22 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Bose QuietComfort 35 II Over Ear Koptelefoon

Bose QuietComfort 35 II Koptelefoon

Mensen die absoluut niet willen bezuinigen op een koptelefoon, dienen niet verder te kijken dan de Bose QuietComfort 35 II.

**** op What HiFi!

Specificaties

Merk: Bose
Type: QuietComfort 35 II Over Ear Koptelefoon
Garantie: 2 jaar

• Werkt met Bose Augmented Reality
  • Drie niveaus noise cancelling
  • Ingebouwde Google Assistent, Siri geschikt

INFO

De beschikbaarheid en functionaliteit van Bose AR varieert. Bose AR-apps zijn momenteel alleen beschikbaar voor iPhone- en iPad-gebruikers. Apps voor Android-apparaten zijn in ontwikkeling.

Afmeting/gewicht zonder kabel

• Hoofdtelefoon: 18 (H) x 17 (B) x 8,1 (D) cm
  • Audiokabel: 120 cm
  • USB-kabel: 30,5 cm
  • Gewicht:  0,24 kg

Dit ontvang je

• QC35 wireless II koptelefoon
  • USB-oplaadkabel
  • Audiokabel
  • Draagetui
22 maart 2019 om 08:59
EDWernars Gebruiker

Jongens met dit soort deals moet je er gwn snel bij zijn.

Bose gaat ibood geen 500 koptelefoons van het topmodel voor deze prijs neerzetten. Het is voor bose ook gwn marketing om een aantal van deze producten voor een lagere prijs te verkopen.

Zorg dat je om 0:00 de deals bekijkt en gaat dat moet omdat je vroeg moet opstaan voor werk? Dan zorg je dat je rond 4 a 5 uur opstaat. Weet je bijna zeker dat je de leuke dingen van ibood kan bemachtigen. Heb je het er niet voor over? Dan moet je ook niet gaan zeuren dat het is uitverkocht.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:09
Moderator Jim Moderator

Hi EDWernars!

Zoals je aangeeft was dit een extreem goede deal! Ik kan je vanuit betrouwbare bronnen vertellen dat er een stuk meer beschikbaar was dan een normale ‘main’ deal dag, maar zoals je zelf ook aangeeft, een goede deal gaat nu eenmaal heel hard. Hij is eigenlijk nog relatief laat uitverkocht. Zie het als een beloning voor alle trouwe iBOOD’ers die ’s nachts en ’s ochtends meteen kijken of er een goede deal aanwezig is!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:59
Bpr Gebruiker

Haha hebben ze een echt goede deal en dan piepen dat je te laat bent.. Denk dat ze er behoorlijk veel hadden, 8,5 uur is best wel lang.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:08
soeper Gebruiker

*knip*
Edited by: Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:22
rickytenberge Gebruiker

Heb je toevallig een link..? Zal vast aan mij liggen, maar kan hem niet vinden.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:11
SamGres Gebruiker

Gelukkig zo nu en dan nog aanbiedingen die zo goed zijn dat je er gewoon snel bij moet zijn. Goed gedaan iBood.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:25
Moderator Jim Moderator

Thanks Sam!

Wordt gewaardeerd!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:12
Deketel Gebruiker

Dat is iBOOD jongens. De early adopters weten dat je er snel bij moet zijn met zulke topdeals en je niet moet huilen dat je te laat bent om kwart voor 9.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:16
Fubar17 Gebruiker

Any chance dat deze nog voor €250 ofzo toch nog online komt ? :)

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:18
filipvt Gebruiker

*knip*
Edited by: Jim
Één keertje is genoeg hoor ;-)

Beantwoorden

Moderator Jim Moderator

Hi Fubar!

Op dit moment ziet het er helaas niet naar uit dat we meer stock hebben!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:46
Fubar17 Gebruiker

Bedankt Jim :) !

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:20
Zspirit Gebruiker

Jongens, heeft ibood een keer een goede deal, zo als het iBood vroeger was.

Klagen mensen dat het uitverkocht is!

Niet janken en blij zijn dat iBood weer probeert goede deals te regelen.

Beantwoorden

Moderator Jim Moderator

Dank voor de positieve input ZSpirit!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

Thuub Gebruiker
22 maart 2019 om 14:11
Troepbox Gebruiker

Thanks.. Meteen gekocht!

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:36
Snoepy16 Gebruiker

In het vervolg , ga ik slapen met mijn Bankkaart !!!

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:41
rolimast Gebruiker

Shit zeg. Geen alternatief?

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:50
Moderator Jim Moderator

Hi Rolimast! Wellicht kan je op het forum nog wat mooie alternatieven vinden!

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:42
arjanvanwaarden Gebruiker

Dag I-Bood,

Ik probeer al de hele ochtend deze deal te bestellen via de app. De app blijft draaien op “bestelling verwerken”. Ik durf er niet aan te komen want wil deze deal niet missen. Kunt u iets doen?

Beantwoorden

Moderator Jim Moderator

Hi Arjan!

Goedemorgen! Ik ben bang dat je het bestelproces in bent gegaan toen hij net uitverkocht is geraakt. Je kan het scherm ‘Bestelling Verwerken’ veilig verlaten. Als hij tussen je bestellingen staat, dan is het gelukt, anders is het helaas net niet gelukt! :-(

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 10:02
Thommie Gebruiker

Niet meer jammeren dat ie uitverkocht is. Gewoon bij Amazon bestellen voor slechts 9€ meer ( en betere service..)

Beantwoorden

22 maart 2019 om 10:38
rolimast Gebruiker

Dank voor de tip.

Beantwoorden

Moderator Jim Moderator

Jammer van dat laatste stukje Thommie :-(.
Als we iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 10:37
Mitch75 Gebruiker

Ik heb deze dinsdag voor 180 euro gekocht via Market Place op Facebook. Van een jongedame die er aanvankelijk 200 euro voor vroeg. Nieuw en origineel verpakt met plastiek er nog rond. ????????

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:48
Moderator Jim Moderator

Dat heb je goed geregeld Mitch!

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:01
Fabjooo Gebruiker

Potverdorie al uitverkocht, ik wacht op de volgende lading haha

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:10
verme012 Gebruiker

Ibood: krijg zojuist mail van jullie dat mijn bestelling niet is afgerond, maar de winkelwagen is leeg…en nu uitverkocht. Misschien moeten jullie maar 501 koptelefoons bestellen.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:34
Haffie Gebruiker

Inderdaad balen. Na 8 uur al uitverkocht is niet des Ibood. 500 stuks is meer iets voor de Hunt.

Afijn, voor degenen die nog zoeken voor ongeveer dezelfde prijs: https://www.cyberport.de/?DEEP=B615-12L&APID=20&MC=20-782026&affmt=2&affmn=42

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:49
Moderator Jim Moderator

Thanks Haffie! Ik heb niet heel lang gekeken, maar leveren ze ook in NL?

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 12:21
Haffie Gebruiker

Tuurlijk Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:40
Arie-Lex Gebruiker

Op Amazon maar een tientje duurder…perfect ding trouwens

Beantwoorden

22 maart 2019 om 12:01
onno11 Gebruiker

ja nog 1  :)

Beantwoorden

22 maart 2019 om 13:29
jbverschoor Gebruiker

Mooie deal. Komt denk ik een nieuwe versie aan met mss usb-c e.d.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 13:46
brancop Gebruiker

Marketingstunt van de laagste klas..  NOOIT kunnen er 500 koptelefoons van middernacht tot 8u45 verkocht zijn! Alsof iedereen op een koptelefoon zit te wachten en meteen besteld..

Beantwoorden

22 maart 2019 om 13:57
Moderator Jim Moderator

Hi Brancop!

Jammer dat je er zo over denkt! Je weet ook dat iBOOD op de eerste pagina zelfs een foto uit het magazijn heeft geplaatst? 
Ik kan je vertellen dat het écht waar is! Die 500 stuks is overigens veel meer dan bij een normale deal, dus volgens mij moet je heel goed je best doen bij deze deal om er iets negatiefs over te zeggen.

Groet!

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 14:10
MeneerDeUil Gebruiker

Hoezo zou dat niet kunnen? Je onderschat ibood flink…

Beantwoorden

22 maart 2019 om 14:02
roscovdg Gebruiker

Als ze zo snel uitverkocht zijn bestel je er toch nog eens 500 stuks.

Iedere keer die smoesjes worden we immuun voor.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 14:11
Moderator Jim Moderator

Hi Rosco!

Fijn dat je meedenkt over het business concept van iBOOD! Even er vanuitgaande dat je er hetzelfde in staat als wij, is het natuurlijk altijd voordelig om meer stuks te kunnen verkopen, aangezien dat extra marge met zich mee brengt! Dus je kan er vanuit gaan dat iBOOD altijd haar best doet om de beste deals te verkrijgen en eerlijk is eerlijk, dit was nu eenmaal een goede deal!

Dit heeft niets te maken met smoesjes, sorry! :-)

Zou je verder willen praten, dan zou ik je willen verzoeken even te mailen naar community@ibood.nl, dan horen we natuurlijk graag welke inkooptips je hebt!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 14:26
Moderator Bas iBOOD Moderator
22 maart 2019 om 14:35
Moderator Jim Moderator

Oh, Er gaat er ééntje mis Bas?

Beantwoorden

22 maart 2019 om 15:28
Moderator Bas iBOOD Moderator
22 maart 2019 om 16:28
GMdeBoer Gebruiker

Leuk! Dit soort filmpjes. Vaker doen iBood ????

Beantwoorden

22 maart 2019 om 16:34
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen GMdeBoer!

Wie weet binnenkort nog een kijkje in onze keuken!

Beantwoorden

22 maart 2019 om 17:01
peter.s Gebruiker

Die goede oude tijd… Toen Ibood nog één product per dag had wat regelmatig voor 12u ’s middags al uitverkocht was :-). Tegenwoordig zie je de deals nog tig keer terugkomen in flash sales, garage sales, koopjes deals en uiteindelijk de hunt. Ik snap dat ze bij Ibood liever 200 verkopen en met 10 blijven zitten dan maar 100 kunnen verkopen. Maar dat eindeloos leuren met producten doet toch een beetje afbreuk aan “de beste deal van de dag”.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 18:49
freakinlaser Gebruiker

Inmiddels nog ietsje goedkoper bij amazon.de, dat verzacht de pijn een beetje dat ik vanochtend te lang getwijfeld heb :)

Beantwoorden

22 maart 2019 om 18:51
Angielol Gebruiker

Ander product besteld maar dezelfde verzend datum. Is alles wat vandaag verzonden wordt via DHL ook vaak de volgende dag binnen? Of is het beter om op volgende week te rekenen?Rond 11 uur een e-mail gekregen dat mijn bestelling verzonden is maar hij staat op aangemeld dus ben wel benieuwd

Beantwoorden

23 maart 2019 om 10:52
Moderator Jim Moderator

Hij Angielol!

Normaal gezien, zou hij de volgende dag bij je binnen moeten zijn (vandaag). Ik hoor graag of dat gelukt is!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 20:02
Paul_w Gebruiker

Voor iedereen die er schande over spreekt dat het al uitverkocht is…. Bij Amazone €235, in beide kleuren beschikbaar en over 3-4 dagen in huis.  Dus zo’n goede aanbieding was het niet….

https://www.amazon.de/dp/B0756GB78C/ref=cm_sw_r_em_apa_i_gctLCbC3GN1QB

Beantwoorden

22 maart 2019 om 20:06
jovanotto Gebruiker

Ik zie juist dat hij op Amazon 235 euro is met gratis levering . Da’s nog iets goedkoper zelfs

Beantwoorden

23 maart 2019 om 10:51
Maikel-AFCA Gebruiker

Wat een gezeur hier van mensen die boos zijn dat het zo snel uitverkocht is

zeker nooit de begintijd van iBood meegemaakt waar je vaker dit soort goede deals en het binnen een paar uur was uitverkocht.. ik mis die tijd wel, nu is het veel troep dat ze verkopen

Beantwoorden

23 maart 2019 om 10:51
Moderator Jim Moderator

Hi Jovanotto,

Dat eerste is waar, dat tweede niet ;-). Bij iBOOD werd hij ook gratis verzonden. Dus goedkoper was hij daar niet.

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 maart 2019 om 19:39
Freakypitte Gebruiker

Nog steeds niets ontvangen , wel 2 kaartjes in de bus van PostNL , kunnen wij post nu bereiken ? Via tel’

Beantwoorden

27 maart 2019 om 20:20
Moderator Jim Moderator

Hi Freakpitte!

Daar kan iBOOD ben ik bang wat minder aan doen? Ik gok dat ze langs zijn geweest toen je niet thuis was! Heb je geprobeerd het contact te zoeken via de informatie op het briefje? Let op dat hij na teveel pogingen terug gaat naar iBOOD!

Groet,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.