25 maart 2019 om 00:00
iBOOD

LG Dolby Atmos Soundbar | 500 W | 5.1.2 Ch | Google Assistant Compatibel | SK9Y

LG Dolby Atmos 5.1.2 Ch Soundbar | 500 W

Deze SK9Y soundbar van LG is de perfect match voor iedere tv van 49" of groter en vult je leefruimte met een prachtig geluid.

Specificaties

Merk: LG
Type: Dolby Atmos Soundbar | 500 W | 5.1.2 Ch | Google Assistant Compatibel | SK9Y
Garantie: 2 jaar

• Ingebouwde Chromecast
  • Hi-res audio
  • 4K-Passthrough

Algemeen

• Producttype: Soundbar
  • Matching TV: 49" en groter

Audio

• Dolby Atmos
  • DTS Virtual: X
  • High Resolution Audio gecertificeerd
  • 4K sound
  • 4K Content compatible
  • Sound Up converter
  • Channel: 5.1.2 ch

• Vermogen Soundbar: 300 W
  • Vermogen Subwoofer: 200 W
  • ASC
  • Virtual Surround
  • MP3 optimizer
  • Natural / Auto EQ

Aansluitingen

• TV sound sync
  • HDMI (HDCP 2.2)
  • USB
  • Portable in
  • Audio Optisch
  • NFC

Multimedia

• Wifi
  • Bluetooth
  • Simplink
  • External HDD Playback

Audio streaming

• Chromecast
  • Google Assistant

AV format

• LPCM
  • Dolby Atmos
  • Dolby TrueHD
  • Dolby digital plus
  • Dolby digital
  • DTS Digital Surround
  • FLAC

• OGG
  • WAV
  • ALAC
  • MP3
  • WMA
  • AAC (MPEG4)
  • AAC+
  • AIFF

Afmetingen

• Afmetingen Subwoofer: 221 (B) x 390 (H) x 312.8 (D) mm
  • Afmetingen Soundbar: 1200 (B) x 58 (H) x 145 (D) mm
25 maart 2019 om 11:00
Lucske53 Gebruiker

Hier ook nog kunnen bestellen, zéér goede prijs, hopelijk een snelle levering,

Beantwoorden

25 maart 2019 om 11:02
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Lucske!

Verzending staat gepland voor 2 april!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

25 maart 2019 om 11:39
Lucske53 Gebruiker

Bedankt voor de reactie, ik kijk er naar uit,

Beantwoorden

25 maart 2019 om 11:03
Ernie411 Gebruiker

Ik heb hem ook nog kunnen bemachtigen.

Echter wou ik die Polk van vorige week gaan annuleren en dat blijkt niet te kunnen.

Hij wordt namelijk verwerkt..

En ik heb ik heb geen zin om in het rood te gaan voor een soundbar.

Beantwoorden

25 maart 2019 om 11:12
Moderator Jim Moderator

Hi Ernie!

Helaas kunnen we die niet meer annuleren vanuit onze kant, omdat hij inderdaad al gereedgemaakt is voor verzending. Je kan hem uiteraard aan de deur weigeren, dan gaat hij automatisch terug en wordt het geld teruggeboekt!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

25 maart 2019 om 11:12
Shadowkid053 Gebruiker

Zojuist ook nog kunnen bestellen. Goede deal!

Beantwoorden

25 maart 2019 om 11:16
tenne Gebruiker

zijn grotere broer de LG SK10Y mag je anders ook altijd eens in de aanbieding zetten hoor IBOOD!!!

Beantwoorden

25 maart 2019 om 11:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen tenne,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt die ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

25 maart 2019 om 11:19
Moderator Jim Moderator

Hi allemaal!

Er komt weer een klein stukje extra voorraad bij! Bestellen kan via je de homepage! (http://www.ibood.nl)

Groet!

Jim

Beantwoorden

25 maart 2019 om 11:31
Eddiez Gebruiker

Mooie aanbieding  dus besteld

Beantwoorden

25 maart 2019 om 11:35
killghost Gebruiker

Net nog eentje kunnen bestellen. Toevallig dat ik keek. Ik zal nu maar eens wat reviews etc. gaan lezen. Nog geen tijd voor gehad haha

Beantwoorden

25 maart 2019 om 12:11
forza11 Gebruiker

Jammer, mooie aanbieding!

Beantwoorden

25 maart 2019 om 12:15
Nemrah Gebruiker

Sick, dan had ik echt de allerlaatste blijkbaar …

Beantwoorden

25 maart 2019 om 12:13
Nemrah Gebruiker

Mij ook nog gelukt om te bestellen.

Ik heb nog een 8 jaar oude LG 5.1 surround set staan die opzich nog goed werkt, maar begin me toch aan de kabels te irriteren. Nu zat er in die oude set een dvd speler, valt die oude dvd speler alsnog te koppelen met tv en deze soundbar?

Want anders zit ik zonder dvd afspeelmogelijkheid haha

Beantwoorden

25 maart 2019 om 12:18
Moderator Jim Moderator

Hi Nemrah!

Ik durf niet te zeggen of die oude DVD Speler direct valt te koppelen (ik gok dat deze geen directe HDMI aansluiting heeft, of was hij niet zó oud? :-)). Anders verlies je sowieso bepaalde kwaliteit. Je zou er natuurlijk voor kunnen kiezen om het geluid via de TV te laten lopen, echter weet ik niet of dat het gewenste resultaat gaat geven en of de TV die je erbij gebruikt het geluid van de DVD speler kan ontvangen via de aansluiting.

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

25 maart 2019 om 13:00
Nemrah Gebruiker

Ja de oude lg set kon ik met hdmi koppelen aan de tv. Dan kan de soundbar via de tv lopen, ik heb een Lg Oled55c8pla dus ik vermoed dat dat wel gaat lukken! Thanks

Beantwoorden

25 maart 2019 om 12:17
JohnnD Gebruiker

Blijkbaar heeft Japserio nog nooit het verschil gehoord tussen een goede en elegante surround  speakerset met 2 echt fantastische frontspeakers ( dan heb je geen subwoofer nodig)

https://www.lautsprecherbau.de/magazine/highlights/highlight/jenseits-der-grenzen-satorique-4_8636,de,901274,15763

Spelen een half jaar bij mij, daar kan dit soundbarretje niet tegen tippen.

09:29
#

Japserio Gebruiker

Stuk eleganter dan een 5.1 set met 2 van die enorme zuilen naast je tv.Voordeel van de SUB is dat je die overal kan plaatsen. Dus ook ergens anders in de hoek of achter de bank.

Beantwoorden

25 maart 2019 om 13:48
StefVL Gebruiker

Beetje onfair dat je deze soundbarset vergelijkt met speakers van meer dan 1000euro per stuk…

Hij heeft ook gewoon aangegeven dat dit een elegantere oplossing is. Dat kan je toch moeilijk ontkennen? Ik heb ook een PA speakerset van 3000euro. Die klinkt ongetwijfeld beter dan de meeste soundbars op de markt, maar die ga ik echt niet in mijn woonkamer installeren…

Beantwoorden

25 maart 2019 om 14:32
Japserio Gebruiker

Appels met peren vergelijken JohnnD….

Een soundbar kan qua geluid inderdaad niet tippen aan een mooie 5.1 set of de speakers die jij laat zien.

Mijn opmerking ging over de visuele elegantie van een soundbar tov de katholieke kerkzuilen die jij laat zien.
Allicht komt daar een geweldig geluid uit (wat je wel mag verwachten voor de prijs). 
Persoonlijk vind ik het geen gezicht om dat in de huiskamer te hebben staan, maar hierin verschilt gelukkig iedereen van mening en is een kwestie van smaak en prioriteit (fantastisch geluid vs goed geluid, 300,- vs 1500,- grote speakers vs een soundbar)

De LG Sk9Y is voor soundbar begrippen een best grote jongen, maar past mooi onder de tv zonder veel ruimte in beslag te nemen.

Geluidskwaliteit is prima in orde, voor soundbar begrippen dan.

Beantwoorden

25 maart 2019 om 12:22
Dutchmen123 Gebruiker

Dat is behoorlijk jammer dit IBOOD!…Had helaas vanaf 10:00 uur een meeting en dacht deze af te rekenen voor de lunch,,,helaas. Volgende keer maar de SK10 graag!

Beantwoorden

25 maart 2019 om 13:21
Simon Sez Gebruiker

Kan ik dmv een hdmi splitter Xbox, Atv4, blu-ray en ziggo box aansluiten om de hoeveelheid kabels naar de tv te reduceren?

Beantwoorden

25 maart 2019 om 14:21
Moderator Jim Moderator

Hi Simon!

Dit moet ik even uitzoeken! Ik weet niet of je de Soundbar reeds hebt gekocht of dat je hem helaas net hebt gemist? Als je het antwoord graag nog zou willen hebben, ga ik even zoeken. Sommige HDMI Splitters zullen niet per definitie het geluid ook meegeven (dit moet ik even checken).

Groet!

Jim

Beantwoorden

25 maart 2019 om 14:40
Simon Sez Gebruiker

Ik heb gekocht via ibood, nu maar hopen dat ik 4 hdmi kan aansluiten.

Beantwoorden

25 maart 2019 om 13:25
omidghasem Gebruiker

Lekker zeg. Heb je op “Ik wil er een” gedrukt terwijl je bent ingelogd en zit je in de betalingspagina. Loop je heel even weg en kom je enkele tellen terug, ben je eruit gegooid en staat er uitverkocht en kan je je aankoop vergeten.

Moderator, kunnen jullie nog wat voor mij betekenen? Zien jullie mijn order nog ergens pending?

Beantwoorden

25 maart 2019 om 14:18
Moderator Jim Moderator

Hi Omidghasem,

Ik heb even meegekeken, maar ze zijn écht allemaal op. Er is een aantal keer een nieuwe voorraad toegevoegd uit teruggekomen annuleringen, maar op dit moment is hij echt op. Gezien het systeem van iBOOD alleen orders accepteert nadat de echte betaling is doorgevoerd, is hij voor die tijd helaas nog niet op ‘Pending’.

Ik hoop volgende keer beter!

Groet,

Jim

Beantwoorden

25 maart 2019 om 13:48
Lestation Gebruiker

Kan deze deal nog eens terugkomen? Precies wel meer vraag erachter :)

Beantwoorden

25 maart 2019 om 14:17
Moderator Jim Moderator

Hi Lestation!

Ik gok zomaar dat de inkopers hebben gezien dat het een populaire deal was ;-).
Je kan natuurlijk altijd een tip achterlaten in het tipforum, voor de zekerheid!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

25 maart 2019 om 14:40
omidghasem Gebruiker

Helaas pindakaas. Toch bedankt voor het bekijken Jim! Hopelijk komen julie gauw weer met een nieuw model LG soundbar!

Beantwoorden

25 maart 2019 om 14:38
wildcardxl Gebruiker

Volgens mij is er iets totaal mis gegaan bij mij in het bestelproces? Ideal flipte de pan uit en zie hem nu ook niet terug komen in mijn bestelgeschiedenis en is ook niks afgeschreven. Zou iemand dit voor mij willen nakijken?

Beantwoorden

25 maart 2019 om 14:48
Moderator Jim Moderator

Hi WildCardXL!

We hebben even gekeken, maar kunnen inderdaad geen bestelling vinden onder jouw account. De bestelling is écht alleen gelukt zodra de iDEAL betaling (of andere betalingsmethode) voltooid is. Als er niets is afgeschreven, is de bestelling helaas niet geplaatst.

Groet!

Jim

Beantwoorden

25 maart 2019 om 16:27
wildcardxl Gebruiker

Hoi Jim,

Mocht er onverwacht nog weer voorraad beschikbaar zijn hou ik me aanbevolen.

Groet,

Ronald

Beantwoorden

25 maart 2019 om 16:44
ToozWooz Gebruiker

Beste Ibood,

Komt er nog een nieuwe voorraad van deze LG soundbar?

Met vriendelijke groet,

Thomas

Beantwoorden

25 maart 2019 om 16:45
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Thomas,

Er komt helaas geen nieuwe voorraad meer bij.

Beantwoorden

25 maart 2019 om 17:07
ToozWooz Gebruiker

Ok helaas, dan maar wachten op de volgende ronde…

Beantwoorden

25 maart 2019 om 17:42
Anton68 Gebruiker

Vaker soundbars aanbieden iBOOD

Beantwoorden

25 maart 2019 om 19:50
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Anton68,

Mocht je een specifiek model graag voorbij zien komen, dan kun je altijd de inkopers tippen. Wie weet komt die dan een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

25 maart 2019 om 18:39
kalisje Gebruiker

Hopelijk komt morgen de LG SK10Y soundbar langs ????

Beantwoorden

25 maart 2019 om 21:33
Moderator Jim Moderator

Hi Kalisje!

Zou mooi zijn! Maar morgen weer tijd voor een andere mooie deal ;-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

25 maart 2019 om 18:44
aklasse Gebruiker

Ik heb de sk10y voor 449.00 kunnen bemachtigen tijdens de lg promotie. Had eerst een dure Samsung . De lg soundbars geven een top geluid . Atmos is met deze spundbars perfect.

Ik heb er achterspeakers erbijgekocht dat maakt de set compleet. Atmos krijg je alleen door HDMI kabel rechtstreeks op de bar aan te sluiten . Atmos kun he aflezen op de bar .

Echt top spul.

Beantwoorden

9 april 2019 om 10:28
Dordt Gebruiker

Ik heb er 1tje kunnen bemachtigen , maar het is niet mijn ding.

Ik sluit mijn oude versterker weer aan.

Mocht er iemand in de omgeving van Dordrecht interesse hebben , je kan langs komen en hem overnemen.

Beantwoorden

6 juni 2019 om 13:30
ChrissvHoof Gebruiker

Nog beschikbaar?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.