30 maart 2019 om 00:00
iBOOD

PME Legend Sneakers | Maze of Radical Engined

PME Legend Sneakers

Met deze sneakers van PME Legend ben jij helemaal klaar voor de warme dagen. Genieten maar!

Specificaties

Merk: PME Legend
Type: Radical Engined of Maze Sneakers

• Suède accenten
  • Sportieve zomerlook
  • Functioneel en duurzaam

Radical Engined

• Materiaal: Canvas met textiel en suède accenten
  • Sluiting: Veter
  • Voetbed: Uitneembaar
  • Zool: Rubber

Maze

• Materiaal: Textiel met suède accenten
  • Sluiting: Veter
  • Voetbed: Niet uitneembaar
  • Zool: Rubber
SIZE

De schoenen vallen normaal, bestel dus de maat die je altijd draagt.

30 maart 2019 om 06:02
r.wezen Gebruiker

Als deze niet bevallen mogen deze dan geretourneerd worden?

Beantwoorden

30 maart 2019 om 07:51
Globetrotter1 Gebruiker

Ja dat mag maar de retour kosten zijn voor eigen rekening, dus geen schoenen wel onkosten.

Beantwoorden

30 maart 2019 om 10:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen r.wezen,

Je hebt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen waarbinnen je je bestelling mag retourneren. Houd er wel rekening mee dat de kosten van het retoursturen voor eigen rekening zijn.

Beantwoorden

30 maart 2019 om 07:32
Duffie77 Gebruiker

Deze schoenen zijn van ZEER SLECHTE KWALITEIT !!!

Ik heb een jaar geleden een paar witte gekocht. Anderhalve maand later waren er gaten op de zijkant van beide schoenen, op de plaats waar je voet plooit. Ik heb deze schoenen enkel gedragen om naar het werk te gaan, en ik doe dan nog een zittende bureau-job…

De slechtste schoenen die ik ooit heb gehad !!!

Beantwoorden

30 maart 2019 om 10:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Duffie77,

Dat lijkt me niet de bedoeling dat er al zo snel gaten in komen. Heb je deze via iBOOD gekocht en heb je hierover ook contact gehad?

Beantwoorden

30 maart 2019 om 11:50
Duffie77 Gebruiker

Ik heb die via Ibood gekocht en heb in het verleden een dergelijke reactie geplaatst, zonder gevolg. Maar toen stond ik niet bovenaan de lijst met reacties :-)

Beantwoorden

30 maart 2019 om 11:59
Moderator Niek Moderator

Je kunt in zo’n geval het beste even via je account een serviceverzoek indienen en dan zal de klantenservice contact met je opnemen. Excuus dat we destijds je reactie gemist hebben, normaal gesproken pakken we dit ook op.

Beantwoorden

30 maart 2019 om 13:00
Duffie77 Gebruiker

Tja zal het nu wat laat voor zijn…

Hopelijk trekt iBood zijn conclusies uit deze reacties (ben niet alleen) en bieden ze dit niet meer aan…

Beantwoorden

30 maart 2019 om 21:41
P-cool Gebruiker

Ik heb de Radical Engined en nog een ander model van PME dat nu niet aangeboden wordt. Allebei bij ibood gekocht en ik loop er gelukkig nog steeds naar tevredenheid op.

Misschien heb jij het slecht getroffen Duffie77. Ik denk niet dat ibood op basis van 1 slechte ervaring gaat stoppen met de verkoop van deze schoenen als daar vele positieve ervaringen tegenover staan. Maar het blijft vervelend dat jouw schoenen niet goed waren.

Beantwoorden

30 maart 2019 om 23:44
cuneyt1978 Gebruiker

Hier nog 1! Twee paar gekocht. Alle twee op dezelde plek (buigpunt aan de buitenkant) gaten erin. Troep!

Beantwoorden

31 maart 2019 om 03:48
Duffie77 Gebruiker

Jij bent voorlopig de enige positieve….

Beantwoorden

31 maart 2019 om 19:40
P-cool Gebruiker

Haha, blijkbaar lastig om te lezen. Ook sharkattack hieronder is positief over de schoenen, en waarschijnlijk nog wel meer personen die de moeite niet nemen om te reageren. :)

Enfin, wel vervelend dat er ook andere ervaringen zijn. Dat is ook goed om te benoemen.

Beantwoorden

30 maart 2019 om 07:43
maikelvandelaar Gebruiker

Oeps… was al blij dat ze een keer mijn maat hebben… nog meer ervaringen? Ik laat ze nog even in mijn wagentje liggen

Beantwoorden

30 maart 2019 om 07:52
Duffie77 Gebruiker

Ik heb dus een paar schoenen met bijna nieuwe zolen en extra verluchtingsgaten op de zijkant ????

Beantwoorden

30 maart 2019 om 07:52
Duffie77 Gebruiker

Die vraagtekens waren een smiley…

Beantwoorden

30 maart 2019 om 08:12
richardwillemse Gebruiker

Deze schoenen waren vorig jaar inderdaad ook in de aanbieding bij Ibood. Het verhaal van de gaten in de zijkant herken ik niet, maar de zolen zijn wel van EXTREEM slechte kwaliteit! Ik heb ze hooguit 1 maand gedragen (niks bijzonders, gewoon kantoorwerk) en toen had ik in beiden schoenen al gaten in de zolen van het doorslijten. Dit heb ik nog nooit eerder met schoenen meegemaakt

Beantwoorden

30 maart 2019 om 13:30
maikelvandelaar Gebruiker

Bedankt. Winkelwagentje is weer leeg. Wel raar, normaal is pme een goed merk..

Beantwoorden

31 maart 2019 om 13:13
Moderator Jim Moderator

Dank voor het delen van alle ervaringen!
Het kan soms snel gaan helaas!

Groet,

Jim

Beantwoorden

30 maart 2019 om 08:30
UNIT05 Gebruiker

Oeps. Nog even wachten met bestellen dan… :)

Beantwoorden

30 maart 2019 om 10:52
Gosh Gebruiker

Twee keer verschillende typen PME schoenen besteld en twee keer vooral zere voeten Op de één of andere manier altijd last van mijn hak en achillespees Bij mij dus geen slijtage van zijkanten of zool maar dan vooral omdat ik ze niet kan dragen Bij geen enkel ander merk last van

Beantwoorden

30 maart 2019 om 14:31
sharkattack Gebruiker

Wat een drama verhalen hier over pme. Het zal wel kloppen, maar ik heb inmiddels vier paar gekocht – witte, blauwe, grijze en hoge grijze, hele fijne schoenen, al een jaar in gebruik en blijven mooi.

Beantwoorden

30 maart 2019 om 15:35
PostmanNL Gebruiker

Ik wil 2 paar bestellen, 1x blauw en 1x wit. Hoe kan ik dit in mijn winkelmandje krijgen?

Beantwoorden

30 maart 2019 om 15:48
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag PostmanNL,

Je kunt eerst één kleur in je winkelwagen stoppen en daarna klikken op verder winkelen. Je kunt dan nog een kleur toevoegen en hoeft maar één keer de verzendkosten te betalen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.