nodig heeft om extra frames te creëren. Hierdoor ontstaat er meer tijd tussen het moment dat je de knop indrukt en de actie die op het scherm getoond wordt. Deze vertraging wordt ook wel input lag genoemd. Dit is geen reden om niet voor een 100 Hertz televisie te kiezen, want tv’s hebben een Game Mode waarmee je het creëren van extra frames uitschakelt.

Beantwoorden

19 april 2019 om 07:16
padeloco Gebruiker

Waarom 100 Hertz?

Een 50 Hertz tv geeft 50 frames per seconde weer. Bij een 100 Hertz tv verdubbelt dit aantal. Als je naar een talkshow kijkt, zal je dit verschil niet snel zien. Een 100 Hertz tv komt vooral van pas als je snelle beelden bekijkt. Denk aan voetbal- of tenniswedstrijden, races of actiefilms. Elke snelle actie komt vloeiender in beeld.

50 of 100 Hertz voor gamen?

Voor gamen maakt het niet uit of je een 50 of 100 Hertz tv kiest. De huidige spelcomputers geven namelijk geen beelden in 100 Hertz door. Er bestaat wel een kans dat een 100 Hertz tv iets meer tijd nodig heeft om extra frames te creëren. Hierdoor ontstaat er meer tijd tussen het moment dat je de knop indrukt en de actie die op het scherm getoond wordt. Deze vertraging wordt ook wel input lag genoemd. Dit is geen reden om niet voor een 100 Hertz televisie te kiezen, want tv’s hebben een Game Mode waarmee je het creëren van extra frames uitschakelt.

Beantwoorden

19 april 2019 om 09:54
RDDR Gebruiker

@padeloco: goede uitleg. Het enige probleem is alleen dat de interpolatie van de extra beelden afhankelijk is van de kwaliteit van de image processing van TV’s. Er komen immers geen 100 beelden per seconde binnen. Dat kan goed uitpakken, maar ook digitale artefacten voorzaken. In zo’n geval kan een 50hz een prettiger beeld geven dan een 100hz.

Beantwoorden

19 april 2019 om 11:40
jbverschoor Gebruiker

Idd… en die interpolatie is fake. beelden die niet bestaan. totale onzin

Beantwoorden

19 april 2019 om 16:48
bartv1976 Gebruiker

Aangezien er telkens wel weer iemand is die bij elke TV de 50Hz opmerking maakt:
https://www.homecinemamagazine.nl/2013/10/frame-rate-vs-refresh-rate-verschil/

Beantwoorden

19 april 2019 om 00:51
jeroenski74 Gebruiker

Kan je naast bluetooth afspelen ook een bluetooth hoofdtelefoon aansluiten om te luisteren? Kan je dan ook meerdere tegelijk aansluiten?

Beantwoorden

19 april 2019 om 04:13
Starsqream Gebruiker

Je kunt 1 bluetooth apparaat/headset gebruiken. De tv heeft geen support voor multi-audio bluetooth verbindingen

Beantwoorden

19 april 2019 om 18:10
jeroenski74 Gebruiker

Dank!

Beantwoorden

19 april 2019 om 05:54
richpower Gebruiker

Mijn vrouw klaagt altijd dat het lang duurt voordat ons huidige TV opstart. Wat is de opstarttijd van deze TV?

Beantwoorden

19 april 2019 om 14:48
Official Product Expert LG Expert Official Product Expert

Hallo Richpower

TV start snel op, WebOS smart TV openen gaat ook vrij snel

Beantwoorden

19 april 2019 om 06:11
mpwestveer Gebruiker

Ik zie geen muurmontage bij de specs staan (VESA)

Beantwoorden

19 april 2019 om 06:29
Simball77 Gebruiker
19 april 2019 om 07:02
pbosscher Gebruiker

Het signaal wat er via de kabel binnen komt is tot 95% 50hz. Wat de tv’s doen die 100hz hebben is er een extra beeldplaatje tussen schieten om het vloeiender over te laten komen. Hier een linkje met de uitleg:

https://www.consumentenbond.nl/tv/100-of-200-hz-tv

Beantwoorden

19 april 2019 om 07:03
mirrick Gebruiker

Damn, zit net in de auto naar Spanje en deze is wel erg interessant. Nou lees ik dat het moment van leveren maximaal tot 2 weken na aankoop kan worden verzet. Kan daar geen mouw aangepast worden? Wij zijn pas 5 mei terug….

Beantwoorden

19 april 2019 om 07:42
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Even bij de buren parkeren?

Beantwoorden

19 april 2019 om 08:22
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen mirrick,

Twee weken is echt het maximum. Misschien inderdaad bij bekenden laten afleveren?

Beantwoorden

19 april 2019 om 08:53
mirrick Gebruiker

Die zijn ook op vakantie :o

Maar wel dichterbij op de camping, zal eens vragen.

Beantwoorden

19 april 2019 om 22:12
Moderator Paul Moderator

De 2 weken telt vanaf de datum van overhandiging aan de vervoerder, bij deze tv vanaf 24 april. Dan zou de bezorging uiterlijk op 8 mei plaats moeten vinden en ben je op tijd weer terug uit Spanje.

Beantwoorden

19 april 2019 om 08:19
Nemphis69 Gebruiker

Wel een dikkertje, niet?

Beantwoorden

19 april 2019 om 08:59
Moderator Kian Moderator

‘The bigger the better’ zegt die van mij wel eens, daarom ging ik overlaatst naar de supermarkt voor een jumbopack toiletpapier. ;)

Beantwoorden

19 april 2019 om 08:35
Akbuk Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

19 april 2019 om 09:05
Bigpapa146 Gebruiker

Is dit een Europees model???

Beantwoorden

19 april 2019 om 09:51

Ja dit is een Europees model bedoeld voor de Benelux markt

Beantwoorden

19 april 2019 om 09:31
stinoo Gebruiker

Dit is eigenlijk geen 4K TV doordat de pixelstructuur niet RGB maar RGBW is; elke vierde pixel is dus een witte pixel die wordt gebruikt om de helderheid op te krikken. Hierdoor houd je effectief een 2.8K resolutie over. Als je een laptop/PC aansluit op deze TV dan zullen rechte lijnen ook niet mooi recht lopen door deze toegevoegde witte pixel. Verder wordt HDR weergeven vrijwel onmogelijk door de pixelstructuur, de lage helderheid van 350 nits en het IPS paneel (laag contrast). Maargoed gezien de prijs en afmeting krijg je vooral veel schermoppervlak voor je geld, dat is een groot pluspunt. Je moet deze TV alleen niet als beeldpurist in huis halen.

Beantwoorden

19 april 2019 om 15:34
eurohopper Gebruiker

Interessante informatie! Mag ik vragen hoe jij hierachter gekomen bent? Haal je dit uit de specs?

Beantwoorden

19 april 2019 om 18:23
Shak25 Gebruiker

Nou? geen onderbouwing? te veel gevraagd?  volgens mij schud je maar wat uit je mouw…

Beantwoorden

19 april 2019 om 09:32
art45 Gebruiker

Welk operation system.

4.5?

Beantwoorden

19 april 2019 om 09:47

Er zit standaard WebOS 3.5  op, de TV zal na installatie aangeven dat er een nieuwe update is naar 4.5.

Beantwoorden

19 april 2019 om 09:40
art45 Gebruiker

Voor huizen buiten het kabelgebied is het belangrijk welke tuners in de tv zitten, bv terristisch digtaal en de s2 sateliet tuner. Volgends de link wel. Kunt u dit bevestigen

Beantwoorden

19 april 2019 om 09:50

Ja, beide aansluitingen zijn aanwezig

Beantwoorden

19 april 2019 om 10:07
Spare Gebruiker

Ik heb momenteel een Samsung TV + Samsung soundbar (HW-J355), ik heb hierbij maar één afstandbediening nodig om en de TV, en de soundbar te bedienen. Zou dit ook zo zijn bij deze TV, of heb ik dan wel de afstandbediening los van mijn soundbar nodig?

Beantwoorden

19 april 2019 om 11:44
Spare Gebruiker

@ LG Expert?

Beantwoorden

19 april 2019 om 14:47

Hallo Spare,

Het is mogelijk om de Samsung soundbar te koppelen aan de AB van de TV

Beantwoorden

19 april 2019 om 15:01
Spare Gebruiker

Bedankt!

Davey

Beantwoorden

19 april 2019 om 10:22
art45 Gebruiker

Is het mogenlijk de canaldigitaalapp te installeren.

Is mirrorweergave van mobiel mogenlijk zonder. Chromecast

Beantwoorden

19 april 2019 om 10:43

Full screen Mirrorweergave is mogelijk vanaf een android mobile

Canal digital app is aanwezig in onze app store

Beantwoorden

19 april 2019 om 10:48
chiemsee2 Gebruiker

@ LG Expert

Welke kleur heeft deze tv? De lijst en voet.

Beantwoorden

19 april 2019 om 11:42
stinoo Gebruiker

Dit is een ‘Havana Brown’ afwerking, lijkt een beetje houtkleurig.

Beantwoorden

19 april 2019 om 12:19

Klopt Havana brown, in normaal licht lijkt het zwart maar is diep zwart/bruin

Beantwoorden

19 april 2019 om 12:48
Tommie-1988 Gebruiker

Een tv van 100 hz past zich automatisch aan naar bijvoorbeeld 60 hz voor het kijken van normale televisie.

Tenminste, mijn Samsung TV doet dit automatisch.

Beantwoorden

19 april 2019 om 12:50
m.tozan Gebruiker

@LG expert Kan dit tv aan de muur worden gemonteerd of niet ?

Beantwoorden

19 april 2019 om 13:48

Jazeker dit is mogelijk met universele VESA beugels geschikt voor 65″

Beantwoorden

19 april 2019 om 13:07
qteknl Gebruiker

Zojuist bekeken bij de MediaMarkt, maar vind de kleuren heel erg donker tegenover alle andere TV’s die er staan.

Beantwoorden

19 april 2019 om 13:41
meerteno Gebruiker

@LG expert. Kan ik met deze TV icm met een CI+ direct gebruiken voor de zenders en EPG van Ziggo?

Beantwoorden

19 april 2019 om 13:50

Ja, TV is Ziggo gecertificeerd

Beantwoorden

20 april 2019 om 13:12
pipo2009 Gebruiker

Kan ik. Deze nog bestellen

Beantwoorden

20 april 2019 om 13:18
Moderator Jim Moderator

Hi Pipo!

Helaas is deze deal uitverkocht! Het zou kunnen zijn dat hij in de toekomst nog een keer terugkomt in een Flash Sale, maar daar hebben we helaas geen zicht op!

Groet,

Jim

Beantwoorden

24 april 2019 om 18:43
Paterdaam Gebruiker

@Ibood Wanneer wordt bestelling uitgeleverd?

Beantwoorden

24 april 2019 om 19:02
Moderator Jim Moderator

Hi Paterdaam!

Is de verwachte verzenddatum reeds verstreken? Ik begreep vanochtend dat er een lichte vertraging is opgetreden bij het distributiecentrum! Als dit ook het geval is voor jouw bestelling, zou hij morgen, uiterlijk overmorgen, moeten worden verstuurd.

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

24 april 2019 om 20:59
Nickz89 Gebruiker

Er wordt gezegd dat hij al sinds gisteren doorgegeven is aan de leverancier. Ook ik heb nog niks van ze vernomen.

Beantwoorden

25 april 2019 om 01:23
Moderator Paul Moderator

Deze 65″ tv zal door XXL Care worden bezorgd. Zij zullen binnen 7 dagen na overhandiging per email (of telefonisch) contact opnemen om een bezorgafspraak in te plannen. Hou dus je mailbox – en spamfilter – de komende dagen in de gaten.

Helaas is de kans klein dat de tv meteen de dag na overhandiging bezorgd kan worden.

Kleinere formaten worden door een andere vervoerder bezorgd. Bij hen lukt dat meestal wel binnen 1 à 3 dagen na overhandiging.

Beantwoorden

29 april 2019 om 22:32
wouterhh Gebruiker

Ha paul, ik vind o.a. 1 de informatievoorziening voor zon dure ibood aankoop wel erg summier.2. Ik vind het daarnaast ook wel appart dat wij kopers geen contact gegevens krijgen en 3 de mededeling dat het kán zijn dat er contact opgenomen wordt, via email of telefoon(?)2. 4. De verzenddatum is 24 april (maar dan gaat de leverancier binnen 7 dagen contact met je opnemen), en het kán zijn dat er geen track en tracé nimmer gestuurd wordt. Iets meer informatie zou wel geplaatst en gewenst zijn;)

Beantwoorden

28 mei 2019 om 18:55
rakert Gebruiker

je hebt wel een punt maar dit is wel heel goed koop ik denk zelf dat het uit het buiteland komt !!!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.