28 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Technaxx HD IP Camera met Floodlight | TX-83

Technaxx HD IP Camera met Floodlight

Met deze IP-camera en floodlight ineen houd jij je dierbaren en bezittingen veilig.

Specificaties

Merk: Technaxx
Type: TX-83 HD IP Camera met Floodlight
Garantie: 2 jaar

• HD-beeldresolutie
  • Bewegings- en geluidsdetectie
  • Met krachtige floodlights

Technisch

• Ondersteunt 802.11.b/g/n draadloos protocol
  • Lichtbron: 0,5 W / 24x LED's / Ø 650 Lum
  • Detectie: hoek 70° ~ 80°, bereik 6 ~ 10 m; PIR 6 ~ 8 m
  • Lens: f=3.6 mm@F1.2; Horizontaal 60,4 °
  • Sluiter 1/50 (1/60) seconden ~ 1/100000 seconden
  • Minimale belichting 1,0 Lux@F1.2; AGC ON (0 Lux met IR)
  • Video (instelbaar): Helderheid, Contrast, Scherpte, Verzadiging
  • Videostream 128 Kbps ~ 4 Mbps
  • Audiocompressie G.711
  • Geluidsdetectiegevoeligheid minimaal 60 dB
  • S / N-verhouding> 40dB
  • Protocol: TCP / IP, HTTP, DHCP, DNS, DDNS, SMTP, NTP, etc.
  • Wachtwoord beveiliging
  • Voeding: externe voedingsadapter DC 12V / 2A
  • Stroomverbruik maximaal 16W
  • Bedrijfsomstandigheden: -10 ° C ~ + 60 ° C, vochtigheid 90% of minder

Ondersteunde software

• Besturingssystemen: Windows
  • Internetbrowser: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari
  • Smartphones: iPhone, Android

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: (L) 20 x (W) 15 x (H) 20 cm (met antenne van 40 cm)
  • Gewicht: 1,2 kg

Dit ontvang je

• TX-83 IP-camera
  • Voedingsadapter (DC 12V / 2A)
  • Ethernet-kabel (RJ45)
  • Antenne
  • Schroeven en pluggen & dwarsbalk
  • Pad voor de cameravoet
  • Waterdicht kabelbeschermingspakket
  • CD
  • Handleiding
1 april 2019 om 14:55
C.Hermsen Gebruiker

Verwachte levering is 1 april. Ik heb nog geen bericht gekregen dat hij verstuurd is.

Word het een andere datum??

Beantwoorden

1 april 2019 om 23:25
Moderator Paul Moderator

Er wordt de hele dag en avond gewerkt in het distributiecentrum, waardoor het ook pas aan het eind van de dag kan zijn voordat je de verzendbevestiging ontvangt. Heb je inmiddels wel bericht ontvangen? Er is namelijk geen vertraging bekend. Dus hopelijk heb je de camera morgen (of overmorgen) in huis.

Beantwoorden

2 april 2019 om 19:36
rudallen Gebruiker

Installatie CD beschadigd en onbruikbaar.

Iemand een link om de installatie-software te downloaden ? (niet gevonden via Google)

Reeds een formulier verstuurd via “Stel een vraag” op “Mijn iBood”

Beantwoorden

2 april 2019 om 22:31
eldavlen Gebruiker

Installatie lukt niet, eerst “Connecting” en uiteindelijk “Connect timeout” brol?

Beantwoorden

3 april 2019 om 13:08
Spyjack Gebruiker

Hallo,

Ik heb de camera binnen gehregen en de link met IPhone met wifi werkt, maar de camera geeft niet thuis als ik de instructie’s letterlijk volg. Ook met de PC client op de PC geinstalleerd kan ik de camera vinden en in de camara lijst opnemen, maar de camera blijft ook hier offline. De DHCP router heeft de camera netjes een IP gegeven en de find-tool laat netjes het IP en poortnr 81 zien. (OOk ID nr en model worden getoond in de find tool. Ook een ping commande wordt keurig beantwoord. Verbinden kan dus wel maar de camera komt nooit online, tot aan een communicating time out.

Iemand suggestie’s?

Beantwoorden

5 april 2019 om 15:46
Rvddraai Gebruiker

Ik heb 2 camera’s besteld. 1 camera heeft precies hetzelfde (reeds gemeld bij Ibood) 2e camera was wel te vinden, maar…. kom dan via mijn iPhone niet bij bepaalde instellingen. Met de PC Software kom ik daar wel bij, maar dan worden de instellingen niet opgeslagen.

Beantwoorden

3 april 2019 om 20:59
ColtHD Gebruiker

Beste,

Camera geïnstalleerd en werkt gewoon goed.

Ik krijg alleen op geen enkele mogelijkheid de LED lampen aan bij beweging. Kan ze enkel handmatig aanzetten.

Heb alle instelling in de app gecontroleerd en getest, helaas zonder succes.

Ibood, kunnen jullie me helpen?

Groet,

Erik

Beantwoorden

3 april 2019 om 21:33
j.janssen Gebruiker

Tja het was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn. Ik denk dat de pessimisten van vorige week nu toch gelijk krijgen.

Hier geen wifi-accesspoint in de lucht na aansluiten. Bij bedraad aansluiten ziet de dhcp-server van mijn router geen nieuw apparaat. Het lijkt wel of er een aan/uit-knop is die ik nog niet heb gevonden. De lampen flitsen wel heel eventjes als ik de voedingsadapter aansluit, dus de adapter werkt, maar verder lijkt het een dood ding. Komt hier nog wat hulp of zal ik hem maar terugsturen iBood?

Beantwoorden

4 april 2019 om 14:34
omiT84 Gebruiker

Inderdaad, ik heb er 4 besteld waarvan er 1 een los lens glas heeft en alleen paars beeld geeft (of soms zwart wit als het ir filter een keer omspringt)

Van 2 lijken de PIR sensoren het niet te doen en van 3 kan ik niet bij de webpagina.

Nummer 4 heb ik nog niet geprobeerd.

Of ik doe iets geweldig mis of dit was inderdaad te mooi om waar te zijn, maar dan mag iBood even goed zijn excuses aanbieden.

Dit zou wel eens mijn laatste aankoop kunnen zijn. Prijzen zijn niet echt meer concurrerend, verzending is duur en nog met DHL ook en als het een keer een koopje is, is het werkelijke rommel.

Wat me ook erg tegen zit is dat er netjes wordt geantwoord op de dag van de deal, maar zodra er stront aan de knikker is, is het verdacht stil.

Beantwoorden

4 april 2019 om 16:36
omiT84 Gebruiker

Kleine toevoeging,
Ondertussen even een camera open gehaald waarvan de PIR het niet deed.
Na wat meten bleek het een draadje te zijn tussen het pir bord en het hoofd bordje.
Blijkbaar was het aaankrimpen van het stekkertje niet goed gegaan. Ik heb hem los getrokken en aangesoldeers in plaats van het stekkertje.
Als er een doe hetzelver tussen zit, kun je dat doen…
Het is een rot ding om via de app, pc en webpagina aan de praat te krijgen. Je hebt de PC software nodig om de webserver poort aan te passen. Die wordt random gekozen bij fabrieks reset. Instellingen zijn verspreid tussen de android app, pc software en web pagina.

Volg hieronder het witte draadje.

Beantwoorden

4 april 2019 om 20:18
j.janssen Gebruiker

Dat de software bagger is was te verwachten en dat vind ik nog wel enigszins acceptabel gezien de prijs. Maar dat het helemaal niet werkt is wel erg slecht. Ik ga ‘m niet zelf open schroeven want dan krijg ik natuurlijk geen geld terug van iBood als het niet lukt om het ding te repareren.

Beantwoorden

4 april 2019 om 15:51
bjlmertens Gebruiker

Wifi werkt niet.

Wachtwoord word niet geaccepteerd en in de app kun je de wifi instellingen niet openen.

Software op een cd…. best lastig als je geen cd drive hebt.

Beantwoorden

6 april 2019 om 07:12
meme8 Gebruiker

Hier camera aan de praat gekregen ,maar verlichting werkt niet zoals het zou moeten,soms lukt manueel bedienen soms niet,op de sensor werkt de verlichting totaal niet,goedkope rommel

Beantwoorden

6 april 2019 om 11:40
Co2_J Gebruiker

Ik hoop dat het bij mij meevalt iBood… heb een snel gekeken in de doos maar nog tijd gehad om eea aan te sluiten of te bekijken.. maar als ik het zo zie zijn er toch wel een aantal exemplaren dat het niet doet… pfff nou op hoop van zegen dan maar…

Beantwoorden

6 april 2019 om 17:28
Selmi Gebruiker

Ik ben al 2 dagen bezig maar ik krijg hem niet geïnstalleerd. Altijd offline.

Ik kan ook geen qr code vinden …

Beantwoorden

11 april 2019 om 12:43
merc34 Gebruiker

Bij mij hetzelfde. Bedraad wel signaal, maar draadloos continue offline. ook geen QR-code op camera aanwezig.

Beantwoorden

11 april 2019 om 21:01
dusty123 Gebruiker

Hallo, hoe kan ik deze retour doen, de app is oud en wordt niet ge-update , de camera gaat even aan ik kan hem niet in mijn WiFi netwerk plaatsen en ook niet in mijn vast.

Hij wordt even herkend en daarna stopt hij en meldt da Usernames en wachtwoord niet goed zijn.

Heel jammer, maar zo heb ik er niets aan

Beantwoorden

12 april 2019 om 00:07
Moderator Paul Moderator

Je kunt via Mijn iBOOD een serviceverzoek indienen. De klantenservice zal je dan laten weten wat de vervolgstappen zijn.

Beantwoorden

18 april 2019 om 08:46
j.janssen Gebruiker

Ha Paul, fijn dat je nog even langs komt hier. Ik heb op 6 april een garantie/rma-melding gedaan maar er tot op heden nog niets op gehoord, behalve de automatische bevestiging. Op twitter reageert Ibood ook niet. Kun jij eens kijken of je ze tot actie kunt aanzetten? Alvast bedankt!

Beantwoorden

18 april 2019 om 23:21
Moderator Paul Moderator

Je zou via Twitter ook reactie moeten krijgen, maar misschien is jouw bericht er tussendoor geglipt. Ik ga het doorgeven aan de klantenservice. Heb je het bestelnummer of RMA-nummer toevallig ook bij de hand?

Beantwoorden

25 april 2019 om 21:12
j.janssen Gebruiker

Inmiddels naar tevredenheid afgehandeld, Paul bedankt!

Beantwoorden

28 april 2019 om 13:02
Alupa Gebruiker

Ben best tevreden met de camera. Lichtopbrengst is goed, camerabeeldkwaliteit ook, is te bekijken met tinycam op verschillende manieren(netwerk scannen werkt, evt op generic cam via rtsp met de gegeven informatie voor Synology NAS). Kan zonder gebruik van de installatie CD geïnstalleerd worden(ik heb de CD nog steeds dicht in verpakking). Minpuntje:de camera is gevoelig voor bekende hack en is geen firmware update voor te vinden. Tinycam geeft hiervoor zelfs een waarschuwing.

Beantwoorden

29 april 2019 om 20:51
miremo Gebruiker

Hallo,

ik krijg het niet goed geïnstalleerd op de synology NAS.

Wat moet ik precies invoeren? als user mijn usernaam en als password mijn eigen password en mijn eigen ip adres en de rest zoals hieronder. of mis ik iets:

rtsp://[User]:[Password]@[Camera IP]:10554/tcp/av0_0

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.